Onko teidän mielestänne alla oleva vertauksen käyttäjä normaali?
Tälla blogilla,
http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blogs/valvokaa-kuinka-lapsianne-kasvatetaan
on tarkoitus valistaa vanhempia, etteivät "ammattikasvattajat" pääse murhaamaan lapsianne henkisesti. Ikävä kyllä suuri osa lapsista ja nuorisosta on tuhottu mieleltään.
Allegorisesti sanottuna: päiväkotien ja peruskoulujen käytävillä lainehtii kasvatettavien veri ja vaatenaulakkoja koristaa lapsien pääkallot sekä käytävällä henkilökunta tanssii piirileikkiä opetussuunnitelman tahdissa. Ja murhaaminen jatkuu päivästä toiseen.
Kysymys
Kysyjä????
4
148
Vastaukset
- Vastaaja1
Hän on normaalia terveempi henkisesti.
- tai sitten tälleen
entä jos lapset ovatkin vain sieluttomia hahmoja jotka saavat aikustuessaan kehoon heitä ohjaavan mielen?
Blogin kirjoittajahan on tyypillinen salaliittohörhö.
Pelkkää asiaa kirjoittaa Kalevi Kallio. Valitettavasti vain suurin osa kansasta elää rikollisen tekojuutalaiseliitin luomassa unessa eikä edes halua herätä näkemään totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158