Rakastan chiliä ja tulisuutta, nyt olen löytänyt netistä kaksi chilikauppaa
Poppamiehen ja Chilikaupan. En ole vielä tilannut niistä mitään en ennen kuin
olen kysynyt muiden kokemuksia asioinneista kyseisissä liikkeissä.
Joten kumpaa firmaa voisitte suositella. Haluaisin asiakas suhteen vain toiseen niistä.
Rakastan chiliä!!!
9
212
Vastaukset
- hotter sauce
Oletko jo käynyt läpi paikkakunnan lähikaupat ja marketit? Esim. Citymarketeissa (ainakin Tampereella) on kohtalaisesti chilituotteita.
- MrChili
Joitakin amerikkalaisia chilikastikkeita löytyy mm. Supermarketista, mutta olen ajatellut jotakin kunnon jytkyn antavaa polttajaa ;-)- Jotakin joka räjäyttää maku aistit.
- hotter sauce
Citymarketeissa (ainakin siis Tampereella) on Poppamiehen myymiä tuotteita aika hyvät valikoimat. Noista esim. Chilmurskassa on jytkyä (naga jolokia habanero).
http://www.poppamies.fi/product_info.php?cPath=46&products_id=624
Tuolla sivuilla on myös lista jälleenmyyjistä:
http://www.poppamies.fi/jalleenmyyjat.php
- maito.
Söin ennen chiliä ja tabascoa, sunmuita, Kerran oltiin ravintolassa ja ruokana oli kanakeitto jossa oli parikaa ja chiliä.
En maistanut että keitto oli tulista, kaverini sanoi tulista,
Siihen loppui chilin syönti.
nyt maistan omenan ja mustikan ja ruisleivän- sunmuita heheheheeee
Mitä on sunmuita, mitäs se parika on?
Onhan tuo ruokavalio aika monipuolinen, omena, mustikka ja ruisleipä. hahhaaahhhahhahahahahahhaah
- MrChili
Kiitokset kaikille vastanneille, mutta olisin kuitenkin halunnut tietää enemmän yrityksistä itsessään (Poppamies ja Chilikauppa) millaisia liikkeitä, tulevatko tilaukset perille ajallaan jne.
- hotter sauce
Yhden kerran olen tilannut, noudin toimipisteestä itse, kun lähellä asun. Toimitus vastasi tilausta. Ei ongelmaa. Poppamies siis kyseessä.
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Taisit juoda koko yön?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851818- 821660
- 491322
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471265Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161130
- 39935
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23932Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903