Minkälaisen miehen näet minulle? Kohtaanko hänet pian? Onko parisuhde mahdollinen?
KissaLepakko
Puhtain Sydämin
14139
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 14
Vanhimmat
Et ole viel sellainen joka haluaa suhteen joka on 24/7 vaan haluat olla ja mennä ilman mustasukkaus kohtauksia.
Enempi näen ystävyyksiä hauskan pitoa kuin vakavaa suhdetta.
Se tulee aikanaan mut ei viel.
Entä tämä jousimies jonka olen tuntenut nyt melkein vuoden? Olemme tavanneet viikonloppuisin. Mitä tähän näet? Rakastan häntä.
Entä tämä jousimies jonka olen tuntenut nyt melkein vuoden? Olemme tavanneet viikonloppuisin. Mitä tähän näet? Rakastan häntä.
Muuttuuko tämä myöhemmin vakavammaksi suhteeksi?
hänestä voi tulla myöhemin on viel paljon avoimia ovia.
mut tällä hetkellä haluat oman nurkan ja oman valtakunnan. mut viihdyt hänen kanssa todella hyvin.
mut tunteet on syvät molemilla .
Mitä teen että saan hänet omaksi? Saako hän omat asiat siihen malliin jo keväällä? Onko vaaleasta lyhythiuksisesta naisesta harmia vai ohitanko olankohauksella? Hän on välillä tungetteleva ja yrittää lähennellä miestäni kohti hyvinkin reippaasti .
Mitä teen että saan hänet omaksi? Saako hän omat asiat siihen malliin jo keväällä? Onko vaaleasta lyhythiuksisesta naisesta harmia vai ohitanko olankohauksella? Hän on välillä tungetteleva ja yrittää lähennellä miestäni kohti hyvinkin reippaasti.
Vietämmekö pikkujoulut yhdessä? Pääseekö hän saapumaan paikalle? Vai tapaammeko normaalissa paikassa?
Lähetän enkeleitä iltaasi
nainen yritää jotain mutta .. niin ei kuitenkaan tule onnistuman.
hän taistelee pikkujouluista itsenssä kanssa nautii olla enempi pienissä piireissä kuin joukon keskellä . viihtuu seurasasi ennempi kuin kahden kuin joukon keskellä silloin usein käsi etsii kättä.
Tapaammeko jos siirryn ajoissa normaaliin tapaamispaikkaamme pikkujouluiltana?
Tapaammeko miehen kanssa jos siirryn ajoissa normaaliin tapaamispaikkaamme pikkujouluiltana?
Puhun miehelle naisen käytöksestä. Auttaako se asiaa? Naisen käytös kun on ollut aggressiivista sanoin ja teoin minua kohtaan. Olenko turhaan huolestunut ?
puhu mut älä syytäen ole ennemikin hämmästynyt.
mut elä huolestu . hiljaa hyvä tulee mut todellakin kanntaa rauhalisin mielin kertoa eteen päin mitä koet ja tunnet monelta taholta.
Mies asuu tässä melko lähelläni? Olisiko hänelle tulossa muutto? Onko harkitsemassa näin suurta asiaa? Hän on muuten harpannut jo ison askeleen eteenpäin elämässään.
Hei!
Asiaa en ole vielä saanut puhuttua miehelle. Hän ei ole asiasta tietoinen.
Onko väkivallan mahdollisuus läsnä? Ikävä yhteentörmäys tulossa? Minkälainen? Toimiiko tämä puoliouto nainen yksin?
Onko kolmistaan puhuminen hänen kanssaan mahdollista? Ratkaisu tähän?
Toivon enkeleitä päivääsi:)
Kissalepakolle: kiitos, sitten kun kerkiät vastata.
kuten sanoin että en käy täällä usein.
näen että mustasukkaisuus on kuviossa en niin väkivaltaisuutta.