Sinkut & yksi yö

galluppi

35

433

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei yhtään, eikä tule.

      • wsedfghjmk,

        Oikein!


    • hytureoiyuhytr

      muutama ja nekin olis saanu jäädä tekemättä.

      • slut meter

        Onko muutama 2, 5 vai 9?


    • hjdteriotysdfg

      no onko 9 muutama? tai 5?

    • Ei yhtään ja tuskin tuleekaan.

    • realismus

      Soita kirjanpitäjälleni

    • Ei yhtään.

      • Joten huvittavaa ettei koskaan voi onnistua...
        Jos olisin valehdellut, niin olisin myös saanut miinusta :D


    • Yks. Mut täytyy myöntää et se oli kyllä sen arvosta.

      • hhhhhjjhggfg

        kuvottavaa!


      • hhhhhjjhggfg kirjoitti:

        kuvottavaa!

        se olkoon sinun mielipiteesi.
        Musta se oli mukavaa ja nautinnollista


    • mssawo

      15 minuutin juttua ei luettane yhden yön jutuksi?

      • Cranky_geek

        Miksei laskettaisi? Eihän yhden yön juttu tarkoita aktin kestoa, vaan sitä että juttu on ohi sen yhden yön jälkeen.


    • epäilevä Tuomas

      Niin, kuinka pitkään jutun pitää kestää, että se juttu lasketaan kokonaiseksi yhdeksi yöksi?

      • sir_eino.

        Vähintään 6 tunnin akti pitää olla ja suihinottoja ei lasketa.


    • eräs mies

      Yksi. Ei ollut kummoinen kokemus, mutta vähän vaihtelua omaan käteen. Kyllä se ennemmin muistutti itsetyydytystä kuin rakastelua, eihän siinä rakkautta ollutkaan. Molemmat olivat olleet pitkään ilman ja fiilis sekä odotukset oli aika samanlaiset.

      Tai siis, mikä lasketaan yhden yön jutuksi? Jos muukin kuin yhdyntä lasketaan, on niitä sitten teininä ollut enemmän :)

    • "Se" jostakin

      Kaksi. Ensimmäinen oli vähän kaksijakoinen kokemus: nainen oli ihan vetävännäköinen, mutta koko homma oli lievästi innotonta. Tykkään tutustua vähän paremmin, ennen kuin mennään petiin. Hyvät muistot jäi kuitenkin.

      Toinen oli ihan perushauskaa meininkiä. En ole kuitenkaan yhdenyön juttujen fani. Jos haluaa toisen yhdeksi yöksi, miksei saman tien useammaksi. Välimatkojen takia noista ei oikein voinut tulla mitään.

    • Noin.

      50 panoa.

    • violet.

      Enpäs tiiä, määrä on suhteellinen käsite mut kylhän noita jonkun verran tullu harrastettua. Tai mikä sitten on yhdenyönjuttu, nimittäin monen kanssa tuo on ollut alku parin viikon-kuukauden tapailulle tai seurustelulle ja osasta syntynyt pitempikin suhde. Eikä yöllä, baarilla tai kännillä välttis mtn osaa näis jutuissa. Itse asiassa vakavatkin suhteeni ovat alkaneet tuolla että ollaan päädytty panohommiin tai ainakin suutelua ja vaatteet päällä pettingiä intiimimpään kanssakäymiseen ensitapaamisella/ ekassa mahdollisessa tilanteessa. Mielestäni nopeasti eteminen on vaan hyväksi, sillä se poistaa (turhat) paineet ja odotukset molemmilta osapuolilta ja sen jälkeen on jotenkin vaivattomampaa olla.

    • Ei yhtään eikä ole tulossakaan :)

    • lasinukke

      Ei vielä yhtään. Kerran oli lähellä, mutta onneksi järki sentään pani vastaan, mies paljastuikin myöhemmin täydelliseksi idiootiksi..

    • Mies kolkyt+

      Yksi.

      Ei minun heiniäni vaikka nainen oli suht nätti ja mukava.

      Jälkeenpäin helvetin tyhjä olo vain. En tiedä kumpi käytti kumpaa hyväksi.
      Vähän kuin olisi masturboinut jonkun toisen ihmisen seurassa.

      Tuolta pohjalta en arvosta naisia jotka tuota harrastaa kumppaneina. Ovat erilaisia ihmisiä.

    • Mies1985

      Yksi kahden yön juttu on. Palstalaiset tietävätkin sen.

    • Onko niin

      että nimenomaan sinkuiksi jäävillä on hyvin vähän tai ei yhtään yhden yön suhteita? Itse vastasin 50 panoa sinkkuaikoina, mutta en nyt sius ole ollut vuosiin sinkku.

      • 21

        varmasti, ei kai kukaan jää tarkoituksella lopulta yksin!


    • Nolla (0)

      Ei yhtään, eikä ole mitään muitakaan juttuja, poikuus on tallella 44 v. iässä.

    • M20v-

      Viiden kanssa maaliin asti ollaan päästy. Käsi/suu leikkejä varmaan about 10. Eipä mitään ihmeellisiä tarinoita ole ollut, mutta ihan mukavaa vaihtelua sinkkuilun arkeen. Kyllähän se vaimo olisi mukava..

    • jt

      17

    • tiensävalinnut

      n. 20. Osa ollut todella siistejä kokemuksia ja villiä seksiä ja osa vähän huonompia.. Suurimmaksi osaksi kyllä tykkään!

    • Sen verta tullut niitä kokeiltua, että tiedän, että ne eivät ole mun juttu...

    • t y t t ö

      Ei ole vielä yhtään. Olen kyllä kohta valmis sellaiseen...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2892
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      294
      2135
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      122
      2005
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      138
      1827
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1430
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      26
      1096
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      102
      1029
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1027
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      848
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      48
      846
    Aihe