Olen tavannut ihan loistavan mimmin joka on pari vuotta minua nuorempi. Kumpikin on aika sekavaa sorttia, menevää ja sosiaalista ja tykätään ihmisten seurasta. Hän on ehdottomasti yksi parhaimpia tyyppejä joita olen tavannut, myös muiden miesten/jäbien mielestä todella nätti ja hyvä tapaus. On siis sanomattakin selvää että hänellä on kokemusta, ja hän olettaa että myös minulla on (harva tietää että en ole harrastanut seksiä).
Pelkään että jos/kun etenemme siihen tilanteeseen että pitäisi ruveta hommiin, hän ei ole kovinkaan tyytyväinen taitoihini... Tekemällä tietysti oppii, mutta miten selittää (vai selittääkö?) nuoremmalle tytölle ettei itse ole koskaan harrastanut seksiä, kun hän tottakai olettaa että on?
Kaipaisin apua/tukea tai jotain... En halua olla täydellinen pettymys, ja tavallaan harmittaa että pari vuotta meni aika ohi naisten kanssa koska masennus.
20-v. poikuus tallella
11
823
Vastaukset
- -
Älä ainakaan kerro suoraan, ettet ole harrastanut seksiä. Itsehän tuon totesit, että hän olettaa, että olet sekstaillut ennenkin. Jos kerrot totuuden, voi jäädä saamatta nytkin.
Jos olette kännissä kun menette pehkuihin, hän ei ehkä huomaa kokemattomuuttasi. Pyri järjestämään niin, että itse olet juonut vähemmän, jolloin olet rentoutunut mutta toimintakykyinen, mutta tyttö on kännipäissään. - 20-kundi
Niin, aika v-mäinen ongelma tämä kyllä on. Toisaalta en kyllä ole mikään ikäloppu ja varmaan puolella parikymppisistä kavereistani (ihan normikundeja kaikki) on poikuus tallella. Itsekin siis vähintään hyvää keskitasoa ulkonäöllisesti, mietin mitä päälleni laitan ja harrastan jonkin verran liikuntaa.
Mikäli olisi kyse yhden illan jutusta en stressaisi, mutta en haluaisi kokemattomuuteni pilaavan ihan oikeaa suhdetta. Tuntuu että "mikäli hän todella pitää sinusta ei sillä ole väliä" -ajattelutapa on melko naiivi, vaikka haluaisinkin uskoa siihen.
Toisaalta harva todella komeakaan kaverini panee jatkuvasti, eli tuskin niidenkään taidot ovat ihan uskomattomia, mutta aina sekin kai on jotain.- 19 + 5
Aloittajalle: ongelmasi on vanha kunnon "valheella on lyhyet jäljet". Neitsyys on ihan OK ja sanoisin, että älä aliarvioi naisten psykologista silmää, hän varmaan aavistaa käytöksestäsi että olet kokematon. Ei siis mitään anteeksipyydeltävää.
Tyttö tykkää sinusta ja jos olet kiva, rakastava, huomaavainen, hän ehkä rakastuu sinuun. Siinä vaiheessa on ihan turha vaivata päätä millään tekniikkajutuilla. Kaikkein rasittavimmat jullit ovat varmaan niitä, jotka pari kertaa ovat päässeet pukille, ja näinollen kuvittelevat tietävänsä, miten nainen tyydytetään jollakin standardisetillä. Usko itseesi ja lopeta tuollainen joutava jankkaaminen. Ties vaikka tyttökin olisi neitsyt, mistä sinä sitä tiedät varmasti?? Monet tytötkin teeskentelevät kokeneempaa kuin ovat, massan paineen alaisina. Ja älä pidä mitään kiirettä, tutiustukaa toistenne kehoihin pikkuhiljaa viikkojen aikana, niin hiljaa hyvä tulee.
- keski-ikäinen hetero
Sitten kun olette alkamassa itse asiaan, voit sanoa olevasi kokematon. Todennäköisesti nainen on asiasta vain hyvillään.
Jos nainen olisi pettynyt ja alkaisi nihkeilemään, niin heivaat ulos moisen akan.
Henkinen puoli on tärkein. Kokemusta saat kuin itsestään. Sitä ei kannata murehtia. - iohjpuhbhjgghj
No itse oon 22-vuotias eikä ole montaakaan kuukautta niin olen jo 23 eikä taida olla toivoakaan että edes pääsisin lähempiin tekemisiin naisten kanssa. Kaikenlisäks mua jännittääkin niin paljon se itse tilanne ettei siitä varmaan mitään tulisi. Masentaa ajatella että mulle on käynyt näin enkä pysty oleen murehtimatta jatkuvasti tätä asiaa. Taitaa olla niin että kuolen saamatta koskaan seksiä ellen mene maksullisiin ja hoida sitä asiaa pois vaivaamasta mieltä. En tosin ainakaan tällä hetkellä kehtaisi/uskaltaisi mennä maksullisiinkaan kun pelkään sitä tilannetta silti lähes yhtä paljon.
- 47457
Oon suunnilleen samanikäinen ja valitettavasti samassa tilanteessa :(
Niin monta hävettävää asiaa tässä, että saapi nähdä pääsenkö koskaan häpeän pelon yli. Ensinnäkin tietysti kokemattomuus. Toiseksi "varustus" ei ole mikään mustan miehen luokkainen, mikä kanssa aiheuttaa itsetunto-ongelmia...
- 30v
Rohkeasti vaan eteenpäin. Ihanaa että tällaisiakin jätkiä vielä löytyy. Itse olin jo kovasti siinä uskossa, ettei 20 -vuotiailla ole mikään muu koskaan mielessä ja panisivat kaikkea liikkuvaa. Tai saattaahan unelmani vielä kaatua ja tekin loppujen lopuksi panisitte jos saisitte/uskaltaisitte. Mieluummin sellainen jätkä joka arvostaa naistaan eikä lennä kukasta kukkaan pelkkä pano mielessä.
Enemmän haluan läheisyyttä, myös henkistä, kuin seksiä. Mutta haluaisin silti kuulua normaaleihin seksi- (ja parisuhde-) kokeneisuuden suhteen.
- iohjpuhbhjgghj
Kyllä mä luultavasti olisin harrastanut seksiä jo monta kertaa ja enemmän kuin yhden ihmisen kanssa jos siihen olis tullu tilaisuus ja olisin sen uskaltanut käyttää hyväkseni. Olen varma että kaikki johtuu pelkuruudestani että niitä kunnon tilaisuuksia ei ole edes tullut. Jos en pysty muuttumaan niin ei niitä varmasti koskaan tulekkaan. Ei varmaan juuri kukaan ole saanut seksiä tekemättä itse asian eteen mitään. Ongelmana on arkuus ja epävarmuus. Mitä kauemman menee niin ettei mitään uskalla tehdä niin sitä mahdottomammaks käy saada seksiä. Tuntuu kyllä että se on aina ollut lähes mahdotonta ja viimeistään nyt se on mahdotonta. Otan tän asian niin vakavasti että välillä ajattelen jopa itsemurhaa. En toki pelkästään tän asian takia itsaria ajattele vaan on mulla elämässä muutenkin vaikeeta kaikin puolin.
- Ujo-M-74
Minä menetin poikuuteni vasta 25-vuotiaani lähinnä ujouteni vuoksi. Mutta niin ujo (tai tyhmä) en sentään ollut että olisin yrittänyt näytellä kokenutta kun tilaisuus lopulta tuli. Eikä se nainen ollut mitenkään järkyttynyt vaikka oli minua vanhempi. Ja hyvä oli että en valehdellut koska ei se niin helppoa ollut ensimmäisellä kerralla kun jännitti ja kaikki oli ihan outoa. Oppi sitä kuitenkin nopeasti ja lopulta seurustelimme yli kolme vuotta joten ei se kokemattomuus mitään pilannut.
- Hyväoloinen harrasta
Niin sanotusti hiljaa hyvä tulee,mutta meille opetettiin koulussa muutama vuosi sitten että on hyvä jos ekakerta olisi tutun kanssa joka ei välitä siitä että monesko kerta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082298
- 661425
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321208Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971145- 111108
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671055Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43918