Gravitaatiota painovoimaa ei ole olemassa ja koko sanan saa unohtaa koska sitä ei tarvita.
Kaikki se mitä nimitämme gravitaatioksi painovoimaksi on vain universumin liikeenergiaa, muuta energiaa ei kuin liike.
Universumin liikeenergioilla on tietenkin tietyt säännöt. Kaikki liikeradat joutuvat kunnioittamaan niitä universumin kohteita joissa liikettä/ liikeenergiaa aivan ensin syntyi.
Suuremmat massat ja niiden liike ovat aina kingejä eikä niitä voi voittaa kuin suuremalla liikeenergialla kuin mitä on niillä, siksi esim, talon katolta hyppäävä ei riitä alkuunkaan kumoamaan Maa planeetalla olevaa liikeenergiaa vaan tarvitaan paljon enemmän.
Universumin liike-ergioilla on siis taipumus ja ominaisuus kasautua ja muodostaa askelmia jotka rajaavat tiettyjen alueiden liikeenergioiden mahdollisuuksia.
Kaikesta huolimatta Maan vaikutuspiiristä ei pääse täydellisesti koskaan millään energialla, ellei siitten löydä kokonaan toista universumia, en vaan ymmärrä mistä.
Ihmisen keho antaa aivan väärää informaatiota painovoimasta kun tunnemme painoa. Tämä painon tunne perustuu aivojemme muistiin joka muistaa kehon liikeradat PAINONA .
Painon tunne siältyy elämään koska keho on elävänä organismina jatkuvassa liikkeessä, on myös selvää miksi kuollut ei enää tunne painovoiman tunnetta koska hän ei muista enää kehon liikeratoja esim, krematoriossa, luulisin.
Kuten olette huomanneet niin painovoimaa ei voi kuin tuntea orgaanisessa elävässä kehossa, universumissa on vain massojen liikettä ja se on energiaa. Painovoima ja sen tunne on siis täydellisesti TUNTEEN asia, ei elävää universumin todellisuutta.
Nykyinen fysiikka ja sen tutkimus ei kykene EDES ilmaisemaan painovoimaa ilman liikettä vaikka tutkijan keho kuin tuntee.
Gravitaatio= kehon harhaa
17
440
Vastaukset
- ghjklytre
Toinen Savorinen palstalla. Eikö yksi oppimaton peräkammarinpoika olisi riittänyt?
Täysi sekopää.- cirruskerosiinano
Älä ole täysin kiitämätön koska toisen tyhmyys on toisen viisaus.
Ota joskus rennosti ja anna ihmisen kaikkien hionoimman ominaisuuden mielikuvituksen rajattomuuden lentää.
Monet suuret nerot ovat omanneet suunnattoman mielikuvituksen jota ovat myös kayttäneet, A Einstein sanoi kun häneltä kysyttiin neroutensa salaisuutta että hän ei koskaan lopettanut ajatteelmasta niinkuin lapsi ajattelee.
Onhan se vähän niinkin että jos ihminen vain aina lukee mitä muut kirjoittaa ja vielä uskoo kaiken nielemättä niin saa lukea lopun ikäänsä tulematta yhtään viisaammaksi, vai? - ciurrukerosiinano
Tarkoitin siis että se mitä nimitämme gravitaatioksi on perimmältään vain ja aina liikekergiiaa, avaruuden tilan ja sen objektien liikeeenergiaa jota on syntyny alku tömähdyksestä lähtien, sivusta muuten, oliko alku singulariteetilla gravitaatiota?
Eihän Maapallo kierrä Aurinkoa ainakaan mitään ympyrä ellipsirataa, kun se kiertää kierteistä rataa Maan ja Auringon yhteisellä spiraaliradalla, niin se ei matemaattisesti kierrä ollenkaan vaan VAIN SEURAA , eikä se johdu vain AURINGOSTA.
Tutustu putoava tilan teoriaan niin gravitaatiota ei tarvii tai itse asiassa se on sama asia mutta jos gravitaatio käsitetään vain jonain vetovoimana on mielikuva aivan väärä, koska gravitaatio on myös aina myös tulevaa, ihan sama jos kyselet joltain kumpia suomessa on enemmän ylä vai alamäkiä, vain vetävänä voimana gravitaatioon uskovat vastaa että toista on enemmän ja sehän on tyhmää. - ghjkl+95
ciurrukerosiinano kirjoitti:
Tarkoitin siis että se mitä nimitämme gravitaatioksi on perimmältään vain ja aina liikekergiiaa, avaruuden tilan ja sen objektien liikeeenergiaa jota on syntyny alku tömähdyksestä lähtien, sivusta muuten, oliko alku singulariteetilla gravitaatiota?
Eihän Maapallo kierrä Aurinkoa ainakaan mitään ympyrä ellipsirataa, kun se kiertää kierteistä rataa Maan ja Auringon yhteisellä spiraaliradalla, niin se ei matemaattisesti kierrä ollenkaan vaan VAIN SEURAA , eikä se johdu vain AURINGOSTA.
Tutustu putoava tilan teoriaan niin gravitaatiota ei tarvii tai itse asiassa se on sama asia mutta jos gravitaatio käsitetään vain jonain vetovoimana on mielikuva aivan väärä, koska gravitaatio on myös aina myös tulevaa, ihan sama jos kyselet joltain kumpia suomessa on enemmän ylä vai alamäkiä, vain vetävänä voimana gravitaatioon uskovat vastaa että toista on enemmän ja sehän on tyhmää.Roskaa.
Eikä alkuräjähdys antanut massalle liike-energiaa. Eihän se mikään kolmiulotteisessa tilassa tapahtunut varsinainen räjähdys ollut.
"Putoavan tilan teoria" on melkein yhtä höttöinen kuin Savorisen höpinät. Kaukana tieteellisestä teoriasta.
Ja luulteko tosiaan, että nykyään fysiikkaa viedään eteenpäin asiaa osaamattomien diletanttien toimesta. Jos niin luulet, niin realiteetintajusi on pahasti hämärtynyt. Et voi voittaa olympiamaratoonia, jos et osaa kunnolla edes kävellä. Tieteen teossa asia on sama.
Näytähän nyt se astronomian artikkeli, joka tukee käsitystäsi spiraaliradasta.
Eipä taida löytyä, koska väitteesi on aivan päätön. Tämäkö on nyt sitä "ei kirjoista opittua itse mietittyä viisautta". Viisaudellesi nauravat naurismaan aidatkin. - cirruskorosiinano
ghjkl+95 kirjoitti:
Roskaa.
Eikä alkuräjähdys antanut massalle liike-energiaa. Eihän se mikään kolmiulotteisessa tilassa tapahtunut varsinainen räjähdys ollut.
"Putoavan tilan teoria" on melkein yhtä höttöinen kuin Savorisen höpinät. Kaukana tieteellisestä teoriasta.
Ja luulteko tosiaan, että nykyään fysiikkaa viedään eteenpäin asiaa osaamattomien diletanttien toimesta. Jos niin luulet, niin realiteetintajusi on pahasti hämärtynyt. Et voi voittaa olympiamaratoonia, jos et osaa kunnolla edes kävellä. Tieteen teossa asia on sama.
Eipä taida löytyä, koska väitteesi on aivan päätön. Tämäkö on nyt sitä "ei kirjoista opittua itse mietittyä viisautta". Viisaudellesi nauravat naurismaan aidatkin.Näytähän nyt se astronomian artikkeli, joka tukee käsitystäsi spiraaliradasta.
Eipä taida löytyä, koska väitteesi on aivan päätön. - vbjkloiuyt
cirruskorosiinano kirjoitti:
Eipä taida löytyä, koska väitteesi on aivan päätön.Syntyvä galaksi ja vakiintunut järjestelmä ovat eri asioita. Kun gravitaatio alkaa vetää galaksia kasaan, ovat radat enemmin tai vähemmin spiraaleja. Kun galaksi on vakiintunut, radat ovat elliptisiä. Et saa maapallon radasta kirveelläkään spiraalia. Silti aurinkokuntakin on syhtynyt samalla tavoin gravitaation synnyttämänä kuin galaksikin.
- JAJgdsfhr
Mieti tätä.
Gravitaatio kehon harhaa ? Miksi sitten esim. maapallo kiertää aurinkoa gravitaation vaikutuksesta. Tietääkseni maapallo ei ole itsessään elävä organismi ja muista omaa liikerataansa ja tulkitse tätä painovoimaksi ja sen takia kierrä aurinkoa.
Kuollut ei tunne painovoimaa, koska ei ole elossa--> aivot ei toimi--> Ei ole aisteja--> millä aisteilla havaitaan painovoima jos niitä ei ole ?
Samaa mieltä ghjklytre kanssa. Tuota teoriaasi tukee se yleinen havainto, että kuolleet eivät loju maassa, vaan leijailevat ilmassa, joista heidät pitää ottaa kiinni ja sitoa paikalleen hautausta tai tuhkausta odottelemaan. Tuhkauksen aikana ruumiit tosin vapautuvat taas leijailemaan ilmakehään kaasuina ja niinä nanohiukkasina, joista olet niin kovin innoissasi muutenkin...
- cirruskerosiinano
ONhan se niin että ne vetävät säteet antavat muka järkevän selityksen sille että emme karkaa avaruuteen ja enenkaikkea koska kehomme tuntee painoa.
Vetävää sädettä tai kaareutuvaa avaruutta ei kuitenkaan ole havaittu.
Minä lisään aloitukseeni sen että myös avaruus liikkuu ja sen on yhtä ja samaa liikettä kuin sen näkyvät ominaisuudet .
Nykyisen teorian mukaan vetävä säde on koko universumin perusta koska sen avulla syntyi myös kaikki liike.
Alkuräjähdys on kuitenkin liike vai perustuuko se vetävään säteeseen?
Lissämällä aloitukseeni putoavan tilan teorian olemme kokonaisvaltaisen liikeenergian universumissa jossa ei tarvita näkymättömiä vetäviä säteitä.
Onhan niin että jokainen kehoni atomi on jo menettänyt potentiaalienergiansa tärmätessään Maahan, samalla ne on muuttunut Maan liikeenergiaksi osakasi Maan liikekergiaa.
JO energian säilymisen ja muuttumisen laki sanoo että minun on tiputtava Maanhan vaikka Kuolleena ellei ole rakettia pepussa, eikä siihen tosiasiaan välttämättä pitäisi tarvita vetävää sädettä tai putoavan tilan teoriaa koska niin se vain on.
http://www.wakkanet.fi/~fields/finnish1.htm - fghjklöoiuytre
cirruskerosiinano kirjoitti:
ONhan se niin että ne vetävät säteet antavat muka järkevän selityksen sille että emme karkaa avaruuteen ja enenkaikkea koska kehomme tuntee painoa.
Vetävää sädettä tai kaareutuvaa avaruutta ei kuitenkaan ole havaittu.
Minä lisään aloitukseeni sen että myös avaruus liikkuu ja sen on yhtä ja samaa liikettä kuin sen näkyvät ominaisuudet .
Nykyisen teorian mukaan vetävä säde on koko universumin perusta koska sen avulla syntyi myös kaikki liike.
Alkuräjähdys on kuitenkin liike vai perustuuko se vetävään säteeseen?
Lissämällä aloitukseeni putoavan tilan teorian olemme kokonaisvaltaisen liikeenergian universumissa jossa ei tarvita näkymättömiä vetäviä säteitä.
Onhan niin että jokainen kehoni atomi on jo menettänyt potentiaalienergiansa tärmätessään Maahan, samalla ne on muuttunut Maan liikeenergiaksi osakasi Maan liikekergiaa.
JO energian säilymisen ja muuttumisen laki sanoo että minun on tiputtava Maanhan vaikka Kuolleena ellei ole rakettia pepussa, eikä siihen tosiasiaan välttämättä pitäisi tarvita vetävää sädettä tai putoavan tilan teoriaa koska niin se vain on.
http://www.wakkanet.fi/~fields/finnish1.htmAvaruuden kaareutuminen on havaittu, eikä mitään vetävää sädettä tarvita.
Älä sekaannu fysiikkaan, kun et siitä mitään ymmärrä.
Asian vierestä. Kuussa on käyty useita kertoja. - CIRRUSkerosiinano
fghjklöoiuytre kirjoitti:
Avaruuden kaareutuminen on havaittu, eikä mitään vetävää sädettä tarvita.
Älä sekaannu fysiikkaan, kun et siitä mitään ymmärrä.
Asian vierestä. Kuussa on käyty useita kertoja.SE tähden valoko joka taipui Auringonpimennyksen aikaan Auringon vieressä todistaa kaarevan avaruuden? ei ainakaan kovin kaarevan.
Toki putoavan tilan teoria kertoo kyllä että avaruus on viimesen päälle kaarevaa.
http://www.wakkanet.fi/~fields/finnish1.htm
Havaintojen mukaan josta tuli just Noebel avaruus laajenee kiihtyvällä vauhdilla.
Avaruuden laajeneminen kertoo faktaa että tilaa tulee kokoajan lisää, tämäkin sopii mainiosti putoavan tilan teoriaan! Emme kai usko että avaruden " tila" on tällä hetkellä ääretön ja vain sen objektit erkanee, no ainakin savorinen uskoo.
Universumina laajenemme joka hetki tulevaisuuden ulottuvaisuuteen ja me kaikki olemme joka hetki universumin äärilaitaa, laajeneminen ei kuitekaan tapahdu minään 3 d tilana koska se on aistiemme illuusiota.
Tulevaisuuden ulottuvuus on ainoa jota voi koskaan pitää äärettömänä, nykyisyys ja mennéisyys on yksi ja sama yhdessä ne ne ovat aina rajallisia.
Ihmisen käsitys 3 d tilasta on siis illuusio jonka jälleen aivoimme ja muistimme aiheuttaa, todellisuutta ei voi kuvata 3 d tilana, mutta todellisuuden vaiheita ulottuvuuksissa menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus voi.
Tiede ja fysiikka ei voi koskaan tutkia todellisuutta juuri NYT, koska kaikki havainto on jo menneisyyttä.
Vastaan tulee paradoksi, kaikki liike tapahtuu 3 ulottuvuuden menneisyys nykyisyys tulevaisuus ulottuvuuksien välillä, mutta missä kohtaa on todellisuus kun se juuri hetki sitten katosi aina uudestaan ja uudestaan, ( ajassa matkaaminen on lapsellinen ajatus, se on TÄYSIN mahdonta koska mitään aikaa ei edes ole)
Todellisuudella saataa olla hyinkin Zeniläinen luonne eli tyhjyys. Jotain hyötyä on siis meistäkin ja meidän illuusioista vaikka todellisuus olisi täyttä tyhjyyttä koska ainakin minun mielestä todellisuuden löytämiseen saa käydä keinoja kaihtamatta :)
.
- Hassan ali Harha
Cirruskerosiinano; mielen harhaa.
- cirruskerosiinano
Totta mielen harhaa veit sanat suustani kaikkiko on mielenharhaa?
Minä olen ainakin löytänyt todellisuuden josta olen jopa ylpeä!
Mikä minä olen ? mikä on tietoisuus ja todellisuus ? vastaus on : olen kaikki havaintoni, olen koko universumi, todellisuuteni on havaintoni kehostani, havaintoni , ihmisitä,, eläimistä, kasveista kivistä ja puroista ja kaikesta kokemastani koska yksin tyjässä avaruudessa synyneellä ei voi olla mitään tietoisuutta, ihmisen suurin harha on siis ihminen ITSE joka luulee olevansa ITSE
- huh hah hei pylly
On sitä varmaan huonompiakin harrastuksia kuin teoreettinen fysiikka.
Ilman alan koulutusta ajautuu kuitenkin väistämättä harhapoluille.- cirruskerosiinano
Alan koulutuksessa ketrrotaan että Kuussakin on käyty niinkö? en mä rupee väittelee mutta kerron että mää en usko yhtään mitään koska voi tietääkin.
- jsgtyrusiiai
"Samaa mieltä ghjklytre kanssa"
Hyvin sanotta veit sanat suustani- cirruskerosiinano
Joukossa viisaus tiivistyy vai oliko se niin että Arjassa on enemmän reikiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381612Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341261
- 261171