minne miehet katoaa?

vviviann

Tapasin ravintolassa ihanan miehen, joka pyysi minut treffeille. Treffit meni hyvin ja meilllä oli todella mukavaa yhdessä. Mies ehdotti saman tien uusia treffejä. Olin kuitenkin lähdössä kauan sitten varaamalleni matkalle etelään viikoksi, mutta sovimme, että tapaamme suomeen palattuani. Nyt kun palasin intopiukeena suomeen ja ehdotin miehelle tapaamisaikaa, niin hän ei vastaa viestiini. Emme ole vielä niin tuttuja, että kehtaisin soittaa hänelle, mutta mietin voisinko vielä yrittää tekstiviestillä saada mieheen yhteyden..?

Hän vaikuttaa todella ainutlaatuiselta tapaukselta ja olen erittäin kiinnostunut hänestä, samoin kuin mies vaikutti olevan kiinnostunut minusta. Hänhän se innokkaampi osapuoli on alusta asti ollut. Ymmärrän, että viikossa ehtii tapahtua paljon ja kenties hän on löytänyt jonkun kiinnostavammankin naisen, mutta eikö silloinkin voisi yhteen tekstiviestiin vastata, ettei halua enää tavata...! En vaadi mieheltä mitään selitystä, mutta miten on, onko häirintää, jos vielä yhden kerran yrittäisin viestillä kysellä treffeistä?

17

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      No syytä tuohon ei kukaan tällä palstalla tiedä eli viestiä tai soittoa vaan miehelle mikäli haluat saada vastauksen. Et kai siinä mitään menetä.

    • sillitrooli

      Ei ole häirintää, jos kyselet vielä uudestaan.
      Paitsi tietenkin jos mies on joku naisten keskuudessa huippusuosittu panoeino. Senhän tiedät vain itse, oliko mies sellainen jolla on naisia joka sormelle, vai sellainen, joka suhtautuu sinuun asian vaatimalla vakavuudella.

    • Elinmiesopas

      Se on lukenut asqwerty_warriorin pelimiesoppaita ja odottaa sen taktisen kolme päivää ennen kuin vastaa viestiin.

      • Vain täysi idiootti odottaa kolme päivää, ennen kuin ottaa yhteyttä. Tästä on jopa tehty tutkimuskin, jonka lopputulos oli, että sen kolmen päivän jälkeen on turha odottaa naiselta vastausta.

        Jos ei parin päivän sisällä yhteystietojen saannin jälkeen ota yhteyttä, on peli menetetty.


      • raewrtawtw34rt34
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Vain täysi idiootti odottaa kolme päivää, ennen kuin ottaa yhteyttä. Tästä on jopa tehty tutkimuskin, jonka lopputulos oli, että sen kolmen päivän jälkeen on turha odottaa naiselta vastausta.

        Jos ei parin päivän sisällä yhteystietojen saannin jälkeen ota yhteyttä, on peli menetetty.

        Sinä ja sun Men's Health -tutkimukset.


      • raewrtawtw34rt34 kirjoitti:

        Sinä ja sun Men's Health -tutkimukset.

        No, eipä ole juuri ollut ongelmia naisten kanssa, kun on niitä osannut vähän soveltaa.


      • rweqrwqrwer342
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        No, eipä ole juuri ollut ongelmia naisten kanssa, kun on niitä osannut vähän soveltaa.

        En siltikään suostu saippuoimaan itseäni kahta kertaa. Kyllä ne on hiet ja paskat lähtenyt yhdellä saippuoimisella ennenkin.


      • sillitrooli
        rweqrwqrwer342 kirjoitti:

        En siltikään suostu saippuoimaan itseäni kahta kertaa. Kyllä ne on hiet ja paskat lähtenyt yhdellä saippuoimisella ennenkin.

        Tunsin parikymppisenä yhden basistin, joka soitti useammissa funk/ rap/ jazz -kokoonpanoissa. Oli jossain vaiheessa tuuramassa yhden silloisen listabändinkin basistia.

        Se oli aika paskanen jätkä, jopa minun mittapuullani, joka olen kai aina ripauksen rönttyisen näköinen. Sillä oli rasvaiset ja takkuiset beatles-hiukset, ja välillä hilsettäkin näytti olevan. Tunsin sen silloisesta opiskelupaikastani, ja siis tämä tyyppi tuli usein varsinkin maanantaisin kouluun sen näköisenä, että on ollut ihan deekiksellä koko viikonlopun. Spugehtavan olemuksen lisäksi se oli aika pieni jätkä, minuakin lyhyempi, eikä mikään korsto leveydeltäkään. Bassoa se oli kyllä hyvä soittamaan, äärimmäisen funkkaavaa settiä.

        Ei varmaan tarvitse kertoa, että sillä oli koko ajan uusi nainen kierroksessa. Sitten, joku kaksvitosena, se löysi papiksi opiskelevan naisen, ja meni naimisiin. Se nainen oli tosi kiva, en ole nähnyt heitä enää moneen vuoteen, mutta se oli aivan unelmanainen.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Tunsin parikymppisenä yhden basistin, joka soitti useammissa funk/ rap/ jazz -kokoonpanoissa. Oli jossain vaiheessa tuuramassa yhden silloisen listabändinkin basistia.

        Se oli aika paskanen jätkä, jopa minun mittapuullani, joka olen kai aina ripauksen rönttyisen näköinen. Sillä oli rasvaiset ja takkuiset beatles-hiukset, ja välillä hilsettäkin näytti olevan. Tunsin sen silloisesta opiskelupaikastani, ja siis tämä tyyppi tuli usein varsinkin maanantaisin kouluun sen näköisenä, että on ollut ihan deekiksellä koko viikonlopun. Spugehtavan olemuksen lisäksi se oli aika pieni jätkä, minuakin lyhyempi, eikä mikään korsto leveydeltäkään. Bassoa se oli kyllä hyvä soittamaan, äärimmäisen funkkaavaa settiä.

        Ei varmaan tarvitse kertoa, että sillä oli koko ajan uusi nainen kierroksessa. Sitten, joku kaksvitosena, se löysi papiksi opiskelevan naisen, ja meni naimisiin. Se nainen oli tosi kiva, en ole nähnyt heitä enää moneen vuoteen, mutta se oli aivan unelmanainen.

        Ja tarinan opetus on mielestäsi, että spurge olemus houkuttaa naisia? Outoa, että tuolla keskustassa kulkee yksikseen niin paljon laitapuolenkulkijoita...


      • sillitrooli
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Ja tarinan opetus on mielestäsi, että spurge olemus houkuttaa naisia? Outoa, että tuolla keskustassa kulkee yksikseen niin paljon laitapuolenkulkijoita...

        Ei, vaan tarinan opetus on se, että on paljon tärkeämpiäkin asioita mihin keskittyä kuin ylenmääräinen kainaloiden hinkkaaminen ja vaatteiden silittäminen. Tavismiehellä se voi olla naisten perusoletus, että hygienia suunnilleen on kunnossa, mutta ei sillä ylimääräisellä hinkkaamisella ja äärimmäisellä tyylikkyydellä/ vaatteiden silittämisellä yms. naisia kuitenkaan isketä.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Ei, vaan tarinan opetus on se, että on paljon tärkeämpiäkin asioita mihin keskittyä kuin ylenmääräinen kainaloiden hinkkaaminen ja vaatteiden silittäminen. Tavismiehellä se voi olla naisten perusoletus, että hygienia suunnilleen on kunnossa, mutta ei sillä ylimääräisellä hinkkaamisella ja äärimmäisellä tyylikkyydellä/ vaatteiden silittämisellä yms. naisia kuitenkaan isketä.

        Olen samaa mieltä.

        Tavis-ei-basisti-mies voi kuitenkin helposti, pienellä kainalon hinkkaamisella ja parilla peiliin vilkaisulla, korjata jotakin, mikä voi hyvinkin estää sen iskemisen.


    • hkim37

      Veikkaisin, että mielenkiinto loppui ja uutta hakemassa tai löytänyt. Ihmettelen, miksi ei vastannut viestiin. Minä ainakin olisin vastannut.

      Kieltämättä, en jää odottelemaan pitkiä aikoja jos toisesta ei kuuluu mitään. Aktiivinen pitää olla puolin ja toisin.

    • webasto

      "Emme ole vielä niin tuttuja, että kehtaisin soittaa hänelle"

      Jos olette käyneet treffeillä, niin miksette olisi "niin" tuttuja? Jos ihmetyttää, niin soita tai tekstaa. Luultavasti hän on löytänyt jonkun muun, ja on vähän mulkahtava sen lisäksi, kun ei vastaa.

    • Jaa, mulla kyllä lopahtaisi mielenkiinto tuossa tilanteessa. Tulee vaan sellainen fiilis että jos toinen sanoo että hän lähtee jonnekin matkoille tai ei halua sopia nopeasti uutta aikaa, niin häntä ei sitten kiinnosta tarpeeksi... sori mut semmonen vaan tulee.

      Tuossa jos saisin vastaavassa tilanteessa viestin, niin empä tiedä mitä tekisin ehkä saattaisin tehdä saman tempun eli jättää vastaamatta... tai vähän riippuu mitkä fiilikset on sillon.

    • alogi

      Laitoitko mitään viestiä miehelle sen lomamatkan aikana?

    • mies 36 v

      pistä sille sellanen viesti et vois ainakin vastata et jos ei halua tavata enään niin ei tarvii elää epätietoisuudessa

    • Matka jatkuuu

      Kuule. Yksipuolista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      110
      3028
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2316
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      154
      2195
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2125
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      94
      1475
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1249
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1087
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1074
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe