Palstalaiset " mykkäkoulussa " ?

koettu on

Pitkässä avioliitossa kokee kaikenlaista esm " mykkäkoulua "

Tiesitkö ? mykkäkoulu on julmuutta puolisoa kohtaan.

19

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Epäilyttää, palstalaiset taitaa olla mykkäkoulussa, tai sitten takki on tyhjä ei ole sanottavaa, joskus on hyvä vain kuunnella mitä toisella on kerrottavaa, näin meillä.
      Mykkäkoulu on todella hyvä keino ärsyttää toista, avioliitosa se on kaikkein julmin muoto puolisoa kohtaan.

• mykäksi menee

vähemmästäkin, tuo kuokkavieras täällä pilaa kaiken.

• Täällä on pitkään

kärsitty ... eräiden ... tänne KESKUSTELUpalstalle,
      sen leppoisaan tunnelmaan ... tuomista ikävistä tunnelmista.
      Parempi mennä pois kuin pahoittaa mielensä.

• ei se pitkään

ole vielä kärsittänyt, odota nyt, se häipyy kohta kun kaikki sitä inhoooo.

• .

Voi harmi, mikä on pahottanu mielesi ?

• Ei mikään, sillä

osaan välttää tietyt nikit.
        Ilman nikkiä kirjoittavat eivät kirjoita ilkeämielisesti.

• ketkä tietyt
        Ei mikään, sillä kirjoitti:

osaan välttää tietyt nikit.
        Ilman nikkiä kirjoittavat eivät kirjoita ilkeämielisesti.

kuiskaa nyt ihan luottamuksella, minä kun olen ihan uusi täällä.

• kuka muka

mykkäkoulussa, täällähän on nyt oikein rattosaa. Paljon on kivaa ja hyväntuulista juttua tänäänkin ilmaantunut. Hyvä että jotkut pitää vähän taukoa, saa muutkin tilaa .

• inehmo,,

Hyvää päivää palstalaiset. tänään aurinko paistaa kutsuvasti ulos, eilen syksy näytti synkyytensä, päivä oli pimeä kuin yöllä kokko päivän satoi ja tuuli oli melkoinen.
      On lauantai, viikonkoppu jälleen, monet touhut odottaa tekijäänsä.
      Kauppa reissu soppailuineen on yksi hausimmista puuhista, ulkoilu on velvollisuus itseä kohtaan on ihanat reitit kauniissa syysmaisemassa, aah, tulkaa mukaan, juttukaverit olis tarpeen.
      Tämä täälläkertaa, mukavaa päivän jatkoa teille, kirjoitellaan.

• Jo vain, syyspäivä parhaimmasta päästä tänään. Vielä lämmintäkin. Tällä kohtaa Kymenlaaksoa yölämpötila laskee muutamaan asteeseen.
      Puut nähtävästi valmistautuvat lehtiensä pudottamiseen ilman yöpakkasiakin, niitä ei vielä meillä ole ollut.

Päivällä joikhasi lentäen parikymmentä joutsenta talvehtimispaikkojaan kohti. Täällä räkättipaskiaiset ovat putsanneet pihlajatkin marjoista puhtaaksi.
      Tilhiparvi näkyi hyödyntävän aitapensas marjoja. Tilhet voivat siftata täältä marjaisemmille alueille.

• Ajal*

Kaunis syksysää täälläkin.
      Pihlajanmarjoja ei ole ollut nyt niinkuin edellisinä vuosina.Sanotaan,että pihlaja ei kahta taakkaa kanna,että tietäisikö runsasta lumentuloa sitten.
      Vaikka viimesyksynä oli paljon pihlajassa marjoja,niin olipa sitä
      luntakin kuitenkin talvella!

• Venäläinen ilmastotieteilijä piti segertvarmana, että olemme lähestymässä taas pientä jääkautta kohti varsin nopealla aikajaksolla.
        Hän sanoi, ettei lauhoja 'eurotalvia' enää ehdi tulla, ilmastomme muututtua kylmmpään suuntaan.

Joku sellainen mr kuin Milutonovits selitti suuret ilmastomuutokset auringon radalla Linnunratakeskuksen ympäri.
        Kierros kestää n. 200 milj. vuotta. Aurinko joutuu kierroksellaan niin pilvisille Linnunradan alueille, ettei Tellukselle riitä energiaa nykyiseen malliin.

Jo 3 vuoden kuluttua alkaisivat kylmiempien talvien jakso - tai nämä kaksi edellistä jo olisivat tätä jaksoa.
        Ensi talvestakin on ennustettu mm. Fennoskandiaan ankaraa lumi- ja pakkastalvea.

• Meillä ollaan törömökillä,kun juttu ei luista ja kommunikointi ei ota kipinää,siis parisuhteessa.
      Keskustelupalstalla homma lienee toisin,kun olet saanut oikein hyvin siipeesi,ollet lähes siipirikko niin kaiketi sanainenarkku sulkeutuu väkisinkin.
      Lisänä noi peukut joilla voi lyödä lopullisen naulan arkkuun.
      Joillekin tuntuu olevan noi peukut kuin shakkinappulat joilla omaa elämää kannatellaan,kaiketi jotain antavat pelaajalle,tiedä häntä.

Upea työntäyteinen viikko,remonttireiskana olin ja nyt keittiö tuo kodinsydän näyttää kuin pakasta revästyltä.

• inehmo vaan ,,,

Flunssa vaivaa, mistä ihmeestä se minut löysi, onhan noita ihmisiä pilvin pimein joihin voisi tarttua, mutta ku just minut huomasi, nokka juoksee, yskittää, silmät tuhrusta sokeet melkein, onneksi on noita lääkkeitä keksitty hieman helpottaa, jospa jo huomenna olisi parempi päivä.

• ((* ; *))

Puolisot usein ovat eri luonteisia, toinen on avoin, toinen pitää mykkäkoulua ongelmien ilmaantuessa suhteeseen, näin oli perheessäni, puolison mykkäkoulu aiheutti suurta päänvaivaa, millä ei voinu ymmärtää miksi asioista ei voinu keskustella, itse olin luonteeltani avoin kaikesta päivän tapahtumista kerroin avoimesti, siksi mykkökoulu aiheuttu valtavaa kärsimystä, hakeuduin terapiaan, terapiasta oli apua lähinnä itselle, mykkäkolu unohtui omaan arvoonsa, opin hyväksymään puolison salaisuuksineen, elämä lipui omalla painollaan omalla tavllaan vanhuuteen, pitkä yhteinen elontaival päättyi lopulta sairauteen.

• .

Vähä puheista seuraa tänään, olisko eu:n tuleva katastrofi syynä ihmisten alakuloon, huomenna voi jo rysähtää pahemman kerran, mikäli uutisista voi päätellä, ranskalla ja saksalla liikaa velkaa, kumpikaan ei lain mukaan saisi enään lisätä uutta velkaa, ovat suuria maita, " sarkosii " oli melko hermostuneen näkönen samoin, " merkkel, " nyt natisee eu todella lujaa..

• Atolfia

Se on niin, että rysähtäisivät nyt vaan kaikki kerralla, ketkä ovat rysähtämäisillään. Loppuisi tämä ainainen uhkailu rysähtämisestä.

Senjälkeen voisi alkaa kansojen eheytyminen. Kaikki alkaisivat elää suu säkkiä myöten eikä Suomella olisi enää uhkana, että pitää tuota valuuttaa työntää vähän kaikkien tueksi.

Uutiset nykyään toistavat itseään. Nyt kun Urpilainen sai vakuudet kuntoon, niin ei ole enää jarruttavia tekijöitä. Nyt on aikaa kunkin valtion ruveta järjestelemään oman maansa asioita omilla varoillaan eikä kerjätä tukea muilta.

Onko tämä provosoiva mielipide?

• Atolfia

Hyvänen aika, tämä ketjuhan käsitteli mykkäkoulua. No, minä poikkesin tyystin aiheesta.

Voin kyllä kertoa, että 50 avioliittovuoden aikana on ollut kyllä monen monta mykkäkoulua ja lähinnä minä sitä olen pitänyt, se täytyy tunnustaa. Nykyään ei enää jaksa olla hiljaa kovin kauaa, asioita muuten kasautuisi käsittelemättöminä liian paljon. Tuo muistikin on jo hatara, joten kaikki asiat pitää käsitellä silloin kuin ne mieleen juolahtavat.

Siis ei enää mykkäkoulua.

• sais rysähtää ettei

enään tarvis jokapäivä jännittää mitä nyt kuuluu, on turha enään pelotella lamalla, lama loppuu aikanaan, on ennenki selvitty nytkin selviydytään.

Ranska on vaatimassa yhteisvastuuta, onneksi saksa on asiassa vielä eri mieltä, jos yhteisvastuu olisi niin suomiki joutuisi taas maksumieheksi, " merkkel " sano että lakia on muutettava, toivottavasti suomi panee hantiin eikä ala enään mihinkään yhteisvastuuseen.
      Kaikissa eu asioissa pitää suomessa pitää kansan äänestys, nyt ei politikot itse saa tehdä sitovoa sopimuksia vastoin kansan tahtoa.
      Toivottavasti Katainen ja Jutta on valpaana eu tapahtumien suhteen, Jutta on ollu jämäkkä, toivottavasti jämäkkyys jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4634
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3852
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2591
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1735
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1607
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1521
    9. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      16
      1394
    10. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1339
    Aihe