Rakastan chiliä!!!

MrChili

Rakastan chiliä ja tulisuutta, nyt olen löytänyt netistä kaksi chilikauppaa
Poppamiehen ja Chilikaupan. En ole vielä tilannut niistä mitään en ennen kuin
olen kysynyt muiden kokemuksia asioinneista kyseisissä liikkeissä.
Joten kumpaa firmaa voisitte suositella. Haluaisin asiakas suhteen vain toiseen niistä.

5

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orangewater

Mun kaveri tilaa alvariinsa jotain Chilikaupasta, joten sitä voin suositella.

• jälleenmyyjät
    • Sofie.

poppamiehen tuotteita saa myös aika hyvin citymarketeistakin. Ja jos tosiaan tulisesta tykkää niin varmasti sopii siulle :)

• siv106

Löytyy tietenkin www.iherb.com

Tuhannet suomalaiset ovat tilanneet täällä luotettavasti. Postikulut vain 6$ Suomeen asti ja käyttämällä koodia (kohtaan referral code) SIV106 saat vielä ensiostajana 5$ alennuksen!! Näin postikulusi ovat käytännössä ilmaiset! :)

Suosittelen ainakin tätä erittäin tulista Cayenne maustetta

http://www.iherb.com/Frontier-Natural-Products-Ground-Cayenne-90-000-Heat-Units-16-oz-453-g/30688?at=0rcode=siv106

Ja tätä erittäin hyvää Chili kastiketta

http://www.iherb.com/Huy-Fong-Foods-Inc-Sriracha-Hot-Chili-Sauce-17-oz-482-g/33415?at=0rcode=siv106

Kyllä maistuu ruoka hyvältä näiden jälkeen. :) Kokeile itse

• orangewater

Mä en paljoo viitti netistä tilata tulisia sun muita eksoottisia kastikkeita kun niitä saa ainaki tääl pk-seudulla etnisistä kaupoista pilvin pimein; paikan päällä on kiva valita ja rupatella myyjän kanssa. Jos nyt kokonaissumma on muutamii euroi enemmän ku netistä tilaamalla, ni mä mielelläni maksan sen koska nois itämaisis (erityisesti Lähi-Idän, taikut ei sytytä mua yhtään) on paljon muutakin mielenkiintosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      342
      4332
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2428
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1571
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1107
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1094
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      22
      1005
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe