Myös naiset lähestyvät miehiä :)

13+3

Molemmat 2vko sisän tapahtunutta:

Klo 16 jälkeen kävelin kaupungilla kun noin 20v kaunis nainen tuli pummaamaan multa tupakkaa. Meni keskusteluksi ja nimien vaihdoksi > parin päivän päästä tapasimme ja harrastimme ensimmäisen kerran seksiä. Jatkuu vielä samanlaisena kaverisuhteena.

Viime lauantaina erittäin kaunis puolalainen nainen tuli pummaa multa tupakkaa ja aloitti taas itse jutustelun, molemmat pienessä kännissä niin lähdimme samaan baariin ja yöllä minun luokse...

conclusion: ala polttamaan röökiä. Se on selvästikin naisille helppo tapa aloittaa jutustelu tuntemattoman kanssa

14

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M28-ENFP

      Ole YTM. Sekin auttaa. Ihan vitusti.

      • 13+3

        Ei kumpikaan noista olisi ikinä pysäyttänyt mua, ellen olisi polttanut tupakkaa. En tue ytm-teorioita, vaan valtaosa miehistä saa halutessaan naista.

        Eniten se on kiinni käytöksestä ja ulkoisesta olemuksesta. Osalla (varmaan 1%) liian rumasta lärvistä. Toisaalta myös äärimmäisen komeat miehet torppaavat naiset ihan satavarmasti jos eivät osaa käyttäytyä oikein


      • Ulkoinen olemukseton
        13+3 kirjoitti:

        Ei kumpikaan noista olisi ikinä pysäyttänyt mua, ellen olisi polttanut tupakkaa. En tue ytm-teorioita, vaan valtaosa miehistä saa halutessaan naista.

        Eniten se on kiinni käytöksestä ja ulkoisesta olemuksesta. Osalla (varmaan 1%) liian rumasta lärvistä. Toisaalta myös äärimmäisen komeat miehet torppaavat naiset ihan satavarmasti jos eivät osaa käyttäytyä oikein

        Täyttä sontaa, en minä ainakaan saa naista vaikka kuinka haluaisin.

        Mitä vittua se oikea käyttäytyminen sitten muka on? Miten kauan pitää ensin jaaritella säästä, politiikasta ja joukkoliikenteen aikatauluista ennen kuin voi mennä itse asiaan ja täräyttää: "Anna pilluu, mennään panee!"

        Ilmeisesti tunnin, suunnilleen sen verran näyttävät panosankarit baareissa länkyttävän ennen kuin lähtevät sen tortun kanssa hirveällä kiireellä ulos.

        Ja ulkoinen olemus? Suomikurkku housunlahkeeseen vai?

        Tupakoimaan en tussun takia taatusti rupea, se on hölmön näköistä ja alemman yhteiskuntaluokan tapa.


    • ,.,.,

      Mäkin olen naisena miettinyt, että tulisi enemmän sosiaalisia tilanteita jos polttaisin. Työpaikan asioistakin tuntuu aina tupakoivat tietävän muita enemmän. Mutta enpä viitsi sen takia enää aloittaa. Olen lopettanut joskus parikymppisenä enkä harrasta enää edes kännissa poltteluakaan.

      • nöösi_poika

        On mielenkiintoista, mitä käy sosiaaliselle elämälle kun ei polta tupakkaa eikä juo kahvia.

        Opiskeluaikanakaan ei paljon tullut juttua heitettyä, kun muut lähtivät luentojen tauoilla kahville, toiset tupakalle. Jäin yksin puörimään käytävälle...


    • Joo, niin tekevät. Itte en kyllä kirjoita kokemuksiani... kun on vähän samankaltaista juttua, vaikken itse poltakaan. Mut joo sellaista se.

    • mies28wqwrtg

      niin ja sitten sä heräsit unestasi ja annoit kissalles/koiralles ruokaa:)

    • nöösi_poika

      Taidan alkaa jatkossa kulkea kaupungilla kartonki tupakkaa kainalossa. Näkevätpähän tienitytöt, että täältäpä löytyyy...

    • Niin, naiset lähestyvät miehiä... mutta kun etäisyys laskee alle 50 metrin, ja nainen havaitsee että kyseessä on tupakoimaton ja penkkiurheilematon kokematon kolmekymppinen, siis ATM, niin he kääntyvät äkkiä pois.

      No joo. Sitä olen kyllä sanonut pitkään, että tupakoimattomuus ON sosiaalinen vamma. Sen kanssa vain on nyt elettävä, niin kuin ruman lärvinkin.

    • Sait sitten kadulta

      ilmaista seksiä. Seuraavaksi voit suunnistaa sukupuolitautien klinikalle sp-testeihin. Ehkä testien tulokset eivät ole mukavaa luettavaa sinulle.

      • Ehkäisy ON olemassa

        Et sitten ole ikinä kuullut ehkäisystä, arvon kukkahattutäti/-herra?


    • köhköhköh

      Jos pitää valita tupakka tai seksittömyys niin valitsen seksittömyyden.

    • ...

      en halua röökiakkaa.

    • Huono bisnes?

      Antoiko se puolalainen siis ilmaiseksi? Olitko 10000. asiakas vai oliko kysymyksessä joku kampanja seksimessujen kunniaksi, "eka kerta ilmaisexi".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      112
      3047
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2326
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      155
      2212
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2135
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1491
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1259
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1097
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1084
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe