vartaloltaan pullukka, muodoilta runsas ja luonteeltaan...

miinuliini

...positiivinen ja rehellinen... Onko tavallinen Suomi-tamma enää kenenkään unelmanainen? Kauniit suomalsiet piirteet, suuret siniset silmät, korkeat poskipäät. Rintava, reitevä ja persevä. Luonne rehevä, naurava ja iloinen. Arvot kohdallaan. Ei taida löytyä faneja... Pöh.

Tuntuu, että maailma on kovin kylmä ja pinnallinen. Aika monet miehet haukkuvat julmasti naisia ja yrittävät pilkata kaikin keinoin. Hirvittää oikein tämä pinnallisuuden hulluus ja julmuus.

27

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäs terve?

      Niin, kun antaa itsensä repsahtaa ja on koko ajan olevinaan sitä parasta laatuaan ja sitten vielä ihmettelee kun ei kaikkien mielestä olekaan se kaikkein upein Nainen..

      Sitä paitsi, sota-aikojen jälkeen se "tavallinen Suomi-tamma" ei ole tainnut olla kenenkän unelmanainen. Onhan niitä miehiä heidänkin kanssaan, muttei se täydellisyyttä heijasta.

      • Miinuliini

        Mitä sun ensimmäinen lause tarkoitti? Vihjaatko, että minä olen olevinani parasta laatuaan ja ihmettelen etten kaikkien mielestä olekaan se upein nainen?? Voi sua. Tulkitsit kyllä tekstini tosi pieleen.

        Pidän kyllä itsestäni huolta liikkumalla 3 - 4 krt / vko; kahvakuulatreeniä ja joogaa. Lisäksi kävelen noin 5-7 km joka päivä koiran kanssa. Huolehdin ihostani, hiuksistani ja hygieniasta. Eli mistä sait sellaisen kuvan, etten olisi terve tai että olisin antanut itseni repsahtaa?

        Upeimpana naisena en itseäni pidä. Tavallisena, mutta kuitenkin arvokkaana ihan sellaisena. Sekö sinua otti päähän? Että pitäisihän pullukan tietää paikkansa ja madella kaltaistesi miesten jaloissa, vai?

        Ja se sotien jälkeinen Suomi-tamma, johon viittaat, rakensi tämän maan... ja sinä olet ainoa, joka täydellisyydestä olet puhunut... Hohhoijaa....


      • Vaalea + rehevä

        Hei sinä täydellisyys

        Voi ei kommenttiasi! Eiköhän se IHMINEN itse ole paljon merkittävämpi luonteeltaan yms. kuin se ulkoinen kuori!!


      • Senkin kokenut
        Vaalea + rehevä kirjoitti:

        Hei sinä täydellisyys

        Voi ei kommenttiasi! Eiköhän se IHMINEN itse ole paljon merkittävämpi luonteeltaan yms. kuin se ulkoinen kuori!!

        Miten tuon ottaa...veemäistä akkaakin kestää paremmin, jos se on kaunis.


    • mmmmmmies

      Mietin tuota lausahdustasi "kauniit suomalaiset piirteet, suuret siniset silmät ja korkeat poskipäät..". Ensinnäkin suomalaiset piirteet eivät ole kovin kauniit yleensäkään, toiseksi suuret siniset silmät näyttävät usein lehmän silmiltä ja kolmanneksi korkeat poskipäät näyttävät monilla hyviltä mutta suomalaisilla ne yleensä ovat "mongolimaiset" poskipäät, eli eivät todellakaan kauniit. Persevyydestä ja reitevyydestä liene mahdollista päästä eroon laihduttamalla?

      • Miinuliini

        Niin kauneus on katsojan silmissä... Itse pidän esim. suomalaista miestä piirteineen hyvännäköisenä, mutta sinulle selvästi tyypilliset suomalaiset piirteet ovat vastenmieliset. Ihan ok.

        Kyllä, laihduttamalla pääsisi eroon pepusta, reisistä ja rinnoistakin. Olet oikeassa.

        Eli laihdutusta ja plastikkakirurgiaa?


      • Joku toinen
        Miinuliini kirjoitti:

        Niin kauneus on katsojan silmissä... Itse pidän esim. suomalaista miestä piirteineen hyvännäköisenä, mutta sinulle selvästi tyypilliset suomalaiset piirteet ovat vastenmieliset. Ihan ok.

        Kyllä, laihduttamalla pääsisi eroon pepusta, reisistä ja rinnoistakin. Olet oikeassa.

        Eli laihdutusta ja plastikkakirurgiaa?

        "Itse pidän esim. suomalaista miestä piirteineen hyvännäköisenä, mutta sinulle selvästi tyypilliset suomalaiset piirteet ovat vastenmieliset. Ihan ok. "

        Ei ole mielestäni sama asia puhua tyypillisistä suomalaisista naisista kuin tyypillisistä miehistä. Kun kuulen "tyypillinen suomalainen nainen", mieleeni tulee joku lihava V***** Muija joka valittaa kaikesta muille ja on aina olevinaan oikeassa.


      • AP.
        Joku toinen kirjoitti:

        "Itse pidän esim. suomalaista miestä piirteineen hyvännäköisenä, mutta sinulle selvästi tyypilliset suomalaiset piirteet ovat vastenmieliset. Ihan ok. "

        Ei ole mielestäni sama asia puhua tyypillisistä suomalaisista naisista kuin tyypillisistä miehistä. Kun kuulen "tyypillinen suomalainen nainen", mieleeni tulee joku lihava V***** Muija joka valittaa kaikesta muille ja on aina olevinaan oikeassa.

        Ai?
        Mä en ole koskaan ajatellut, et asian voisi ajatella noinkin. Kiitti uudesta näkökulmasta.


      • hohhhoh
        Joku toinen kirjoitti:

        "Itse pidän esim. suomalaista miestä piirteineen hyvännäköisenä, mutta sinulle selvästi tyypilliset suomalaiset piirteet ovat vastenmieliset. Ihan ok. "

        Ei ole mielestäni sama asia puhua tyypillisistä suomalaisista naisista kuin tyypillisistä miehistä. Kun kuulen "tyypillinen suomalainen nainen", mieleeni tulee joku lihava V***** Muija joka valittaa kaikesta muille ja on aina olevinaan oikeassa.

        Voi jeesus. Vaikutat todella älykkäältä.


    • Shole

      Ikinä en ole pystynyt listaamaan suosikkinaiseni piirteitä, niitä on niin monenlaisia. Kuvailemasi nuori maatalon emäntä vanhasta suomi-filmistä voisi olla tietysti potentiaalinen vaihtoehto :)
      Voisin myös kuvitella tilanteen kun raggarikaverini tulevat vanhalla avojenkillä pihaan, ja juuri kun olen hyppäämässä kyytiin, ilmoitat ovelta minulle kädet silleen topakasti lanteilla että "SINÄHÄN ET LÄHDE MIHINKÄÄN!!" ,ja minä luimistelen nöyränä ohitsesi takaisin pirttiin. Tällaisesta voin vain haaveilla.

      :)

    • Nuo piirteet yksistään ei riitä ainakaan mulle... vaan pitäs olla sit mun ikäinen eli alle 30v sekä lapseton. Mut muuten vaikuttaa hyvin lupaavalta ja ihanne piirteiltä :)

    • Hoh hoijaa.,---

      ja mitä muuta kirjoituksesi on kuin pinnallisen hullu ja julma. Mutta en se minä, vaan muut....

      • AP.

        Miksi pinnallisen hullu ja julma aloitus? Perusteluja, kiitos.


      • HAHHAh'
        AP. kirjoitti:

        Miksi pinnallisen hullu ja julma aloitus? Perusteluja, kiitos.

        On arvot vai kohdallaan!
        Posittivinen ja rehellinen? -Eli tyrkytät positiivisia mielipiteitäsi ja ehtotuksiasi hyvin energisesti ja iloisena että kohta on äijä tossun alla.
        Rintava, reitevä ja persevä? -Tosiaan väitä kauniiksi suomalaisiksi piirteiksi, ennemmin kuin laiskuudeksi... Ai mutta ne arvot, ei terveys niihin kuulu.? Ei, joku sivuuttaa sen?


      • AP.
        HAHHAh' kirjoitti:

        On arvot vai kohdallaan!
        Posittivinen ja rehellinen? -Eli tyrkytät positiivisia mielipiteitäsi ja ehtotuksiasi hyvin energisesti ja iloisena että kohta on äijä tossun alla.
        Rintava, reitevä ja persevä? -Tosiaan väitä kauniiksi suomalaisiksi piirteiksi, ennemmin kuin laiskuudeksi... Ai mutta ne arvot, ei terveys niihin kuulu.? Ei, joku sivuuttaa sen?

        ????
        Arvoihini kuuluu myös terveys ja sen vaaliminen. (kuten edellä mainitsin...)

        Terveys käsittää myös mielenterveyden, mikä taitaa olla sinulle valitettavan vieras ajatus. (Vian ei aina tarvi olla suuri, jos se on korvien välissä... )

        Mistä revit ajatuksen, et mies olisi tossun alla ollessaan mun kanssa?
        Uskon, että sinulla on jonkinasteista lukihäiriötä tai sitten tahallisesti pyrit ymmärtämään teksini väärin. Sun valintas.


      • Shole
        AP. kirjoitti:

        ????
        Arvoihini kuuluu myös terveys ja sen vaaliminen. (kuten edellä mainitsin...)

        Terveys käsittää myös mielenterveyden, mikä taitaa olla sinulle valitettavan vieras ajatus. (Vian ei aina tarvi olla suuri, jos se on korvien välissä... )

        Mistä revit ajatuksen, et mies olisi tossun alla ollessaan mun kanssa?
        Uskon, että sinulla on jonkinasteista lukihäiriötä tai sitten tahallisesti pyrit ymmärtämään teksini väärin. Sun valintas.

        Ajattele miten halvalla saat täältä luonneanalyysin. Eikä tarvitse täyttää mappikaupalla kyselyitä ja tuijotella mustetahroja. Kotipsykologia on aliarvostettu tieteen muoto.


      • HAHHAh'
        AP. kirjoitti:

        ????
        Arvoihini kuuluu myös terveys ja sen vaaliminen. (kuten edellä mainitsin...)

        Terveys käsittää myös mielenterveyden, mikä taitaa olla sinulle valitettavan vieras ajatus. (Vian ei aina tarvi olla suuri, jos se on korvien välissä... )

        Mistä revit ajatuksen, et mies olisi tossun alla ollessaan mun kanssa?
        Uskon, että sinulla on jonkinasteista lukihäiriötä tai sitten tahallisesti pyrit ymmärtämään teksini väärin. Sun valintas.

        !!!!
        Ulkonäkökuvauksesi ei ainakaan vahvista sitä.

        Vika on usein turhan suuri kun se on hanurissa....

        No olethan tavallinen suomalainen nainen!
        En voi valita lukihäiriön ja viallisen ymmärtämiskyvyn väliltä.


      • AP.
        HAHHAh' kirjoitti:

        !!!!
        Ulkonäkökuvauksesi ei ainakaan vahvista sitä.

        Vika on usein turhan suuri kun se on hanurissa....

        No olethan tavallinen suomalainen nainen!
        En voi valita lukihäiriön ja viallisen ymmärtämiskyvyn väliltä.

        Olet jo kertonut ihan kaiken tarvittavan itsestäsi. Kiitos, että jaoit vähästäsi.


      • hymykuopissa
        AP. kirjoitti:

        Olet jo kertonut ihan kaiken tarvittavan itsestäsi. Kiitos, että jaoit vähästäsi.

        ihana ap :) "kiitos kun jaoit vähästäsi" - kiitos nauruista! Hyvin sä vedät ja hoitelet nuo trollit pois nurkista.


    • tyuiopå¨

      Kyllä mun mielestä saa olla rintava reitevä ja pyllyvä, kunhan kokonaisuutena ei ole lihava. Miten vyötärö? Laita pituus ja paino niin arvioidaan.

    • 9tup

      pistä kuva ni arvioidaan että kelpaatko kellekään. Voidaan laittaa sulle myös pisteitä arvosana-asteikko 4-10, sopisko näin?

    • J.C,

      Minulle kelpaisi mieluusti, tavallinen suomalainen nainen, jopa plussaa kun on rintava ja reitevä ja iloisen humoristisen luonteen omaava.

    • markkix

      Mulle kans kelpais!
      Olen sellaista naista etsinyt; iloista, huumorintajuista persoonaa, jolla on kunnon muodot! En edes kaipaa mitenkää kapeeta uumaa, eli muotoja saa olla. Jos vielä olis vaaleat, paksut hiukset, hyvinhoidetut ja aidot... eli ei niitä tekotusseroita omien seassa.

      Olisin maailman onnelisin jos sellaisen naisen vierestä saisin herätä aamuisin.

      • yksi suometar

        Hehee, mä olen just kuvauksesi kaltainen. Harmi vaan kun olen varattu. ;)


    • Unelmainen nainen

      On. Unelma. Edelleen.

    • reiska.

      Mulle yksi tuollainen, kiitos. Ikää sais olla 35 - 42v. ja lapset jo tehtynä. Laatunainen, pehmeä ja nauravinen. Sitä etsiessä...

    • riippuu muustakin

      mutta, minulla on kuvaamasi näköinen vaalea naiskaveri, ja miehet käyvät varsin kuumana häneen.

      Omituiselta tuntuvat nuo laiskuusväitteet, joita joku heittää sinulle vain siksi, että sinä olet luonnostaan muodokas ja he eivät. No siinähän se tulikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      110
      3028
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2316
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      154
      2195
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2125
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      94
      1475
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1249
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1087
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1074
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe