Löytyisikö täältä säilykelihan kuluttajia?Ruuanlaitto on joskus välillä niin hankalaa ja aikaa vievää, eivätkä tuloksetkaan ole välttämättä mitenkään kummosempia. Olen sortunut käyttämään aika paljon säilykelihaa ruuanlaitossa ja ruuasta on tullut ihan maukkaita. Viimeisin löytöni on Puppe-ponin säilykelihaa, joka on erittäin hyvää ja lihaisaa. Siitä olen saanut herkullisia ja täyttäviä aterioita. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
Vastaukset 1
- "viljasian" kotiäiti
hei,
Joo, mä oon kanssa samanlainen törppö ruuanlaitossa, mutta kun ruokaa pitää kuitenkin joka päivää laittaa, nälkäistä aviomiestä ja lapsia pitäisi ruokkia. Mä oon kokeillut vaikka mitä säilykelihatuotteita, jotkut niistä ihan ookoota, mutta makuun kyllästyy helposti, sitt ne kaikki maistuu niin samanlaisilta....
Mikä on tää Puppe-ponin säilykelihaa? mitä siinä on? löytyiskö jostain lisää tietoa? Voisi kokeilla vaihteeksi muuta säilykelihaa, kun alkaa kyllästyä niihin samoihin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731207
- 711142
- 70963
- 95869
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois253774- 49757
- 27695
- 72659
- 54656
- 40600