Millainen on unelmapituus naisella?

pitkä nainen

Eli olen 170cm ja tunnen itseni välillä hyvinkin pitkäksi. Korkokenkiä en ole käyttänyt pitkään aikaan, mutta tavoitteena laittaa joku päivä jalkaan. Olo kuitenkin tuntuu tosi hujopilta, vaikkei korkeita korkoja olekaan, sillä kaverini ovat minua yli 10cm lyhempiä.

Miehet: Minkä pituisista naisista tykkäätte?
Naiset: Kuinka pitkiä haluaisitte olla ja olette?

Vaikka tiedänkin etten ole sieltä pisimmästä päästä, silti tunnen itseni pitkäksi kävellessäni jossain vaikka kaupungilla. Miten voisin opetella kantamaan pituuteni ylväästi?

78

2432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä nainen

      Ensinnäkään et ole edes pitkä.Aivan vapaasti voi käyttää korkokenkiä, käytänhän minäkin 180cm vaikka olen.Jos itsensä osaa kantaa ja kävellä korkkareilla niin ei todellakaan ole pahannäköistä.Tai ainakin itse olen saanut vain ja ainoastaan hyviä kommentteja kuulla.Ole ylpeä pituudestasi.

    • maasta se pienikin..

      Olen 158 cm pitkä ja tyytyväinen pituuteeni. Minusta on kiva olla pieni, joten yritän pitää painonikin kurissa. Tuo 170 cm ei kuitenkaan kuulosta ollenkaan paljolta, joten ihmettelen että pidät itseäsi pitkänä. Pitkät naiset huomataan helpommin, joten reilusti vaan korkkarit jalkaan.

    • I re ne

      Mä olen myös ton 170cm nainen ja oikein on passeli pituus mulle, en edes pidä itseäni pitkänä vaan aika tavallisen mittaisena. Eikö se 170cm ole melkein nykyään nuorten naisten keskipituus?
      Ethän sä pääsisi edes missiksi tolla pituudella, tai ehkä just just, pääsihän Pumpanenkin.
      Kyllä sulla on nyt ongelma, jonka olet itse itsellesi tehnyt.

    • Pumputin

      Taitaa olla niin, että vaikka olisit sen 2cm lyhyempi, eli 168cm joka on suomalaisten naisten keskipituus, tuntisit olosi silti liian pitkäksi. Kyse ei ole siitä, että olisit jotenkin tavanomaista pidempi.

      Jokseenkin olen huomaavinani, että monilla naisilla on aika vääristynyt kuva naisellisuudesta. Että naisellinen nainen on pikkuruisen pieni, hento, siro, heikko, avuton... eli lapsi. Eihän se ole naisellista ja seksikästä olla lapsen kokoinen, yhtä heikko kuin lapsi, yhtä avuton kuin lapsi...? Jotenkin tuntuu, että naisen koko/vahvuus verrattain mieheen on lyöty ihan äärimmäisyyksiin. Joo, ihannemaailmassa mies on vahvempi ja isompi kuin nainen, ja nainen on vahvempi ja isompi kuin lapsi. Naisen ja lapsen välillä on selkeä ero, muutenkin kuin vartalon muodoissa. Aikuinen nainen, naisellinen ja seksikäs, ei ole avuton, säälittävä pikku-reppana.
      En nyt tietenkään tarkoita, että kaikki alle 168cm olisivat jotenkin epä-naisellisia, vaan pikemminkin tarkoitan sitä asennetta ja mielikuvaa, että naisen pitää olla pikkuruinen ja miehen pitää olla jättiläismäinen järkäle, ainakin 45cm pidempi kuin nainen, jotta nainen voi tuntea olevansa naisellinen, miehen pitää pystyä yhdellä kädellä pyörittelemään ja nostelemaan naista... siis wtf, tällaista tällä palstalla on monesti saanut lukea.

      http://www.google.fi/imgres?q=family&hl=fi&safe=off&biw=1024&bih=653&gbv=2&tbm=isch&tbnid=UxEX2ndAIusQYM:&imgrefurl=http://onkivaaollatutto.blogspot.com/2011/05/ihmiset-jotka-rakastavat-minua-kaikesta_15.html&docid=J4spRJTro1g4fM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/-Nm6uouOPpU8/TdATL-irL7I/AAAAAAAAABc/ZBHUoh2Xpnc/s1600/family-silhouette-clip-art.jpg&w=368&h=363&ei=f7yzTtHSB8bS4QSfg_jLAw&zoom=1&iact=hc&vpx=406&vpy=178&dur=359&hovh=132&hovw=134&tx=107&ty=115&sig=118249127934807481557&page=1&tbnh=132&tbnw=134&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:2,s:0

      Onko kuvassa 2 miestä joiden välissä on nainen, vai mies ja nainen joiden välissä on lapsi? Niin, tuntuu, että moni nainen haluaisi olla tuon lapsen kokoinen, onko se naisellista ja seksikästä?
      Enkä tarkoita, että pitkä mies lyhyt nainen = pedofilia, pituudelleen kukaan ei mitään voi, mutta ihmettelen sitä mielestäni omituista mielleyhtymää, että miehen PITÄÄ olla 3-4 krt isompi kuin nainen, jotta nainen olisi naisellinen ja mies miehekäs...?

      • lyhytmies

        Kyllähän miehet nimenomaan seksikkäät naiset mieltävät pitkiksi. 99 prosenttia näyttelijöistä ja huippumalleista on myös paljon keskivertonaista pidempiä, ja he ovat seksikkäimiksi miellettyjä. Lyhyt on söpöä, eikä moni mies saa kuin lyhyen naisen, koska itse ovat statukseltaan alhaisia. Ja onhan suurin osa maailman naisväestöstä kuitenkin vielä alle 170 senttisiä, mutta kehityssuunta on ylöspäin.

        Ehkäpä jo 100 vuoden kuluttua suhdanne on kääntynyt toisinpäin ja lyhyet naiset ovat harvinaisempia ja näin ollen lyhyys on haluttu ja seksikäs ominaisuus. Mutta luultavasti ei.


      • Pumputin
        lyhytmies kirjoitti:

        Kyllähän miehet nimenomaan seksikkäät naiset mieltävät pitkiksi. 99 prosenttia näyttelijöistä ja huippumalleista on myös paljon keskivertonaista pidempiä, ja he ovat seksikkäimiksi miellettyjä. Lyhyt on söpöä, eikä moni mies saa kuin lyhyen naisen, koska itse ovat statukseltaan alhaisia. Ja onhan suurin osa maailman naisväestöstä kuitenkin vielä alle 170 senttisiä, mutta kehityssuunta on ylöspäin.

        Ehkäpä jo 100 vuoden kuluttua suhdanne on kääntynyt toisinpäin ja lyhyet naiset ovat harvinaisempia ja näin ollen lyhyys on haluttu ja seksikäs ominaisuus. Mutta luultavasti ei.

        Tarkoitin tuossa kirjoituksessa, miten nainen itse kokee naisellisuutta. Siis ei tietenkään kaikki naiset, mutta yhä suureneva joukko? On niin eriskummallista, että ihan normaalipituinen nainen 170cm, kokee olevansa liian pitkä! En tiedä onko kyse siitä, että on lukenut liikaa tätä palstaa, jossa kovasti peräänkuulutetaan sellaisen yli-naisellisuuden perään joka lähentelee jo kehitysvammaisuutta. Siis kyllähän normaalit miehet tykkää ihan normaaleista naisista.


        Uskoisin että osa miehistä tykkää erityisesti lyhyistä naisista ja osa tykkää erityisesti pitkistä, suurimmalle osalle sillä ei ole mitään merkitystä. Vähän niinkuin silmien väri, osa tykkää ruskeista osa sinisistä, mutta suurin osa tykkää niistä silmistä jotka on sillä omalla rakkaalla.


      • -Whatever-

        Ja monta kertaa tällä palstalla on myös saanut lukea kuinka yleensä pitkät naiset halveksuvat ja haukkuvat lyhyitä naisia juuri kuten sinäkin, lapsiksi. Siis eihän se tee aikuisesta ja ennenkaikkea aikuisen naisen muotoisesta NAISESTA lasta, jos hän on "lapsen pituinen". Ihan sairas ajattelutapa. Ja sitten tietysti kaivetaan kaikenmaailman pedofiili-kortteja ym pöytään.

        Jotkut miehet pitävät pitkistä naisista. Ja tämähän on pitkien mielestä tietysti täysin normaalia eikä siinä ole mitään vikaa, he kun ovat tätä yhteiskunnan kermaa koska ovat pitkiä, näyttäviä ja kauniita. Koska pituushan on tietty synonyymi aina kauneudelle heidän mukaansa.

        Mutta, koska on myös miehiä jotka pitävät enemmän lyhyistä naisista, niin nämä miehet ovat tietysti piilo-pedofiileja ja ties mitä epänormaaleja iljetyksiä. Eihän kukaan normaali ja täysipäinen mies voi pitää lyhyttä naista viehättävänä.

        Eli YLEENSÄ pitkien naisten suusta saa kuulla tälläistä täältä, enkä väitä että ylläoleva kirjoittaja sanoi noin. Vaikka hänkin kovasti ihmetteli lyhyiden naisten suosiota miesmarkkinoilla...


      • Pumputin
        -Whatever- kirjoitti:

        Ja monta kertaa tällä palstalla on myös saanut lukea kuinka yleensä pitkät naiset halveksuvat ja haukkuvat lyhyitä naisia juuri kuten sinäkin, lapsiksi. Siis eihän se tee aikuisesta ja ennenkaikkea aikuisen naisen muotoisesta NAISESTA lasta, jos hän on "lapsen pituinen". Ihan sairas ajattelutapa. Ja sitten tietysti kaivetaan kaikenmaailman pedofiili-kortteja ym pöytään.

        Jotkut miehet pitävät pitkistä naisista. Ja tämähän on pitkien mielestä tietysti täysin normaalia eikä siinä ole mitään vikaa, he kun ovat tätä yhteiskunnan kermaa koska ovat pitkiä, näyttäviä ja kauniita. Koska pituushan on tietty synonyymi aina kauneudelle heidän mukaansa.

        Mutta, koska on myös miehiä jotka pitävät enemmän lyhyistä naisista, niin nämä miehet ovat tietysti piilo-pedofiileja ja ties mitä epänormaaleja iljetyksiä. Eihän kukaan normaali ja täysipäinen mies voi pitää lyhyttä naista viehättävänä.

        Eli YLEENSÄ pitkien naisten suusta saa kuulla tälläistä täältä, enkä väitä että ylläoleva kirjoittaja sanoi noin. Vaikka hänkin kovasti ihmetteli lyhyiden naisten suosiota miesmarkkinoilla...

        Tuota pedari-ajatusta voi alkaa epäilemään, jos mies haluaa naisen joka on lapsen kokoinen ja näköinen, haluaa tämän pukeutuvan kuin lapsi, eikä pysty kiihottumaan muusta.
        Ihmettelen kyllä, miten naiset itse luokittelevat itsensä pitkiksi, jos ovat 170cm tai lyhyiksi jos ovat 165cm... kun nuo nyt kuuluvat kyllä vielä ihan keskimittaisiin.
        Pikemminkin on kyse naisten omista ajatuksista, kun miesten pedaritaipumuksista. Naiset siis itse ajattelevat, että pitää olla miniatyyri kokoinen, jotta voi olla naisellinen, sekä oikein heikko ja heiveröinen, sellainen jatkuvaa suojelua ja huolenpitoa tarvitseva. eli mitä pienempi ja heikompi, sen naisellisempi. Tämä tuntuu olevan nykysyyntaus naisten ajatuksissa.

        Niin, mikä on sitten lyhyt/pitkä nainen? Itse ajattelisin, että voidaan puhua lyhyestä jos pituutta on alle 150cm ja pitkästä, jos pituutta on yli 185cm.
        Lyhyiden naisten suosio miesmarkkinoilla, siis n.140cm pitkien naisten suosio on varmaan aika... rajoittunutta. Aivan samoin kuin pitkien, siis n.190cm pitkien naisten suosio.


      • eioruiosr
        Pumputin kirjoitti:

        Tuota pedari-ajatusta voi alkaa epäilemään, jos mies haluaa naisen joka on lapsen kokoinen ja näköinen, haluaa tämän pukeutuvan kuin lapsi, eikä pysty kiihottumaan muusta.
        Ihmettelen kyllä, miten naiset itse luokittelevat itsensä pitkiksi, jos ovat 170cm tai lyhyiksi jos ovat 165cm... kun nuo nyt kuuluvat kyllä vielä ihan keskimittaisiin.
        Pikemminkin on kyse naisten omista ajatuksista, kun miesten pedaritaipumuksista. Naiset siis itse ajattelevat, että pitää olla miniatyyri kokoinen, jotta voi olla naisellinen, sekä oikein heikko ja heiveröinen, sellainen jatkuvaa suojelua ja huolenpitoa tarvitseva. eli mitä pienempi ja heikompi, sen naisellisempi. Tämä tuntuu olevan nykysyyntaus naisten ajatuksissa.

        Niin, mikä on sitten lyhyt/pitkä nainen? Itse ajattelisin, että voidaan puhua lyhyestä jos pituutta on alle 150cm ja pitkästä, jos pituutta on yli 185cm.
        Lyhyiden naisten suosio miesmarkkinoilla, siis n.140cm pitkien naisten suosio on varmaan aika... rajoittunutta. Aivan samoin kuin pitkien, siis n.190cm pitkien naisten suosio.

        Ihmiset käyttävät noita sanoja Lyhyt ja Pitkä aika lailla omasta näkökulmastaan, olen huomannut.

        Joku kuvailee jotakuta "pitkäksi", jollekin muulle sama henkilö onkin keskimittainen tai jopa pieni. Usein niin, että itseensä verrattuna.

        Miehet kai useammin preferoivat joko itseään lyhyempiä naisia, tai itsensä mittaisia, naiset itseään pidempiä miehiä. Tämä ei kai ole vääryys?


      • Ns. Lyhyt

        "Onko kuvassa 2 miestä joiden välissä on nainen, vai mies ja nainen joiden välissä on lapsi? Niin, tuntuu, että moni nainen haluaisi olla tuon lapsen kokoinen, onko se naisellista ja seksikästä? "

        Paitsi että lapsella ei ole tissejä, muhkeaa persettä tai upeaa vyötäröä. Eikä charmanttia luonnetta.


      • Ns. Lyhyt
        Ns. Lyhyt kirjoitti:

        "Onko kuvassa 2 miestä joiden välissä on nainen, vai mies ja nainen joiden välissä on lapsi? Niin, tuntuu, että moni nainen haluaisi olla tuon lapsen kokoinen, onko se naisellista ja seksikästä? "

        Paitsi että lapsella ei ole tissejä, muhkeaa persettä tai upeaa vyötäröä. Eikä charmanttia luonnetta.

        On muuten varsin loukkaavaa verrata pienikokoista aikuista lapseen. Entäs jos esim tummaihoista ihmistä vertaisi apinaan?

        "Että naisellinen nainen on pikkuruisen pieni, hento, siro, heikko, avuton... eli lapsi. Eihän se ole naisellista ja seksikästä olla lapsen kokoinen, yhtä heikko kuin lapsi, yhtä avuton kuin lapsi...?"

        Minä olen tuollainen. En ole bodari, olen siro, heikko, avuton (taistelutilanteessa en ole hyvä).

        Olen epäseksikäs tisseineni, muhkeine perseineni, upeine vyötäröineni, yhtä heikko kuin lapsi, yhtä avuton kuin lapsi..

        EN V-O-I OLLA NAISELLINEN!!!!!!!!111111111

        Mutta miehiä ja kehuja riittää. Ja voin sanoa ettei yksikään niistä ole ollut pedari.


      • Totuus sattuu
        Ns. Lyhyt kirjoitti:

        On muuten varsin loukkaavaa verrata pienikokoista aikuista lapseen. Entäs jos esim tummaihoista ihmistä vertaisi apinaan?

        "Että naisellinen nainen on pikkuruisen pieni, hento, siro, heikko, avuton... eli lapsi. Eihän se ole naisellista ja seksikästä olla lapsen kokoinen, yhtä heikko kuin lapsi, yhtä avuton kuin lapsi...?"

        Minä olen tuollainen. En ole bodari, olen siro, heikko, avuton (taistelutilanteessa en ole hyvä).

        Olen epäseksikäs tisseineni, muhkeine perseineni, upeine vyötäröineni, yhtä heikko kuin lapsi, yhtä avuton kuin lapsi..

        EN V-O-I OLLA NAISELLINEN!!!!!!!!111111111

        Mutta miehiä ja kehuja riittää. Ja voin sanoa ettei yksikään niistä ole ollut pedari.

        Taidat olla psyykkisesti häiriintynyt..?

        Avuttomuus on sitä, että jos ei yllä yläkaapista ottamaan tavaraa, niin "heittäytyy avuttomaksi", voi kun mä on niiiiin pikkuinen söpöliini, et enhän mä sitä tuolta saa! Oh, nyt tarvitaan prinssi rohkea se sieltä auttamaan!! Kun taas joku toinen, samanpituinen, vain yksinkertaisesti ottaa tuolin alleen ja ottaa tavaran sieltä itse.
        Avuttomuus ei ole varsinaisesti pituuteen sidoksissa.
        Ei aikuinen nainen ole heikko eikä avuton, oli sitten minkä pituinen tahansa, paitsi jos on jollain tapaa sairas. Enkä tarkoita, että kaikki muut paitsi bodarit ovat heikkoja.

        "On muuten varsin loukkaavaa verrata pienikokoista aikuista lapseen."
        No älä sitten vertaa?

        Tuossa siluettukuvassa oli kyse siinä olevien ihmisten pituuksista, eikä vartalon muodoista.

        Jos sinulla on muhkea persee, niin et todellakaan ole siro. Sirolla naisella on pieni pylly. Ja joo, jos olet yhtä heikko ja avuton kuin lapsi, niin et ole seksikäs, ja ne jotka pitävät nöitä sinun lapsenomaisia piirteitäsi seksikkäinä, ovat pedareita.


      • Näin on.
        Totuus sattuu kirjoitti:

        Taidat olla psyykkisesti häiriintynyt..?

        Avuttomuus on sitä, että jos ei yllä yläkaapista ottamaan tavaraa, niin "heittäytyy avuttomaksi", voi kun mä on niiiiin pikkuinen söpöliini, et enhän mä sitä tuolta saa! Oh, nyt tarvitaan prinssi rohkea se sieltä auttamaan!! Kun taas joku toinen, samanpituinen, vain yksinkertaisesti ottaa tuolin alleen ja ottaa tavaran sieltä itse.
        Avuttomuus ei ole varsinaisesti pituuteen sidoksissa.
        Ei aikuinen nainen ole heikko eikä avuton, oli sitten minkä pituinen tahansa, paitsi jos on jollain tapaa sairas. Enkä tarkoita, että kaikki muut paitsi bodarit ovat heikkoja.

        "On muuten varsin loukkaavaa verrata pienikokoista aikuista lapseen."
        No älä sitten vertaa?

        Tuossa siluettukuvassa oli kyse siinä olevien ihmisten pituuksista, eikä vartalon muodoista.

        Jos sinulla on muhkea persee, niin et todellakaan ole siro. Sirolla naisella on pieni pylly. Ja joo, jos olet yhtä heikko ja avuton kuin lapsi, niin et ole seksikäs, ja ne jotka pitävät nöitä sinun lapsenomaisia piirteitäsi seksikkäinä, ovat pedareita.

        Lapsen kokoiset ihmiset/aikuiset ovat alempaa kastia ja huonoja geenejä täynnä, kunpa kaikki olisivat 180 cm possunpunaisia arjalaisia albiinohiuksineen, miehet tietysti yli 190cm.


      • Lyhyt Entä Sitten
        Pumputin kirjoitti:

        Tuota pedari-ajatusta voi alkaa epäilemään, jos mies haluaa naisen joka on lapsen kokoinen ja näköinen, haluaa tämän pukeutuvan kuin lapsi, eikä pysty kiihottumaan muusta.
        Ihmettelen kyllä, miten naiset itse luokittelevat itsensä pitkiksi, jos ovat 170cm tai lyhyiksi jos ovat 165cm... kun nuo nyt kuuluvat kyllä vielä ihan keskimittaisiin.
        Pikemminkin on kyse naisten omista ajatuksista, kun miesten pedaritaipumuksista. Naiset siis itse ajattelevat, että pitää olla miniatyyri kokoinen, jotta voi olla naisellinen, sekä oikein heikko ja heiveröinen, sellainen jatkuvaa suojelua ja huolenpitoa tarvitseva. eli mitä pienempi ja heikompi, sen naisellisempi. Tämä tuntuu olevan nykysyyntaus naisten ajatuksissa.

        Niin, mikä on sitten lyhyt/pitkä nainen? Itse ajattelisin, että voidaan puhua lyhyestä jos pituutta on alle 150cm ja pitkästä, jos pituutta on yli 185cm.
        Lyhyiden naisten suosio miesmarkkinoilla, siis n.140cm pitkien naisten suosio on varmaan aika... rajoittunutta. Aivan samoin kuin pitkien, siis n.190cm pitkien naisten suosio.

        Olen helvetinmoinen sika, olen nainen ja haluan että mieheni olisi melko iso, vahva ja ei-avuton. Oikein stereotyyyppinen mölli. Se on ihan ok kaikkien mielestä.

        Sen sijaan on todella paha asia jos joku pienikokoinen nainen saa seurustelukumppanin.. pedofiili, sovinisti ja vaikka mitä on se mies! Hui saatana jos naisella ei ole grammaakaan ylipainoa! Kyllä tuo nainen on vaarallinen, oikea uhka pitkille lyyleille.

        Ja kyllä minusta on täysin oikein että lyhyitä naisia ihannoitaisiin enemmän, onhan näyteikkunat purskallaan noita kirahvin pituisia kolhoosiämmiä.

        Amen.


      • kateus haisee
        Lyhyt Entä Sitten kirjoitti:

        Olen helvetinmoinen sika, olen nainen ja haluan että mieheni olisi melko iso, vahva ja ei-avuton. Oikein stereotyyyppinen mölli. Se on ihan ok kaikkien mielestä.

        Sen sijaan on todella paha asia jos joku pienikokoinen nainen saa seurustelukumppanin.. pedofiili, sovinisti ja vaikka mitä on se mies! Hui saatana jos naisella ei ole grammaakaan ylipainoa! Kyllä tuo nainen on vaarallinen, oikea uhka pitkille lyyleille.

        Ja kyllä minusta on täysin oikein että lyhyitä naisia ihannoitaisiin enemmän, onhan näyteikkunat purskallaan noita kirahvin pituisia kolhoosiämmiä.

        Amen.

        Ei sinua pidemmillä naisilla ole ylipainoa sen synnin takia, että he ovat sinua pidempiä. Sinusta he ovat tietty läskejä, helvetinmoisia sikoja, kirahvinpituisia kolhoosiämmiä. Tai sitten vaarallisia, todellisia uhkia sinulle.


    • Poytesgjklööölgfru

      Olet aikalailla normaalimittainen nainen (keskipituus 168cm)ja mun mielestä hyvän mittainen. Siinä 165-175cm välissä parhaimmat yleensä. Itse olen 185cm mies. Korkkarit jalkaan ja hyvä ryhti! Wau!

      • Caaleppi

        Mitä pidempi, sitä parempi .Nainen ei voi olla liian pitkä. Pituus ei kuitenkaan korvaa sitä kemiaa, jota tarvitaan.


    • nainen20

      Mä oon 168 cm pitkä, se on sinänsä hyvä kun ei ole pitkä eikä lyhyt, ei kitisemistä tykkään kyllä tästä pituudesta vaikka ennen olen halunnut olla lyhyempi.

      • aespihe

        Mä olen aina halunnut olla pidempi, koska ihailen itse pitkiä naisia. Mutta keskimittaisuuskin on kivaa :-)


    • pxpäp'åäv

      Jos keskipituus on 168, löytyyköhän jostain sitten joku itsensä hävettävän lyhyeksi kokeva 166cm nainen? Jos joku 2cm keskimääräistä pidempi oikein miettii, miten tämän pituutensa voisi kantaa?
      Itse mies 180cm ja ja jos nyt paras pituus naiselle pitäisi sanoa niin oisko se siinä 166-174.
      Jos on kuitenkin pidempi, tulee olla hoikka koska pitkä ja lihava on jo vähän hurja.

    • keskiverron kannalla

      165-170cm. Paras pituus. Ei lyhyt eikä pitkä.

    • "Minkä pituisista naisista tykkäätte?"
      No en nyt tiedä ehkä jotain 175-190cm, kun itsekin oon yli 190cm.

      Mut oikeesti ei pituudella oo juurikaan väliä, muut asiat merkkaa enempi. Joskin tuntuisi oudolta olla alle 1,5m naisen rinnalla, sehän jää jalkoihin...

    • hsghgwgwggsyu

      Sellainen 170-175 sopisi minulle. Itse olen 185.

    • norppa_

      Onko 163cm pitkä nainen sitten lyhyt?

      • .

        163cm on ihan tavis


    • m 182

      150 ja 45kg. Mahtuu syliin telkkarin ääressä yhtä hyvin kun koira tai kissa ja jos ryyppää itteltänsä jalat niin on helppoa tuoda kotia.

    • yli170

      Itse olen n.172 cm pitkä nainen ja itsekkin olen välillä jossain paikoissa tuntenut itseni todella pitkäksi, juuri esim. korkkarit jalassa, koska sitten kun laitan sellaset kävelen itsevarmasti ja niissä on yleensä väh. 7cm korkoa. Täytyy vain olla sinut itsensä kanssa ja ylpeä pituudestaan. Eniten tykkään omasta pituudestani ilman korkoja vaikka niillä onkin kiva kävellä : )

    • tiinaM.

      Aika hauskaa lukea noita "olen 170cm ja tunnen olevani kirahvi, varsinkin korot jalassa" kun itse on 181- senttinen mimmi ja korkkareissa kuljen joka päivä :D Hoiiii olette kääpiöitä minuun verrattuna! Olkaa ylpeitä upeasta pituudesta!

    • M.183 cm

      yäks mitä dromedaareja. Takaapäin voisin erehtyä luulemaan mieheksi. Pienet on naisellisia.

      • Hyi herran duudeli

        M. 183 cm: Tiedoksi itsellesi, ET ole mies. Miehet ei sano yäks. Koskaan.


    • 20.000.00

      Mä en ees tajuu tätä pituus kyselyy:) Musta ihan jees jos on 175 cm tai oli sitten 160 cm. Olkaa ylpeitä ootteko sitten pieniä mini venuksia tai pitkiä "malleja".
      mitä hitsin eroa...

    • 181 cm

      Mä olen 181 cm ja käytän korkokenkiä lähes päivittäin, tilaisuudesta riippuen korko on 3 - 12 cm.
      Olen oikein tyytyväinen omaan pituuteeni, toisille se tuntuu ongelma olevan.

      Minulla ei myöskään ole tarvetta pilkata toisten pituutta/lyhyyttä, kukaan ei pituudelleen mitään voi.

    • pää pystyyn

      Olen 173 enkä tunne itseäni ollenkaan pitkäksi. Monet nuoret naiset ovat paljon pidempiä. Tykkään omasta pituudestani. Esim. sopivia vaatteita on helppo löytää.

    • mielipidettä

      150-160cm

    • miehen näkemys...

      Normaali pituushan tuo on. Pitäisin naista pitkänä jos hän on yli 175cm, miehen kohdalla raja voisi olla 185cm.

    • pikkuinen myy

      Joku luonnehtisi minua (163cm) ehkä jopa miltei keskimittaiseksi, mutta saan kuitenkin toistuvasti kuulla kommentteja koostani (huom. en pelkästään pituudesta siis). Itse otan nämä "ei sinua ole koolla pilattu" -kommentit ihan positiivisena, vaikka yläasteella monien suosikkiharrastus oli kuittailla pituudestani, ja tämän takia olisin pitkään halunnut olla mallinpituuksisssa.

      Minusta olen ihan sopivan pituinen siroon ja hoikkaan kroppaani nähden, lyhyempänä olisin ehkä jotenkin liian keijukaismainen ja jonkin verran pitempänä taas hontelo kukkakeppi. Pidän kuitenkin noin muutoin itseäni ihan vahvana ja ulospäinsuuntautuneena ihmisenä, joten en ainakaan tunne, että kenenkään tarvitsisi ajatella minun jotenkin "menevän helposti rikki".

      • '''''

        näitä oli kiva lukee :P ku ite oon 165 ja tunnen itteni ihan liian pitkäks,varsinki korkkareissa (väh.10cm,yleesä 12cm) ite voisin/haluisin olla sellane 150-160 :D mut ehkä nyt opettelen olemaa sinut itteni kanssa.. harmi vaa et tosi MONI nainen on sen 155-160..

        mutta huomatkaa,ettei se omaan silmää kumminkaa näytä pahalta,jos nainen on yli 170,on mulla yks kamu joka on 185 pitkä :P


      • No huh huh
        ''''' kirjoitti:

        näitä oli kiva lukee :P ku ite oon 165 ja tunnen itteni ihan liian pitkäks,varsinki korkkareissa (väh.10cm,yleesä 12cm) ite voisin/haluisin olla sellane 150-160 :D mut ehkä nyt opettelen olemaa sinut itteni kanssa.. harmi vaa et tosi MONI nainen on sen 155-160..

        mutta huomatkaa,ettei se omaan silmää kumminkaa näytä pahalta,jos nainen on yli 170,on mulla yks kamu joka on 185 pitkä :P

        Ethän sä edes ole pitkä !!!


    • tyytyväinen!

      Älä viitsi, minulla pituutta 177cm ja melkein 10cm korot, mitä väliä? Minä ainakin laitan korot jalkaan, saa oloni seksikkääksi ja tekee säärille ihmeitä ;)

      Miksi pitäisi olla lyhyempi? Lyhyt? Ihan uskomatonta.

    • 185 komeeuros

      170 on lyhyt..mutta onko olo 180cm ja pitempien ämmien kaa kuin kirhavin kaa sängys olis. Mitä helevttii pituudella tekee jos ämmä on lahna ja kömpö..Kyllä paras on nainen jolla pääskin liikkuu muutama aivosolu ja persoonallinen.. vaikka olis 150cm ei väliä.Tyrkkubimbot ketä jaksaa kiinnostaa..

    • pitkäflikka

      itse 178cm nainen,,ennen käytin (teininä) tavallisia tossuja,ja joskus jopa yritin kävelle "kyyryssä" jotten olisi niin pitkä...nyt kävelen mielelläni koroilla ,korkeilla tai pienemmillä,ja nautin katseista ;) korot tekee ihmeitä pitkille kintuille,,kannattaa hankkia,,ja saappaitakin saa talveksi,jopa kunnon pohjilla,ettei kaadu pakkasilla/lumilla. :)

    • 197cmmies

      unelmapituus naiselle on siinä 180-185cm paikkeilla...

    • 22

      aloittajalle: missä kääpiöiden maassa oikein asut! ethän sä edes ole pitkä!!!

      • pitkä nainen

        Enpä kyllä tiiä, mutta mittailen kyllä aina kaduillakin hieman ihmisten pituuksia ja jotenkin eksyn aina pisimpien porukkaan. Ihmeellistä sinänsä.


    • Daddy Cool

      Naiseni ihannepituus on 170-175, mutta ei se ole kiveen hakattu. Itse olen 175. Ei pituudella ole loppupeliessä juuri mitään merkitystä. Jostakin syystä vaan tunne oloni kotoisammaksi lähes itseni mittaisen naisen kanssa. Tulee helpommin sellainen kumppanuuden tunne. Ehkä siksi naisystäväni ovat ollet yhtä luluunottamatta yli 170.

      • 2+9

        Minulla on täsmälleen samanlainen mieltymys. Olen itse 176 ja koen naisen ihannepituuden itselleni olevan juurikin noin 170 paikkeilla tai pidempikin about itseni pituinen. Monesti kiinnitän huomion juuri itseni pituisiin naisiin. Kai siitä tulee juuri toi mainitsemasi kumppanuuden tunne helpommin kuin että oltaisiin huomattavan erikokoisia. Pituudella ei toki kuitenkaan ole lopulta merkitystä, enkä myöskään sen mukaan ala karsimaan naisia jos muuten juttu luistaa.


    • ...

      Riippuu miehestä. Sanoisin että miehen pituus -10 cm on aika kohdallaan.

    • pitkä mies

      160-165 cm

    • tall and proud

      Olen nainen ja 180cm ja koulussa kiusattiin paljon..ei ollut hauskaa kun olin jo silloin poikia päätä pidempi. Nyt asian olen kääntänyt voitoksi ja olen pituudestani YLPEÄ. Minusta on hienoa kulkea korollisissa kengissä ja olla aikuisia miehiäkin pitempi. Olen myös huomannut että pitkät ihmiset otetaan paljon vakavammin (tiedostamatta kenties) paljon vakavammin kuin lyhyet.. olen huomannut tämän palavereissa, kaupassa jne..
      ainoa ongelma on kun en meinaa löytää tarpeeksi pitkiä miehiä :D yleensä kun tykkään söpöistä pojista ja jostain syystä he ovat siinä 175 tienoilla, mut whatever, onhan nicole kidmankin sen countrylaulajansa kanssa

      • pitkäpätkäsuhteellis

        Hei vaan. Pakko hieman katkerana vastata tähän, että en tiedä huomasitko kouluaikoinasi, mutta kyllä meitä "pätkiä" ihan yhtä lailla kiusattiin. Vastaavasti nyt aikuisiällä ei meinata ottaa todesta, ja voidaan pitää paljonkin hauskaa lyhyen kustannuksella. Ja milloinka sitä pääsee vielä 26-vuotiaanakaan baariin sisään ilman laputtamista. Eipä paljon kiinnostaisi olla 155-senttinen midget. Mielestäni me lyhyet ollaan tusinakamaa, ja halvan näköisiä. Huippumallejahan käytetään kun he pitkinä ovat kauniita ja arvokkaita. Ja länsimaalaisen miehen yleisin fetissi ovat jalat, ja ei lyhyellä kuitenkaan kovin pitkät sääret voi olla.

        Joo, mitäs vielä. Syvältähän tämä on. Olisi kivaa joskus itse olla se päänkääntäjä, mutta nounou, minä katselen muita ihmisiä rinnankorkeudelta. Onneksi sentään olen erittäin arvostetussa työssä asiantuntija:)


      • niin roskaa
        pitkäpätkäsuhteellis kirjoitti:

        Hei vaan. Pakko hieman katkerana vastata tähän, että en tiedä huomasitko kouluaikoinasi, mutta kyllä meitä "pätkiä" ihan yhtä lailla kiusattiin. Vastaavasti nyt aikuisiällä ei meinata ottaa todesta, ja voidaan pitää paljonkin hauskaa lyhyen kustannuksella. Ja milloinka sitä pääsee vielä 26-vuotiaanakaan baariin sisään ilman laputtamista. Eipä paljon kiinnostaisi olla 155-senttinen midget. Mielestäni me lyhyet ollaan tusinakamaa, ja halvan näköisiä. Huippumallejahan käytetään kun he pitkinä ovat kauniita ja arvokkaita. Ja länsimaalaisen miehen yleisin fetissi ovat jalat, ja ei lyhyellä kuitenkaan kovin pitkät sääret voi olla.

        Joo, mitäs vielä. Syvältähän tämä on. Olisi kivaa joskus itse olla se päänkääntäjä, mutta nounou, minä katselen muita ihmisiä rinnankorkeudelta. Onneksi sentään olen erittäin arvostetussa työssä asiantuntija:)

        Tää oli varmaan jonkun pitkän kirjoittama provo :D


      • Jässikkäh
        pitkäpätkäsuhteellis kirjoitti:

        Hei vaan. Pakko hieman katkerana vastata tähän, että en tiedä huomasitko kouluaikoinasi, mutta kyllä meitä "pätkiä" ihan yhtä lailla kiusattiin. Vastaavasti nyt aikuisiällä ei meinata ottaa todesta, ja voidaan pitää paljonkin hauskaa lyhyen kustannuksella. Ja milloinka sitä pääsee vielä 26-vuotiaanakaan baariin sisään ilman laputtamista. Eipä paljon kiinnostaisi olla 155-senttinen midget. Mielestäni me lyhyet ollaan tusinakamaa, ja halvan näköisiä. Huippumallejahan käytetään kun he pitkinä ovat kauniita ja arvokkaita. Ja länsimaalaisen miehen yleisin fetissi ovat jalat, ja ei lyhyellä kuitenkaan kovin pitkät sääret voi olla.

        Joo, mitäs vielä. Syvältähän tämä on. Olisi kivaa joskus itse olla se päänkääntäjä, mutta nounou, minä katselen muita ihmisiä rinnankorkeudelta. Onneksi sentään olen erittäin arvostetussa työssä asiantuntija:)

        Jalkojen pituus arvioidaan suhteessa muun vartalon pituuteen. Itse kammoan naisilla ylipitkiä jalkoja, joillain tuntuu että 75 % vartalosta on jalkoja ja tällöin keskivartalo jää auttamatta liian lyhyen näköiseksi ja on jostain syystä tällöin tanakan oloinen. Normipituiset jalat on kauneimmat ja jos pitää valita ylipitkistä tai liian lyhyistä niin mieluummin lyhyet. Makuja on tässä jalka-asiassakin monia. Ole ylpeä lyhyydestäsi, se on kaunista!


      • pitkäpätkäsuhteellis
        niin roskaa kirjoitti:

        Tää oli varmaan jonkun pitkän kirjoittama provo :D

        Ei ollut provo. En tarkoittanut loukata muita lyhyitä naisia... Tuolla halpuus-arvokkuus-esimerkillä tarkoitin sitä, että meitä lyhyitä on vielä enemmän kuin pitkiä (jos rajana pidetään nyt vaikka sitä 169-senttiä, tiedän ei ole vielä mikään huippupitkä). Ja yleensä ihmiskunnan historiassa uniikkius ja harvinaisuus on yhdistetty myös arvokkuuteen. Ja varmasti pitkien naisten suosio voidaan selittää myös geneettisellä viehätyksellä, eli ovat hyväkuntoisia ja vahvoja äitiehdokkaita. Ja toki me lyhyetkin voimme olla, mutta ensin huomion yleensä saavat pitkä. Myönnän, itselläni on erittäin huono itsetunto ja oma lyhyysarvioni ei ole fakta vain mielipide...

        Mutta itse olisin mieluiten vaikka yli 180-senttinen, olettaen että jaksaisin pitää itseni laihana silloinkin. Sittenhän voisin alkaa vaikka malliksi, eikä olisi tarvinnut uurastaa vuosia yliopistolla huipputulojen eteen. Ajatusleikkiä vain.


      • perusaineenvaihdunta
        pitkäpätkäsuhteellis kirjoitti:

        Ei ollut provo. En tarkoittanut loukata muita lyhyitä naisia... Tuolla halpuus-arvokkuus-esimerkillä tarkoitin sitä, että meitä lyhyitä on vielä enemmän kuin pitkiä (jos rajana pidetään nyt vaikka sitä 169-senttiä, tiedän ei ole vielä mikään huippupitkä). Ja yleensä ihmiskunnan historiassa uniikkius ja harvinaisuus on yhdistetty myös arvokkuuteen. Ja varmasti pitkien naisten suosio voidaan selittää myös geneettisellä viehätyksellä, eli ovat hyväkuntoisia ja vahvoja äitiehdokkaita. Ja toki me lyhyetkin voimme olla, mutta ensin huomion yleensä saavat pitkä. Myönnän, itselläni on erittäin huono itsetunto ja oma lyhyysarvioni ei ole fakta vain mielipide...

        Mutta itse olisin mieluiten vaikka yli 180-senttinen, olettaen että jaksaisin pitää itseni laihana silloinkin. Sittenhän voisin alkaa vaikka malliksi, eikä olisi tarvinnut uurastaa vuosia yliopistolla huipputulojen eteen. Ajatusleikkiä vain.

        Luulen kyllä, että pidempi voi syödä enemmän ja pysyä silti hoikkana...


      • Skeidaa
        perusaineenvaihdunta kirjoitti:

        Luulen kyllä, että pidempi voi syödä enemmän ja pysyä silti hoikkana...

        Perusaineenvaihdunnalla ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa. Jo oli idioottimainen väite!!!


      • quantity.
        Skeidaa kirjoitti:

        Perusaineenvaihdunnalla ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa. Jo oli idioottimainen väite!!!

        Suuremmalla ihmisellä on enemmän soluja.


      • 809
        quantity. kirjoitti:

        Suuremmalla ihmisellä on enemmän soluja.

        Oletko käynyt edes peruskoulun? Uskomatonta mitä joku päästää suustaan :D


      • yyyyyyyy
        perusaineenvaihdunta kirjoitti:

        Luulen kyllä, että pidempi voi syödä enemmän ja pysyä silti hoikkana...

        Tää oli palstan hauskin heitto, pedofiilijutut ja mammanpoikajututkin kalpenevat. Se onny sillai notta pitkät naiset syövät kuin hevoset. Yhtä paljon ellei enemmänkin pitkiä ja lihavia näkyy kuin lyhyitä.


      • Selvä.
        809 kirjoitti:

        Oletko käynyt edes peruskoulun? Uskomatonta mitä joku päästää suustaan :D

        Sinun mielestäsi sata solua pärjää samalla ravinnolla kuin yksi solu?


      • Selvä.
        yyyyyyyy kirjoitti:

        Tää oli palstan hauskin heitto, pedofiilijutut ja mammanpoikajututkin kalpenevat. Se onny sillai notta pitkät naiset syövät kuin hevoset. Yhtä paljon ellei enemmänkin pitkiä ja lihavia näkyy kuin lyhyitä.

        Jep, eli 40-kiloinen ihminen kuluttaa lepoaineenvaihdunnassa yhtä paljon kuin 70-kiloinen?


      • Selvä.
        yyyyyyyy kirjoitti:

        Tää oli palstan hauskin heitto, pedofiilijutut ja mammanpoikajututkin kalpenevat. Se onny sillai notta pitkät naiset syövät kuin hevoset. Yhtä paljon ellei enemmänkin pitkiä ja lihavia näkyy kuin lyhyitä.

        Tietysti oletuksella, että aineenvaihduntanopeus on sama.
        Piti mennä sanomattakin, täällä ei tietysti mene.


      • Selvä.
        809 kirjoitti:

        Oletko käynyt edes peruskoulun? Uskomatonta mitä joku päästää suustaan :D

        Opetettiinko sun aikanasi kansakoulussa, että yksi on erisuuri kuin sata?


      • näin se vaan on
        Selvä. kirjoitti:

        Jep, eli 40-kiloinen ihminen kuluttaa lepoaineenvaihdunnassa yhtä paljon kuin 70-kiloinen?

        mietis nyt vähän: 1) aineenvaihdunta on monen eri tekijän (mm. hormonien) tulos. Aineenvaihdunta koostuu peruselintoimintojen ylläpidosta (kaikilla aika sama), perusaktiivisuudesta ja kuntoliikunnasta. Aineenvaihdunnan volyymiin vaikuttavat perusaktiivisuuden ja kuntoliikunnan määrä sekä intensiteetti (palautumiseen tarvitaan myös energiaa) sekä energiahuollettavan aktiivisen massan suuruus, eli se kuinka paljon on lihasmassaa. Eniten se liittyy lihaksen määrään. Pitkällä ja laihalla voi helposti olla hitaampi aineenvaihdunta kuin lyhyellä ja lihaksikkaalla 2)Pitkät syövät enemmän kuin lyhyet 3) Laihtuakseen ihmisen pitää syödä vähemmän kaloreita kuin kuluttaa.


      • .
        Selvä. kirjoitti:

        Opetettiinko sun aikanasi kansakoulussa, että yksi on erisuuri kuin sata?

        Kirkkain silminkö väität että olet nähnyt jonkun naisen, joka olisi sata kertaa pidempi kuin keskivertonainen? Ööh, eli likemmäs 17 metriä pitkä? Wou...

        Mutta 160cm ja 180 cm pitkällä naisella ei se pituus ole ratkaiseva tekijä. Lyhyempi voi syödä enemmän ja pysyä hoikempana kuin pitkä, tai toisinpäin, riippuu ihan aineenvaihdunnasta.


      • no, joo
        . kirjoitti:

        Kirkkain silminkö väität että olet nähnyt jonkun naisen, joka olisi sata kertaa pidempi kuin keskivertonainen? Ööh, eli likemmäs 17 metriä pitkä? Wou...

        Mutta 160cm ja 180 cm pitkällä naisella ei se pituus ole ratkaiseva tekijä. Lyhyempi voi syödä enemmän ja pysyä hoikempana kuin pitkä, tai toisinpäin, riippuu ihan aineenvaihdunnasta.

        Totta kai se riippuu aineenvaihdunnasta, menee sanomattakin (no, oli tarkoitus mennä). Olkaamme edelleenkin tietoisia siitä, että pitkä voi olla urheilullinen ja lihaksikas ja lyhyt laihaksi läskiksikin kehuttu, tai päinvastoin, jolloin aineenvaihduntanopeudet ovat eri ihmisillä totisesti erilaisia (wow!).

        Mutta jos sinä, samoine elämäntapoinesi ja samoine aineenvaihduntoinesi, olisit 150 cm pitkä tai 180 cm pitkä, sinulla ja aineenvaihdunnallasi olisi eri lukumäärä ylläpidettäviä soluja, jolloin minimiylläpitoon tarvittava energiamäärä eroaisi hieman. Pitkillä ja lihaksikkailla ihmisillä vasta energiahuollettavaa massaa onkin.


      • no, joo
        . kirjoitti:

        Kirkkain silminkö väität että olet nähnyt jonkun naisen, joka olisi sata kertaa pidempi kuin keskivertonainen? Ööh, eli likemmäs 17 metriä pitkä? Wou...

        Mutta 160cm ja 180 cm pitkällä naisella ei se pituus ole ratkaiseva tekijä. Lyhyempi voi syödä enemmän ja pysyä hoikempana kuin pitkä, tai toisinpäin, riippuu ihan aineenvaihdunnasta.

        Tämä kaikki vain siksi, että joku muotoili hassusti sen, miten pitkänä olisi muka vaikeampaa pitää itsensä hoikkana. Tohdin epäillä. Joillekin se on ehkä sitten aina vaikeaa, siten kiistä. :-)


      • juupsnäi
        no, joo kirjoitti:

        Totta kai se riippuu aineenvaihdunnasta, menee sanomattakin (no, oli tarkoitus mennä). Olkaamme edelleenkin tietoisia siitä, että pitkä voi olla urheilullinen ja lihaksikas ja lyhyt laihaksi läskiksikin kehuttu, tai päinvastoin, jolloin aineenvaihduntanopeudet ovat eri ihmisillä totisesti erilaisia (wow!).

        Mutta jos sinä, samoine elämäntapoinesi ja samoine aineenvaihduntoinesi, olisit 150 cm pitkä tai 180 cm pitkä, sinulla ja aineenvaihdunnallasi olisi eri lukumäärä ylläpidettäviä soluja, jolloin minimiylläpitoon tarvittava energiamäärä eroaisi hieman. Pitkillä ja lihaksikkailla ihmisillä vasta energiahuollettavaa massaa onkin.

        ja sanomattakin selvää on että pitkät joutuvat syömään enemmän kuin lyhyet joten joutuvat kuluttamaankin enemmän . Eli se siitä pituuden hyödystä.


    • Shole

      Pitkät naiset on niiq & vau. Mut et sinä oikeesti joo edes ole kovin pitkä.

    • MM.mies

      Pitkillä naisilla usein huono ryhti, etenkin hartiat kumarassa näyttävät kulkevan. Muutenkin pieni koko on naisellista ja kaunista. Mutta eiköhän ottajia löydy molemmille, harva mies vaan haluaa itseään pidemmän naisen kanssa kulkea joten pienillä enemmän kysyntää. Olen 185 cm pitkä ja mielestäni naiselle sopiva pituus on 160-168 cm

    • semmottiiiii

      Minusta pitkän naisen kanssa käsikädessä kävelevä mies näyttää äidin taluttamalta pikkupojalta. Jonkinlainen Domme-ajatus varmaankin takana sellaisilla jotka itseään pitemmän tai saman pituisen naisen kanssa ovat. Iso nainen, joka alistaa miehen valtansa alle.

      • eri mieltä

        Onko teidän mielestänne Cambridgen herttuatar Catherine todellakin "kirahvin pituinen kolhoosiämmä", jonka rinnalla William näyttää "äidin taluttamalta pikkupojalta"?

        Minusta he ovat upea ja sopusointuinen pari, myös ulkoisesti. (kunhan Kate ei laihduta itseään liian rajusti)


      • Kate fan

        Lähes yhtä kovaa tasoa kuin noi pedofiilitarinat, ehkäpä tarkoituksella?

        Se on heti joku perversio jokaisella, joka erehtyy edes internetissä kehumaan erilaista naista kuin narsisti itse!


    • Kengät

      Kaikki vaatteet eivät näytä pitkillä paremmilta kuin lyhyeltä, esimerkiksi kengät ovat lyhyemmillä kauniimmat koska he ovat yleensä pienijalkaisia. Isoilla naisilla on usein kaamean kokoiset veneet jalassaan. Pituus ei myöskään takaa että olisi muuten mallin mitoissa ja että vaatteet näyttäisivät hyviltä päällä. Miehen pituus -20 cm on sopiva pituus naiselle.

      • j

        Jalat ovat yleensä sopusuhdassa muun vartalon kokoon. Oliko se Tyra Banks, joka kertoi kenkäkokonsa ohjelmassaan - alkoi suomalaisittain numerolla 4! Miesten kengät ne vasta kalosseja ovat - jos haluaa katsoa pelkkiä kenkiä eikä kokonaisuutta.


    • ...

      Ethän sinä edes ole mitenkään pitkä, taidat olla itseasiassa aika lähellä suomalaisten naisten keskipituutta. Mene Hollantiin, siellä olisit lyhyt.

      Itse haluaisin olla 175 cm-180 cm, ja haluaisin, että suurin osa siitä pituudesta olisi jaloissa.
      Ehkä seuraavassa elämässä.

    • hellou idiootit

      Ei kannata tykätä lyhyistä naisista - > on pitkien naisten ja pitkistä naisista pitävien miesten mielestä pedofiili

      Ei kannata tykätä pitkistä naisista - > on lyhyiden naisten ja lyhyistä naisista pitävien miesten mielestä dommea tarvitseva mamman pikkupoika

      Jo on teillä jutut, vaikka ette ihan tosissanne noiden juttujenne kanssa (toivottavasti) olekaan.

    • Riuku

      Itse näin naisena vastaan, että pituudella ei itselleni ole merkitystä. Oppisin varmasti hyväksymään itseni, olinpa kuinka pitkä tahansa. Nyt olen 175cm pitkä ja täysin tyytyväinen mittoihini.

    • Mies 33v

      Ihannenaiseni on samanpituinen kuin itse olen, eli 175 cm.

      Korkkarien käyttöä en vaan jaksa ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      312
      2240
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2075
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      152
      2039
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1450
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1173
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      115
      1113
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1014
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe