HARMAGEDDON -- MESSIAAN PALUU on LÄHELLÄ:

eepu*

66 YK:n yleiskokous alkoi …Onko tämä YK:n kokous Harmageddon, jonne kaikkien maan ”kuninkaat” kokoontuvat, ”Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.” (Ilm. 16:16)
”..Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.” (Ilm. 17:17)

Presidentti Tarja Halonen puhui kokouksessa:
”Ratkaisun löytyminen Lähi-idän konfliktiin on nyt tärkeämpää kuin koskaan. Palestiinalaisilla on oikeus omaan valtioonsa, YK:n yleiskokoukseen kokoontuneen maailmanyhteisön on näytettävä, että sen viesti osapuolille on yhtenäinen. Neuvotteluiden on jatkuttava pian ja johdettava sovitussa aikataulussa kahden valtion ratkaisuun, jossa Israelin valtio sekä itsenäinen, demokraattinen ja toimintakykyinen Palestiinan valtio elävät rauhanomaisesti ja turvallisesti rinnakkain. Aikaa ei ole hukattavaksi.
Herra puheenjohtaja, minulla on ollut tilaisuus johtaa Suomen valtuuskuntaa YK:n yleiskokouksessa vuodesta 1995 lähtien. Yhteinen asialistamme on tänä aikana laajentunut merkittävästi. Tämän päivän päätökset vaikuttavat meidän lisäksemme myös tuleviin sukupolviin. Muutos on välttämätöntä ihmiskunnan selviytymiseksi. Uskon, että Yhdistyneet kansakunnat on ainoa yleismaailmallinen foorumi, joka kykenee vastaamaan maailmaa kohtaaviin haasteisiin."

http://www.sttinfo.fi/pressrelease/detail.do?pressId=39145&type=mostread&searchKey=50caecd4-e5a7-11e0-8b04-290990003f74&timeRangeId=0&pageIndex=1

*
Olavi Rouhe on kirjoittanut:
>>>Taistelutanner nimeltä Harmageddon
Entä Harmageddon? Tuosta sanasta on tullut suorastaan käsite, vaikka se esiintyy Raamatussa vain yhden ainoan kerran. WSOY:n Iso Tietosanakirja määrittelee sanan osuvasti: "Paikka, jossa Johanneksen ilmestyksen mukaan käydään lopun aikojen suuri taistelu Jumalan valtakunnan ja sen vihollisten välillä."
Näin kertoo Johanneksen ilmestys eli Ilmestyskirja: "Kuudes enkeli tyhjensi maljansa suureen Eufratvirtaan. Virran vesi kuivui, ja niin aukeni tie idän kuninkaille. Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä. Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä, ja ne lähtivät kokoamaan maanpiirin kaikki kuninkaat taisteluun, jota käydään Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä. - - Henget kokosivat kuninkaat paikkaan, jonka nimi on hepreaksi Harmageddon" (Ilm. 16: 13, 14, 16).
……
Entä missä on Harmageddon? Omituista, mutta tarkalleen tuonkaan nimistä paikkaa ei tiettävästi koskaan ole ollut olemassa. Yleisesti otaksutaan, että sen on tulkittava tarkoittavan Megiddon vuorta (Har Megiddon). Mutta vaikka Raamattu mainitsee Megiddon kuninkaan ja asukkaat, Megiddon vedet, Megiddon kaupungin, tasangon ja laakson, se ei puhu mitään Megiddon vuoresta.
Mistä oikein on kysymys? Mihin Johannes näki maan kansoja johdettavan?

30

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopunajan merkit
    • .,.

Har Makedon on Makedoniassa. Makedonin vuori.

• Ehdottomasti vastaan Eepulle, että harmageddon on varmasti tämä kokous. Paljastan vielä, että kokouksen numero on oikeasti 666, mutta se salattiin salaliiton kautta.

Kohta alkaa pasuunat pauhata, vuoret siirtyä paikoiltaan ja pilvien takaa alkaa pauhata Matti & Teppo vahvistettuna Frederikillä. Se on varma maailmanlopun enne ja kauhistuttava kokemus jokaiselle maan kansalaiselle. Sitten paavi alkaa höpistä joutavia ja se vasta maailmanlopun ennen onkin, ennen kuin hän yhtyy kertosäkeeseen Frederikin kappaleessa Titanic, jonka jälkeen saatana pääsee irti.

• Ilm. 16:16

"Ehdottomasti vastaan Eepulle, että harmageddon on varmasti tämä kokous."

Oikein! ... sinne kokoontuu kaikkien maan ”kuninkaat”, ...niin aukeni tie myös idän kuninkaille. Ja he kokootuivat siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät. .. ja he lähtivät kokoamaan maanpiirin kaikki kuninkaat taisteluun, jota käydään Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.

• Ilm. 16:16 kirjoitti:

"Ehdottomasti vastaan Eepulle, että harmageddon on varmasti tämä kokous."

Oikein! ... sinne kokoontuu kaikkien maan ”kuninkaat”, ...niin aukeni tie myös idän kuninkaille. Ja he kokootuivat siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät. .. ja he lähtivät kokoamaan maanpiirin kaikki kuninkaat taisteluun, jota käydään Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.

>>>Oikein! ... sinne kokoontuu kaikkien maan ”kuninkaat”, ...niin aukeni tie myös idän kuninkaille. Ja he kokootuivat siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät. .. ja he lähtivät kokoamaan maanpiirin kaikki kuninkaat taisteluun, jota käydään Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä. >>>

Ja kun vuoden päästä vänkäämme näistä samoista asioista, niin oliko se siinä tapauksessa harmageddon?

Voin lyödä satasesta vetoa, että jänkäämme vuoden päästä samoista asioista, kuten 10 vuoden päästä ja 30 vuoden päästä. Ja niin edelleen.

• Ilm.16:16
        bushmanni kirjoitti:

>>>Oikein! ... sinne kokoontuu kaikkien maan ”kuninkaat”, ...niin aukeni tie myös idän kuninkaille. Ja he kokootuivat siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät. .. ja he lähtivät kokoamaan maanpiirin kaikki kuninkaat taisteluun, jota käydään Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä. >>>

Ja kun vuoden päästä vänkäämme näistä samoista asioista, niin oliko se siinä tapauksessa harmageddon?

Voin lyödä satasesta vetoa, että jänkäämme vuoden päästä samoista asioista, kuten 10 vuoden päästä ja 30 vuoden päästä. Ja niin edelleen.

Oletko nyt muuttamassa mielipidettäsi? Kyllä se Harmageddon siellä on ja myös ne idän kuninkaat, jotka alkavat painostamaan Israelia vastaan – jakamaan Israelin maata itselleen, sieltä se heistä liikkeelle lähtee!

• pyh!
        bushmanni kirjoitti:

Käänny tai kuolet synteihisi.

• ¤
        Ilm.16:16 kirjoitti:

Oletko nyt muuttamassa mielipidettäsi? Kyllä se Harmageddon siellä on ja myös ne idän kuninkaat, jotka alkavat painostamaan Israelia vastaan – jakamaan Israelin maata itselleen, sieltä se heistä liikkeelle lähtee!

onko siellä Ruotsinkin kuningas? Jos on, niin sitten on varmasti Harmageddoni.. Suomen kuningasta siellä ei ole...

• Vain taidolliset sen
        ¤ kirjoitti:

onko siellä Ruotsinkin kuningas? Jos on, niin sitten on varmasti Harmageddoni.. Suomen kuningasta siellä ei ole...

ymmärtävät ...
        "Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat. Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.

Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.
        Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?
        Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
        Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät."

Vain taidolliset sen ymmärtävät - ei te jumalattomat!

• bussin jälkeläinen.
    • pyh!

EI OLE.

• Hyh, hyh

Ei sinulta ole mitään kysytty, älä joka rakoon itseäsi tunge pysy pois täältä, sillä ethän sinä raukka edes tiedä mitään kunhan räksytät niin kuin kapinen rakkikoira!

• eremith 32
        Hyh, hyh kirjoitti:

Ei sinulta ole mitään kysytty, älä joka rakoon itseäsi tunge pysy pois täältä, sillä ethän sinä raukka edes tiedä mitään kunhan räksytät niin kuin kapinen rakkikoira!

Sinulta Hyh,hyh puuttuu täysin Jeesuksen Kristuksen elämän ymmärrys.

• Hyh, hyh
        eremith 32 kirjoitti:

Sinulta Hyh,hyh puuttuu täysin Jeesuksen Kristuksen elämän ymmärrys.

Sinun arviointeja ei ole kukaan pyytänyt, sinä joka itse synnissä räpiköit, otapa se malka ensin omasta silmästäsi - tee siis parannus ja anna kastaa itsesi, jospa saisit syntisi anteeksi!

• sairas sairasta oppi
        Hyh, hyh kirjoitti:

Sinun arviointeja ei ole kukaan pyytänyt, sinä joka itse synnissä räpiköit, otapa se malka ensin omasta silmästäsi - tee siis parannus ja anna kastaa itsesi, jospa saisit syntisi anteeksi!

Onko "Pyh" joskus kastettu; - jos on, niin mihinkähän kuralammikkoon onkaan sitten kastettu, kun tuon katkeruuden likavesi ei ole vieläkään poiswtunut hänen elämästään? Jos ihmisestä tulee Pyhhin kaltainen vihan ja katkeruuden kaltainen panettelija ja toisin ajattelevia halveksiva tyranni luontoinen oppikiihkoilija, niin toki on hyvä pysyä sellaiseen kastealtaaseen pyrkimisestä täysin ulkona, sillä tuota vihaa ja katkeruuta on ilman tuotakin kasteen kautta eristäytymistäkin, joten en todellakaan halua erottautua sellaiseen laumaan, joka järjestäytyy Pyhhin tavalla toisia ihmisiä arvostelemaan, ja panettelemaan, että tuomitsemaan, siksi että he eivät halua tehdä hänen uskonoppinsa mukaisia ratkaisuja, ja menettää yksillöistä vapauttaan, noin räikeän ja ahtaan taikauskon tähden.

Huh huh sanon minä!

• Fniss!
        sairas sairasta oppi kirjoitti:

Onko "Pyh" joskus kastettu; - jos on, niin mihinkähän kuralammikkoon onkaan sitten kastettu, kun tuon katkeruuden likavesi ei ole vieläkään poiswtunut hänen elämästään? Jos ihmisestä tulee Pyhhin kaltainen vihan ja katkeruuden kaltainen panettelija ja toisin ajattelevia halveksiva tyranni luontoinen oppikiihkoilija, niin toki on hyvä pysyä sellaiseen kastealtaaseen pyrkimisestä täysin ulkona, sillä tuota vihaa ja katkeruuta on ilman tuotakin kasteen kautta eristäytymistäkin, joten en todellakaan halua erottautua sellaiseen laumaan, joka järjestäytyy Pyhhin tavalla toisia ihmisiä arvostelemaan, ja panettelemaan, että tuomitsemaan, siksi että he eivät halua tehdä hänen uskonoppinsa mukaisia ratkaisuja, ja menettää yksillöistä vapauttaan, noin räikeän ja ahtaan taikauskon tähden.

Huh huh sanon minä!

"...en todellakaan halua erottautua sellaiseen laumaan, joka järjestäytyy Pyhhin tavalla toisia ihmisiä arvostelemaan, ja panettelemaan, että tuomitsemaan..."

Heh-heh! Sellaiseen laumaanhan sinä näköjään olet jo erottautunut, huomaan tekstistäsi. Vastoin tahtoasiko?

Sitäpaitsi; ei tuo "Hyh, hyh" ole selvästikään sama kuin "Pyh!" "Pyh!" on adventisti, "Hyh, hyh" on luultavasti ateisti, joita täällä häärää muitakin kuin sinä.

• Ilm...

Näin juuri, Lopun ajat ovat alkaneet - NYT on Viimeinen Taistelu pahan ja Hyvan välillä - tehkää parannus!

• eepu*

Nyt On Sinetöimisen aika; Ellen G. White kirjoitti:
      "Se on "iltasade", joka UUDISTAA heidät ja VAHVISTAA heitä kestämään ahdistuksen (vitsausten) ajalla. ”Kaikki, jotka ovat olleet kuuliaisia Jumalan Käskyille, ovat (silloin) saaneet Jumalan sinetin”!
      ”Se ihmisluokka, joka valitsee uskollisuuden merkin (sapatin) olemalla kuuliaisia Jumalalle, merkitään Jumalan sinetillä”!
      "Niiden , jotka merkitään elävän Jumalan sinetillä, heitä suojellaan ahdistuksen ajalla,”!
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/3900164
      *
      ”Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan."
      Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään, ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
      Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
      Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
      Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.” (Ilm.7.Luku)
      *
      ”Muista pyhittää lepopäivä.”
      Oikea Sapatti/Lepopäivä alkaa nyt kesäaikana; pe. illasta klo 19.00 - la. iltaan klo 19.00!

Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
      " .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!

[ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00!]
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=e6a99e24598cf0d8a081c1b657d009e4
      *
      Hevenu Shalom Aleichem (הבאנו שלום עליכם)
      http://www.youtube.com/watch?v=nANMTH3rzH4&NR=1
      *
      Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
      minulle niin Rakkaassa
      Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ
      JAHSHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä

eepu
      *
      Jk.:
      AINOANA, joka kastaa uskonmukaisesti (ei kolmeen arvoasemaan) Suomessa itseni lisäksi löytynee adventtiseurakunnasta sopimuksen mukaan! Katso lähin seurakunta:
      http://www.adventist.fi/seurakunnat

Sillä, tahallinen USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa HENGELLISEEN SOKEUTEEN ja UUDISTAMATTOMUUTEEN, ja siten PYHITYKSEN ja PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
      ”Sillä niillä, jotka elävät (kastamattomina) lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka (ovat uskonmukaisesti kastetut) ELÄVÄT Hengen mukaan, on HENGEN MIELI. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta HENGEN MIELI on elämä ja rauha;” (Room. 8:5,6)
      "... niin että me (NYT) palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa. "(Room.7:6) ”Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan PYHITYKSEEN.” VANHURSKAUTEEN!
      Lue Mark.16:15,16; Apt.2:38 ja perään Room.6.Luku!
      Eräs Vapahtajan keskustelu olisi voinut kuulua näin:
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=5&p=45#p45
      *
      ♥ MARANATA! ♥

• eepu*

Sinä ehkä kysyt; ”mitä minun tulee tehdä - miten voin pelastua”?
        Vastaus siihen on: Uskokaa Evankeliumi ja Tehkää PARANNUS/KÄÄNTYMYS ja ottakoon kukin teistä KASTEEN JAHSHUAN MESSIAAN Nimeen SYNTIENNE ANTEEKSISAAMISEKSI, niin te saatte tuon Luvatun Pyhän Hengen Lahjan - pyhitykseen.
        …. sillä; ”tämä LUPAUS (Pyhästä Hengestä) on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, KUTSUU." - Sillä Hän on vain se Tie Totuus ja Elämä; "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        Sillä; Ilman Pyhää Henkeä te ette voi pyhittyä/pelastua! Sillä; ”LIHAN MIELI on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan LAIN alle,” …. ”mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.” – ja sellainen alistuu Jumalan Lain alle!
        ... Mutta kun Pyhä Henki tulee, ja niin me alamme myös UUDISTUA/MUUTTUA Jumalan kuvan kaltaisuuteen, alamme parantua vääristä töistä, väärästä sunnuntai lepopäivästä VIETTÄMÄÄN OIKEAA SAPATTIA, jne….

Katso lisää:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10159549
        *
        Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
        minulle niin Rakkaassa
        Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ
        JAHSHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
        *
        eepu
        *
        ♥ MARANATA! ♥

• Lopunajan tapahtumat

Mitä Suomen käy? Kun ...
      http://www.suomi24.fi/?utm_source=topicstripe&utm_medium=topicstripe&utm_campaign=topicstripe#topic1
      "Venäjän pääministeri (tulevä, itsensä kruunava presidentti) Vladimir Putin on ehdottanut entisten Neuvostoliiton maiden yhteenliittymistä. Putinin mukaan uuteen Euraasian unioniin liittyisivät kaikki entiseen Neuvostoliittoon kuuluneet maat. Venäjän presidentivaaliehdokkaaksi asettunut Putin on kuvaillut Neuvostoliiton hajoamista 1900-luvun suurimmaksi geopoliittiseksi katastrofiksi"

• Lopunajan tapahtuma

"Päämäärät entisessä Neuvostoliitossa

Analyytikko Felgenhauerin mukaan Putin määritteli äskettäin tulevaa puolustusta, kun hän kertoi halustaan perustaa "Euraasian unionin". Putin korosti, että entisten neuvostotasavaltojen täytyy tiivistää taloudellista yhteistyötään.
        – Kyseessä on vanhojen rakenteiden palauttaminen, verrattakoon sitä sitten Neuvostoliittoon tai Venäjän imperiumiin, Felgenhauer sanoo
        Hän arvioi, että Putinin asettamat strategiset päämäärät sijoittuvat entisen Neuvostoliiton rajojen sisäpuolelle. Felgenhauerin mukaan varustelua ei ole suunnattu EU:ta vastaan.

– Kremlille tärkeintä on se, ettei Venäjää häiritä palauttamasta yhteyteensä entiseen Neuvostoliittoon kuuluneita alueita, hän arvelee."

• Miten on ...
        Lopunajan tapahtuma kirjoitti:

"Päämäärät entisessä Neuvostoliitossa

Analyytikko Felgenhauerin mukaan Putin määritteli äskettäin tulevaa puolustusta, kun hän kertoi halustaan perustaa "Euraasian unionin". Putin korosti, että entisten neuvostotasavaltojen täytyy tiivistää taloudellista yhteistyötään.
        – Kyseessä on vanhojen rakenteiden palauttaminen, verrattakoon sitä sitten Neuvostoliittoon tai Venäjän imperiumiin, Felgenhauer sanoo
        Hän arvioi, että Putinin asettamat strategiset päämäärät sijoittuvat entisen Neuvostoliiton rajojen sisäpuolelle. Felgenhauerin mukaan varustelua ei ole suunnattu EU:ta vastaan.

– Kremlille tärkeintä on se, ettei Venäjää häiritä palauttamasta yhteyteensä entiseen Neuvostoliittoon kuuluneita alueita, hän arvelee."

Virohan oli Neuvostoliiton pakkoliitoksessa, eli mitä tuosta Putinin puheesta pitäisi päätellä/arvella ja kun hän on kovasti kasvattamassa sotavoimia Venäjällä jne...??

• Lopunajat
    • Lopunajan merkit

" ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, " Ilmestyskirja: 6:13

"Tänä iltana voi näkyä jopa yli 700 tähdenlentoa tunnissa, Draconidien parven purkaus näkyy parhaiten Suomessa.
      Taivaalla voi näkyä tänä iltana satoja tähdenlentoja, kertoo Tähtitieteellisen yhdistyksen Ursan jäsenlehti Tähdet ja avaruus.
      Tähtitaivaan odotetaan välkkyvän kirkkaimmin noin kello 22.30-23.30. Alkuillastakin voi näkyä muutamia yksittäisiä hyvin kirkkaita tähdenlentoja."

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/10/1405443/tana-iltana-voi-nakya-jopa-yli-700-tahdenlentoa-tunnissa

• Fniss!

Eikös tuo ole se sama, mikä tapahtuu joka syksy? Tai ainakin viime vuosien aikana?

Aina on jäänyt näkemättä. On ollut joko pilvessä tai sitten on taajaman valot häirinneet. Pilveen tuo veti nytkin.

• iloista antajaa...

Juu lopunaika on nyt. Ei kun rahat tänne vaan kaikilta. Ette te niitä enää tarvitse, kun loppu on nyt tullut.
      Pistän kohta pankkitilini numeron, johon voitte antaa kaikki rahanne ja lahjoittaa asunto-osakkeennekin. Se on loppu nyt.

• Eepun aloitusotsikko muistuttaa viisaasti:
      ### HARMAGEDDON -- MESSIAAN PALUU on LÄHELLÄ ###

Niinpä. ei liene mitään estettä Messiaan palata Kunian Kuninkaana vaikkapa tänä yönä jo? Isä yksin sen tietää taivaassa, milloin h-hetki lyö. MIKSI väittäisimme, että tulemus on vasta lähellä, kun se voipi olla jo käsillä!

On sanottu, että antikristus tulee ensin, mutta siitä asiasta on todettu näinkin:

1. Joh. 2:18
      Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      529
      1703
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      843
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      786
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      657
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      656
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      588
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      523
    Aihe