Niin, onko niitä?
Vastaukset 10
Eikö Alien - kahdeksas matkustaja ollutkin ihan hyytävä kummitusjuttu? Itse kummitushan oli tosin korvattu jollain "realistisemmalla", mutta ikuisen tarinan peruselementit ovat siinäkin.
Se - jostakin on toinen klassikko sekä novellina että elokuvina. Lentävän Hollantilaisen teemahan on läsnä siinäkin mielessä, että molemmissa on alus, jolla on synkkä salaisuus...- Ihan nasan tyyliä
2001
Siinä on hullu tietokone joka tapaa lähes kaikki, kunnen viimeinenkin sekoaa... - Lamanaattori
Independenday...
se on lähes todellien alien hyökkäys..
Tosin Alien 8 matkustaja on kanssa aika todentuntuinen..
Myös outland on hyvä, siinä ei vaan ole örkkejä.. - nyt pelottaaaa
Nyt on tulossa ihan tosi-tv sarjana!
Suomen presidentin vaalit..
jossa on ainakin pari killisilmää esiintymässä?
Mahdollisisa alieneja?????
" V-Finland " kuminaamarin??? Liskojako? v:t oli? - Kuuvale
Apollo 13
se on hyvä fiktio leffa - LentäväHollantil....
Mites tää mobira...eiku nubira...eiku mikäs se oli?
Se oli tylsä ja feikki, kovasti peloteltiin mutta ei sitten tapahtunutkaan yhtään mitään.
- Alienit USA:ssa?
entäs sitten tää?
http://areena.yle.fi/video/1319141520490 - NullPoint
Jos pitää elokuvapuolelta näitä kummitusjuttuja hakea niin Event Horizon on melko kova. Pandorum oli kanssa varsin mielenkiintoinen tapaus.
Jos "realistisempaa" hakee niin sitten nämä männävuosien asteroidi pätkät deep impact ja armageddon, Apollo 13.
Sarjoista tulee mieleen tämä V (visitors) ja Stargate. (stargate parasta kun katsoo koko sarjan pötköön dvd:ltä.)
Näistä tosielämän jutuista ei tule nyt mieleen kuin se tapaus jossa astronautit olivat nähneet jotain hehkuvia "matoja" tjms. Onhan noita muitakin "ufo" tapauksia astronautit raportoineet mutta eiköhän tuo maailmankaikkeus ole sen verran iso mysteeri vielä melko nuorelle ihmiskunnalle ettei kannata kaikkea faktaksi myöntää ja loppua kieltää. - hi hi hi hi hi hiiii
Älkää unohtako Lötjöjen yötä !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547