http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011110814717871_ul.shtml
jo oli taas veto.
oikeen aihe tiedotustaisuudelle.
Usa on pelkää valhetta
3
93
Vastaukset
- Luumuhaukka
USA valehtelee kaikessa nykyään.
Vai ei ole muka maan ulkopuolista älyllistä elämää.
Älyllistä elämää ei taida olla siellä USA:ssa ollenkaan.
Luuleeko se USA olevansa maailmankaikkeuden herra.
Eikä ne missään kuussa ole käyneet, senkin valehtelevat.
Kuinka USA voi väittää, ettei ole maan ulkopuolista elämää, kun USA väitää
käyneensä kuussa.
Mitä ne sitten salailee, kaikki vaan julkiseksi.
Salailuhan on suurin todiste siitä, että on olemassa maan ulkopuolista elämää.- lue edes....
Lukisit edes uustisen ennen kuin alat vaahtoamaan:
"Barack Obaman hallinnon edustaja kertoi virallisessa tiedotteessa ettei heillä ole mitään todisteita siitä, että avaruusolentoja olisi olemassa tai ne olisivat koskaan olleet yhteydessä maahan.
Yhdysvallat kuitenkin myöntää, että kaukana avaruudessa voi olla elollisia olentoja."
Ei uutisessa kielletä maan ulkopuolista elämää, vaan kontaktit avaruusolentoihin. Se on vähän eri asia.
- ...denies knowledge
Tuo tiedote oli vastaus erääseen adressiin, jonka muutama kymmentä tuhatta ihmistä oli allekirjoittanut.
Toisin sanoen, ei ollut mikään USAn hallituksen oma-aloitteinen sepustus/selitys UFOjen suhteen.
Adressissa oli pyydetty USAn hallitusta kertomaan, jos sillä on tietoa oletettujen avarauusolioiden ja USAn viranomaisten välisestä, hörhöjen epäilemästä yhteistyöstä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579