tuli tv:stä ohjelma A-talk jossa väitettiin luomuruoan terveyttä.
kemikaalimyrkyillä varustettu marketin ruoka. On tutkittu lisäaineiden haittavaikutuksia elävien olentojen, kuten ihmisten terveyteen, ja niiden lisäaineiden haitat on todettu. Useat tekevät paljonkin pahaa jälkeä
Itse voin henkilökohtaisen seurannan perustaalla todeta että halpa lisäaine safka teki oloni todella huonoksi. Söin mikropizzoja, karkkeja, yms ruokia missä oli paljon lisäaineita ja tunsin oloni huonoksi (aina) pään särkyä, palelua, levottomuutta, hikoilua, stressiä, hermostumisia, äkkipikaisuutta, ym ym. Kun olin vähemmällä ruoalla, ja söin paremmin, niin voin paremmin. kaikki meni nuo ongelmat pois.
Moni muukin on todennut että luomu ruoka on huomattavasti terveellisempää mitä marketin elintarvike safka. Luomu on parasta, ja puhtainta ravintoa. Se on kallista, mutta hyvästä pitääkin maksaa. Huonoa saa halvalla, mutta sitä ei kannata ostaa, jos meinaa pitää terveyden hyvänä
A-talk luomuruoka puhtaampaa
3
194
Vastaukset
voi vitsi älä ny usko tuota..samat myrkyt taivaalt kastelee ..niinkuin ymmärsin sen proffan puheista niin ei syö mitään raakana..ja kukamuka syö jotain roiskeläppiä haloo...eli en usko luomuun,
- piimä.
Olikos tässä niinkun jotain uutta tietoa aisasta ? kai sen nyt lapsikin ymmärtää että porkkana on terveellisempi kun tikkari. ihan katsomatta mitään a-talkkia.
Taidat olla vähä tyhmä ja yksinkertainen. - hooponhöppänä
Jos söisi pelkää luomuruokaa saisi silti yhdeksääkymmentä eri E-luokiteltua lisäainetta.
Appelsiiniinkin sisältää runsaasti E300 lisäainetta. Ihan luonnostaan, eli askorbiinihappoa (E300).
Ihmiskeho tuottaa itsekin hyvin montaa E-lisäainetta.
Oikeastaan aloin oikein miettimään kaupassa käydessäni. Moni lueskelee elintarvikkeiden selostuksista E-koodeja, ja välttelee niitä. Sekä kävelee seuraavaksi terveyskauppaan ja ostaa jos jonkinlaisia terveystuotteita pillereinä, siis lisäaineita.
Toiseksikin. Jos jokin lisäaine estää elintarvikkeen pilaantumista ja vaikkapa hermomyrkyiksi luokiteltavien bakteerien syntymistä, niin onko lisäaine tuolloin pahasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813182Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1491316Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979