Selittäisittekö mitä mielestänne tarkoittaa "kiltti mies"?

N30+

Täällä puhutaan siitä niin usein, niin olisi kiva tietää tarkemmin millaista miestä tuolla nyt sitten tarkoitetaan?!

6

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • No, kai nuo ovat aitoja kilttejä.

"Kiltti on skotlantilaiseen miesten kansallispukuun kuuluva laskostettu, tavallisesti ruudullinen vaate."

• Haluan nähdä maailmaa (päästä sinusta eroon, sinussa on jotain sellaista mista en pidä) ja minä olen jo pettänyt sinua, et ole minulle sopiva, mutta oli miten oli niin "kiltti mies" on ass holen vastakohta ja tuskinpa kukaan täysipäinen haluaa tehdä vaihtokaupan päittäin. Mielestäni jokaisen naisen kuin miehenkin tulee itse elää tämän ass holen kanssa jotta ymmärtäisi "kiltin n/m" arvon.

• 13+11

Ääriesimerkkejä, kiltti mies:

- tekee niinkuin nainen sanoo/haluaa/käskee/tykkää ja etenkin niin kuinka mies luulee naisen haluavan.
      - on helposti taivuteltavissa ja suostuteltavissa tekemään asiat naisen mielen mukaan.
      - tuntee velvollisuutta olla kiltti ja kuuliainen naista kohtaan, että hän saisi naiselta hyväksyntää
      - on tahdoton ovimatto, joka hyväksyy hyvin monenlaisia piirteitä sen sijaan, että keskittyisi siihen mitä hän itse haluaa.
      - on epävarma, että toisella on "hyvä olla" ja sen takia kyselee naisen mielipiteitä, jotta voisi olla hänelle mieliksi ja parantaa tilannetta.
      - haluaa huomiota ja tulee epävarmaksi jos nainen ei sitä hänelle anna (ja se saa kiltin miehen yrittämään kahta kauheammin).
      - antaa naisen päättää asioista ja itse seuraa perässä.

• kiltti, ei aivoton

Minulle kiltti mies tarkoittaa positiivista asiaa eikä negatiivista. Kiltti mies täyttää esim. seuraavia ominaisuuksia:

- pitää lapsista olematta pedofiili
      - pitää eläimistä
      - kiltin miehen seurassa ei tarvitse pelätä selittämättömiä raivonpuuskia tai aggressiivisuutta
      - uskaltaa olla tunteellinen ja romanttinenkin, jos on sen luonteinen
      - haluaa naisystävälleen hyvää
      - rehellinen
      - ei petä
      - arvostaa perinteistä uskollista parisuhdetta ja avioliittoa
      - arvostaa elämää
      - pääsääntöisesti suhtautuu elämään hyväntuulisesti ja ajattelee ihmisistä hyvää eikä koko ajan mieti, että hyväntuulisuus on teeskentelyä tai että koko ajan on joku salaliittoteoria menossa juuri häntä vastaan

Minulle kiltti mies on juuri sitä, mitä minä haluaisin. Kiltteys ei tarkoita sitä, että mies on tahdoton nössykkä. Olen itse kiltti nainen, mutta osaan pitää puoleni ja olen itsevarma. Minulle kiltteys on sitä, että haluan kohdella muita hyvin ja yrittää omalta osaltani kasvattaa hyvää mieltä ympärilläni.

• suomihuora=15nussima

Kiltti mies tyytyy osaansa aisurina ja nuolee kiltisti YTM:n sperman naisen vitusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe