Pihvikone kotiin, mistä?

Ellami

Mistä saisi ostettua kotiin pihvikoneen? Riistaa ja muuta ajaisin sillä läpi.

11

4010

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      Ny sitten kun vielä kerrot mikä on pihvikone niin muutkin sen tietää.

    • luulisin

      Se on vissii semmone kapistus minkä rööriin laitetaan kaikenlaista variksen ja pulunroinaa, sitten jotenkin veivataan ja toisesta rööristä tulee maukkaita pihvejä.

    • 21
      • pihvikoneenpuolika

        mutta hei tuohan on kätsä ! painaa vain 36 kiloa ! puolet minusta...


    • oma pihvikone

      Ai tuommonen aparaatti, no sitten voisi kaivaa vanhan veivattavan mankelin esiin ja laittaa siihen uudet "terät".

    • kurmee cocci

      No ei sitten tule mieleen käyttää esim lihanuijaa (juu - ja älä käsitä väärin)? Vai montako sataa pihviä päivittäin valmistat?

    • no tietysti

      kaapasta

    • Tuo sama Ellami

      Kaapasta en ole löytänyt tai sitten olen käynyt väärissä paekoissa. Tuo yhden linkin kone on juuri pihvikone, mutta turhan järeä minun käyttööni. Haussa on suunnilleen pastakoneen tyyppinen, normikaappiin mahtuva kone, jonka läpi ajamalla heikompikin liha mureutuisi. Nuijalla olen tähän mennessä samaa tehnyt, mutta muutaman kymmenen pihviä vuodessa nuijivana voisin satsata oikeaan koneeseenkin.

      • kotikokki

        noihin määriin nyt mitään konetta tarvita.. hiukka parempi laatuinen liha / riittävän pitkä raakakypsytys aika ajaa saman asian ei tartte sit enää just nuijiakkaan..


      • Anonyymi
        kotikokki kirjoitti:

        noihin määriin nyt mitään konetta tarvita.. hiukka parempi laatuinen liha / riittävän pitkä raakakypsytys aika ajaa saman asian ei tartte sit enää just nuijiakkaan..

        vedä vittu päähäs saatanan kumipäärunkkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vedä vittu päähäs saatanan kumipäärunkkari

        Väsyyks tääl jengin kädet jos joutuu joka toinen viikko nuijii yhen pihvin;) oot varmaa reipas työmies;;))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe