En jaksa etsiä, olisiko joku pohtinut tätä aikaisemmin...
Jos Oivariinissa, Keijussa tai Culinessessa on vähemmän rasvaa niin mitä se tilalle tullut täyteaines on?
Vähärasvainen rasva
3
106
Vastaukset
- Panhandle
Eiköhän se ole lähinnä vettä, tai joissakin tapauksissa rasvatonta maitoa. Lisäksi täytyy olla jonkinlaista emulgointiainetta, jolla vesi ja rasva saadaan sekoittumaan toisiinsa pysyvästi.
Raision sivuilta löytyi tämänkaltainen tuoteseloste (Benecol-levitteelle):
Vesi, rypsiöljy, kasvistanolirasva, camelinaöljy, kovettamaton kasvirasva, gelatiini, suola (0,9 %), emulgointiaineet (soijalesitiini, E471), maitoproteiini, säilöntäaine (E202), aromit, happamuudensäätöaine (E330), A- ja D-vitamiini.
Ainekset on lueteltu siinä järjestyksessä kuin niitä tuotteessa on. Kevytlevitteissä on siis enemmän vettä kuin rasvaa. - Itse harhateillä oll
Mene ja katso Antti Heikkilän sivuille ja lue järkiajattelua. Nuo kevyttuotteet ovat sitä teollisuuden tuottamaa "hevonpaskaa" jolla ei ole mitään merktystä terveellisen ruuan kanssa.
Löytyy myös tutkittua todellista tietoa mikä on hyvää laadukasta ruokaa ja mistä muusta sitten saa kaikki nykyaikaiset kansantaudit, liikalihavuuden, diabeteksen, sydänsiraudet, syövän ja ennenaikaisen kuoleman. Tätä jälkimmäistä linjaa ruokateollisuus toteuttaa ja rahalla maksetut "asiantuntijat puoltaa". Esimerkkinä hiljattain varoitettu luomuruoka joka mm olisi nyt sitä epäterveellistä ruokaa, "asiantuntijoiden" mielestä jotka ivat tiedä höläsen pöläystä. - Itsekin harhateillä
Joo ja lue Antti Heikkilän kirja "Diebeteksen hoito ruokavalolla" jossa on tiivisteyssä muodossa selvittetty mm luettelemisesi tautien todennäkisimmä syyt, itse järkytyin todellisuuta, sillä ihmiset syövät itsensä sairaiksi väärillä raviteilla ja noilla teollisuuden lisäainella transrasvoineen. Toisaalta ne ostavat kaupasta jotka eivät osaa itse laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214