uskotko että zisel on feikki?
Kysymys vain rekatuille
32
135
Vastaukset
Hänen suuret salaisuutensa vain harvat tietävät ja on aika mukava kun se jää "ilmaan" onko hän feikki.
- `?
onko zisel nainen?
Järki sanoo: feikki
- Niin?
Siis mikä järki? Miksi järki sanoo olevan hänen feikki? Eikö tänne juuri sovi hyvinkin alkoholisoitunut, venäläissyntyinen pikkupimatsu, nykyään aikuinen, kirjoittamaan. Mitä feikkiä hänessä olisi ? Oletko koskaan käynyt Kallion räkälässä? Täällä on just sitä porukkaa.
Siis onko Frodo Reppuli oikeasti vai feikisti Frodo Reppuli? Tää oli paha - mä vastaan Elaska.
- vili.
Nikki on tehty sitä varten, että sen avulla voidaan kiristää pedofiileitä rahaa.
Nikin omistaja on dazu.
Kuvissa esiintyvä henkilö on ulkomaalainen teinityttö.
Hähä! :D- ?
jos nikki on tehty tuota varten niin eikö silloin nikin pitäisi olla alaikäinen? ziselhän on joku 20 vuotias tai sanoo olevansa
Tuo teoria ontuu, mutta ei ole täysin pois suljettu. Voiko tälle kyseiselle paskiaiselle sitten lahjoittaa rahaa, vai onko ainoa mahdollisuus päästä rahoistaan tulla kiristetyksi ?
? kirjoitti:
jos nikki on tehty tuota varten niin eikö silloin nikin pitäisi olla alaikäinen? ziselhän on joku 20 vuotias tai sanoo olevansa
Tää oli päivän paras - tota pitäskö sun lopettaa second lifen pelaaminen. Äläkä ala mulle - mun nikki on vasta tarhaikäinen.
vittu minä mikään uskovainen ole.
Ei sen enempää kuin muutkaan ikäisensä pimatsut.
- rekattu ei kirj.
Feikki, mutta mitä sitten?
Jos joku peräkammarin poika on valmis viihdyttämään kaltaisiaan, niin se on vaan hyvä. Kerrassaan turha ja tarpeeton kyssä. Näillä feikki avauksilla toistat isteäsi liian usein.
Ei kai sinusta ole tulossa tylsä?Puskat on feikkejä, peeloja, trolleja.
Ratikkakuski kirjoitti:
Perustetaanko Monten kanssa feikkien vastainen kansanliike?
Ei, ne alkavat uskomaan olevansa jonkin arvoisia ja siitäkös soppa syntyis.
- ............
Feikki, vaikka toivoisin hänen olevan totta.
Tulin vaan vielä sanomaan sen faktan, että tissit eivät valehtele, eivät ole koskaan valehdelleet.
En usko.
- yx vaan
Aihevalinnoista päätellen tyyppi on mies.
Kukaan nainen ei kirjoittaisi seksistä tuolla tyylillä.- rekattu nainen
Täh, itse puhuin seksistä kaksikymppisenä paaaljoon enemmän..
- KoppavaHoro
Määrittele esittämäsi termi, kiitos.
- rekattu nainen
zisel on ainakin parikymppinen nainen. Riippuu mitä se feikki nyt sitten tarkoittaa.. Mistäpä minä tiedän mitkä hänen jutuistaan on totta tai ovatko kaikki. Ei ole mitään väliä. Miksi pitäisi?
Mutta miksi täällä jauhetaan teinityttö-skeidaa? Zisel on ihan aikuinen nainen ja aikuisen näköinen.Olen vähän hämmästunut. Olin itse nätimpi ton ikäisenä..Onko zisel jotenkin tosi hot??- tinka..
Moi dazu!
- rekattu nainen
tinka.. kirjoitti:
Moi dazu!
Onko jotenkin vitun vaikeaa uskoa että ziselin tapaisia nuoria naisia on Suomi pullollaan? Osa paljon paremman näköisiä, eikä pöhöttyneitä alkoholisteja.
- tinka..
rekattu nainen kirjoitti:
Onko jotenkin vitun vaikeaa uskoa että ziselin tapaisia nuoria naisia on Suomi pullollaan? Osa paljon paremman näköisiä, eikä pöhöttyneitä alkoholisteja.
Aika läpinäkyvää "rekattu nainen".
*Spot!* :O)
*Kräääk!* ;O) - rekattu nainen
tinka.. kirjoitti:
Aika läpinäkyvää "rekattu nainen".
*Spot!* :O)
*Kräääk!* ;O)Niin. Arvaapa kuka olen?
- ..
Täällä on paljon ihmeellisempiä ihmisiä kirjoittamassa kuin zisel. Eivätkä hekään ole käsittääkseni feikkejä.Miksi epäilet ziseliä feikiksi? Olet ihan pihalla.
Pitääkö näihin sisäpiirikysymyksiin jotain vastatakkin?
No ..vastaan, en tiedä.- sxth. ei kirj.
En usko tietenkään. Hänellä on suloinen sydän ja iloinen mieli. Kirjoittaa hauskasti ja kiusaa palstan miehiä miten tahtoo ;)
- hihi..
Näin on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470