Uutta tietoa

tewiste

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ()

Toimiikohan se myös toisinpäin, että heterosta voisi tulla homo?
      Olisi mielenkiintoista kokeilla.

• tewiste

Jos haluja on niin voithan testata itselläsi. Ellet jo satu olemaan valmiiksi homo.

• ()
        tewiste kirjoitti:

Jos haluja on niin voithan testata itselläsi. Ellet jo satu olemaan valmiiksi homo.

Voisin hyvinkin testata. En vaan usko että tuottaisi tulosta.
        Oma veikkaus on että nuo "muuttuneet" olivat (ovat) bi-seksuaaleja eikä homoja.

Ei minulla ole väliä olenko hetero vai homo, kunhan olen tyytyväinen siihen mitä olen. Jos minut saisi muutettua sellaiseksi että pitäisin enemmän miehistä kuin naisista, olisi se ihan OK minulle.
        En vaan usko siihen että tuollainen onnistuu, jos on "täys-hetero" tai "täys-homo".

"Täys" lainausmerkeissä koska kukaan ei ole 100% jompaa kumpaa.

• monikin on

---- kukaan ei ole 100% jompaa kumpaa----

Höpinää, kyllä vaan on.

• käenpesiä.

Homosuhteet syntyvät sairaalla tavalla eikä niille ole mitään järkevää perustelua.
      Yhtä sairasta on myös monen seksuaalisuuden ilmentymä heterosuhteissakin.
      Itse epäilen noita eheytystukimuksia etteivät ne vertaile tilannetta terveeseen sukupuolisuhteeseen.
      Tervehdyttäminen olisi siis tarpeen suurimmalle osalle ihmisistä olipa he heteroita tai homoja.

• a.

Minulla ex_ eheyttäjänä se kokemus että ex-homot olivat erittäin iloisia päästessään homoudestaan.

• asianharrastaja

Tuossa tutkimuksessa semmoista ei tainnut juuri näkyä:

""Muutosprosessiin osallistunut ei keskimäärin kasvattanut psyykkistä ahdistusta", kirjoittajat toteavat."

• "Minulla ex_ eheyttäjänä se kokemus että ex-homot olivat erittäin iloisia päästessään homoudestaan."

Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni. Olivat iloisia päästessään sinusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe