Miksei DarkFear saa säälistä

Kysynpä vain

matkaseuraa? Eikö naisia yhtään säälitä tuo ressukka? Vai pelottaako tuollainen ennemmin? DF sosiaalisesti kokemattomana saattaa kuvitella että naisen suostuminen matkaseuraksi tarkoittaa seksiä ja hän AC/DC:t soiden parin promillen tuiskeessa pakottaa naisen yhdyntään, koska "kotiseudun juntitkin oli aina sitä mieltä että naisen pitää antaa ekoilla treffeillä". Miksi tuo olisi mikään poikkeus, kun DF muutenkin aina tottelee kotiseudun tyyppejä (siis kuulee ääniä päässään jotka komentelee ja pilkkaa)?

Kuka uskaltaa kokeilla?

35

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kelvannut.

      Eikös FF tarjoutunut jo kerran seuraksi?

      • äidinnussija

        Kuka nuori mies kehtaa mennä äidin kanssa risteileylle jossa voi olla kotiseudun porukkaakin naureskellen katsomassa?


    • tot. torvensoittaja

      Säpi on täysin fiktiivinen ilmiö muutenkin.

      • Säpinää!

        Säpinää Chinatownissa on siis urbaani legenda?


    • vxcvcxfsd

      Kyseessä on todella sekopäinen tyyppi, joka tuskin ilmaantuisi paikalle kuitenkaan. Jos ilmaantuisi, olisi se todella riskialtista.

      Tästä syystä DF ei saa koskaan täältä matkaseuraa, vaikka ei hän sitä oikeasti haluakkaan, ei uskalla.

    • "Kyseessä on todella sekopäinen tyyppi, joka tuskin ilmaantuisi paikalle kuitenkaan. Jos ilmaantuisi, olisi se todella riskialtista. "

      Sä et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten aivan turha yrittää levitellä täällä tollaisia täysin perättömiä valheita! Mä en ole yhtään sekopäinen tyyppi, sillä oon erittäin ystävällinen, suvaitsevainen ja toiset huomioon ottava ihminen. Eikä siinä olisi yhtään mitään riskialtista, jos mun kanssa johonkin reissuun päättäisi lähteä. Ja aivan varmasti tulisin paikalle, kun se laivalle lähtö olisi.

      Kyllä mä matkaseuraa täältä haluan, mutta kun aina on täällä nämä sun kaltaiset paskiaiset mun mahdollisuuksia heikentämässä, kun yritätte levittää musta täällä tollaisia typeriä ja täysin perättömiä valheita! Tekisi oikein mieli haastaa sut ja kaikki samanlaiset paskapäät oikeuteen mun maineeni pilaamisesta.

      • Ei onnistu kuule

        Sinun nimimerkkisi ei ole tunnistettava yksityishenkilö. Voit siis tehdä vaikka kuinka monta rikosilmoitusta ja yrittää haastaa oikeuteen, mutta poliisia ei kiinnosta pätkääkään.

        Vai on sun nimimerkilläsi joku maine, jota oikein laki suojaa? No ei ole. Opettele vähän Suomen lakia, niin ei tule lässytettyä noin naurettavia juttuja.


    • Ensinnäkään mä en olisi pakottamassa ketään yhtään mihinkään, joten aivan turha yrittää tollaista paskaa väittää, joka ei pidä paikkaansa! Mun puolestani voidaan ottaa vaikka erilliset hytit tonne laivalle, jos se samassa hytissä yöpyminen on kerta esteenä reissuun lähtemiselle.

      Mä olisin varmasti monien mielestä oikein mukavaa ja miellyttävää matkaseuraa, kun mun kanssa voisi jutella monista eri asioista ja näistä omista murheista en jaksaisi mitään edes kertoa, kun olisi kerrankin mahdollisuus puhua jostain paljon mukavemmista asioista. Suoraan sanottuna mä en näe mitään sellaisia syitä, minkä takia mä en muka olisi mukavaa matkaseuraa, koska näitä tän palstan murheita on ihan turha vetää tähän juttuun mukaan.

      Harmi kun toi FF ei ollut sitten enää innokas lähtemään risteilylle. Hän olisi voinut fiksuna kirjoittajana kirjoittaa tänne palstalle vaikka jonkinlaisen kertomuksen risteilystä mun kanssa ja hän olisi voinut sitten kehua mua ja murskata saman tien näiden sun ja muiden idioottien typerät muhun kohdistuvat mustamaalaamiset. Sitten olisi sen jälkeen muitakin halukkaita lähtemään mun kanssani laivamatkoille, kun kaikki tietäisivät mun olevan oikeasti mukavaa matkaseuraa.

      • 13 + 2

        "Mä olisin varmasti monien mielestä oikein mukavaa ja miellyttävää matkaseuraa, kun mun kanssa voisi jutella monista eri asioista"

        Aika vitsin repäsit. Eiköhän sun juttujen taso ja aiheiden laajuus ole jo tullut todistettua täällä. Rikkinäisen levysoittimen tavoin toistuu: kotiseutu, työkaverit, risteily, yksinäisyys, sivari...

        "Suoraan sanottuna mä en näe mitään sellaisia syitä, minkä takia mä en muka olisi mukavaa matkaseuraa, koska näitä tän palstan murheita on ihan turha vetää tähän juttuun mukaan. "

        Luuletko että sun mielenterveysongelmat jää satamaan jonnekin laukkutarkastukseen ennen lähtöä? Ei jää.

        "Hän olisi voinut fiksuna kirjoittajana kirjoittaa tänne palstalle vaikka jonkinlaisen kertomuksen risteilystä mun kanssa ja hän olisi voinut sitten kehua mua"

        Miksi FF sua kehuisi? Jatka unelmointia vain. Todistaisit edes olevasi mukavaa juttuseuraa tällä palstalla. Luuletko että kukaan haluaa sun kanssa minnekään kun et koskaan kirjoita muusta kuin noista sun ongelmista ja harhoista tai saatat korkeintaan listata jonkun suosikkilevylajitelman muttet osaa viedä keskustelua yhtään sen pidemmälle. Jos olet jo keskustelupalstalla noin itsekeskeinen ja aloitekyvytön keskustelija, niin tuskinpa livenä tilanne on yhtään toisenlainen, vai väitätkö että vedät täällä vain jotain roolia?


      • 13 + 2 kirjoitti:

        "Mä olisin varmasti monien mielestä oikein mukavaa ja miellyttävää matkaseuraa, kun mun kanssa voisi jutella monista eri asioista"

        Aika vitsin repäsit. Eiköhän sun juttujen taso ja aiheiden laajuus ole jo tullut todistettua täällä. Rikkinäisen levysoittimen tavoin toistuu: kotiseutu, työkaverit, risteily, yksinäisyys, sivari...

        "Suoraan sanottuna mä en näe mitään sellaisia syitä, minkä takia mä en muka olisi mukavaa matkaseuraa, koska näitä tän palstan murheita on ihan turha vetää tähän juttuun mukaan. "

        Luuletko että sun mielenterveysongelmat jää satamaan jonnekin laukkutarkastukseen ennen lähtöä? Ei jää.

        "Hän olisi voinut fiksuna kirjoittajana kirjoittaa tänne palstalle vaikka jonkinlaisen kertomuksen risteilystä mun kanssa ja hän olisi voinut sitten kehua mua"

        Miksi FF sua kehuisi? Jatka unelmointia vain. Todistaisit edes olevasi mukavaa juttuseuraa tällä palstalla. Luuletko että kukaan haluaa sun kanssa minnekään kun et koskaan kirjoita muusta kuin noista sun ongelmista ja harhoista tai saatat korkeintaan listata jonkun suosikkilevylajitelman muttet osaa viedä keskustelua yhtään sen pidemmälle. Jos olet jo keskustelupalstalla noin itsekeskeinen ja aloitekyvytön keskustelija, niin tuskinpa livenä tilanne on yhtään toisenlainen, vai väitätkö että vedät täällä vain jotain roolia?

        "Aika vitsin repäsit. Eiköhän sun juttujen taso ja aiheiden laajuus ole jo tullut todistettua täällä. Rikkinäisen levysoittimen tavoin toistuu: kotiseutu, työkaverit, risteily, yksinäisyys, sivari... "

        Siinähän se nähtäisiin, kuinka mä olisin täysin oikeassa, kun sä ja muut idiootit olisitte täysin väärässä mun suhteeni, kun matkaseuralaiset kehuisivat mua oikein urakalla tällä palstalla, kun olisivat tykänneet mun seurastani.

        "Luuletko että sun mielenterveysongelmat jää satamaan jonnekin laukkutarkastukseen ennen lähtöä? Ei jää. "

        Mulla kun ei ole mitään mielenterveysongelmia ja sen mä tiedän itse kaikkein parhaiten!

        No tietenkin fiksuna ja mukavan oloisena naisena FF mua täällä kehuisi, kun hän on kirjoittanut täällä omista reissuista ja menoistaan. Varmasti FF on myös pistänyt merkille sen, miten paljon nämä sun kaltaiset idiootit haukutte mua aina tällä palstalla ja sitten kun hän olisi käynyt yhdessä mun kanssa tolla risteilyllä, niin hän olisi huomannut ja todennut sen, miten tällainen muhun kohdistunut ilkeiden ja loukkaavien puheiden levittely on inhottavaa ja väärää ja fiksuna naisena haluaisi varmasti korjata ihmisten vääriä ennakkoluuloja ja näitä heidän väittämiä "faktoja" musta ja mun luonteestani.

        Kerro sä suoraan, että miksi toi FF tarjosi mulle silloin matkaseuraansa tonne risteilylle? Olisiko hän suostunut lähtemään jonkun mielenterveysongelmaisen tyypin kanssa risteilylle, jos hän itse pitäisi mua sellaisena?


      • Trolling Stone
        DarkFear kirjoitti:

        "Aika vitsin repäsit. Eiköhän sun juttujen taso ja aiheiden laajuus ole jo tullut todistettua täällä. Rikkinäisen levysoittimen tavoin toistuu: kotiseutu, työkaverit, risteily, yksinäisyys, sivari... "

        Siinähän se nähtäisiin, kuinka mä olisin täysin oikeassa, kun sä ja muut idiootit olisitte täysin väärässä mun suhteeni, kun matkaseuralaiset kehuisivat mua oikein urakalla tällä palstalla, kun olisivat tykänneet mun seurastani.

        "Luuletko että sun mielenterveysongelmat jää satamaan jonnekin laukkutarkastukseen ennen lähtöä? Ei jää. "

        Mulla kun ei ole mitään mielenterveysongelmia ja sen mä tiedän itse kaikkein parhaiten!

        No tietenkin fiksuna ja mukavan oloisena naisena FF mua täällä kehuisi, kun hän on kirjoittanut täällä omista reissuista ja menoistaan. Varmasti FF on myös pistänyt merkille sen, miten paljon nämä sun kaltaiset idiootit haukutte mua aina tällä palstalla ja sitten kun hän olisi käynyt yhdessä mun kanssa tolla risteilyllä, niin hän olisi huomannut ja todennut sen, miten tällainen muhun kohdistunut ilkeiden ja loukkaavien puheiden levittely on inhottavaa ja väärää ja fiksuna naisena haluaisi varmasti korjata ihmisten vääriä ennakkoluuloja ja näitä heidän väittämiä "faktoja" musta ja mun luonteestani.

        Kerro sä suoraan, että miksi toi FF tarjosi mulle silloin matkaseuraansa tonne risteilylle? Olisiko hän suostunut lähtemään jonkun mielenterveysongelmaisen tyypin kanssa risteilylle, jos hän itse pitäisi mua sellaisena?

        Jos yksinäisyys ja kaverittomuus on se sun ensisijainen ongelma niin MIKSI sä haet täältä risteilyseuraa sen sijaan että koettaisit saada kaveria vaikka kaljalle tai keikalle tai lätkämatsiin (ja mennä heidän kanssaan sitten joskus myöhemmin sinne laivalle)? Ihmisillä on paljon pienempi kynnys lähteä johonkin muutamaksi tunniksi istumaan kuin lähteä päivän tai parin risteilylle, etenkin tuntemattoman kanssa.


      • Haastetta elämään
        Trolling Stone kirjoitti:

        Jos yksinäisyys ja kaverittomuus on se sun ensisijainen ongelma niin MIKSI sä haet täältä risteilyseuraa sen sijaan että koettaisit saada kaveria vaikka kaljalle tai keikalle tai lätkämatsiin (ja mennä heidän kanssaan sitten joskus myöhemmin sinne laivalle)? Ihmisillä on paljon pienempi kynnys lähteä johonkin muutamaksi tunniksi istumaan kuin lähteä päivän tai parin risteilylle, etenkin tuntemattoman kanssa.

        DF on kunnianhimoinen. Kaverin hankkimista ei saa tehdä liian helpoksi itselle.


      • ..................
        DarkFear kirjoitti:

        "Aika vitsin repäsit. Eiköhän sun juttujen taso ja aiheiden laajuus ole jo tullut todistettua täällä. Rikkinäisen levysoittimen tavoin toistuu: kotiseutu, työkaverit, risteily, yksinäisyys, sivari... "

        Siinähän se nähtäisiin, kuinka mä olisin täysin oikeassa, kun sä ja muut idiootit olisitte täysin väärässä mun suhteeni, kun matkaseuralaiset kehuisivat mua oikein urakalla tällä palstalla, kun olisivat tykänneet mun seurastani.

        "Luuletko että sun mielenterveysongelmat jää satamaan jonnekin laukkutarkastukseen ennen lähtöä? Ei jää. "

        Mulla kun ei ole mitään mielenterveysongelmia ja sen mä tiedän itse kaikkein parhaiten!

        No tietenkin fiksuna ja mukavan oloisena naisena FF mua täällä kehuisi, kun hän on kirjoittanut täällä omista reissuista ja menoistaan. Varmasti FF on myös pistänyt merkille sen, miten paljon nämä sun kaltaiset idiootit haukutte mua aina tällä palstalla ja sitten kun hän olisi käynyt yhdessä mun kanssa tolla risteilyllä, niin hän olisi huomannut ja todennut sen, miten tällainen muhun kohdistunut ilkeiden ja loukkaavien puheiden levittely on inhottavaa ja väärää ja fiksuna naisena haluaisi varmasti korjata ihmisten vääriä ennakkoluuloja ja näitä heidän väittämiä "faktoja" musta ja mun luonteestani.

        Kerro sä suoraan, että miksi toi FF tarjosi mulle silloin matkaseuraansa tonne risteilylle? Olisiko hän suostunut lähtemään jonkun mielenterveysongelmaisen tyypin kanssa risteilylle, jos hän itse pitäisi mua sellaisena?

        "Siinähän se nähtäisiin, kuinka mä olisin täysin oikeassa, kun sä ja muut idiootit olisitte täysin väärässä mun suhteeni, kun matkaseuralaiset kehuisivat mua oikein urakalla tällä palstalla, kun olisivat tykänneet mun seurastani."

        Hoh hoijaa. Elät kyllä ihan haavemaailmassa. Ihan olisin iloinen sun puolesta jos joskus saisit jotain aikaiseksi, mutta kun näitä sun juttuja lukeneena ja kommentoineena niin näyttää siltä että oikein tahalteen vältät tekemästä mitään mikä edistäisi sun elämää mihinkään suuntaan. Kyllä suurin ongelma löytyy sun pään sisältä eikä muista ihmisistä. Todistaisit nyt sitten meille sua kritisoiville että kerrankin saat jotain aikaiseksi ja lakkaa tuo haaveileminen. Nyt kun FF on yhden kerran sulle matkaseuraksi tarjoutunut (varmaan säälistä) niin kehittelet siitä jotain ihan mielikuvituksellisia fantasioita. Mitähän varten FF ei ole tarjonnut seuraansa uudemman kerran? Ehkä on huomannut että sulla ei ole ihan kaikki kotona. Minäkin kirjoitin sulle aluksi ihan asiallisia kannustuksia ja neuvoja miten pääsisit näissä hankkeissasi eteenpäin mutta vastauksena tuli kaikkien neuvojen torjumista ja toinen toistaan typerämpiä tekosyitä. Kyllä on mennyt hermot suhun sen verran että en jaksa yhtään "kiltimmin" sulle kirjoittaa. Kohtaa todellisuus tai kuole yksinäisenä luuserina jollainen jo olet.


      • merkille pistänyt
        .................. kirjoitti:

        "Siinähän se nähtäisiin, kuinka mä olisin täysin oikeassa, kun sä ja muut idiootit olisitte täysin väärässä mun suhteeni, kun matkaseuralaiset kehuisivat mua oikein urakalla tällä palstalla, kun olisivat tykänneet mun seurastani."

        Hoh hoijaa. Elät kyllä ihan haavemaailmassa. Ihan olisin iloinen sun puolesta jos joskus saisit jotain aikaiseksi, mutta kun näitä sun juttuja lukeneena ja kommentoineena niin näyttää siltä että oikein tahalteen vältät tekemästä mitään mikä edistäisi sun elämää mihinkään suuntaan. Kyllä suurin ongelma löytyy sun pään sisältä eikä muista ihmisistä. Todistaisit nyt sitten meille sua kritisoiville että kerrankin saat jotain aikaiseksi ja lakkaa tuo haaveileminen. Nyt kun FF on yhden kerran sulle matkaseuraksi tarjoutunut (varmaan säälistä) niin kehittelet siitä jotain ihan mielikuvituksellisia fantasioita. Mitähän varten FF ei ole tarjonnut seuraansa uudemman kerran? Ehkä on huomannut että sulla ei ole ihan kaikki kotona. Minäkin kirjoitin sulle aluksi ihan asiallisia kannustuksia ja neuvoja miten pääsisit näissä hankkeissasi eteenpäin mutta vastauksena tuli kaikkien neuvojen torjumista ja toinen toistaan typerämpiä tekosyitä. Kyllä on mennyt hermot suhun sen verran että en jaksa yhtään "kiltimmin" sulle kirjoittaa. Kohtaa todellisuus tai kuole yksinäisenä luuserina jollainen jo olet.

        No ei darkki ole kyllä koskaan ketään täällä samalla tavalla haukkunut kun nämä älyn haamut ja kumppanit jotka vaan nimittelevät täällä kaikkia suomalaisnaisia huoriksi ja muutenkin heidän keskustelu on todella ala-arvoista ja asiatonta.


      • --------
        merkille pistänyt kirjoitti:

        No ei darkki ole kyllä koskaan ketään täällä samalla tavalla haukkunut kun nämä älyn haamut ja kumppanit jotka vaan nimittelevät täällä kaikkia suomalaisnaisia huoriksi ja muutenkin heidän keskustelu on todella ala-arvoista ja asiatonta.

        Totta tuo, mutta yhdistävänä piirteenä DF:llä ja näillä muilla on se että heissä itsessään ei ole mitään vikaa tai kehitettävää. Vika on aina muissa, l*tkissa tai kotiseudun junteissa. Heidän syytä kaikki. Itse olen virheetön. Kun saisi vain sitä teininaista tai pääsisi sinne risteilylle niin happy end.


      • 6666667777779999

        No ainakaan näiltä sinkkupalstan sivuilta sinun ei kannata yrittääkkään seuraa hakea, eikä liioin kannata tänne kirjoitella, eikä tätä kannata paljon seuratakkaan.
        Täältä et saa mitään muuta palautetta kuin sen että vittumaisia ihmisiä varsinkin tässä meidän maassamme riittää, ja senhän tiedät varmasti jo muutenkin.


    • En muuten ole itte ikinä ollut laivalla... siittä huolimatta ei kiinnosta mennä risteilylle. Muistissa kun on se estonian onnettomuus. Ja varmaan tulisin merisairaaksi...

      Muuten voisin itte ilmoittautua vapaaehtoiseksi, paitti eihän mulla oo massia siihen. Jos mulla olis sen verran ylimääräistä että pystyisin tuollaisen reissun tekeen, niin voisin ihan hyvin lähtä reissuun kun olen ennenkin ollut monien entuudestaan tuntemattomien kanssa matkalla.

      Mut joo sellaista se.

    • Yöperhonen_

      Näin yötyölaisenä lukenut palstaa yön hiljaisina tunteina ja nähnyt näitä Dark Fearin kirjoituksia. Ei niistä sellaista vaikutelmaa ole tullut että olisi mielisairas tai vaarallisen oloinen mutta jotain aspergeria tai jotain kehitysvammaa varmaan on koska jumiutuu asioihin, ajatuksiinsa ja juttuihinsa niinkuin tekee. Myötätuntoa tunnen tyyppiä kohtaan mutta ei voi välttyä ärsyyntymästäkin vaikka tajuaakin noiden tuskastuttavien jumijuttujen johtuvan aivojen häiriöstä. En suoraan sanoen kestäisi tuntiakaan tyypin seurassa vaikka miten koen empatiaa hänen yksinäisyydestään. Ottaisi todella koville olla matkaseurana hänelle vaikka saisi palkkaa siitä mutta haluaisinkin olla niin hyvä ihminen että kestäisin hänen seuraansa hyväntekeväisyytenä ilman palkkaa niin täytyy sanoa että vain pystyisi. Hermot menisivät varmasti jo satamassa ennen laivaan astumista. Hänen kannattaisi varmasti hakea seuraa muista lievästi vammaisista ja aspergereista. Heistä löytyisi varmasti samanhenkistä mukavaa seuraa joilla ei hermot menisi.

      • assburger /w cheese

        DF:n ongelma onkin se että ei myönnä kärsivänsä autismista. Jos ei muuten, niin ainakin olisi ymmärtävämpää seuraa as-palstoilla. Turhaa lyö päätään seinään ja yrittää leikkiä normaalia kun selvästi ei ole, ei käyttäydy, eikä kommunikoi kuin ns. normaali ihminen. Olisi vaikka se as-porukan ainoa "normaali" mutta jolla on samat ongelmat.


      • assburger /w cheese

        DF on sanonut että nuorena hänet pakotettiin psykologille ja siitä tuli pysyvät traumat. Ei kyllä normaaleja ihmisiä pakoteta psykologille, joten jotain viirausta on selvästi. Ilmeisesti hänellä on kova pelko että jos menisi psykologille tai myöntäisi että jotain ongelmaa hänellä on, niin hän tuntisi olonsa vieläkin yksinäisemmäksi. DF:llä on syvä häpeä omasta ongelmastaan ja siksi hän sen itseltään kieltää. Kotiseudun juntit kuulemma pitää psykologeilla käyntiä "akkojen juttuna" ja DF on tietysti aina samaa mieltä kaikesta näiden kotiseudun tyyppien kanssa vaikka heitä syvästi halveksiikin. Psykologilla käynti olisi liian häpeällistä ja hän on kuitenkin vielä sen verran normaali että pystyy pitämään sitä normaaliuden kulissia yllä vaikka sisältä kärsiikin. Kyllä jos kärsii noin paljon omasta tilastaan, niin silloin pitäisi etsiä apua, mutta kun pelko ja häpeä estää niin minkäs teet.


      • assburger /w cheese kirjoitti:

        DF:n ongelma onkin se että ei myönnä kärsivänsä autismista. Jos ei muuten, niin ainakin olisi ymmärtävämpää seuraa as-palstoilla. Turhaa lyö päätään seinään ja yrittää leikkiä normaalia kun selvästi ei ole, ei käyttäydy, eikä kommunikoi kuin ns. normaali ihminen. Olisi vaikka se as-porukan ainoa "normaali" mutta jolla on samat ongelmat.

        Mä kun tiedän sen itse kaikkein parhaiten, että missä ja minkälaisilla palstoilla mun on kaikkein paras sitä seuraa etsiä!! Mulla ei ole mitään autismia, eikä muitakaan perkeleen aspergrenejä, joten tämän aiheen loputon vatvominen voidaankin sitten lopettaa aivan kokonaan.

        Mä kun aion sun ja muiden harmiksi etsiä ja löytää sitä seuraa näiden normaalien ihmisten parista, enkä todellakaan mistään saatanan as-palstoilta, joten hyväksy se!!


    • Mikset itse?

      Eihän se erityisesti naista etsi.

      • ............

        Samasta syystä kuin nimim. Yöperhonen. Rasittavat läpät.


    • Reipas Mies

      Vaikka vastannenkin luokkaa "lähiseudun juntit" osastoa, niin minä kyllä myönnän avoimesti että "läppäni" ei riitä usein näiden suosiollisten kundien ja daamien viihdyttämiseen mitä jutskat heillä on yleensä, kun taas mun tyyliset duunikamut jutskaillaan kyllä omia juttuja sujuvasti että myös se hiljaisuus on välissä sallittua. Olen myös tarpeeksi kaheli, jotta yllytyn monista seurapiiri tilanteista yllättäviin asioihin. Kännissä se joka ekana tanssi pöydillä....

      Mielestäni DF:n tulisi aloittaa ihan puun juurelta näissä kaverinhankinta puuhissaan ja etsiä saman tyylistä seuraa vaikka jonkun harrastuksen piiristä eikä niitä suupaltteja "salkkari tyyppejä" koettaa värjätä sinne laiva risteilylle, OK? Parempi mieli sinullekkin...

      Juuri tuon yöperhosen tapaisia tyyppejä tulisi välttää koska he olettavat juuri sinun pystyvän viihdyttämään 24/7 hyvillä jutskilla mielenkiintoisesti. Onko nolompaa ceisiä kuin olla siinä matkan alussa ja huomata että puhe ei toimi? Kyräilettekö kengän kärkiä tuijotellen loppu reissun? Niistä kaveruus-pakeista et ihan heti toivu.

      • kjxkjxhkjh

        Hohhoijaa. Jos Yöperhonen tai kukaan muu ei halua yksin ylläpitää keskustelua sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä tai juteltavaa, miksi se tarkoittaisi että olettaa "juuri sinun pystyvän viihdyttämään 24/7 hyvillä jutskilla mielenkiintoisesti"?

        Matkaseuralta vaaditaan kyllä jonkinasteista synkkaamista, sen verran paljon aikaa sen kanssa joutuu pakostakin viettämään. Onko se väärin? Kaveeraatko sinä itse kenen tahansa vastaantallustelijan kanssa kuin bestikset?


      • Reipas Mies
        kjxkjxhkjh kirjoitti:

        Hohhoijaa. Jos Yöperhonen tai kukaan muu ei halua yksin ylläpitää keskustelua sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä tai juteltavaa, miksi se tarkoittaisi että olettaa "juuri sinun pystyvän viihdyttämään 24/7 hyvillä jutskilla mielenkiintoisesti"?

        Matkaseuralta vaaditaan kyllä jonkinasteista synkkaamista, sen verran paljon aikaa sen kanssa joutuu pakostakin viettämään. Onko se väärin? Kaveeraatko sinä itse kenen tahansa vastaantallustelijan kanssa kuin bestikset?

        Juurikin niin, kun se kemia on löydyttävä henkilötasolla tässä ristely casessa heti ilman lämmittelyä, eikä esim. kuten töissä tutustuessa johonkin muuhun asiaan ensiksi fokusoiden, ja se kemia löytyy sieltä välistä jos löytyy.

        Ei se ole väärin, mutta vastuu on tosi iso DF:llä saada tälläinen matkakumppani viihtymään, josta itselläni annoin tuon esimerkin.

        Kyllä olen yllättävän avoin persoonana, kunhan minuun uskaltaa tutustua eikä "kyräillä" (tarkoitan mille tasolle henk-koht keskustelu saa jäädä) mikä suomessa on yleinen luonteen piirre ihmisillä.

        DF onnistuu kunhan hyväksyy sen että hänen ideaali-ihmistä huonompikin ihminen on hyvä asia, ja hieno ihminen ystäväksi. Kas, siinä pulma.


      • kjxkjxhkjh kirjoitti:

        Hohhoijaa. Jos Yöperhonen tai kukaan muu ei halua yksin ylläpitää keskustelua sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä tai juteltavaa, miksi se tarkoittaisi että olettaa "juuri sinun pystyvän viihdyttämään 24/7 hyvillä jutskilla mielenkiintoisesti"?

        Matkaseuralta vaaditaan kyllä jonkinasteista synkkaamista, sen verran paljon aikaa sen kanssa joutuu pakostakin viettämään. Onko se väärin? Kaveeraatko sinä itse kenen tahansa vastaantallustelijan kanssa kuin bestikset?

        "Matkaseuralta vaaditaan kyllä jonkinasteista synkkaamista, sen verran paljon aikaa sen kanssa joutuu pakostakin viettämään. Onko se väärin? Kaveeraatko sinä itse kenen tahansa vastaantallustelijan kanssa kuin bestikset? "

        Tämä on myös totta, sillä kyllähän sitä täytyy olla tollaista tietynlaista synkkaamista sen kanssa, joka matkaseuralaisena sattuu mukana olemaan. En todellakaan kaveeraa ihan kenen tahansa kanssa, mutta tästähän mua on tällä palstalla aina just haukuttu, kun matkaseuraksi ei kelpaa ihan kuka tahansa.

        Just tämän vuoksi mä haluaisin tavata ton matkaseuralaisehdokkaan mielellään jopa muutaman kerran ennen tota risteilylle lähtöä, niin siinä huomaisi sen, että tullaanko miten hyvin juttuun keskenämme.


    • DSM-IV

      "Ahdistus ja yliherkkyys torjutuksi tulemiselle voi parantua anksiolyyttisellä lääkityksellä, beetasalpaajilla, monoamiinioksidaasi-inhibiittoreilla, ja masennuslääkkeillä. Lääkehoito tulisi yhdistää psykologiseen hoitoon joka perustuu itsevarmuuden ja itseluottamuksen vahvistamiseen sekä kognitiivisten vääristymien korjaamiseen jotka koskevat itseä ja muita. Tietoiset ja tiedostamattomat tarpeet luottamukseen tulisi osoittaa."

    • Seuraa hei

      DarkFear! Huomasithan, että sinulle on tarjottu matkaseuraa sinkkuristeilyt-palstan "Yksin laivalle" -ketjussa? Vastaa tyypille!

      • ......

        DF ei huomaa mitään mikä mahdollisesti muuttaisi hänen elämäänsä. Ruikuttaminen on turvallisempaa kuin haaveiden toteuttaminen. Ruikuttamalla ei voi pettyä.


      • Judge Dredd

        Jos ei vastaa sille tyypille, sitä tullaan käyttämään DF:ää vastaan palstatuomioistuimessa.


    • itsetehty kuvalahja

      Tää on jotain todella creepyä.

      Tuollaisen huomattavasti mielenterveydeltään poikkeavan tapauksen kanssa kun lähtee laivalle niin ei tiedä minkälaisten traumojen kanssa sieltä tulee takas..

      Keskellä yötä tolla tyypillä napsahtaa, se pukeutuu mummonmekkoihin ja alkaa piirtämään omalla paskallaan symboleja seinille, puhuen kielillä joillekin uliseville mielikuvituseläimille.

      Hoidon kautta reissuun.

    • Darkhorror

      SE TIETÄKÄÄ PERSUJUNTIT!!!!!! Kuka näitä vanhoja risteilyjuttuja nostaa esiin, niin tukka pois ja linnaan.

    • LightFear

      Markoille ehtii sitten parhaimpina nuoruusvuosina eli yli 50-vuotiaana

    • dfagarewt

      Löysikö darkkis matkaseuraa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2892
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      294
      2135
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      122
      2005
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      138
      1827
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1430
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      26
      1096
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      102
      1029
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1027
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      848
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      48
      846
    Aihe