Mahdollisuudet naisharrastajalla menestyä suomessa?

Elikkäs noh otsikko jo puhuu puolestaan. Alotin kesällä tenniksen kunnes sit 10 vk taukoa ja nyt taas 4 viikoa sitten uestaan. Syy alottamiseen yksinkertaisesti se et jalkapallo on ollu pakko lopettaa päkiä vamman vuoks, mut tenniksen kestää. Oppimismotivaatio on katossa tällä hetkellä ja reenaaminen kertakaikkiaan aivan ihana vaik olen vielä melko alotelija. Puhuin valmentajan kanssa ja se sano voivan alottaa valmentaan mua täyspäiväsesti 6 kertaa viikossa ihan tosissaan ens viikost lähtien :)

Ennestään mullon paljon kokemusta urheilusta, varsinkin palloilulajeista ja harrastanu sitä sun tätä, mut pääasiassa fudista. Tennis sujuu nousujohteisesti ja päihitän jo konkareitakin reeneis :P ni sikspä kysynkin teiltä millainen on suomessa naisharrastajien kaarti ja onko mahdollisuuksia mahdollisesti menestyä naisen näin myöhään aloittaneena. Olen muutoin kovassa kunnossa ja habaakin löytyy, ainoastaan tekniikka puuttuuu.... niin ja oon 18. Harmittaa hirmuna kun en aiemmin aloittanut tenniksen kun näin mukava laji on!!

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioikeastaankukaan

Suomalaisen naistenniksen taso on aika kehno. Tasoluettelossa on 831 nimeä, mikä on samalla lisenssipelaajien määrä. Muutaman vuoden harjoittelulla on ihan hyvät mahdollisuudet päästä B-luokan pelaajaksi. A-luokassa kilpailu kovenee ja vastus nuorentuu. Haba auttaa, varsinkin jos sinulla on mittaa tuollaiset 175cm tai enemmän.

• aa okei kiitos tuo selkeyttikin jo paljon. Alle sentin jää eli 174cm ja fysiikka kunnos eli eikun vaan reenaan ja oppimaan lisää ainoo et pirun kallista, mutta senkin arvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      273
      5122
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4221
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3609
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2719
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1909
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      111
      1725
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1501
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1073
    Aihe