Nykyään ei varmaan missään koulussa ole enää kevytmaitoakaan tarjolla (ei ainakaan omalla paikkakunnalla), vain rasvatonta maitoa/piimää tai vettä..
Samoin kouluruuassa on se ongelma ettei se edes poista nälkää tai anna energiaa, no ehkä hetkeksi tulee ähky kun on syönyt sitä ison kasan. Sit tunnin parin päästä onkin taas nälkä ja sillä kertaa jumalaton suklaan/roskaruuan/sipsien tms himo, joten kaikkee rasvasta tulee sit mässytettyä viimeistään himassa, ja lihottua!
Kumpi on parempi.. saada "päivän rasvat" kouluruuasta vai roskaruuasta? jos kouluruuassa/maidossa olis järkevät määrät rasvaa, ei illalla kotona tekis mieli syödä niin paljoo roskaruokaa.
Rasvaa ruokaan, kiitos!
Aarghhh!
1
284
Vastaukset 1
- mude.
Eihän kouluruoan ole tarkoitus kattaa kun 1/3 päivän energiantarpeesta ja loput sitten kotona. Ota mukaan vaikka joku hedelmä jonka voit hotkasta välitunnilla jos koulueväät ei anna sulle
riittävää määrää energiaa.
Mun lapset kulki eväiden kanssa koulussa monestikkiin, ihan jo siitäkin syystä että menivät sieltä suoraan treeneihin tai harrastuksiin. Täällä oli jopa jääkaappi mihin voileivät ja jugurtin saa jättää säilytykseen päivän ajaksi. Kyseleppä tämmästä mahdollisuutta myös, säästyt siltä roskaruoan mättämiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522