Pihvikone kotiin, mistä?

Ellami

Mistä saisi ostettua kotiin pihvikoneen? Riistaa ja muuta ajaisin sillä läpi.

11

5802

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Ny sitten kun vielä kerrot mikä on pihvikone niin muutkin sen tietää.

• luulisin

Se on vissii semmone kapistus minkä rööriin laitetaan kaikenlaista variksen ja pulunroinaa, sitten jotenkin veivataan ja toisesta rööristä tulee maukkaita pihvejä.

• 21
      • pihvikoneenpuolika

mutta hei tuohan on kätsä ! painaa vain 36 kiloa ! puolet minusta...

• oma pihvikone

Ai tuommonen aparaatti, no sitten voisi kaivaa vanhan veivattavan mankelin esiin ja laittaa siihen uudet "terät".

• kurmee cocci

No ei sitten tule mieleen käyttää esim lihanuijaa (juu - ja älä käsitä väärin)? Vai montako sataa pihviä päivittäin valmistat?

• no tietysti

kaapasta

• Tuo sama Ellami

Kaapasta en ole löytänyt tai sitten olen käynyt väärissä paekoissa. Tuo yhden linkin kone on juuri pihvikone, mutta turhan järeä minun käyttööni. Haussa on suunnilleen pastakoneen tyyppinen, normikaappiin mahtuva kone, jonka läpi ajamalla heikompikin liha mureutuisi. Nuijalla olen tähän mennessä samaa tehnyt, mutta muutaman kymmenen pihviä vuodessa nuijivana voisin satsata oikeaan koneeseenkin.

• kotikokki

noihin määriin nyt mitään konetta tarvita.. hiukka parempi laatuinen liha / riittävän pitkä raakakypsytys aika ajaa saman asian ei tartte sit enää just nuijiakkaan..

• Anonyymi
        kotikokki kirjoitti:

noihin määriin nyt mitään konetta tarvita.. hiukka parempi laatuinen liha / riittävän pitkä raakakypsytys aika ajaa saman asian ei tartte sit enää just nuijiakkaan..

vedä vittu päähäs saatanan kumipäärunkkari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vedä vittu päähäs saatanan kumipäärunkkari

Väsyyks tääl jengin kädet jos joutuu joka toinen viikko nuijii yhen pihvin;) oot varmaa reipas työmies;;))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1917
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      883
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      798
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      622
    Aihe