Rakastan chiliä ja tulisuutta, nyt olen löytänyt netistä kaksi chilikauppaa
Poppamiehen ja Chilikaupan. En ole vielä tilannut niistä mitään en ennen kuin
olen kysynyt muiden kokemuksia asioinneista kyseisissä liikkeissä.
Joten kumpaa firmaa voisitte suositella. Haluaisin asiakas suhteen vain toiseen niistä.
Rakastan chiliä!!!
9
248
Vastaukset
- hotter sauce
Oletko jo käynyt läpi paikkakunnan lähikaupat ja marketit? Esim. Citymarketeissa (ainakin Tampereella) on kohtalaisesti chilituotteita.
- MrChili
Joitakin amerikkalaisia chilikastikkeita löytyy mm. Supermarketista, mutta olen ajatellut jotakin kunnon jytkyn antavaa polttajaa ;-)- Jotakin joka räjäyttää maku aistit.
- hotter sauce
Citymarketeissa (ainakin siis Tampereella) on Poppamiehen myymiä tuotteita aika hyvät valikoimat. Noista esim. Chilmurskassa on jytkyä (naga jolokia habanero).
http://www.poppamies.fi/product_info.php?cPath=46&products_id=624
Tuolla sivuilla on myös lista jälleenmyyjistä:
http://www.poppamies.fi/jalleenmyyjat.php
- maito.
Söin ennen chiliä ja tabascoa, sunmuita, Kerran oltiin ravintolassa ja ruokana oli kanakeitto jossa oli parikaa ja chiliä.
En maistanut että keitto oli tulista, kaverini sanoi tulista,
Siihen loppui chilin syönti.
nyt maistan omenan ja mustikan ja ruisleivän- sunmuita heheheheeee
Mitä on sunmuita, mitäs se parika on?
Onhan tuo ruokavalio aika monipuolinen, omena, mustikka ja ruisleipä. hahhaaahhhahhahahahahahhaah
- MrChili
Kiitokset kaikille vastanneille, mutta olisin kuitenkin halunnut tietää enemmän yrityksistä itsessään (Poppamies ja Chilikauppa) millaisia liikkeitä, tulevatko tilaukset perille ajallaan jne.
- hotter sauce
Yhden kerran olen tilannut, noudin toimipisteestä itse, kun lähellä asun. Toimitus vastasi tilausta. Ei ongelmaa. Poppamies siis kyseessä.
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Taisit juoda koko yön?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998