Paljonko on liian paljon, 5-, 10-, 15-, 20-, 25-, 30vuotta?
8
151
Vastaukset
- 20v +
ovat jo aikuisia, eli kurppia.
- .............
Iänkö puolesta aikuisia? Et ole tainnut tavata montaakaan tuon ikäistä sillä moni on henkiseltä ajatusmalliltaan aika lapsellista sorttia.
30 vuotiasta naista voi kutsua jo aikuiseksi naiseksi.
mulle liian paljon ois yli 35v...
- Älyn haamu
25-vee on siinä ylärajoilla. Sitä vanhemmat harvemmin ovat kovin kauniita.
- -C1rca-
Yli kymmenen vuotta vanhemmat sekä kaksi vuotta nuoremmat minun iästäni katsottuna.
Iällä ei oikeastaan ole merkitystä mulle kunhan vaan on 18 eli täysi-ikäinen, mutta samankaltainen elämäntilanne on kyllä suotavaa. Muuten en rajaa mitenkään tuota, mutta kyllä yli 10:nen vuotta vanhemman kohdalla täytyy kyllä miettiä kaksi kertaa asiaa ja olla varma asiasta muutoin.
- Varokaa kurppaa
Naisen parasta ennen päivämäärä on 25-vuotispäivä. Siitä eteenpäin alkaa jo kurppaantua.
- Vai onko näin?
Hmmmmmmmmmmmmmm, mietimmekö todellisuudessa iässä sitä mitä me haluamme, vai onko se kuin meikki kasvoilla eli todellisuus pidetään piilossa? Joten ikä merkitsee ihmisille joilla on tältä osin heikko itsetunto, on elettävä trendin mukaan vaikka todellisuudessa iäkkäämmällä ihmisellä on usein kaikkea enemmän kuin nuoremmalla aikuisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422111- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461282Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50992- 41816
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637