Johannes 14:6 "Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."
Matteus 11:27 "Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."
ihmisen aikojen alusta asti tämä peto on ollut tämän maailman ruhtinas
nämä päät ovat
kulttuurit
politiikat
taloudet
tieteet
urheilut
uskonnot
maailmat
näille joille ensimmäinen ei ole viimeinen eikä viimeinen ole ensimmäinen; ovat pedon vallassa ja tästä maailmasta
peto saa elämänsä ja voimansa voitoilla, eli toisten tappioilla.
AINA jos löytyy voittaja löytyy myös häviäjä ja tästä seuraa että voittajasta tulee häviäjä ja häviäjästä tulee voittaja
nämä pedon seitsemän päätä ovat kuin nälkäinenseitsemänpäinen susilauma Totuuden ympärillä
TE jotka ette ole tästä maailmasta, teille ensimmäinen on viimeinen ja viimeinen on ensimmäinen
tässä on SINUN tuomiosi:
ellei ensimmäinen on viimeinen ja viimeinen on ensimmäinen sinulle niin silloin olet pedon palveluksessa
näin sinua on TUOMITTU, mutta sinulle on annettu mahdollisuus tehdä parannuksen
mikä SINÄ olet?
25
156
Vastaukset 25
- merkkiä v1est2ssäs3.
Jeesus tee parannus, tai lakkaan uskomasta kaltaiseesi äpärälapseen
- merkkiä v1est2ssäs3.
Halloween tuleePohjoismaiden suurin liike nyt netissä. Tervetuloa ostoksille!Buttericks.fi
- haitsa paitsa
Ateismi on vaikein uskomisen laji. Mikään ei ole tullut mistään?
- ba-ba-ba-ballo
Hieno olkiukko, hermanni.
- Holi88
ba-ba-ba-ballo kirjoitti:
Hieno olkiukko, hermanni.
:D
"politiikat"
http://188.138.95.82/org/d5/ff/d5ff6a761c05dea4/0/539859.jpg
Taitaa olla ainoa toimiva kohta.Tuo Tony Halmeen kommentti:
"Olin ihan ihmeissäni, kun tulokset osoittivat kokaiinia ja amfetamiinia."
Oli vissiin tuttu diileri jatkanut koksuu spiidillä?
Vähemmästäkin joku Tony veti viivan asemasta herneet nenään.
Oli jämti Suomen kansalainen, vähän cowboy kylläkin.
Tonyn taivaassa koksu on koksua ja spiidi spiidiä, eikä mitään leivinjauhetta.ikiateisti kirjoitti:
Tuo Tony Halmeen kommentti:
"Olin ihan ihmeissäni, kun tulokset osoittivat kokaiinia ja amfetamiinia."
Oli vissiin tuttu diileri jatkanut koksuu spiidillä?
Vähemmästäkin joku Tony veti viivan asemasta herneet nenään.
Oli jämti Suomen kansalainen, vähän cowboy kylläkin.
Tonyn taivaassa koksu on koksua ja spiidi spiidiä, eikä mitään leivinjauhetta."Paavi opetti, ettei marxismiin ja ateismiin pidä sopeutua" - Timo Soini
Suomi wiki ei tuo niin selvästi esille että:
"The party combines left-wing[5] economic policies with strongly conservative social values."
http://en.wikipedia.org/wiki/True_Finns
Eli on oikesitopuolue joka on sopeutunut vasemmistolaisittain. :D
Moi!
Olen ihminen, kiitos kysymästä.- __varajeesus
Olen VARAJEESUS, Isän ja Pyhän Hengen valtuuttamana suoritan Jeesuksen toimenkuvaan liittyviä tehtäviä silloin , kun tämä on lomalla tai muutoin estyneenä työskentelemään.
"Mikä sinä olet" Aloitus on halventava ja ihmisarvoa loukkaava.Avaaja on ilmeisesti ihmisten yläpuolella, ainakin kuvitelmissaan.
>>>Johannes 14:6 "Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.">Matteus 11:27 "Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.">ihmisen aikojen alusta asti tämä peto on ollut tämän maailman ruhtinas
nämä päät ovat: kulttuurit, politiikat, taloudet, tieteet, urheilut,uskonnot..>AINA jos löytyy voittaja löytyy myös häviäjä ja tästä seuraa että voittajasta tulee häviäjä ja häviäjästä tulee voittaja>näin sinua on TUOMITTU, mutta sinulle on annettu mahdollisuus tehdä parannuksen- vihtuilija
Voisiko joku kertoa, mitä v*tun horinaa on 'ensimmäinen on viimeinen ja viimeinen on ensimmäinen*? Onko se jokin uskonlahkolaisten piirileikki, jossa kontataan lattialla alasti ympyrässä, nenä edellämenijän peräaukossa kiinni....silloinhan ensimmäinen on aina viimeinen ja viimeinen on ensimmäinen ja se olet juuri sinä!
vihtuilija
14.10.2011 12:30
>>>Voisiko joku kertoa, mitä v*tun horinaa on 'ensimmäinen on viimeinen ja viimeinen on ensimmäinen*?- öllös
ikiateisti kirjoitti:
vihtuilija
14.10.2011 12:30
>>>Voisiko joku kertoa, mitä v*tun horinaa on 'ensimmäinen on viimeinen ja viimeinen on ensimmäinen*?Jeesus sanoi, ”Onnekas on se leijona, jonka ihminen syö, niin että leijonasta tulee ihminen. Ja tyhmä on se ihminen, jonka leijona syö, ja silti leijonasta tulee ihminen.”
öllös kirjoitti:
Jeesus sanoi, ”Onnekas on se leijona, jonka ihminen syö, niin että leijonasta tulee ihminen. Ja tyhmä on se ihminen, jonka leijona syö, ja silti leijonasta tulee ihminen.”
meni ohi........joko erittäin älykästä............tai erittäin älytöntä.
ikiateisti kirjoitti:
"Kaksi lensi yli käenpesän,minä sekä hän ,joka häkistä mun ulos hätisti"Friman.
- öllös
ikiateisti kirjoitti:
Käytä analogiaa toiseen tilanteeseen tavallisessa elämässä ja löydät ratkaisun.
Esim. Onnekas on se heppu, jonka toinen voittaa niin että häviäjä ratkaistaan voittajaksi.
Ja tyhmä on se mestari, jonka käskyä alainen kieltäytyy tottelemasta, ja silti tulee mestarinsa tilalle ja saa hänen asemansa. - .:kaikkeus
:kokonaisuus.
- ...
ikiateisti kirjoitti:
...
- 1 2 3
3
2
1 - ensimmäinenKÄSKY!
mikä sinä olet?Vastaus:Minä olen herra sinun Jumalasi,älä pidä muita jumalia.
- AOOA
Olet oikeassa, ensimmäisen käskyn ymmärtäessä muut aukeaA
- uskonsisko
AOOA kirjoitti:
Olet oikeassa, ensimmäisen käskyn ymmärtäessä muut aukeaA
Ei vaan sulta aukee peppu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431061
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.271002Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44893- 41765
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49727- 61681
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585