Uutta, kokemusperäistä tietoa tältä elämän osa-alueelta.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/elamantaito/1869/seurantatutkimus_seksuaalinen_suuntautuminen_voi_muuttua_jopa_kivutta
Uutta tietoa
8
<50
Vastaukset
- ()
Toimiikohan se myös toisinpäin, että heterosta voisi tulla homo?
Olisi mielenkiintoista kokeilla.- tewiste
Jos haluja on niin voithan testata itselläsi. Ellet jo satu olemaan valmiiksi homo.
- ()
tewiste kirjoitti:
Jos haluja on niin voithan testata itselläsi. Ellet jo satu olemaan valmiiksi homo.
Voisin hyvinkin testata. En vaan usko että tuottaisi tulosta.
Oma veikkaus on että nuo "muuttuneet" olivat (ovat) bi-seksuaaleja eikä homoja.
Ei minulla ole väliä olenko hetero vai homo, kunhan olen tyytyväinen siihen mitä olen. Jos minut saisi muutettua sellaiseksi että pitäisin enemmän miehistä kuin naisista, olisi se ihan OK minulle.
En vaan usko siihen että tuollainen onnistuu, jos on "täys-hetero" tai "täys-homo".
"Täys" lainausmerkeissä koska kukaan ei ole 100% jompaa kumpaa.
- monikin on
---- kukaan ei ole 100% jompaa kumpaa----
Höpinää, kyllä vaan on. - käenpesiä.
Homosuhteet syntyvät sairaalla tavalla eikä niille ole mitään järkevää perustelua.
Yhtä sairasta on myös monen seksuaalisuuden ilmentymä heterosuhteissakin.
Itse epäilen noita eheytystukimuksia etteivät ne vertaile tilannetta terveeseen sukupuolisuhteeseen.
Tervehdyttäminen olisi siis tarpeen suurimmalle osalle ihmisistä olipa he heteroita tai homoja. - a.
Minulla ex_ eheyttäjänä se kokemus että ex-homot olivat erittäin iloisia päästessään homoudestaan.
- asianharrastaja
Tuossa tutkimuksessa semmoista ei tainnut juuri näkyä:
""Muutosprosessiin osallistunut ei keskimäärin kasvattanut psyykkistä ahdistusta", kirjoittajat toteavat." "Minulla ex_ eheyttäjänä se kokemus että ex-homot olivat erittäin iloisia päästessään homoudestaan."
Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni. Olivat iloisia päästessään sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702