Montako baaria kylälläsi on?

voihan elämä

Täällä on vaan yks!
Ja tekis mieli mennä sinne tänä iltana, kun tekis mieli päästä miehen syliin.
Mut en tiedä uskallanko. Naisena on paljon vaikeempaa mennä yksin, saa heti huonon maineen ja tän kokosella kylällä kytätään joka asia... :(

27

153

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M28-ENFP

      Tee niinkuin muut kanssasiskosi, ja tule seikkailemaan anonyymisti Helsinkiin... Sex and the Stadi, fuck yeah!

    • Ilponko?

      Kenen miehen syliin meinasit mennä.

    • 10+13

      Joo täälläki vaan yksi, enkä viitsi sielläkään käydä tai käy niinku Kälviällä.

    • voihan elämä

      En mä tiedä... siis jos siellä tapais jonkun, joka kans kaipais läheisyyttä ja jonka kans vaihtaa myös ajatuksia.
      Enkä ole ikinä harrastanut irtosuhteita, mutta olen ollut nyt sen verran kauan yksin, että haluais tuntee toisen ihmisen kosketuksen ennenkuin unohtuu koko asia...
      Niin, enkä tunne ketään Ilpoo??!

    • Sama yksi vaan. Mut kannattaa koettaa silti, itte käyn yleensä aina yksin baarissa.

    • Nussimamies

      Mene lähimpään isompaan kaupunkiin ja nussi sydämesi kyllyydestä. Kuinka vanha olet?

      • voihan elämä

        Olen aina parhaassa iässä!


      • Nussimamies
        voihan elämä kirjoitti:

        Olen aina parhaassa iässä!

        No se on hyvä se. Naiset nyt löytää seuraa jos vähän edes viitsivät panostaa. Miehille se on vaikeampaa.


      • Ap.
        Nussimamies kirjoitti:

        No se on hyvä se. Naiset nyt löytää seuraa jos vähän edes viitsivät panostaa. Miehille se on vaikeampaa.

        Niin se mun ikä on 47


      • voihan elämä
        Ap. kirjoitti:

        Niin se mun ikä on 47

        Älä sinä feikkaa, huti meni tuo arvaus aika paljon...


      • Toisaalta.
        Nussimamies kirjoitti:

        No se on hyvä se. Naiset nyt löytää seuraa jos vähän edes viitsivät panostaa. Miehille se on vaikeampaa.

        Miehet eivät menetä mainettaan, eikä miesten tarvitse pelätä henkensä kaupalla jos tapailee jotain tuntenatonta. Että sanoisin miehillä olevan paljon helpompaa.


      • voihan elämä
        Nussimamies kirjoitti:

        No se on hyvä se. Naiset nyt löytää seuraa jos vähän edes viitsivät panostaa. Miehille se on vaikeampaa.

        Niin, mutta naisena on paljon vaikeempi mennä yksin johonkin baariin.
        On mulla täällä käpylässä vielä yks hyvä naisystävä, mut se ei halua lähtee baariin.


      • zastagai
        voihan elämä kirjoitti:

        Niin, mutta naisena on paljon vaikeempi mennä yksin johonkin baariin.
        On mulla täällä käpylässä vielä yks hyvä naisystävä, mut se ei halua lähtee baariin.

        Mistä tiedät että naisena vaikeempi, ootko joskus sitten mies ollut? :D Voin miehenä sanoa ettei se ole yhtään sen helpompaa, aina siinä on sellanen luuserin leima jos yksin menee ja katsotaan että mikäs kaveriton raukka tuokin.


      • .....
        Toisaalta. kirjoitti:

        Miehet eivät menetä mainettaan, eikä miesten tarvitse pelätä henkensä kaupalla jos tapailee jotain tuntenatonta. Että sanoisin miehillä olevan paljon helpompaa.

        Siis seuran löytäminen ei todellakaan ole helpompaa miehelle. Yksikään nainen ei ole minua lähestynyt vaikka olen mielestäni ihan hyvännäköinen. Jotain silmäpeliä kyllä saa, mutta se aina edellyttää sitä omaa uskaltautumista, eikä niistä silmäpeleistäkään koskaan varmaksi tiedä mitään, sillä parikin kertaa on tullut sitä "mä seurustelen" vastaukseksi kun on lähestynyt jotain sellaista naista joka on vaikuttanut selvästi kiinnostuneelta.


      • suojakänni.
        zastagai kirjoitti:

        Mistä tiedät että naisena vaikeempi, ootko joskus sitten mies ollut? :D Voin miehenä sanoa ettei se ole yhtään sen helpompaa, aina siinä on sellanen luuserin leima jos yksin menee ja katsotaan että mikäs kaveriton raukka tuokin.

        En nyt haluaisia antaa DarkFearille ammuksia, mutta tuo on jossain määrin totta.

        Ei välttämättä tule ne kotiseudun tyypit tökkimään ja kyselemään että miksi olet yksin täällä, mutta kyllä sitä on aika orpo olo kun kaljalasin kanssa yksin seisoo jossain limudiskossa ja katselee kun mimmit sheikkaa pebaa tanssilattialla. Ainoastaan tukeva känni pitää kaikenlaiset häpeäntunnot loitolla.


      • raitismies sanoo
        voihan elämä kirjoitti:

        Niin, mutta naisena on paljon vaikeempi mennä yksin johonkin baariin.
        On mulla täällä käpylässä vielä yks hyvä naisystävä, mut se ei halua lähtee baariin.

        Eikö sulla saatana oo muuta mielessä kun joku vitun baari jossakin hevon vitussa?

        Taitaa ajatusmaailmasikin olla yhtä suppea kun elinympäristösi ... Onko alkoholi ja joku vitun baari sinulle pakkomielle ... oletko alkoholin suurkuluttaja ... eihän kukaan mene baariin ollakseen selvänä, joten juomaan olet menossa ...


      • Tämä selkeää!
        raitismies sanoo kirjoitti:

        Eikö sulla saatana oo muuta mielessä kun joku vitun baari jossakin hevon vitussa?

        Taitaa ajatusmaailmasikin olla yhtä suppea kun elinympäristösi ... Onko alkoholi ja joku vitun baari sinulle pakkomielle ... oletko alkoholin suurkuluttaja ... eihän kukaan mene baariin ollakseen selvänä, joten juomaan olet menossa ...

        Raitismies löi jauhot suuhun avaajalle!


      • Tuskin.
        Tämä selkeää! kirjoitti:

        Raitismies löi jauhot suuhun avaajalle!

        Tähdistä päätellen näytti sillä olevan omat pakkomielteensä.


      • vain ja ainoastaan
        zastagai kirjoitti:

        Mistä tiedät että naisena vaikeempi, ootko joskus sitten mies ollut? :D Voin miehenä sanoa ettei se ole yhtään sen helpompaa, aina siinä on sellanen luuserin leima jos yksin menee ja katsotaan että mikäs kaveriton raukka tuokin.

        "Voin miehenä sanoa ettei se ole yhtään sen helpompaa, aina siinä on sellanen luuserin leima jos yksin menee ja katsotaan että mikäs kaveriton raukka tuokin."

        Sinä itse luot tuon leiman, ei kukaan muu! Jos oikeasti ajattelet olevasi "luuseri" niin itsekin alat uskoa siihen mitä ajattelet muiden ajattelevan sinusta vaikka kukaan ei olisi sanonut sitä edes ääneen. Vain sinä itse voit vaikuttaa siihen mitä itse ajattelet olevasi.


      • Vesi- / mehulinja
        raitismies sanoo kirjoitti:

        Eikö sulla saatana oo muuta mielessä kun joku vitun baari jossakin hevon vitussa?

        Taitaa ajatusmaailmasikin olla yhtä suppea kun elinympäristösi ... Onko alkoholi ja joku vitun baari sinulle pakkomielle ... oletko alkoholin suurkuluttaja ... eihän kukaan mene baariin ollakseen selvänä, joten juomaan olet menossa ...

        Kyllä menee. Kuljen aina omalla kulkuneuvolla, joten en koskaan käytä alkoa baareissa.


    • sama tunne täälläkin

      missä tämä sinun käpylä sijaitsee?

      t. nuorimies käpylästä kans

      • voihan elämä

        No täällä savon perukoilla kärvistelen...


      • se sama tunne
        voihan elämä kirjoitti:

        No täällä savon perukoilla kärvistelen...

        juu.. se on tympiää ku haluaisi tavata enempi muita ihmisiä (etenkin vastakkaista sukupuolta) vaan siihen kylän ainoaan baariin ei kehtaa yksinänsä mennä..
        ja ei sieltä kyllä taida nuorempia naisia käydäkkään.. enempi ammatti-juoppojen paikka.

        Sitte tulee vaan oleskeltua kotona tai ajeltua autolla..
        Onneksi tulee talvi niin voipi illat vaikka urheilla


    • Oma elämäsi

      A kuule, miekii asun maalaiskylässä, jossa ei ole ainuttakaan baaria eikä kuppilaa ies. Mutta kun tekee mieli ja haluan, niin hurautan jompaan kumpaan likimpänä olevaan pikkukaupunkiin ja käyn vaikka kaikki mestat läpi, jos mieli tekee - ja yksinkin ussein.

      Ehkä miun on helpompi männä ja kehdata, kun olen niin kirkasotsainen ja estoton, että viis veisaan muitten kyttäämisestä ja puhheista, huonosta maineesta tms. potaskasta, joka vain estää elämätä ja hauskanpittoo. Miksi sie koet tarvihtevasi muitten luppaa ja hyväksyntää ?

      • voihan elämä

        En oikein edes tiedä millon minusta tuli tämmönen, en minäkään ennen muitten puheita ees ajatellut, elin vain omaa elämääni...
        Toisaalta on kai se ihan normaalia, että perättömät kökkö-puheet tuntuu ikäviltä, satuttaakin.
        Mut tärkeintä kai se on, että tietää ite miten asiat on...
        No, tää ilta meni nyt niin, et kävin vain kioskilla ostaa karkkia ja nyt alan keittelee cappuzziinoo ja sitä rataa...


    • 14

      Tuo on ihan hyvä ohjelma lauantai-iltana Savossa. Minun kylällä on peräti kaksi baaria. Hassu juttu, että yksin sinne viitsi lähteä, koska kaikki kuitenkin tunnistaisi.

      • öööö....

        Nyt pisti kyllä sanattomaksi :O Tässä on jotain mystistä jota kukaan ei osaa analysoida koskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      110
      3028
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2316
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      154
      2195
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2125
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      94
      1475
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1249
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1087
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1074
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe