Elikkäs noh otsikko jo puhuu puolestaan. Alotin kesällä tenniksen kunnes sit 10 vk taukoa ja nyt taas 4 viikoa sitten uestaan. Syy alottamiseen yksinkertaisesti se et jalkapallo on ollu pakko lopettaa päkiä vamman vuoks, mut tenniksen kestää. Oppimismotivaatio on katossa tällä hetkellä ja reenaaminen kertakaikkiaan aivan ihana vaik olen vielä melko alotelija. Puhuin valmentajan kanssa ja se sano voivan alottaa valmentaan mua täyspäiväsesti 6 kertaa viikossa ihan tosissaan ens viikost lähtien :)
Ennestään mullon paljon kokemusta urheilusta, varsinkin palloilulajeista ja harrastanu sitä sun tätä, mut pääasiassa fudista. Tennis sujuu nousujohteisesti ja päihitän jo konkareitakin reeneis :P ni sikspä kysynkin teiltä millainen on suomessa naisharrastajien kaarti ja onko mahdollisuuksia mahdollisesti menestyä naisen näin myöhään aloittaneena. Olen muutoin kovassa kunnossa ja habaakin löytyy, ainoastaan tekniikka puuttuuu.... niin ja oon 18. Harmittaa hirmuna kun en aiemmin aloittanut tenniksen kun näin mukava laji on!!
Mahdollisuudet naisharrastajalla menestyä suomessa?
2
213
Vastaukset 2
- eioikeastaankukaan
Suomalaisen naistenniksen taso on aika kehno. Tasoluettelossa on 831 nimeä, mikä on samalla lisenssipelaajien määrä. Muutaman vuoden harjoittelulla on ihan hyvät mahdollisuudet päästä B-luokan pelaajaksi. A-luokassa kilpailu kovenee ja vastus nuorentuu. Haba auttaa, varsinkin jos sinulla on mittaa tuollaiset 175cm tai enemmän.
aa okei kiitos tuo selkeyttikin jo paljon. Alle sentin jää eli 174cm ja fysiikka kunnos eli eikun vaan reenaan ja oppimaan lisää ainoo et pirun kallista, mutta senkin arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 541017
- 981004
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21852- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121786Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔54774Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25659- 45656
- 50638
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19607
- 46578
- 35570
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen13560Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141555Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47548Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120536- 47515
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9513