Mistä voisi löytää luontevasti kumppanin?

ATMaster

Suomi on tässä suhteessa aika takapajula, ettei meillä ole mitään luontevia vaihtoehtoisia parin etsimispaikkoja, muuta kuin nämä perus räkälät ja nettideitti sivustot, jotka ovat enemmän tai vähemmän turhia, ellei etsi suunnilleen yhden illan juttuja tai jotain sen kaltaista.
Kaikki muut paikat kuten kaupan kassajonossa, lenkkipoluilla, messutilaisuuksissa ja kaikissa tälläisissä paikoissa iskeminen, mitä aina tykätään ehdotella vaihtoehdoiksi ovat enemmän tai vähemmän kiusallisia, hämmentäviä ja/tai tukalia. (ei ehkä kaikille, mutta voisin sanoa, että monelle on.)
Eikö se olisi jo vihdoin aika meidän suomalaisten keksiä joitain muitakin luontevia tapoja yrittää löytää kumppania itsellemme, kuin olla jossain pimeässä, äänekkäässä räkälässä totaalisessa kaatokännissä iskemässä tai yrittää löytää kumppania netistä ilman minkäänlaisia tuloksia? Minun mielestä ainakin olisi jo korkea aika muutokselle.

Yritetään sitten pitää tämä asiallisella pohjalla... Jookosta? :)

284

12025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....Miss...

      Voi kun ois aina kesä. Uimaranta on tässä aika hyvä vaihtoehto, koska siellä ollaan lähes aina selvinpäin ja suht lähekkäin ja katseilla saa aika paljon ilmaistua.

      • olmiATM

        Tämä voi ehkä toimia naisasialuuserilla.


      • ATMaster

        Tälläiset paikat ovat myöskin hieman huonoja varsinkin sellaisille, joilla ei löydy ns. beach tason vartaloa, eli hyvin ulkonäköpohjainen seuranhaku paikka on ja myöskin miten tuossa sanoit, niin tämä suht lähekkäin olo melkein jo tarkoittaisi sitä, että mies tai nainen on jo ns. pokattu ja on alettu viettämään mukavaa loppupäivää yhdessä. Ihan hyvä ehdotus tuohan muuten kyllä on, mutta valitettavasti se kyllä kuuluu enemmän tai vähemmän noiden messutilaisuuksien, lenkkipolkujen, kassajonojen jne joukkoon.


      • Lihaosastolta

        En ole uimarannalla yleensä selvinpäin. Se hyvä puoli siinä on että kolme tärkeintä asiaa lihaosastolla, nimittäin valikoima, laatu ja tuoreus selviää yhdellä vilkaisulla.


      • Jorkkis 47
        Lihaosastolta kirjoitti:

        En ole uimarannalla yleensä selvinpäin. Se hyvä puoli siinä on että kolme tärkeintä asiaa lihaosastolla, nimittäin valikoima, laatu ja tuoreus selviää yhdellä vilkaisulla.

        Asian tuntijan kommentti tuli tässä.


      • opiskelija76652956
        Lihaosastolta kirjoitti:

        En ole uimarannalla yleensä selvinpäin. Se hyvä puoli siinä on että kolme tärkeintä asiaa lihaosastolla, nimittäin valikoima, laatu ja tuoreus selviää yhdellä vilkaisulla.

        ei välttämättä kato kun ikinä ei tiedä käveleekö siinä hiv tai joku muu tauti et NÄIN :D


      • XXL-lady43
        ATMaster kirjoitti:

        Tälläiset paikat ovat myöskin hieman huonoja varsinkin sellaisille, joilla ei löydy ns. beach tason vartaloa, eli hyvin ulkonäköpohjainen seuranhaku paikka on ja myöskin miten tuossa sanoit, niin tämä suht lähekkäin olo melkein jo tarkoittaisi sitä, että mies tai nainen on jo ns. pokattu ja on alettu viettämään mukavaa loppupäivää yhdessä. Ihan hyvä ehdotus tuohan muuten kyllä on, mutta valitettavasti se kyllä kuuluu enemmän tai vähemmän noiden messutilaisuuksien, lenkkipolkujen, kassajonojen jne joukkoon.

        Uimarannaltakin seuraa saa vaikka olisi hieman muodokkaampi, jos vain ihminen on positiivinen.
        Iloinen olemukseni on ollut kuulemma se tekijä joka on saanut miehet lähestymään, niin harrastus, koulutus kuin harrastuspiireissä. Töistäkin minut on treffeille houkuteltu. On se työ ollut sitten julkista asiakaspalvelua tai kätketyssä toimistossa kykkimistä, puhelimessakin voi kuulostaa iloiselta :)
        Nuorempana varmaan ulkonäkö houkutteli, muttei seuranpuute ole vieläkään vaivannut vaikka koko on xxl ja vuosirenkaat löytyy.
        Korostan etten viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana juuri ravintoloissa ole käynyt muuta kuin ruokailemassa. Toki silloin kun yökerhoonkin menee, miehet pörräävät ja naiset katsovat yrmeinä. Kumpaa katsoo mieluummin, lihava lady nauttii tanssista ja silmätkin hymyilevät, vai ne hyväkroppaiset yrmyt jotka kaverinsa kanssa istuvat, katsovat ja arvostelevat ??
        Molemmille varmaan ottajansa :)


      • 29
        olmiATM kirjoitti:

        Tämä voi ehkä toimia naisasialuuserilla.

        Uimaranta ja uimahallit, kylpylät toimii just ja erittäin hyvin omankaltaiseen seuranhakuun. Se on oma töppi jos yrittää saada itseään parempaa seuraa vaatteet päällä roppa totaalisesti peiteltynä. Laiskat läskithän istuu ja syö teeveen ääressä. Meillä muilla on muuta tekemistä.


      • 23
        opiskelija76652956 kirjoitti:

        ei välttämättä kato kun ikinä ei tiedä käveleekö siinä hiv tai joku muu tauti et NÄIN :D

        No niinhän se aina ja kaikkien kohdalla ennen testejä tai muuta todistetta. Ei se uimarannan syy ole.


      • l.maestro

        No noi nettideittipaikat on hieman surkeita, joten en suosittele niitä. Tietysti onhan ihmisiä, jotka netistä löytää itsellensä kumppanin. Mutta kumppania kannattaa etsiä ihan kasvotusten, esimerkiksi kaupungilla menet juttelemaan.
        Mutta jos ei tarpeeksi uskallusta löydy, niin tässä ainakin yksi hyvä hieman erilainen deittipaikka -------> http://tinyurl.com/2g9mqh


      • yäk
        Lihaosastolta kirjoitti:

        En ole uimarannalla yleensä selvinpäin. Se hyvä puoli siinä on että kolme tärkeintä asiaa lihaosastolla, nimittäin valikoima, laatu ja tuoreus selviää yhdellä vilkaisulla.

        saatkin olla siellä rannalla ihan yksinäsi läskiesi kanssa katselemassa lasittuneiden silmiesi läpi jotakin, minkä näet vain huuruisesti. Idioottien idiootti!


    • vcxcvvcxvxfds

      Kuntosalilla ohjatut tunnit. Todella hyvä paikka tehdä tuttavuutta ihmisiin treenin ohella kunhan etsii sellaisen ihmisen, joka haluaa jutella treenatessaan. Muutamia kertoja juttelee kyseiselle ihmiselle ja hakeutuu tämän lähelle, sitten voikin jo kysyä olisiki kiinnostusta tavata.

      Myös muut ryhmäharrastukset ovat loistavia paikkoja tavata uusia ihmisiä. Ei kuitenkaan kannata etsiä aktiivisesti seuraa sellaisesta paikasta, jota ei voi halutessaan jättää. Eli ei ehkä kannata yrittää harrastusporukan kaikkia naisia ellei ole mahdollisuutta tämän jälkeen vaihtaa toiseen harrastusporukkaan.

      • ATMaster

        Hyvä ehdotus, mutta veikkaisin kummiskin, että tämänkin kuuluu tuonne lenkkipolku, messutilaisuus kategoriaan syystä kuten jo sanoitkin "kunhan etsii sellaisen ihmisen, joka haluaa jutella treenatessaan" ja muutenkin tuollaiset kuntosalipaikat ja ryhmäharrastukset ovat hieman sellaisia, joissa ihmiset tosiaan haluavat vain enimmäkseen keskittyä treenaamiseen eikä tehdä tuttavuutta.
        Tässä haetaan juurikin nytten täysin uusia tapoja tai vanhoja "hyväksi koettuja" tapoja tavata ihmisiä mahdollisimman luonnollisessa tavalla, pariutumismielessä.


      • vcxvxvxfsd
        ATMaster kirjoitti:

        Hyvä ehdotus, mutta veikkaisin kummiskin, että tämänkin kuuluu tuonne lenkkipolku, messutilaisuus kategoriaan syystä kuten jo sanoitkin "kunhan etsii sellaisen ihmisen, joka haluaa jutella treenatessaan" ja muutenkin tuollaiset kuntosalipaikat ja ryhmäharrastukset ovat hieman sellaisia, joissa ihmiset tosiaan haluavat vain enimmäkseen keskittyä treenaamiseen eikä tehdä tuttavuutta.
        Tässä haetaan juurikin nytten täysin uusia tapoja tai vanhoja "hyväksi koettuja" tapoja tavata ihmisiä mahdollisimman luonnollisessa tavalla, pariutumismielessä.

        Riippuu varmaan salista. Itse käyn salilla, jossa on näitä ryhmäliikuntajuttuja ja siellä kyllä ihmiset näyttävät puhuvan aika usein keskenään esimerkiksi odottaessa treenin alkua tai rauhallisemmissa treeneissä. Itse en ole näihin osallistunut kuitenkaan, koska teen ainoastaan normaalia salitreeniä. Toki noitakin voisi joskus kokeilla.


      • Kaverista kumppaniks
        ATMaster kirjoitti:

        Hyvä ehdotus, mutta veikkaisin kummiskin, että tämänkin kuuluu tuonne lenkkipolku, messutilaisuus kategoriaan syystä kuten jo sanoitkin "kunhan etsii sellaisen ihmisen, joka haluaa jutella treenatessaan" ja muutenkin tuollaiset kuntosalipaikat ja ryhmäharrastukset ovat hieman sellaisia, joissa ihmiset tosiaan haluavat vain enimmäkseen keskittyä treenaamiseen eikä tehdä tuttavuutta.
        Tässä haetaan juurikin nytten täysin uusia tapoja tai vanhoja "hyväksi koettuja" tapoja tavata ihmisiä mahdollisimman luonnollisessa tavalla, pariutumismielessä.

        Eiköhän luonnollisin tapa tavata ihmisiä pariutumismielessä ole se, että unohtaa väkipakolla pariutumisen. Tutustut erilaisiin ihmisiin erilaisissa ympäristöissä. Jos löytyy tyyppi, jonka kanssa synkkaa hyvin niin sit vaan sitä laajentamaan ja kenties jostain sitten se oma rakas muotoutuu. Jos ei muotoudu, niin ainakin hyviä ihmissuhteita on saanut solmittua muilla tasoilla.


      • Kaverista kumppaniks kirjoitti:

        Eiköhän luonnollisin tapa tavata ihmisiä pariutumismielessä ole se, että unohtaa väkipakolla pariutumisen. Tutustut erilaisiin ihmisiin erilaisissa ympäristöissä. Jos löytyy tyyppi, jonka kanssa synkkaa hyvin niin sit vaan sitä laajentamaan ja kenties jostain sitten se oma rakas muotoutuu. Jos ei muotoudu, niin ainakin hyviä ihmissuhteita on saanut solmittua muilla tasoilla.

        No jaa. Minusta parisuhde ja ystävyys koostuvat vähän eri aineksista.


      • s
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No jaa. Minusta parisuhde ja ystävyys koostuvat vähän eri aineksista.

        Niin koostuvat, mutta miten se vaikuttaa siihen mitä kommentoit?


      • 24
        ATMaster kirjoitti:

        Hyvä ehdotus, mutta veikkaisin kummiskin, että tämänkin kuuluu tuonne lenkkipolku, messutilaisuus kategoriaan syystä kuten jo sanoitkin "kunhan etsii sellaisen ihmisen, joka haluaa jutella treenatessaan" ja muutenkin tuollaiset kuntosalipaikat ja ryhmäharrastukset ovat hieman sellaisia, joissa ihmiset tosiaan haluavat vain enimmäkseen keskittyä treenaamiseen eikä tehdä tuttavuutta.
        Tässä haetaan juurikin nytten täysin uusia tapoja tai vanhoja "hyväksi koettuja" tapoja tavata ihmisiä mahdollisimman luonnollisessa tavalla, pariutumismielessä.

        Kaikki tapaukset ovat tilannekohtaisia , et voi etukäteen tietää mitä tapahtuu. Harrastusseura se on paras seura. Yhdessä tekeminen.
        Kaavamaisuus ontuu.


    • Mies1985

      Naisilta ei saa edes vastausta nettideiteissä. Miten sieltä seksiä saisi?


      Naisille on tärkeää että kaikki on turvallista ja kaavojen mukaista (sosiaalisen statuksen laskemisen pelko) joten jos tulevaisuudessa on trendikästä pukea päälle koiran nahasta tehty naamari ja lillua uima-altaassa alligaattorin päällä alkoholia siemaillen niin sitten iskuyritykset on tehtävä siinä ympäristössä.

      • ATMaster

        Kyllähän asia saattaisi näin olla, mutta kukaan ei ole estänyt meitä yrittämästä keksiä uusia vaihtoehtoisia paikkoja/alueita, jossa kumppanin etsiminen olisi mahdollisimman luontevaa, turvallista ja ehkä jopa kaavojen mukaista.


      • kebab-kioskin takaa

        "jos tulevaisuudessa on trendikästä pukea päälle koiran nahasta tehty naamari ja lillua uima-altaassa alligaattorin päällä alkoholia siemaillen niin sitten iskuyritykset on tehtävä siinä ympäristössä"

        No nyt! Hymähdin.


      • bvhyf7k

        Itse olen huomanut päinvastaisen asian. Miehiltä ei vaan juttua irtoa. Jos esim. täällä treffitsivustolla on joku kiinnostava profiili niin kun siihen laittaa jotain viestiä niin voi kiesus sentään. Vastaukset on tyyliin: Joo, kiitti... hyvin menee,kuin itelläs... Tälläiset vähäsanaiset vastaukset aiheuttaa mussa ainekin sen että jaa, tuppisuu joten antaa olla. Ei kai se voi olla liikaa vaadittu laittaa viestiin muutakin. Ei kaikkea voi laittaa ujouden piikkiin. Täällä kaakkoisosassa ollaan melkoisen järriköitä joten olen luopunut toivosta, ainekin täällä netissä... Tai sitten mun profiilini ei vaan kiinnosta, kun en ole sitä kuvaa laittanut ja en ole mikään mallikroppainen. Joten onnea muille yrityksiin! Ja mukavaa talven odotusta...


      • cvvcxvxcfds
        bvhyf7k kirjoitti:

        Itse olen huomanut päinvastaisen asian. Miehiltä ei vaan juttua irtoa. Jos esim. täällä treffitsivustolla on joku kiinnostava profiili niin kun siihen laittaa jotain viestiä niin voi kiesus sentään. Vastaukset on tyyliin: Joo, kiitti... hyvin menee,kuin itelläs... Tälläiset vähäsanaiset vastaukset aiheuttaa mussa ainekin sen että jaa, tuppisuu joten antaa olla. Ei kai se voi olla liikaa vaadittu laittaa viestiin muutakin. Ei kaikkea voi laittaa ujouden piikkiin. Täällä kaakkoisosassa ollaan melkoisen järriköitä joten olen luopunut toivosta, ainekin täällä netissä... Tai sitten mun profiilini ei vaan kiinnosta, kun en ole sitä kuvaa laittanut ja en ole mikään mallikroppainen. Joten onnea muille yrityksiin! Ja mukavaa talven odotusta...

        Totta kyllä puhut. On aika turhauttavaa yrittää keskustella ihmisen kanssa, joka ainoastaan vastailee kysymyksiin, mutta ei esitä mitään vastakysymyksiä. Ärsyttävää on myös se jos joutuu tenttaamaan jokaisen asian erikseen eikä ihminen ymmärrä selittää asiasta tarkemmin kun sitä häneltä kysyy.


      • nimimerekki
        cvvcxvxcfds kirjoitti:

        Totta kyllä puhut. On aika turhauttavaa yrittää keskustella ihmisen kanssa, joka ainoastaan vastailee kysymyksiin, mutta ei esitä mitään vastakysymyksiä. Ärsyttävää on myös se jos joutuu tenttaamaan jokaisen asian erikseen eikä ihminen ymmärrä selittää asiasta tarkemmin kun sitä häneltä kysyy.

        Kannattaa kokeilla jotain tähdellistä kysymystä kuin Lähdetkö kanssani treffeille?
        Muuten mies katsoo että sielä on tylsistynyt nainen jolle toimitan viihdekeskuksen virkaa.


      • timemaker
        bvhyf7k kirjoitti:

        Itse olen huomanut päinvastaisen asian. Miehiltä ei vaan juttua irtoa. Jos esim. täällä treffitsivustolla on joku kiinnostava profiili niin kun siihen laittaa jotain viestiä niin voi kiesus sentään. Vastaukset on tyyliin: Joo, kiitti... hyvin menee,kuin itelläs... Tälläiset vähäsanaiset vastaukset aiheuttaa mussa ainekin sen että jaa, tuppisuu joten antaa olla. Ei kai se voi olla liikaa vaadittu laittaa viestiin muutakin. Ei kaikkea voi laittaa ujouden piikkiin. Täällä kaakkoisosassa ollaan melkoisen järriköitä joten olen luopunut toivosta, ainekin täällä netissä... Tai sitten mun profiilini ei vaan kiinnosta, kun en ole sitä kuvaa laittanut ja en ole mikään mallikroppainen. Joten onnea muille yrityksiin! Ja mukavaa talven odotusta...

        ja mikset saa vastauksia
        tietystikin sinun pitää saada kunnon ja aikuisten oikeita vastauksia :))

        ja haasteita :)) mukavaa päivää


      • Ei seksiseura

        Jos on vain seksi mielessä, ei ehkä saa vastausta nettideitessä naisilta, jotka etsivät kumppania. Seksiseuraa voi silloin etsiä kadulta.


      • vaikee poka
        nimimerekki kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla jotain tähdellistä kysymystä kuin Lähdetkö kanssani treffeille?
        Muuten mies katsoo että sielä on tylsistynyt nainen jolle toimitan viihdekeskuksen virkaa.

        Kyllä miehestä on hyvä vähän enemmänkin tietää, ennenkuin ehdottelee tapaamista. Mä en ainakaan suhtaudu kovin positiivisesti mieheen joka ekaviestissä ehdottaa tapaamista - tuntematta toista yhtään. Silloin tulee kuva, että kuka tahansa nainen käy, joka on kyllin tyhmä suostumaan noin helposti treffeille.


      • sinuavasten...
        bvhyf7k kirjoitti:

        Itse olen huomanut päinvastaisen asian. Miehiltä ei vaan juttua irtoa. Jos esim. täällä treffitsivustolla on joku kiinnostava profiili niin kun siihen laittaa jotain viestiä niin voi kiesus sentään. Vastaukset on tyyliin: Joo, kiitti... hyvin menee,kuin itelläs... Tälläiset vähäsanaiset vastaukset aiheuttaa mussa ainekin sen että jaa, tuppisuu joten antaa olla. Ei kai se voi olla liikaa vaadittu laittaa viestiin muutakin. Ei kaikkea voi laittaa ujouden piikkiin. Täällä kaakkoisosassa ollaan melkoisen järriköitä joten olen luopunut toivosta, ainekin täällä netissä... Tai sitten mun profiilini ei vaan kiinnosta, kun en ole sitä kuvaa laittanut ja en ole mikään mallikroppainen. Joten onnea muille yrityksiin! Ja mukavaa talven odotusta...

        Niin, tuo on harmi kun vastaukset on kolmen sanan mittaisia, ja sitten kun joku nainen ilmoittautuu kirjoittelemaan enemmänkin, siis huom ilmoittautuu. No meikäläinen tykittää tekstiä niin paljon, nainen vastaa yhdellä kappaleella. Siihen on vaikea tarttua,, ja loppu pitkä kirje on taas kerrottava itsestä Silloin vastapuoli (nainen)ajattelee että ompa itserakas tyyppi ja kirjeet lyhenee entisestään ja siihen se neljän kirjeen jälkeen loppuukin.:(

        Ei voi keksi tarinaa tyhjästä, vaan toisen on annettavan aihetta tasisesti, muutan on pakko kirjoittaa itsestä.


      • ai paikkoja vai?
        ATMaster kirjoitti:

        Kyllähän asia saattaisi näin olla, mutta kukaan ei ole estänyt meitä yrittämästä keksiä uusia vaihtoehtoisia paikkoja/alueita, jossa kumppanin etsiminen olisi mahdollisimman luontevaa, turvallista ja ehkä jopa kaavojen mukaista.

        Miten olis vaikka avaruus? Aika uus paikka tavata ihmisiä.

        Tuo oli siis sarkasmia. Ei kai niitä paikkoja nyt tarvitse erikseen keksimään ruveta. Olen itse huomannut, että kaveriporukoista löytyy aika helposti ja luontevasti kiinnostavia tyttöjä kun he eksyvät samoihin piireihin.

        Siinä vaiheessa tarvii olla tietenkin avoimella ja reippaalla tuulella, jotta he kiinnostuvat. Luonne ja maine ovat tärkeitä asioita kun kaveriporukoihin ilmestyy uusia naisia pyörimään.


      • 345345435
        ai paikkoja vai? kirjoitti:

        Miten olis vaikka avaruus? Aika uus paikka tavata ihmisiä.

        Tuo oli siis sarkasmia. Ei kai niitä paikkoja nyt tarvitse erikseen keksimään ruveta. Olen itse huomannut, että kaveriporukoista löytyy aika helposti ja luontevasti kiinnostavia tyttöjä kun he eksyvät samoihin piireihin.

        Siinä vaiheessa tarvii olla tietenkin avoimella ja reippaalla tuulella, jotta he kiinnostuvat. Luonne ja maine ovat tärkeitä asioita kun kaveriporukoihin ilmestyy uusia naisia pyörimään.

        "Miten olis vaikka avaruus? Aika uus paikka tavata ihmisiä.

        Tuo oli siis sarkasmia. Ei kai niitä paikkoja nyt tarvitse erikseen keksimään ruveta. Olen itse huomannut, että kaveriporukoista löytyy aika helposti ja luontevasti kiinnostavia tyttöjä kun he eksyvät samoihin piireihin."


        Pitää ne paikat olla melkeimpä etukäteen tiedossa tai sitten jokainen kaupan kassakin on "potentiaalinen kumppani".


        "Siinä vaiheessa tarvii olla tietenkin avoimella ja reippaalla tuulella, jotta he kiinnostuvat. Luonne ja maine ovat tärkeitä asioita kun kaveriporukoihin ilmestyy uusia naisia pyörimään."

        Tämän takia ne paikat ovatkin sitten "harvoille ja valituille". Eikä useimmat niistä tunnu sitten löytävänkään ketään...


      • lonelywolf forever
        vaikee poka kirjoitti:

        Kyllä miehestä on hyvä vähän enemmänkin tietää, ennenkuin ehdottelee tapaamista. Mä en ainakaan suhtaudu kovin positiivisesti mieheen joka ekaviestissä ehdottaa tapaamista - tuntematta toista yhtään. Silloin tulee kuva, että kuka tahansa nainen käy, joka on kyllin tyhmä suostumaan noin helposti treffeille.

        ehkä siksi ehdottaa näin että livenä oikeesti tietää paremmin kuin kemiat toimii yksiin.. ei sitä txtn perusteella tiedä, eikä opi tunteen, livenä oppii mut ei txtinä vaikka kirjottelis puo vuotta sillon se tulee hyvin tylsäksi jos niinkin kauan kirjoittelee.. sori ny vaa mut on kokemusta siitä


      • m 45
        bvhyf7k kirjoitti:

        Itse olen huomanut päinvastaisen asian. Miehiltä ei vaan juttua irtoa. Jos esim. täällä treffitsivustolla on joku kiinnostava profiili niin kun siihen laittaa jotain viestiä niin voi kiesus sentään. Vastaukset on tyyliin: Joo, kiitti... hyvin menee,kuin itelläs... Tälläiset vähäsanaiset vastaukset aiheuttaa mussa ainekin sen että jaa, tuppisuu joten antaa olla. Ei kai se voi olla liikaa vaadittu laittaa viestiin muutakin. Ei kaikkea voi laittaa ujouden piikkiin. Täällä kaakkoisosassa ollaan melkoisen järriköitä joten olen luopunut toivosta, ainekin täällä netissä... Tai sitten mun profiilini ei vaan kiinnosta, kun en ole sitä kuvaa laittanut ja en ole mikään mallikroppainen. Joten onnea muille yrityksiin! Ja mukavaa talven odotusta...

        ei ole totta!! minäkin voisin laittaa lähes samanmoisen vastauksen.vaan jos tapaisit minut,yllättyisit varmaan.olen hyvä keskustelemaan ihan kaikesta ja syvällisemmin kuin uskotkaan...


      • Huijariraiskarit
        vaikee poka kirjoitti:

        Kyllä miehestä on hyvä vähän enemmänkin tietää, ennenkuin ehdottelee tapaamista. Mä en ainakaan suhtaudu kovin positiivisesti mieheen joka ekaviestissä ehdottaa tapaamista - tuntematta toista yhtään. Silloin tulee kuva, että kuka tahansa nainen käy, joka on kyllin tyhmä suostumaan noin helposti treffeille.

        En mä ainakaan uskaltaisi lähteä kenenkään ventovieraan kanssa heti treffeille. Ja voihan toinen olla vaikka mikä raiskari sarjamurhaaja.
        Yleiselle paikalle jossa on paljon muitakin ihmisiä, ensimmäinen tapaaminen, ja kyselisin kaikki mahdolliset tiedot ja tarkistaisn ne, että pitääkö paikkansa, ennen kuin edes harkitsisin alkavani tapailemaan miestä.
        Niin paljon on tullut luettua kauhutarinoita ettei koskaan ole liian varovainen. Jos rahasta alkaa puhua, niin se on heti äijälle lähdön paikka. Paitsi ettei mulla kyllä oliskaan mitään rahoja jaella persaukisille luihuille äijänkäppänöille:)))


      • dhdhdh
        cvvcxvxcfds kirjoitti:

        Totta kyllä puhut. On aika turhauttavaa yrittää keskustella ihmisen kanssa, joka ainoastaan vastailee kysymyksiin, mutta ei esitä mitään vastakysymyksiä. Ärsyttävää on myös se jos joutuu tenttaamaan jokaisen asian erikseen eikä ihminen ymmärrä selittää asiasta tarkemmin kun sitä häneltä kysyy.

        niinpä, ujous ja puhumattomuus ei kaunista ketään, ei todellakaan ketään.


      • ps
        Huijariraiskarit kirjoitti:

        En mä ainakaan uskaltaisi lähteä kenenkään ventovieraan kanssa heti treffeille. Ja voihan toinen olla vaikka mikä raiskari sarjamurhaaja.
        Yleiselle paikalle jossa on paljon muitakin ihmisiä, ensimmäinen tapaaminen, ja kyselisin kaikki mahdolliset tiedot ja tarkistaisn ne, että pitääkö paikkansa, ennen kuin edes harkitsisin alkavani tapailemaan miestä.
        Niin paljon on tullut luettua kauhutarinoita ettei koskaan ole liian varovainen. Jos rahasta alkaa puhua, niin se on heti äijälle lähdön paikka. Paitsi ettei mulla kyllä oliskaan mitään rahoja jaella persaukisille luihuille äijänkäppänöille:)))

        Tää onkin hauska pointti.
        Valmiita kuitenkin ollaan baarista lähtemään kaatokännissä ventovieraan matkaan,mutta selvinpäin ei uskalleta lähteä nettitreffeille yleiselle paikalle.

        Jos nyt ihan tarkkaan katsoo tätä ihmisten pariutumista,niin nainen nykymaailmassa (poislukien kehitysmaiden pakkoavioliitot) valitsee sen kiinnostavimman kumppanin.

        Aloitteenteko on kuitenkin sysätty miesten harteille.

        Onhan se tietysti mukavaa,kun ympärillä on jos jonkunlaista liehittelijää ja nostaa se ehkä joidenkin itsetuntoa,mutta eikö olisi helpompaa,kun se päätöksentekijä kertoisi rehellisesti kiinnostuksenkohteelleen olevansa kiinnostunut.

        Miehissä on myös se hyvä puoli,että he vastaavat suoraan kysymykseen suoralla vastauksella.


      • Kiekula
        bvhyf7k kirjoitti:

        Itse olen huomanut päinvastaisen asian. Miehiltä ei vaan juttua irtoa. Jos esim. täällä treffitsivustolla on joku kiinnostava profiili niin kun siihen laittaa jotain viestiä niin voi kiesus sentään. Vastaukset on tyyliin: Joo, kiitti... hyvin menee,kuin itelläs... Tälläiset vähäsanaiset vastaukset aiheuttaa mussa ainekin sen että jaa, tuppisuu joten antaa olla. Ei kai se voi olla liikaa vaadittu laittaa viestiin muutakin. Ei kaikkea voi laittaa ujouden piikkiin. Täällä kaakkoisosassa ollaan melkoisen järriköitä joten olen luopunut toivosta, ainekin täällä netissä... Tai sitten mun profiilini ei vaan kiinnosta, kun en ole sitä kuvaa laittanut ja en ole mikään mallikroppainen. Joten onnea muille yrityksiin! Ja mukavaa talven odotusta...

        Minulla itselläni on lähinnä positiivista sanottavaa nettideittailusta. Löysin sieltä viime helmikuussa unelmieni miehen, ja olen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni ihan oikeasti rakastunut. Ikää minulla on jo 40 v, mutta nämä aikaisemmat mieheni eivät ole yhtään mitään tähän nykyiseen verrattuna. Nettideittailussa on se hyvä puoli, että ehtii hyvin tutustumaan toiseen osapuoleen kasvottomana, ennenkuin tapaa. Nykyistä miesystävääni en olisi varmaankaan noteerannut esim. kapakassa millään lailla, koska on täysin erityyppinen mies, kuin aiemmat mieheni. Ja mitä tuohon viestien lyhytsanaisuuteen tulee, niin taitaa nämä "helmet" tuolla deittipalstoilla olla harvassa. Nykinen miehenin oli harvinaisen monisanainen, ja taidokas keskustelemaan sekä viesteissään, että livenä.


      • tehele
        vaikee poka kirjoitti:

        Kyllä miehestä on hyvä vähän enemmänkin tietää, ennenkuin ehdottelee tapaamista. Mä en ainakaan suhtaudu kovin positiivisesti mieheen joka ekaviestissä ehdottaa tapaamista - tuntematta toista yhtään. Silloin tulee kuva, että kuka tahansa nainen käy, joka on kyllin tyhmä suostumaan noin helposti treffeille.

        vaikee poka kirjoitti: "Mä en ainakaan suhtaudu kovin positiivisesti mieheen joka ekaviestissä ehdottaa tapaamista - tuntematta toista yhtään. Silloin tulee kuva, että kuka tahansa nainen käy, joka on kyllin tyhmä suostumaan noin helposti treffeille."

        Haloo, sitä varten nettideiteissä on se profiili, että siellä voi kertoa itsestään. Sehän on nimenomaan tämän nettihomman parhaita puolia, että voi saada toisesta hyvän kuvan nopeasti ja päättää sen perusteella ketä pyytää treffeille. Et ole silloin "kuka tahansa nainen", vaan olet valikoitunut sadoista seuranhakijoista juuri tälle miehelle mielenkiintoisena tuttavuutena. Olisit ennemminkin imarreltu. Baareissa ehdotuksia tulee vain ulkomuodon perusteella, kuka tahansa hyvännäköinen ääliö saa siellä iskuyrityksiä osakseen. Netissä sinusta näkee muutakin kuin pinnan - paitsi jos olet niitä ärsyttäviä seuranhakijoita, jotka eivät laita profiiliinsa juuri mitään tietoja. Sellaiset sivuutan samantien. Heille nimenomaan tulee ehdotuksia niiltä, joille kelpaa kuka tahansa.


      • Haloo....
        ps kirjoitti:

        Tää onkin hauska pointti.
        Valmiita kuitenkin ollaan baarista lähtemään kaatokännissä ventovieraan matkaan,mutta selvinpäin ei uskalleta lähteä nettitreffeille yleiselle paikalle.

        Jos nyt ihan tarkkaan katsoo tätä ihmisten pariutumista,niin nainen nykymaailmassa (poislukien kehitysmaiden pakkoavioliitot) valitsee sen kiinnostavimman kumppanin.

        Aloitteenteko on kuitenkin sysätty miesten harteille.

        Onhan se tietysti mukavaa,kun ympärillä on jos jonkunlaista liehittelijää ja nostaa se ehkä joidenkin itsetuntoa,mutta eikö olisi helpompaa,kun se päätöksentekijä kertoisi rehellisesti kiinnostuksenkohteelleen olevansa kiinnostunut.

        Miehissä on myös se hyvä puoli,että he vastaavat suoraan kysymykseen suoralla vastauksella.

        Oletko todella sitä mieltä, että jos Niina menee kaatokännissä tuntemattomien kotiin, Kaisa toimii epäjohdonmukaisesti kieltäytyessään nettitreffeistä yhden mailin jälkeen? Miten Niinan tekemiset liittyy siihen, toimiiko Kaisa järkevästi vai ei?


      • 28
        lonelywolf forever kirjoitti:

        ehkä siksi ehdottaa näin että livenä oikeesti tietää paremmin kuin kemiat toimii yksiin.. ei sitä txtn perusteella tiedä, eikä opi tunteen, livenä oppii mut ei txtinä vaikka kirjottelis puo vuotta sillon se tulee hyvin tylsäksi jos niinkin kauan kirjoittelee.. sori ny vaa mut on kokemusta siitä

        Minä löysin aviopuolison deittipalstan kautta. Kirjoiteltiin 9 kk ennen kuin tavattiin. Siinä kirjoitellessa huomaa jo kyllä, pelaavatko kemiat yhteen. Ainakin siinä tapauksessa, että kummatkin ovat hyviä kirjoittajia.


      • lonelywolf forever
        28 kirjoitti:

        Minä löysin aviopuolison deittipalstan kautta. Kirjoiteltiin 9 kk ennen kuin tavattiin. Siinä kirjoitellessa huomaa jo kyllä, pelaavatko kemiat yhteen. Ainakin siinä tapauksessa, että kummatkin ovat hyviä kirjoittajia.

        juu, mutta oon kuullut sellasiaki juttuja että on viestitellyt 1 vuoden ja sitten kun on treffattu niin onkin ollut pettymys ei olekkaan ollut sitä mitä viesteissä on annettu ymmärtää.. livenä huomannutkin että se ei toimi..


      • lonelywolf forever
        lonelywolf forever kirjoitti:

        juu, mutta oon kuullut sellasiaki juttuja että on viestitellyt 1 vuoden ja sitten kun on treffattu niin onkin ollut pettymys ei olekkaan ollut sitä mitä viesteissä on annettu ymmärtää.. livenä huomannutkin että se ei toimi..

        eli menee aika hukkaan, jos tyyliin vuoden pari kirjoitelee.. sinä aikana voi löytyä jo muualta live elämästä sellanen jonka kans oikeesti on hyvä olla.. ja paljo yhteisiä asioita..


      • 18
        lonelywolf forever kirjoitti:

        eli menee aika hukkaan, jos tyyliin vuoden pari kirjoitelee.. sinä aikana voi löytyä jo muualta live elämästä sellanen jonka kans oikeesti on hyvä olla.. ja paljo yhteisiä asioita..

        Jos yksi vuosi menee ns. hukkaan, ei se ole vielä paljon. Eräs vanhempi kaveri kirjoitteli naisen kanssa netissä viitisen vuotta. Bittimaailmassa romanssi oli täydellinen, mutta live-elämässä se ei päässyt alkutahteja pidemmälle. Jos nämä kaksi olisivat netin sijaan törmänneet toisiinsa oikeassa elämässä, kumpikaan ei tuskin olisi tuntelnut minkäänlaista kiinnostusta. Tämä jos mikä todistaa nettideittailun puutteet.


      • mies 25
        dhdhdh kirjoitti:

        niinpä, ujous ja puhumattomuus ei kaunista ketään, ei todellakaan ketään.

        Tästä olen kyllä todella vahvasti erimieltä.
        Puhumattomuus ei ehkä, mutta ujous on ainakin omasta mielestä yksi seksikkäimmistä piirteistä naisessa.


      • RKK
        ps kirjoitti:

        Tää onkin hauska pointti.
        Valmiita kuitenkin ollaan baarista lähtemään kaatokännissä ventovieraan matkaan,mutta selvinpäin ei uskalleta lähteä nettitreffeille yleiselle paikalle.

        Jos nyt ihan tarkkaan katsoo tätä ihmisten pariutumista,niin nainen nykymaailmassa (poislukien kehitysmaiden pakkoavioliitot) valitsee sen kiinnostavimman kumppanin.

        Aloitteenteko on kuitenkin sysätty miesten harteille.

        Onhan se tietysti mukavaa,kun ympärillä on jos jonkunlaista liehittelijää ja nostaa se ehkä joidenkin itsetuntoa,mutta eikö olisi helpompaa,kun se päätöksentekijä kertoisi rehellisesti kiinnostuksenkohteelleen olevansa kiinnostunut.

        Miehissä on myös se hyvä puoli,että he vastaavat suoraan kysymykseen suoralla vastauksella.

        on olemassa sellainen tutkimus, että kun mies löytää naisen, on suhde kestävä. Naisten aloitteesta rakentuneet suhteet hajoavat. Miksihän niin?


      • 24
        ATMaster kirjoitti:

        Kyllähän asia saattaisi näin olla, mutta kukaan ei ole estänyt meitä yrittämästä keksiä uusia vaihtoehtoisia paikkoja/alueita, jossa kumppanin etsiminen olisi mahdollisimman luontevaa, turvallista ja ehkä jopa kaavojen mukaista.

        Rakennetaan sulle ihan oma mökki johonkin korpeen niin voivat naiset tulla sinne jonoon. joko alkaa kelvata?
        Suu auki mies ja somia sanoja naisille, aivan sama missä ne tallustaa kun vain tilaisuus tulee.


      • 24
        vaikee poka kirjoitti:

        Kyllä miehestä on hyvä vähän enemmänkin tietää, ennenkuin ehdottelee tapaamista. Mä en ainakaan suhtaudu kovin positiivisesti mieheen joka ekaviestissä ehdottaa tapaamista - tuntematta toista yhtään. Silloin tulee kuva, että kuka tahansa nainen käy, joka on kyllin tyhmä suostumaan noin helposti treffeille.

        Treffithän on just sitä että otetaan toisesta selvää, vaikka julkiselle paikalle kahville juttelemaan. Naamatusten jutellessa asiat tulee paremmin selviksi, ja huomaa jos toinen valehtelee, ja kotonakin voi käydä kurkkaamassa onko jääkaappi ja vessa pesty huolella.


      • fiert
        mies 25 kirjoitti:

        Tästä olen kyllä todella vahvasti erimieltä.
        Puhumattomuus ei ehkä, mutta ujous on ainakin omasta mielestä yksi seksikkäimmistä piirteistä naisessa.

        KYllä varmaan sellaiselle joka haluaa hallita naista, ja olla itse äänessä kokoajan. Ujo nainen on seksissäkin ujo, eikä tee itse aloitteita tai uusia leikkejä, eli passiivinen rantanorsu. Ujoushan luokitellaan monissa yhteyksissä sairaudeksi. Tahdon mieluummin tervettä mieltä.


      • mies 25
        fiert kirjoitti:

        KYllä varmaan sellaiselle joka haluaa hallita naista, ja olla itse äänessä kokoajan. Ujo nainen on seksissäkin ujo, eikä tee itse aloitteita tai uusia leikkejä, eli passiivinen rantanorsu. Ujoushan luokitellaan monissa yhteyksissä sairaudeksi. Tahdon mieluummin tervettä mieltä.

        Tervettä ihmistä kuules ei ole olemassakaan, jos huomio kiinnitetään kaikkiin tuollaisiin pieniin nyansseihin.
        Tuollaiset luokittelut johtavat yleensä juurensa siitä, että sairaana pidetään herkästi kaikkea sellaista, mikä ei ole kovin yleistä -> epänormaalia -> sairasta.

        Sairaudeksi voisi luokitella myös sen, että seksi pyörii niin paljon mielessä että sen ottaa puheeksi ujoudesta keskusteltaessakin.

        Kaikki eivät kumminkaan pidä samoista asioista, toiset tykkää pyöreähköistä ja toiset taas luurangoista. Vaikka molemmat voidaan mieltää sairaudeksi, tarkoittaako se, että joku ei voisi pitää tälläistä henkilöä viehättävänä ja kauniina?

        Jos olisit itse koskaan tutustunut johonkin aidosti ujoon ihmiseen, niin tietäisit että kun hänet oppii kunnolla tuntemaan niin ovat yleensä huomattavasti parempaa seuraa. Heidän kanssaan on paljon helpompi keskustella asioista rationaalisesti ja syvällisemmin.(no ei saisi kyllä yleistää...)

        Ja ujoushan ei todellakaan ole sama asia kuin hiljaisuus, monet ujot henkilöt voivat olla hyvinkin puheliaita, mutta se vain vaatii sen tutun ilmapiirin että pystyy rentoutumaan, puhumaan asioista ja ilmaisemaan mielipiteensä.

        Ja myöskään tämä että ujo nainen olisi seksissäkin ujo ei pidä kyllä paikkaansa. Tai vaikka pitäisikin, niin olisiko sekään suuri ongelma? Itseä ei ainakaan haittaisi. Ja kyse ei ole siitä että pitäisi pystyä hallitsemaan naista, vaan siitä että on paljon, paljon miellyttävämpää olla rauhallisen naisen seurassa (joka monissa tilanteissa kulkee rintarinnan ujouden kanssa)


      • Järkeä missä sitä on
        Kiekula kirjoitti:

        Minulla itselläni on lähinnä positiivista sanottavaa nettideittailusta. Löysin sieltä viime helmikuussa unelmieni miehen, ja olen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni ihan oikeasti rakastunut. Ikää minulla on jo 40 v, mutta nämä aikaisemmat mieheni eivät ole yhtään mitään tähän nykyiseen verrattuna. Nettideittailussa on se hyvä puoli, että ehtii hyvin tutustumaan toiseen osapuoleen kasvottomana, ennenkuin tapaa. Nykyistä miesystävääni en olisi varmaankaan noteerannut esim. kapakassa millään lailla, koska on täysin erityyppinen mies, kuin aiemmat mieheni. Ja mitä tuohon viestien lyhytsanaisuuteen tulee, niin taitaa nämä "helmet" tuolla deittipalstoilla olla harvassa. Nykinen miehenin oli harvinaisen monisanainen, ja taidokas keskustelemaan sekä viesteissään, että livenä.

        Ikäsi puolesta voit unohtaa lasten teon. Huono puoli nykynaisissa on että joko jakavat persettä ympäriinsä jakorasiana 30vuotiaaksi, ja sitten toinen moka on että otetaan väärä mies kumppaniksi, sellainen jossa ei ole yhtään mitään järkeä. Aika huonolta näyttää suomalsiten naisten tulevaisuus. Järkeä kun ei ole. Suomalaisten naisten pitäisi arvostaa miehiä, jos sellaisen kohtaavat(en tarkoita ketä vaan), opetella kotitaloustaitoja ja unohtaa hullu feminismi. Lusikka kauniiseen käteen ja koppavuus perseeseen. Niin ja perseestä tulikin mieleeni, että onpa nykynaiset lihavia, suomalaisten lyhyt raajaisuus korostuu kun on vielä reitevää pyylevyyttä. Myös miehet voisi hankkia kuntoa, naamat on kaksikymppisillä velttoja kuin samainen perse joillakin.

        Naisten käytös on järkyttävää ja ylimielistä. Itse olen päättänyt etsiä ulkomaalaisen naisen. En luota suomalaisiin vapaan kasvatuksen feministeihin.


      • Viisviis
        Järkeä missä sitä on kirjoitti:

        Ikäsi puolesta voit unohtaa lasten teon. Huono puoli nykynaisissa on että joko jakavat persettä ympäriinsä jakorasiana 30vuotiaaksi, ja sitten toinen moka on että otetaan väärä mies kumppaniksi, sellainen jossa ei ole yhtään mitään järkeä. Aika huonolta näyttää suomalsiten naisten tulevaisuus. Järkeä kun ei ole. Suomalaisten naisten pitäisi arvostaa miehiä, jos sellaisen kohtaavat(en tarkoita ketä vaan), opetella kotitaloustaitoja ja unohtaa hullu feminismi. Lusikka kauniiseen käteen ja koppavuus perseeseen. Niin ja perseestä tulikin mieleeni, että onpa nykynaiset lihavia, suomalaisten lyhyt raajaisuus korostuu kun on vielä reitevää pyylevyyttä. Myös miehet voisi hankkia kuntoa, naamat on kaksikymppisillä velttoja kuin samainen perse joillakin.

        Naisten käytös on järkyttävää ja ylimielistä. Itse olen päättänyt etsiä ulkomaalaisen naisen. En luota suomalaisiin vapaan kasvatuksen feministeihin.

        Mistä tiedät vaikka ko. kirjoittaja olisi jo lapsensa tehnyt? Tässähän keskustellaan nyt vain kumppanin löytämisestä, ei kaikille kumppania hakeville enää lapsenteko ole minkäänlainen issue.


    • silverfire

      Mielenkiintoinen aihe - itse asiassa tuli mieleen, että nettideittisivustoja ja baareja parempia iskupaikkoja ulkonäkörajoitteisille on, mutta niihin liittyy se että pääsee ryhmään sisälle.

      Puhun tietysti harrastustoiminnasta: lavatanssikurssit/-kerhot, valokuvauskerhot, ruoanlaittokerhot (no, niissä käy vaan miehiä nykyään) ja sitten opiskelukuviot - teatteri- kirjoitus yms. kerhot, avoin yliopisto jne.

      Näitä on, mutta yhteinen tekijä niissä on että pääsee osaksi rajattua ryhmää jossa persoonallisuus pääsee paremmin esiin eikä kaikki ole ensivaikutelmasta kiinni kuten jossain baarissa...

      Niin, ja kuntosaleissa, uimarannoilla yms. se paha puoli, että sinne mennään usein suljetussa ryhmässä johon ei ole tarkoitus ottaa uusia tyyppejä mukaan (= kaveriporukka), joten siksi ne eivät ole baarejakaan parempia iskupaikkoja, luulisin...

      • Mies1985

        "Puhun tietysti harrastustoiminnasta: lavatanssikurssit/-kerhot, valokuvauskerhot, ruoanlaittokerhot (no, niissä käy vaan miehiä nykyään) ja sitten opiskelukuviot - teatteri- kirjoitus yms. kerhot, avoin yliopisto jne."

        Olen huomannut että sivistävät harrastukset kiinnostavat lähinnä keski-ikäisiä ja vanhoja naisia. Havoinnot olen tehnyt suomalaisittain suuressa kaupungissa ja kahden vuoden aikana.


      • ATMaster

        "Mielenkiintoinen aihe"

        Kiitos. Tarkoitukseni on tosiaan yrittää saada meitä suomalaisia keksimään uusia tapoja löytää itsellemme kumppania, eikä aina vain tyytyä näihin vanhoihin tuttuihin tapoihin kuten räkälöissä pokaamisiin tai hankaliin nettideitteihin, joissa hyvä jos kukaan lähettelee ikinä viestejä kenellekkään järjettömien vaatimusten takia.

        "nettideittisivustoja ja baareja parempia iskupaikkoja ulkonäkörajoitteisille on, mutta niihin liittyy se että pääsee ryhmään sisälle. Puhun tietysti harrastustoiminnasta"

        Tosiaan, harrastustoiminta on todettu olevan varsin kohtuullisia iskemispaikkoja, mutta valitettavasti näissäkin tulee vastaan muuta ongelma.

        Ensimmainen ongelma on juuri tuo mitä itsekkin sanoit, eli ryhmän sisään pääseminen, joka on joissakin tapauksissa hyvinkin vaikeaa ja vaikka sisään päästäisiin, niin mitään takeita ei ole siitä, että joku voisi olla sinusta kiinnostunut muussakin kuin esim. valokuvausmielessä.

        Toinen ongelma on sama kuin lenkkipoluilla, messutilaisuuksissa ja sen sellaisissa, eli näissä paikoissa ihmiset haluavat enemmänkin vain oppia jotain uutta ja keskittyvät enemmän niihin, kuin mahdollisuuteen, että siitä ryhmästä voisi löytyä joku ihana ihminen, johon haluaisi tutustua hieman lähemmin, jolloin jos joku tulisi iskemään se saattaisi tuntua suurimmalla osalla tukalalta, hämmentyneeltä ja/tai kiusalliselta.

        Muuten hyvä ehdotus oli ja varmasti monella on tärpännyt tätä kautta.


      • silverfire
        Mies1985 kirjoitti:

        "Puhun tietysti harrastustoiminnasta: lavatanssikurssit/-kerhot, valokuvauskerhot, ruoanlaittokerhot (no, niissä käy vaan miehiä nykyään) ja sitten opiskelukuviot - teatteri- kirjoitus yms. kerhot, avoin yliopisto jne."

        Olen huomannut että sivistävät harrastukset kiinnostavat lähinnä keski-ikäisiä ja vanhoja naisia. Havoinnot olen tehnyt suomalaisittain suuressa kaupungissa ja kahden vuoden aikana.

        Tarkennuksena: tanssi, ruoanlaitto, opiskelu yms. harrastuksista löytyy erikseen ne ikäloppujen (työväenopistot yms.) piirit ja ne nuorempien...

        Esim. kannattaa mennä mukaan tanssikerhoon, vaikkapa salsaseuraan (hyvää liikuntaa ja timmejä mimmejä vaikkei muuten latinomeininki kiinnostaisi). Avoin yliopiston myös, yhdellä luonnontieteellisellä kurssilla jonka kävin oli pari todella kiinnostavaa tapausta.

        Opiskeluelämä ja sen ympärillä pyörivät toiminnot on kyllä koettu parhaimmaksi täälläkin... opiskelu kannattaa aina, seuranhakumielessäkin ;)


      • silverfire
        ATMaster kirjoitti:

        "Mielenkiintoinen aihe"

        Kiitos. Tarkoitukseni on tosiaan yrittää saada meitä suomalaisia keksimään uusia tapoja löytää itsellemme kumppania, eikä aina vain tyytyä näihin vanhoihin tuttuihin tapoihin kuten räkälöissä pokaamisiin tai hankaliin nettideitteihin, joissa hyvä jos kukaan lähettelee ikinä viestejä kenellekkään järjettömien vaatimusten takia.

        "nettideittisivustoja ja baareja parempia iskupaikkoja ulkonäkörajoitteisille on, mutta niihin liittyy se että pääsee ryhmään sisälle. Puhun tietysti harrastustoiminnasta"

        Tosiaan, harrastustoiminta on todettu olevan varsin kohtuullisia iskemispaikkoja, mutta valitettavasti näissäkin tulee vastaan muuta ongelma.

        Ensimmainen ongelma on juuri tuo mitä itsekkin sanoit, eli ryhmän sisään pääseminen, joka on joissakin tapauksissa hyvinkin vaikeaa ja vaikka sisään päästäisiin, niin mitään takeita ei ole siitä, että joku voisi olla sinusta kiinnostunut muussakin kuin esim. valokuvausmielessä.

        Toinen ongelma on sama kuin lenkkipoluilla, messutilaisuuksissa ja sen sellaisissa, eli näissä paikoissa ihmiset haluavat enemmänkin vain oppia jotain uutta ja keskittyvät enemmän niihin, kuin mahdollisuuteen, että siitä ryhmästä voisi löytyä joku ihana ihminen, johon haluaisi tutustua hieman lähemmin, jolloin jos joku tulisi iskemään se saattaisi tuntua suurimmalla osalla tukalalta, hämmentyneeltä ja/tai kiusalliselta.

        Muuten hyvä ehdotus oli ja varmasti monella on tärpännyt tätä kautta.

        Luulisin että monilla tärpännyt juuri harrastusten kautta.

        Ehkä luonteva jatko tälle seuranhakupiiri-kyselylle olisikin, että jos unohtaisi hetkeksi sen kumppanin löytämisen ja keskittyisikin niiden *harrastusten* löytämiseen? Eli miten tehdä itsestään mielenkiintoisempi, koska oikeastihan - jos mikään ei maailmassa kiinnosta, voi olla vaikea myös itse olla kiinnostava.

        Eli aloittaa vaikka melonnan, liittyy johonkin Greanpeaceen, Animaliaan tms. ryhmään (siellä ainakin naisia), ja lähteekin kehittämään itseään - and the rest will follow.

        Siinä resepti jota itse ainakin yritän seurata...


      • ATMaster
        silverfire kirjoitti:

        Luulisin että monilla tärpännyt juuri harrastusten kautta.

        Ehkä luonteva jatko tälle seuranhakupiiri-kyselylle olisikin, että jos unohtaisi hetkeksi sen kumppanin löytämisen ja keskittyisikin niiden *harrastusten* löytämiseen? Eli miten tehdä itsestään mielenkiintoisempi, koska oikeastihan - jos mikään ei maailmassa kiinnosta, voi olla vaikea myös itse olla kiinnostava.

        Eli aloittaa vaikka melonnan, liittyy johonkin Greanpeaceen, Animaliaan tms. ryhmään (siellä ainakin naisia), ja lähteekin kehittämään itseään - and the rest will follow.

        Siinä resepti jota itse ainakin yritän seurata...

        Tottahan tämä kyllä on. Jos ei itse ole mielenkiintoinen, niin ei kukaan sinusta kiinnostu. Vanha parisuhteen etsimislaki, joka pitää kyllä kutinsa täysin.

        Mutta nytten tarkoitus olikin tässä etsiä/keksiä uusia tapoja ja paikkoja/alueita, jossa seuran etsiminen tapahtuisi mahdollisimman luonnollisesti ja sillä lailla, että ihmiset tosiaan tietävät, että "jos tuonne paikkaan menen, niin iskemisyrityksiä tulee satelemaan, koska kaikki ovat siellä kumppania etsimässä" periaatteella. Suomalaisille nämä paikat ovat aina olleet ne kotikunnan räkälät ja nettideittisivustot suurimmaksi osaksi plus tietenkin kaikki nämä muut hyvät ja huonot vaihtoehdot, mitä on tässä tullut esille.


      • silverfire
        ATMaster kirjoitti:

        Tottahan tämä kyllä on. Jos ei itse ole mielenkiintoinen, niin ei kukaan sinusta kiinnostu. Vanha parisuhteen etsimislaki, joka pitää kyllä kutinsa täysin.

        Mutta nytten tarkoitus olikin tässä etsiä/keksiä uusia tapoja ja paikkoja/alueita, jossa seuran etsiminen tapahtuisi mahdollisimman luonnollisesti ja sillä lailla, että ihmiset tosiaan tietävät, että "jos tuonne paikkaan menen, niin iskemisyrityksiä tulee satelemaan, koska kaikki ovat siellä kumppania etsimässä" periaatteella. Suomalaisille nämä paikat ovat aina olleet ne kotikunnan räkälät ja nettideittisivustot suurimmaksi osaksi plus tietenkin kaikki nämä muut hyvät ja huonot vaihtoehdot, mitä on tässä tullut esille.

        Aaah, okei - eli siis paikkoja joissa ollaan haku päällä melko varmasti. Nettideittien (ja erilaisten sinkkuristeilyjen yms. sinkkubrändättyjen tapahtumien) kaltaisia täsmäiskupaikkoja ei sitten oikein olekaan helppo keksiä, toivottavasti täällä ilmenee muita vinkkejä vielä mutta tiivistetysti mun parhaimmat:

        1) tapahtumat joihin liittyy alkoholi jollain tapaa, koska se helpottaa ainakin allekirjoittaneen ujoutta

        - erilaisten festivaalien aloitusbileet (esim. leffafestarit)
        - baareista karaokepaikat olen kokenut parhaimmiksi (saldo: yksi puumanainen isketty)
        - seminaarit ja koulutustilaisuudet (jos töissä mahis osallistua niin osallistu kaikkiin - voi tärpätä)
        - jos on opiskelija vielä, niin kaikki opiskelijabileet on kultakaivoksia, älä rajoitu vain omaan opiskelualaasi vaan käy niissä kaikissa!

        2) harrastustoiminta

        - tanssiharrastusten parissa oikeasti eniten sinkkunaistarjontaa, sinne vaan! Fyysisyys sitäpaitsi aiheuttaa jotain ihmeellistä lähenemistä tanssipartnerin kanssa kuin itsestään, jos tanssi sujuu niin jollain kierolla tavalla se yhdistää ja antaa pientä seksuaalista latausta

        Mutta joo, ryhmäytymispointti edelleen voimassa, noi siis ne paikat joissa ihmiset avoimimmillaan kuitenkin...


      • ATMaster
        silverfire kirjoitti:

        Aaah, okei - eli siis paikkoja joissa ollaan haku päällä melko varmasti. Nettideittien (ja erilaisten sinkkuristeilyjen yms. sinkkubrändättyjen tapahtumien) kaltaisia täsmäiskupaikkoja ei sitten oikein olekaan helppo keksiä, toivottavasti täällä ilmenee muita vinkkejä vielä mutta tiivistetysti mun parhaimmat:

        1) tapahtumat joihin liittyy alkoholi jollain tapaa, koska se helpottaa ainakin allekirjoittaneen ujoutta

        - erilaisten festivaalien aloitusbileet (esim. leffafestarit)
        - baareista karaokepaikat olen kokenut parhaimmiksi (saldo: yksi puumanainen isketty)
        - seminaarit ja koulutustilaisuudet (jos töissä mahis osallistua niin osallistu kaikkiin - voi tärpätä)
        - jos on opiskelija vielä, niin kaikki opiskelijabileet on kultakaivoksia, älä rajoitu vain omaan opiskelualaasi vaan käy niissä kaikissa!

        2) harrastustoiminta

        - tanssiharrastusten parissa oikeasti eniten sinkkunaistarjontaa, sinne vaan! Fyysisyys sitäpaitsi aiheuttaa jotain ihmeellistä lähenemistä tanssipartnerin kanssa kuin itsestään, jos tanssi sujuu niin jollain kierolla tavalla se yhdistää ja antaa pientä seksuaalista latausta

        Mutta joo, ryhmäytymispointti edelleen voimassa, noi siis ne paikat joissa ihmiset avoimimmillaan kuitenkin...

        Loistavaa, loistavaa. Lisää tälläisiä. Kaikkia mahdollisia paikkoja, mitä on jo olemassa, missä seuran haku on mitä todennäköisimmin päällä ja jos ei keksi mitään olemassa olevaa niin ehdotuksia, että minkälaisia paikkoja pitäisi olla, jotka ovat kumppanin hakemiseen tarkoitettuja.
        Mutta tosiaan joo, näissä ehdotuksissasi on se ryhmäytymispointti vieläkin voimassa.

        Kaikista parhaimmat ehdotukset olisivat mitä luultavimmin sellaisia, joissa haku tapahtuu mahdollisimman luonnollisesti, ilman liiallista alkoholia, ilman tukalia, kiusallisia ja/tai hämmentyneitä tilanteita ja ilman tuota ryhmäytymispointin olemassa oloa ja tiedän, että tämä kuulostaa jo melkein utopiselta paikalta, mutta kuka estää keksimästä jotain tälläistä paikkaa?


      • 345
        ATMaster kirjoitti:

        Tottahan tämä kyllä on. Jos ei itse ole mielenkiintoinen, niin ei kukaan sinusta kiinnostu. Vanha parisuhteen etsimislaki, joka pitää kyllä kutinsa täysin.

        Mutta nytten tarkoitus olikin tässä etsiä/keksiä uusia tapoja ja paikkoja/alueita, jossa seuran etsiminen tapahtuisi mahdollisimman luonnollisesti ja sillä lailla, että ihmiset tosiaan tietävät, että "jos tuonne paikkaan menen, niin iskemisyrityksiä tulee satelemaan, koska kaikki ovat siellä kumppania etsimässä" periaatteella. Suomalaisille nämä paikat ovat aina olleet ne kotikunnan räkälät ja nettideittisivustot suurimmaksi osaksi plus tietenkin kaikki nämä muut hyvät ja huonot vaihtoehdot, mitä on tässä tullut esille.

        Hei, hei! Ei ole totta tuo "jos ei itse ole mielenkiintoinen, niin ei kukaan sinusta kiinnostu". Miettikäähän nyt tuntemianne ihmisiä. Ovatko he huikean kiehtovia persoonia? Aniharva. Elääkö 90% heistä jonkinlaisessa parisuhteessa? Kyllä.

        Ainakin täällä keskivertoihmisten piireissä, joissa itse elelen, suurin osa ihmisistä on onnistunut pariutumaan - jopa useamman kerran. He ovat aivan "tavallisia" eli vaatimattoman näköisiä, juuri mitään harrastamattomia. Tietämys ja kiinnostuksen kohteet rajoittuvat penkkiurheiluun, pornoon ja kaljan kittamiseen. Naisihmisiä kiinnostaa ehkä toisten kaltaistensa ruotiminen ja lapsiin liittyvät asiat, mutta ei heitä säkenöivinä keskustelijoina tai älykköinä voi pitää.

        Sinkkujen ei pidä aliarvioida itseään ja vaatia liikaa. Miesten kohdalla on tietysti vanha totuus, että korkea koulutus ja parisuhteellisuus korreloivat. Naisten kohdalla asia on päinvastoin.


      • silverfire
        345 kirjoitti:

        Hei, hei! Ei ole totta tuo "jos ei itse ole mielenkiintoinen, niin ei kukaan sinusta kiinnostu". Miettikäähän nyt tuntemianne ihmisiä. Ovatko he huikean kiehtovia persoonia? Aniharva. Elääkö 90% heistä jonkinlaisessa parisuhteessa? Kyllä.

        Ainakin täällä keskivertoihmisten piireissä, joissa itse elelen, suurin osa ihmisistä on onnistunut pariutumaan - jopa useamman kerran. He ovat aivan "tavallisia" eli vaatimattoman näköisiä, juuri mitään harrastamattomia. Tietämys ja kiinnostuksen kohteet rajoittuvat penkkiurheiluun, pornoon ja kaljan kittamiseen. Naisihmisiä kiinnostaa ehkä toisten kaltaistensa ruotiminen ja lapsiin liittyvät asiat, mutta ei heitä säkenöivinä keskustelijoina tai älykköinä voi pitää.

        Sinkkujen ei pidä aliarvioida itseään ja vaatia liikaa. Miesten kohdalla on tietysti vanha totuus, että korkea koulutus ja parisuhteellisuus korreloivat. Naisten kohdalla asia on päinvastoin.

        345: Itse ajattelin sen mielenkiintoisuusaspektin kokevan nimenomaan näitä tyyppejä, jotka eivät syystä tai toisesta (ulkonäkö, ujous) ole kauhean "keskivertoja". Nimenomaan sellainen mukava perusjamppahan on kaikkein haluttavin - OK näköinen, OK sporttinen, OK toimeentulo, OK jutut, ei missään erikoisen hyvä mutta ei heikkoja kohtiakaan.

        Esim. todella nörtin näköinen mies jää kotibileissä nuolemaan näppejään kun ne ihan normaalit miehet vievät naiset - ellei sitten ole jotain spesiaalia ässää hihassaan, kliseenä esimö osaa soittaa kitaraa, tai tanssia tangoa...


      • 345
        silverfire kirjoitti:

        345: Itse ajattelin sen mielenkiintoisuusaspektin kokevan nimenomaan näitä tyyppejä, jotka eivät syystä tai toisesta (ulkonäkö, ujous) ole kauhean "keskivertoja". Nimenomaan sellainen mukava perusjamppahan on kaikkein haluttavin - OK näköinen, OK sporttinen, OK toimeentulo, OK jutut, ei missään erikoisen hyvä mutta ei heikkoja kohtiakaan.

        Esim. todella nörtin näköinen mies jää kotibileissä nuolemaan näppejään kun ne ihan normaalit miehet vievät naiset - ellei sitten ole jotain spesiaalia ässää hihassaan, kliseenä esimö osaa soittaa kitaraa, tai tanssia tangoa...

        Ehkä perusihminen löytää toisen perusihmisen helpommin, koska heitä nyt vaan on kaikkein eniten. Tarjontaa piisaa, eikä pipo kriteerien suhteen kiristä.


      • humppistyttö
        ATMaster kirjoitti:

        Loistavaa, loistavaa. Lisää tälläisiä. Kaikkia mahdollisia paikkoja, mitä on jo olemassa, missä seuran haku on mitä todennäköisimmin päällä ja jos ei keksi mitään olemassa olevaa niin ehdotuksia, että minkälaisia paikkoja pitäisi olla, jotka ovat kumppanin hakemiseen tarkoitettuja.
        Mutta tosiaan joo, näissä ehdotuksissasi on se ryhmäytymispointti vieläkin voimassa.

        Kaikista parhaimmat ehdotukset olisivat mitä luultavimmin sellaisia, joissa haku tapahtuu mahdollisimman luonnollisesti, ilman liiallista alkoholia, ilman tukalia, kiusallisia ja/tai hämmentyneitä tilanteita ja ilman tuota ryhmäytymispointin olemassa oloa ja tiedän, että tämä kuulostaa jo melkein utopiselta paikalta, mutta kuka estää keksimästä jotain tälläistä paikkaa?

        On se paikka keksitty Suomessa jo vuosikymmenet sitten: lavatanssit! Usko pois.


    • sparraa mua

      Mun suhteet on alkaneet opiskelupaikoissa, töissä, harrastuksissa ja yks tarttui matkaan jostain kadulta.
      Seuraava on jo katseltu valmiiksi, harrastus siinäkin yhteinen tekijä. Lähtee luontevasti liikkeelle kun treenataan kimpassa.

      • ATMaster

        Tosiaan nämä paikat ovat ne yleisimmät, joissa suomalaiset (ja miksi ei monen muunkin maalaisen) suhteet alkavat (minus kadulta tarttuminen), mutta näissä on pienoisia tenkkapoita. Kuten jo aikaisemmin olin kertonut ja se että näissä paikoissa tapaa jonkun on hyvin monen asian yhteensattuma, että se ei vain kaikilta luonnistu edes vahingossa.


      • Noinkos
        ATMaster kirjoitti:

        Tosiaan nämä paikat ovat ne yleisimmät, joissa suomalaiset (ja miksi ei monen muunkin maalaisen) suhteet alkavat (minus kadulta tarttuminen), mutta näissä on pienoisia tenkkapoita. Kuten jo aikaisemmin olin kertonut ja se että näissä paikoissa tapaa jonkun on hyvin monen asian yhteensattuma, että se ei vain kaikilta luonnistu edes vahingossa.

        Hanki vaikka jonkinlainen koira mut ei mitäänsellasta räksyä tai isoa hurttaa jota eei uskalla lähestyä. Kyllä silitteliöitä löytyy ja siinä samalla voi löytyä sinunkin silittäjä


    • pitäisi olla

      deittisivustoja olemassa eri ikäryhmille. Nuorisolle oma (18-30v.) ja kypsemmille, tositarkoitusta hakeville oma palvelu. Seksideiteille voisi perustaa omat seuranhakusivut, jotta ei eksy normaaleiden ihmisten sekaan. Palveluiden pitäisi olla ilmaisia ja sähköpostin tulisi olla näkyvissä, jonne voisi jatkossa mailata.
      Nykyään on paljon nettideittejä, mutta maksullisia ja aivan liian sekavia.

      • ATMaster

        Näinhän se tosiaan on. Paljon helpompaa se olisi netistä etsiä kumppania, jos näin tehtäisiin, mutta kuten olet varmasti huomannut, näin ei tehdä ja vaikka tehtäisiin, niin todella huonolla menestyksellä. Myöskin nykyään ihmiset vierastavat nettideittejä juurikin näiden syiden takia, mitä listasit plus sen takia, että netissä ei ole ikinä varmuutta siitä, kuka on linjan toisessa päässä ja tämä pelottaa suurinta osaa ja syystäkin.
        Aivan ensimmäinen asia mitä pitäisi tehdä on saada ihmiset taas luottamaan nettideitteihin ja tämä onkin jo yksinään varsin mahdoton tehtävä. Nettideittien maine kun on nykyään niin huono, että saisimme tehdä aivan jumalattomasti töitä sen eteen, että ihmiset uskaltaisivat tosissaan täältä niitä kumppaneita etsiä.


      • Hups vaan
        ATMaster kirjoitti:

        Näinhän se tosiaan on. Paljon helpompaa se olisi netistä etsiä kumppania, jos näin tehtäisiin, mutta kuten olet varmasti huomannut, näin ei tehdä ja vaikka tehtäisiin, niin todella huonolla menestyksellä. Myöskin nykyään ihmiset vierastavat nettideittejä juurikin näiden syiden takia, mitä listasit plus sen takia, että netissä ei ole ikinä varmuutta siitä, kuka on linjan toisessa päässä ja tämä pelottaa suurinta osaa ja syystäkin.
        Aivan ensimmäinen asia mitä pitäisi tehdä on saada ihmiset taas luottamaan nettideitteihin ja tämä onkin jo yksinään varsin mahdoton tehtävä. Nettideittien maine kun on nykyään niin huono, että saisimme tehdä aivan jumalattomasti töitä sen eteen, että ihmiset uskaltaisivat tosissaan täältä niitä kumppaneita etsiä.

        Niin, enimmäkseen aika "asiattomia" ovat.....Mie ootan vaan, jos joku tulisi kotoa hakemaan.......


      • 20+11

        Ja kenen ne palvelut pitäisi kustantaa ja millä rahalla? Veronmaksajien rahoilla nettideittejä sosiaalivammaisille luusereille?


    • Mitä ne vaihtoehdot ovat muualla? Sivistyneemmissä maissa....

      • hgvrgqa

        Monissa maissa on ainakin paljon hyväksytympää lähestyä toista vaikka kadulla. Suomessa useimmat naiset pelästyvät sellaista yllättävää outoa tilannetta ja ryntäävät äkkiä tiehensä.


      • sparraa mua
        hgvrgqa kirjoitti:

        Monissa maissa on ainakin paljon hyväksytympää lähestyä toista vaikka kadulla. Suomessa useimmat naiset pelästyvät sellaista yllättävää outoa tilannetta ja ryntäävät äkkiä tiehensä.

        En mä mee karkuun kadullakaan. Se ero suomessa ja jossain tuolla maailmalla on ollut että täällä kundit on huomattavasti varovaisempia ja arempia.
        Mä oon sillain jumi mimmi että mä tarviin selkeetä settiä tajutakseni että täs olis mahdollisesti nyt jotain tarjolla.
        Totaalijumi mä oon ollu sikäli et _vasta nyt_ oon tajunnu et mä voin itsekin laittaa asioita tapahtuun sen sijaan et istun p*rseelläni ja odotan että se kiinnostava kundi tekee muutakin kuin hymyilee ja kiertelee ja antaa jotain epämääräsiä vihjeitä.
        Ärsyttää oikein että tollasen yksinkertaisen perusasian tajuamiseen piti mennä vuosia ja oon rymynny pleijereiden kans ihan vaan siks että niiden kans ei oo tarvinnu arvailla.


      • 1+8
        hgvrgqa kirjoitti:

        Monissa maissa on ainakin paljon hyväksytympää lähestyä toista vaikka kadulla. Suomessa useimmat naiset pelästyvät sellaista yllättävää outoa tilannetta ja ryntäävät äkkiä tiehensä.

        Pötyä. Kuinka montaa naista olet lähestynyt kadulla ja he ovat lähteneet karkuun? Et yhtään. Arvasin. "No kun ei ole tapana" - eikä näytä tulevan tavaksi.


      • tuleva kriminaaliko
        1+8 kirjoitti:

        Pötyä. Kuinka montaa naista olet lähestynyt kadulla ja he ovat lähteneet karkuun? Et yhtään. Arvasin. "No kun ei ole tapana" - eikä näytä tulevan tavaksi.

        Seksuaalinen häirintä on kriminalisoitua hommaa, ei siinä ole siis kyse vain siitä ettei ole tapana ... Ei siis juuri kannata riskeerata ja yrittää iskeä ketään kadulta tai saa rikosrekisterin.


      • ppomm
        hgvrgqa kirjoitti:

        Monissa maissa on ainakin paljon hyväksytympää lähestyä toista vaikka kadulla. Suomessa useimmat naiset pelästyvät sellaista yllättävää outoa tilannetta ja ryntäävät äkkiä tiehensä.

        Ei, me naiset emme pelästy jos mies tulee juttelemaan (useimmat ainakaan). Miehet vain kuvittelevat, että pelästymme ja siksi eivät lähesty. Naiset olisivat varmasti imarreltuja jos mies tulisi juttelemaan vaikka lenkillä tai muuten vain kadulla esim. linja-autopysäkillä.


      • tehele
        ppomm kirjoitti:

        Ei, me naiset emme pelästy jos mies tulee juttelemaan (useimmat ainakaan). Miehet vain kuvittelevat, että pelästymme ja siksi eivät lähesty. Naiset olisivat varmasti imarreltuja jos mies tulisi juttelemaan vaikka lenkillä tai muuten vain kadulla esim. linja-autopysäkillä.

        Minusta tämä ei toimi siksi, että pelkkä hyvä ulkonäkö ei johda minulla automaattisesti kiinnostukseen naista kohtaan. Jos näen vaikkapa bussipysäkillä kauniin naisen, niin ei reaktioni ole "vau, tuon kanssa minun täytyy päästä kontaktiin", vaan "onpas siinä kaunis nainen". Näen vähän väliä maailmassa kaikenlaisia kauniita asioita, se on mukavaa, mutta so what. Vetovoima on toinen juttu. Ei se ainakaan minun tapauksessani synny pelkästään näkemällä.

        Myönnetään, että voisin silti alkaa rupatella kaikille vastantuleville naisille siinä toivossa, että jostain sitä vetovoimaa löytyy. Jotenkin tämä ei vain tunnu minulle luontevalta. Ehkä vika on sitten minussa.


      • 1971 mies
        hgvrgqa kirjoitti:

        Monissa maissa on ainakin paljon hyväksytympää lähestyä toista vaikka kadulla. Suomessa useimmat naiset pelästyvät sellaista yllättävää outoa tilannetta ja ryntäävät äkkiä tiehensä.

        Aika paljon riippuu naisten asenteesta. Ei ne juokse karkuun jos niitä kiinnostaa. Se on ihan yksi ja sama mitä mies sanoo ja missä jos on sellainen joka niitä haluttaa. No mitä ne sitten haluaa? Kysykää naisilta vastausta ette saa. Sanotaan nyt vaikka näin, jos olet 190cm, harteikas, kauniskasvoinen, sopusuhtainen, hyvin pukeutuva, se on siinä. Riippumatta millainen nainen on, itsekritiikkiä siinä tilanteessa kun naisilla ei ole. Eikä järkeä. Jos et ole naisten lehden kaltainen "uros", niin unohda koko homma ja tumputa himassa tai juo vaikka kännit.

        Itse olen sellainen joka saa katseita mutta ei kiinnosta kun haluaa oikean suhteen ja suomessa ikävä kyllä naiset on pilalle hemmoteltuja.


    • mjummeli

      En enää odota sitä "OIKEAA" - lopetin nettideittailun - olen mieluummin vaikka yksin. Katsotaan sitten ensi vuonna tai seuraavana tai kun on vanhainkodissa tms. sossulassa 8).

      • fjfkuklftdrduessuglg

        Mä tein saman. Otin profiilin pois, kun en saanut vastauksia. Kirjoitin kyllä naisille asiallisia viestejä mutta naiset eivät vaivautuneet vastaamaan sanallakaan.
        Ihmettelen, kun naiset näillä palstoilla haukkuvat miesten vähäsanaisuutta tai jotain pilkkuvirheitä mutta eivät voi vastata viesteihin. Olisi hyvien tapojen mukaista kirjoittaa takaisin edes muutamalla sanalla, vaikkei olisikaan kiinnostusta jatkaa viestittelyä.


      • yx
        fjfkuklftdrduessuglg kirjoitti:

        Mä tein saman. Otin profiilin pois, kun en saanut vastauksia. Kirjoitin kyllä naisille asiallisia viestejä mutta naiset eivät vaivautuneet vastaamaan sanallakaan.
        Ihmettelen, kun naiset näillä palstoilla haukkuvat miesten vähäsanaisuutta tai jotain pilkkuvirheitä mutta eivät voi vastata viesteihin. Olisi hyvien tapojen mukaista kirjoittaa takaisin edes muutamalla sanalla, vaikkei olisikaan kiinnostusta jatkaa viestittelyä.

        Mä olen koennut jo sama monelle olen vastannut aivan asiallisesti ja laittanut kuvanikin heille. Mutta vastaukset eivät ole tulleet takaisin, voisivat edes vastata vaikka ei kiinosta, se olisi naiseltakin hieno saavutus.)


      • Nti Kesäheinä
        yx kirjoitti:

        Mä olen koennut jo sama monelle olen vastannut aivan asiallisesti ja laittanut kuvanikin heille. Mutta vastaukset eivät ole tulleet takaisin, voisivat edes vastata vaikka ei kiinosta, se olisi naiseltakin hieno saavutus.)

        Halutaanko oikeasti että vastataan ettei kiinnosta? Olen joskus vastannut, joskus en. Itse jos laitan yhden viestin miehelle eikä vastausta kuulu, oletan ettei kiinnostusta ollut, miksi se pitäisi sanoa ääneen? En ehkä edes halua kuulla sitä, parempi että unohdan saman tien että olen koettanut lähestyä jotakuta mielenkiintoista, eikä kiinnostus ollut molemminpuolista. Jos hänestä sitten jotain kuuluukin, se on vain positiivinen yllätys.
        Mutta jos on kirjoiteltu jo muutama viesti ja toinen utelee syytä miksi kirjeenvaihto loppui, silloin mielestäni on aiheellista kertoa jos kiinnostus lopahti.


      • koirakaulus
        fjfkuklftdrduessuglg kirjoitti:

        Mä tein saman. Otin profiilin pois, kun en saanut vastauksia. Kirjoitin kyllä naisille asiallisia viestejä mutta naiset eivät vaivautuneet vastaamaan sanallakaan.
        Ihmettelen, kun naiset näillä palstoilla haukkuvat miesten vähäsanaisuutta tai jotain pilkkuvirheitä mutta eivät voi vastata viesteihin. Olisi hyvien tapojen mukaista kirjoittaa takaisin edes muutamalla sanalla, vaikkei olisikaan kiinnostusta jatkaa viestittelyä.

        miks pitäs jatkaa viestittelyä jos ei kiinnosta. siis toki olettaen että oot deittisivustolla?


      • minä vaan
        fjfkuklftdrduessuglg kirjoitti:

        Mä tein saman. Otin profiilin pois, kun en saanut vastauksia. Kirjoitin kyllä naisille asiallisia viestejä mutta naiset eivät vaivautuneet vastaamaan sanallakaan.
        Ihmettelen, kun naiset näillä palstoilla haukkuvat miesten vähäsanaisuutta tai jotain pilkkuvirheitä mutta eivät voi vastata viesteihin. Olisi hyvien tapojen mukaista kirjoittaa takaisin edes muutamalla sanalla, vaikkei olisikaan kiinnostusta jatkaa viestittelyä.

        Tällaiseen käytöstapojen puutteeseen olen itsekin monet kerrat törmännyt teidän miesten kanssa! Profiileissa kehutaan herrasmiesmäisyydellä ja kehoitetaan ottamaan rohkeasti yhteyttä. Mutta kun viestiä laittaa ja kehuu profiilin antavan kivan vaikutelman ja että olisi mukava tutustua, niin sitten ei kuitenkaan tule viestiä takaisin.. Ei edes sitä, sorry en ole kiinnostunut, mikä olisi tosi helppo laittaa, nimimerkeillä kun ollaan kuitenkin liikenteessä!


      • minä vaan
        Nti Kesäheinä kirjoitti:

        Halutaanko oikeasti että vastataan ettei kiinnosta? Olen joskus vastannut, joskus en. Itse jos laitan yhden viestin miehelle eikä vastausta kuulu, oletan ettei kiinnostusta ollut, miksi se pitäisi sanoa ääneen? En ehkä edes halua kuulla sitä, parempi että unohdan saman tien että olen koettanut lähestyä jotakuta mielenkiintoista, eikä kiinnostus ollut molemminpuolista. Jos hänestä sitten jotain kuuluukin, se on vain positiivinen yllätys.
        Mutta jos on kirjoiteltu jo muutama viesti ja toinen utelee syytä miksi kirjeenvaihto loppui, silloin mielestäni on aiheellista kertoa jos kiinnostus lopahti.

        Mun mielestä se on paljon reilumpaa kertoa, jos ei ole kiinnostunut. Eipähän tarviste jäädä arvailemaan ja odottelemaan, josko siltä "unelmienmieheltä" jonain päivänä tulisikin viestiä..! Mut näinpä me ollaan ihmiset erilaisia, ja siksi varmasti täällä nettimaailmassa kumppanin etsiskely on kohtuullisen vaikeeta. Sitä kun ei voi toista näkemättä ja tapaamatta tietää, synkkaako jutut ja muuten, vai ei. Mä olen sitä mieltä, että paras lääke kumppanin etsinnässä olisi vaan rohkaista mielensä ja olla silmät, korvat auki avoimin mielin liikenteessä. Ei siinä ainakaan mitään menetä, korkeintaan on taas uusia kokemuksia rikkaampi! :D


      • Nti Kesäheinä
        minä vaan kirjoitti:

        Mun mielestä se on paljon reilumpaa kertoa, jos ei ole kiinnostunut. Eipähän tarviste jäädä arvailemaan ja odottelemaan, josko siltä "unelmienmieheltä" jonain päivänä tulisikin viestiä..! Mut näinpä me ollaan ihmiset erilaisia, ja siksi varmasti täällä nettimaailmassa kumppanin etsiskely on kohtuullisen vaikeeta. Sitä kun ei voi toista näkemättä ja tapaamatta tietää, synkkaako jutut ja muuten, vai ei. Mä olen sitä mieltä, että paras lääke kumppanin etsinnässä olisi vaan rohkaista mielensä ja olla silmät, korvat auki avoimin mielin liikenteessä. Ei siinä ainakaan mitään menetä, korkeintaan on taas uusia kokemuksia rikkaampi! :D

        Pointti olikin se että miksi jäädä odottelemaan ja arvailemaan? Jos viestiä ei kuulu, asia on selvä. Sama on kuvan kanssa, jos sellaisen lähettää. Ei siitä kannata kysellä perään että miltä näytti, sillä ei kukaan halua mielellään sanoa että et näyttänyt tarpeeksi hyvältä, vaikka niin olisi asia ollut. Voi myös lähettää perään viestin jonkun aikaa odoteltuaan että kuva ei ilmeisesti täyttänyt kriteerejä ja toivottaa hyvää viikonloppua, viikkoa, kesää tms.
        Omalta kohdaltani en tiedä onko sen mukavampaa kuulla että et ole kiinnostava, kuin jäädä ilman vastausta? Lopputulos on kuitenkin sama. Riippuu myös viestistä, jokaiseen "mitä kuuluu, lähdetkö kahville?" -viestiin on ajanhukkaa vastailla.
        Ja vaikka kommenteistani voi ehkä saada väärän kuvan, ei kumppania kannata etsiä pelkästään ulkonäön perusteella ja sanat "kiitos" ja "anteeksi" pitäisi kuulua vakiosanavarastoon :)
        Silmät ja korvat auki kai me kaikki sinkut ollaan, mutta missä ei mitään menetä ja on uusia kokemuksia rikkaampi?


      • fjfkuklftdrduessuglg kirjoitti:

        Mä tein saman. Otin profiilin pois, kun en saanut vastauksia. Kirjoitin kyllä naisille asiallisia viestejä mutta naiset eivät vaivautuneet vastaamaan sanallakaan.
        Ihmettelen, kun naiset näillä palstoilla haukkuvat miesten vähäsanaisuutta tai jotain pilkkuvirheitä mutta eivät voi vastata viesteihin. Olisi hyvien tapojen mukaista kirjoittaa takaisin edes muutamalla sanalla, vaikkei olisikaan kiinnostusta jatkaa viestittelyä.

        Ymmärrän, vaikka en ottanut pois ilmoitustani (vielä). Sellaista peruskohteliaisuutta pitäisi löytyä jokaiselta. Jos joku puhuttelee, eihän sitä olla silloin hiljaa. Netissä viidakon laki?

        Viestien pituudella ei myöskään pitäisi olla hirvittävä merkitys, vaan sisältö on tärkeää. Eihän sitä täysjärkinen lähde ihan heti lähettämään elämänkertomusta, vaan aloitetaan jostain pienestä ja haetaan sitä yhteistä kieltä. Kirjoitetussa kommunikoinnissa tarvitsee hieman enemmän viestittää toki, sellaisesta mitä vastapuoli ei näe...


      • 1971 mies
        minä vaan kirjoitti:

        Tällaiseen käytöstapojen puutteeseen olen itsekin monet kerrat törmännyt teidän miesten kanssa! Profiileissa kehutaan herrasmiesmäisyydellä ja kehoitetaan ottamaan rohkeasti yhteyttä. Mutta kun viestiä laittaa ja kehuu profiilin antavan kivan vaikutelman ja että olisi mukava tutustua, niin sitten ei kuitenkaan tule viestiä takaisin.. Ei edes sitä, sorry en ole kiinnostunut, mikä olisi tosi helppo laittaa, nimimerkeillä kun ollaan kuitenkin liikenteessä!

        Naisilla on sellaiset kriteerit ettei niihin monikaan mies kelpaa. Siitä johtuu vastaamattomuus. Naisten arvomaailma on päin seiniä. Itse olen tömännyt että moni nainen haaveilee samanikäisestä tai feministisesti jopa nuoremmasta miehestä! Kuka yli 30vuotias mies ottaisi vakavaan suhteeseen saman ikäisen kun naisella alkaa olemaan loppusuoralla mahdollinen lastensaanti ikä! Ihan kivoja varmaan juu, mutta jos haluaa tosissaan naisen lastensa synnyttäjäksi ja vaimoksi alkaa siinä olemaan luonnon lait vastassa jo.

        Samoin olisi aiheellista katsoa peiliin. Ei ylikriittisesti vaan sillai että millainen se realistinen mies on.

        Naiset tuhlaa liikaa aikaa kaikenlaisiin joutaviin äijiin, kuten nyt hesassa jotkut jaksaa olla ankkurinaisina afrikkalaisille ja arabimiehille, jotka haluaa vain passin. Kamalaa tuhlausta, kun niille naisille voisi olla ihan oikeita miehiä tarjolla.

        Itse olen saanut tarpeekseni naisten surkeast käytöksestä. Miesten tulee olla herrasmiehiä mutta itse mennään niin että rapa roiskuu. Naiset, jos on hankaluuksia löytää kivaa kumppania miettikää: Oletteko ylimielisiä, onko käytös kohdallaan, oletteko kovia juomaan, pidättekö itsestänne huolta ja kodista jne.

        Miehille, miettikää mikä tekee teistä kiinnostavia, lopettakaa juominen ja tupakointi, pukeutukaa hyvin, karttakaa huonoa naisseuraa, olkaa miehekkäitä.


    • jo kolmekymppinen

      tietysti opiskelu mutta missä muka on aikuisia opiskelijoita? kaikki on kymmenen vuotta nuorempii "aletaanko leikkii kotii?"

      • Ei haittaa

        No ei tosiaan ole ongelma. Meitsille taatusti kelpaa jopa yli 20 vuotta nuorempi teininainen (itse olen 40). Mitä nuorempaa sen herkumpaa, sanoo sananlasku.


      • siis noin
        Ei haittaa kirjoitti:

        No ei tosiaan ole ongelma. Meitsille taatusti kelpaa jopa yli 20 vuotta nuorempi teininainen (itse olen 40). Mitä nuorempaa sen herkumpaa, sanoo sananlasku.

        sanoo koskaan seurustelematon. veikkaan minä


    • Risteilyltä

      vaan kun en voi mennä sinne koska ns. pelkään pimeää.

    • Silinteriherra

      Voi sitä mielenkiintoa kysyä vonkaamatta ja vihjailematta, niin ei tarvitse hävetä jälkeenpäin ja kestää vaikka vanhempien edessä yrittää.

      Itse kysyn jos kiinnostaa, mutta olen sen verran "vaikea" ettei yleensä naiset kauaa jaksa. Kuten tuosta suoruudesta kenties paljastuikin.

    • 16+13

      Jokunnen vuosikymmen sitten tanssilavat olivat vielä ainoa "sallittu" paikka, jossa sopi yrittää tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Kaikkien oli pakko opetella vähän humppaa ja muita tansseja, jos mieli koskaan naimisiin. Perinne on jatkunut ja muotoutunut nykyisin niin, että jokaisen pitää opetella juomaan, jos mielii notkumaan baariin, joka on ainoa paikka, jossa naiset ja miehet voivat pyrkiä tutustumaan toisiinsa. Tämä on suomalaista perinnettä ja seurustelukulttuuria.

      • Kplikijijis

        Tai voit osallistua johonkin uskonnolliseen puuhaan asiallisesti ja äidit/mummot/tädit tyrkyttävät sekalaista seurakuntaa.


      • Näin_

        Kyllä niissä baareissa saa alkoholittomiakin juomia ja selvinpäin oleva mies on naisille vain mieleen ja eriottuu edukseen sieltä kännikalojen joukosta. Edellyttäen tietysty ettei mies ole niin estoinen ettei kykene kuin kyhjöttämään omissa oloissaan selvin päin.


      • syys49
        Näin_ kirjoitti:

        Kyllä niissä baareissa saa alkoholittomiakin juomia ja selvinpäin oleva mies on naisille vain mieleen ja eriottuu edukseen sieltä kännikalojen joukosta. Edellyttäen tietysty ettei mies ole niin estoinen ettei kykene kuin kyhjöttämään omissa oloissaan selvin päin.

        Ravintolakulttuuria voisimme muttaa itse, onko aina pakko juoda kohtuuttomasti?
        On suuri ilo huomata jos joku tanssittaja on selvinpäin tai ainakin lähes, osaa käyttäyttyä, sellaista kaipaan ...


      • havoc

        Joo, tämän juomismeiningin olen tässä vähän ihmeissäni pistänyt merkille myös näissä deitti-ilmoituksissa. Aika monellakin miehellä lukee täällä jo ihannenaisen kriteereissä, että "alkoholin käyttö - kyllä, joskus". Eli siis että monen miehen mielestä olisi suotavaa, eikun siis suorastaan ihanteellista, että nainen joisi alkoholia.

        Kaikkea sitä näkeekin.
        No, kuka mitenkin ja mistäkin tykkää.


      • Selvä peli
        havoc kirjoitti:

        Joo, tämän juomismeiningin olen tässä vähän ihmeissäni pistänyt merkille myös näissä deitti-ilmoituksissa. Aika monellakin miehellä lukee täällä jo ihannenaisen kriteereissä, että "alkoholin käyttö - kyllä, joskus". Eli siis että monen miehen mielestä olisi suotavaa, eikun siis suorastaan ihanteellista, että nainen joisi alkoholia.

        Kaikkea sitä näkeekin.
        No, kuka mitenkin ja mistäkin tykkää.

        Hyvä niin, onpahan sitten minulla enemmän mahdollisuuksia saada raitis nainen.


      • Ei-juoppo, mutta...
        havoc kirjoitti:

        Joo, tämän juomismeiningin olen tässä vähän ihmeissäni pistänyt merkille myös näissä deitti-ilmoituksissa. Aika monellakin miehellä lukee täällä jo ihannenaisen kriteereissä, että "alkoholin käyttö - kyllä, joskus". Eli siis että monen miehen mielestä olisi suotavaa, eikun siis suorastaan ihanteellista, että nainen joisi alkoholia.

        Kaikkea sitä näkeekin.
        No, kuka mitenkin ja mistäkin tykkää.

        Itse olen nainen ja jos pitäisi laittaa ihannemiehen kriteerejä niin kyllä minäkin laittaisin "alkoholin käyttö - kyllä, joskus" mieluummin kuin "ei koskaan".

        En todellakaan juo paljon, eikä minulle tuota mitään vaikeuksia olla viikkoja tai jopa kuukausia juomatta mitään alkoholipitoista. Mutta kun käyn syömässä hyvin ulkona niin kyllä minusta on mukavaa juhlistaa sitä alkudrinkillä ja lasillisella, parilla viiniä. Minusta olisi jollain lailla epämukavaa jos mies ei joisi yhtään mitään siinäkään tilanteessa. Kai siitä tulisi sellainen olo että mies, joka ei itse juo, suhtautuu jotenkin tuomitsevasti muiden alkoholinkäyttöön.

        Kai noilla miehillä, jotka haluavat että ihannenaisensa käyttää alkoholia joskus, on sama asenne.


      • Ei-raitis, mutta...
        Ei-juoppo, mutta... kirjoitti:

        Itse olen nainen ja jos pitäisi laittaa ihannemiehen kriteerejä niin kyllä minäkin laittaisin "alkoholin käyttö - kyllä, joskus" mieluummin kuin "ei koskaan".

        En todellakaan juo paljon, eikä minulle tuota mitään vaikeuksia olla viikkoja tai jopa kuukausia juomatta mitään alkoholipitoista. Mutta kun käyn syömässä hyvin ulkona niin kyllä minusta on mukavaa juhlistaa sitä alkudrinkillä ja lasillisella, parilla viiniä. Minusta olisi jollain lailla epämukavaa jos mies ei joisi yhtään mitään siinäkään tilanteessa. Kai siitä tulisi sellainen olo että mies, joka ei itse juo, suhtautuu jotenkin tuomitsevasti muiden alkoholinkäyttöön.

        Kai noilla miehillä, jotka haluavat että ihannenaisensa käyttää alkoholia joskus, on sama asenne.

        Heijastat siis oman epävarmuutesi alkoholinkäytöstäsi muihin ihmisiin.

        Alkoholi on vain yksi juoma muiden joukossa. Kyllä se raitis ravintolaseuralaisesikin varmasti "yhtään mitään" juo, tuskin suu kuivana on. Miksi yksi juoma on hienompi kuin toinen? Kaikki ne koostuvat enimmäkseen vedestä (mikä on koko juomisen pointti), ellei jotain puhdasta pirtua vedä.

        (Suomi24 Treffeissä ei muuten ole sellaista vaihtoehtoa kuin "ei koskaan", on vain "ei". Siinä voi olla jotain joustoa.)


    • ijjiij

      Kaveripiirit ja harrastukset. Jos sinulla ei ole kumpaakaan ja olet mies, saat olla koko elämäsi yksin. Deal with it.

      • Alkajalalala

        Naisia voi tosin tarvittaessa ostaa Venäjältä.


      • On nähty...
        Alkajalalala kirjoitti:

        Naisia voi tosin tarvittaessa ostaa Venäjältä.

        Venäläiset naiset on kyllä ihan jumalattoman kranttuja ja vaativia. Ei niille kuka tahansa kelpaa, rahaa ainakin on pakko löytyä riittävästi.


    • Eromies

      Edelliset sukupolvet osasivat tanssia, ei enää nykyään. Ja se on harmi, nyt voisi käydä lavoilla etsimässä naisia, jossa niitä ehkä olisi. Tanssikurssi on käynyt usein mielessä, käytännössä sellaiselle vain ei voisi osallistua kuin ehkä 1-2 viikkona kuukaudessa.

      Nettiin pitäisi saada enemmän naisia, hyviä ideoita tähän?

      • jatkoja

        Nykyään osataan tanssia ja monet erittäin hyvin. Useat käyvät kursseilla nimenomaan parantamassa taitojaan aina vain paremmiksi. Ja naisia, niitä lavoilla riittää, joten nyt kursseille ja sinne lavoille.
        Eikä haittaa vaikka et ihan joka tunnilla olekaan. Opi ensin perusteet ja sitten rohkeasti tanssimaan ja jatkoa opettelemaan.

        Onhan netissä naisia, mutta naiset ei jaksa roikkua siellä, kun tarjontaa huonoista vaihtoehdoista on enemmän kuin hyvistä. Enkä halua tällä loukata vaan se vaan on todettu. En tiedä mikä on tilanne toisinpäin, onko netissä olevat naiset laadukkaita vai ei ?

        Nyt vaan rohkeasti selvittämään paikkakuntasi kursseja.


    • atn

      Ei mistään. Ei ainakaan luontevasti, joten unohda koko juttu ja totu elämään yksin elämääsi niin kauan kui sitä riittää. Niin me muutkin tehdään.

      • ATMaster

        Eikös tuo nyt ole hieman turhan negatiivinen ajattelutapa?
        Ja kuka on sanonut, etten ole noin tehnyt kaikki nämä vuodet? Tämä ainainen vollottaminen on vain yksinkertaisesti alkanut kyllästyttää ja olen päättänyt edes yrittää tehdä jotain muutosta.
        En ymmärrä mikä se tässä on niin ylitsepääsemätöntä, yrittää keksiä jotain uusia tapoja löytää kumppania näiden vanhojen perinteiden lisäksi?
        Tottakai, jos vain haluaa tyytyä siihen, ettei sitä kumppania ikinä mistään löydä ja on pakko elää yksinään, niin helvetti tehkää niin. Jos ei ikinä mitään yritä, niin ei siinä ikinä mitään saavutakkaan. Vanhoja sananlaskuja, jotka pitävät valitettavan hyvin paikkansa. Sitten kun on yritetty ja epäonnistuttu mallikkaasti, niin sitten voidaan alkaa miettimään noita uudemman kerran.


      • vcxvxcdfsfsd
        ATMaster kirjoitti:

        Eikös tuo nyt ole hieman turhan negatiivinen ajattelutapa?
        Ja kuka on sanonut, etten ole noin tehnyt kaikki nämä vuodet? Tämä ainainen vollottaminen on vain yksinkertaisesti alkanut kyllästyttää ja olen päättänyt edes yrittää tehdä jotain muutosta.
        En ymmärrä mikä se tässä on niin ylitsepääsemätöntä, yrittää keksiä jotain uusia tapoja löytää kumppania näiden vanhojen perinteiden lisäksi?
        Tottakai, jos vain haluaa tyytyä siihen, ettei sitä kumppania ikinä mistään löydä ja on pakko elää yksinään, niin helvetti tehkää niin. Jos ei ikinä mitään yritä, niin ei siinä ikinä mitään saavutakkaan. Vanhoja sananlaskuja, jotka pitävät valitettavan hyvin paikkansa. Sitten kun on yritetty ja epäonnistuttu mallikkaasti, niin sitten voidaan alkaa miettimään noita uudemman kerran.

        Kannattaa pyrkiä ajattelemaan naiselle juttelua hauskanpitona, ei niinkään kumppanin etsimisenä. Tällöin saa puheeseensa ja olemukseensa rentoutta, josta naiset pitävät. Ei muuta kuin juttelemaan aktiivisesti naisille, kyllä sieltä todennäköisesti sellainenkin löytyy, joka itse ehdottaa jotain enemmän.


      • ATMaster
        vcxvxcdfsfsd kirjoitti:

        Kannattaa pyrkiä ajattelemaan naiselle juttelua hauskanpitona, ei niinkään kumppanin etsimisenä. Tällöin saa puheeseensa ja olemukseensa rentoutta, josta naiset pitävät. Ei muuta kuin juttelemaan aktiivisesti naisille, kyllä sieltä todennäköisesti sellainenkin löytyy, joka itse ehdottaa jotain enemmän.

        Tosiaan, näinhän se menee. Hyvää neuvontaa, josta kannattaa ottaa vaarin.
        Mutta tämän keskustelun aiheena oli siis keksiä uusia tapoja, alueita/paikkoja näiden vanhojen iskemisperinteiden lisäksi, jossa kykenee lähestymään toista sukupuolta (ja miksi ei samaakin sukupuolta, ei ruveta rasisteiksi kummiskaan), niin mahdollisimman luontevasti, turvallisesti jne.
        Eli en varsinaisesti ole kysymässä itselleni mitään vinkkejä tai mitään, vaan olen yrittämässä saada uusia inspiraatioita ihmisille, jotka toivovat löytävänsä itsellensä kumppanin, jostain muualta kuin perus räkälöistä, nettideittisivuilta (jotka ovat todettu enemmän tai vähemmän huonoiksi).


    • jhjjö
    • tehele

      Olisiko ratkaisuna erilaiset sinkkuillat, joita voisi järjestää oikeastaan mikä tahansa taho. Ei tarvita muuta kuin joku paikka, ja hieman organisointikykyä. Valitaan paikka, määritellään kohderyhmä, pistetään ilmoitus johonkin. Voilá. Kaikki, jotka paikalle tulevat, tietävät mikä on homman nimi.

      Ketkä näitä sitten voisivat järjestää? No esimerkiksi:

      Kirjasto.
      Pub/baari/yökerho/yms.
      Seurakunta (järjestävät jo).
      Harrastusjärjestö.
      Urheiluseura.
      Motoristikerho.
      Uimahalli ("sinkku-uinnit"! mikä markkinointi-idea!).
      Kaupunginosayhdistys.
      Kaikenlaisten valtakunnallisten järjestöjen paikallisosastot (näitä yksinään on ziljoona).

      Kuka tahansa voi keksiä tähän loputtomasti esimerkkejä. Mutta tärkeämpää on, että menet johonkin tällaisen yhtiesön/tahon puheille ja ehdotat, että miten olis sinkkuilta. Voisit vaikka itse lähteä järjestämään sitä!

      • Hulluruoho.

        Onhan niitä vaikka mitä sinkkuristeilyjä ja baari-iltamia, mutta ei niihin enemmistö tahdo mennä, koska ne leimattu jo valmiiksi epätoivoisina parisuhdetta pakkomielteenomaisesti hakevien jutuiksi. Etenkin naiset välttävät näitä ja mikäli paikalle joitain naisia tuleekin, niin ne ovat lähes poikkeuksetta siiten ikäloppuja ja kamalia sekä epätoivoisia. Naiset ja etenkin nuoremmat kokevat ahdistavaksi sen, että tutustumiselle on jo ennakolta asetettu jokin päämäärä ja luontevalle yhdessäololle ja hauskanpidolle vailla sen ihmeempiä tarkoitusperiä ei jää tilaa.


      • tehele
        Hulluruoho. kirjoitti:

        Onhan niitä vaikka mitä sinkkuristeilyjä ja baari-iltamia, mutta ei niihin enemmistö tahdo mennä, koska ne leimattu jo valmiiksi epätoivoisina parisuhdetta pakkomielteenomaisesti hakevien jutuiksi. Etenkin naiset välttävät näitä ja mikäli paikalle joitain naisia tuleekin, niin ne ovat lähes poikkeuksetta siiten ikäloppuja ja kamalia sekä epätoivoisia. Naiset ja etenkin nuoremmat kokevat ahdistavaksi sen, että tutustumiselle on jo ennakolta asetettu jokin päämäärä ja luontevalle yhdessäololle ja hauskanpidolle vailla sen ihmeempiä tarkoitusperiä ei jää tilaa.

        No mikä estää järjestämästä sitä iltaa päämääränä juuri se luonteva yhdessäolo ja hauskanpito?

        Ja jos näitä järjestäisi tarpeeksi paljon tarpeeksi erilaiset tahot erilaisilla konsepteilla, niin kyllä sinne osuisi paljon muitakin kuin näitä forever alone -tyyppejä.


      • 12+14
        Hulluruoho. kirjoitti:

        Onhan niitä vaikka mitä sinkkuristeilyjä ja baari-iltamia, mutta ei niihin enemmistö tahdo mennä, koska ne leimattu jo valmiiksi epätoivoisina parisuhdetta pakkomielteenomaisesti hakevien jutuiksi. Etenkin naiset välttävät näitä ja mikäli paikalle joitain naisia tuleekin, niin ne ovat lähes poikkeuksetta siiten ikäloppuja ja kamalia sekä epätoivoisia. Naiset ja etenkin nuoremmat kokevat ahdistavaksi sen, että tutustumiselle on jo ennakolta asetettu jokin päämäärä ja luontevalle yhdessäololle ja hauskanpidolle vailla sen ihmeempiä tarkoitusperiä ei jää tilaa.

        Eurosinkkujen tilaisuuksissa on naisia 2-4 kertaa enemmän kuin miehiä. Että ei kannattaisi taas kertoa omia ennakkoluulojaan.


    • StadinTaximies

      Taxikuskina saa naisilta paljon tyrkkyjä, muutaman kanssa jopa seurustellutkin :-) vaikka itellä ikää vajaa 50 niin silti alle 30t naisetkin kiinnostuneita ?!!!

      • Kuulehan sinä taxari

        Niin se vaan on, että naisilla ei oikein säteile. Nimittäin taksikuskeilla on varmasti Suomen yleisin ja helpoin juttu taustalla. Nääs AUTOKOULU... Eli ei siihen pääkoppaa paljon tarvita :) Iso osa omistaa saman kortin, kuten minäkin, mutta ei me nokkaamme nosteta kuten taksikuskit...

        Lähiomainen on taksikuskina ja immeiset on valittanu, että moni taksikuski on aika uuno seuranpitäjä. Tämä tuttu itse ei ole sellainen todellakaan. Lisäksi taksikuskeja vaivaa YLPEYS. Miksi ollaan nokka pystyssä ? Koulutuksenko takia :)

        Taksikuski on vain ja ainoastaan palvelija. Lähiomaiseni on sitä mieltä, että osa taksikuskeista on ihan vika alalla. Oikeita "turpa kurtussa"-duunareita.

        Yksi taksikuski kerto, että nainen ehotti hänelle seksiä....umpihumalassa :) Ja niin se on varmasti Stadin Taximiehenkin kanssa :)

        Joudun tekemisiin taksikuskien kanssa viikottain työni takia. Joukossa on muutama kuski, jotka on juttelijoina aivan fiksuja miehiä. Suurin osa heistä on kuitenkin ihan perseestä... Paras ollut yksi naiskuski. On saanut nauraa....


    • niin olisihan se hyvä kun joku rahamies perustaisi vaikka jonkun sinkkujen tapaamispaikan tai järjestäisi jonkun tapahtuman tai jotain vastaavaa.. olen huomannut että kun ei baareissa ja klubeilla riekkuminen innosta niin hankalaa sitä on seuraa löytää.. harvemmin sitä tulee mieleen siwan kassajonossa kysyä edessä olevalta nätiltä tytöltä että "jos satut olemaan sinkku niin kiinostaisiko lähteäkahville". ajatuksen tasolla helppoa, mutta toteutus...kerran kokeillu ja onnek oli nopeet jalat..;)

      Mutta tälläisenä yltiöpositiivarina..kyllä se kaikille joskus kohdille sattuu..miullekin kai joskus..ja jos ei satu niin kaverin kanssa ollaan puhuttu että... Koiran kanssa voi lenkkeillä ja katsoa elokuvia, ruokaa osaa laittaa itsekkin ja niin kauan kun jompikumpi käsi toimii niin ei pitäisiolla periaatteesa mitään hätää..jumankekka tolla britney spearsilla on hyvä ääni ja vangitseva katse...ja taas ville eksyi pahasti aiheesta ja keskustelun aiheesta


      Mutta joo aiheeseen palatakseni niin kyllä jos olisi joku luonteva paikka missä kävisi ainoastaan sinkkuja ja ihmiset olisivat selvinpäin niin todellakin kävisin siellä...perustakaapa joku keskisuomen joku sinkkujen urheilukerho tai vastaava..sinkkujen "AA" kerho tai jotain yhtä järetöntä..

      • blap blap blap

        eurosinkut


      • tehele
        blap blap blap kirjoitti:

        eurosinkut

        Eurosinkut on varmaan ihan kiva pääkaupunkiseudulla asuville, mutta esim. Tampereella on niillä aivan onnettoman vähän tapahtumia.


      • ei eurosinkuille
        blap blap blap kirjoitti:

        eurosinkut

        eurosinkutkin on muuttunut sisäänlämpeäväksi seurakunnaksi......eipä ollut mitenkään avoin vastaanotto niiden tapahtumassa.....never again...


      • Eurosinkkuilija
        tehele kirjoitti:

        Eurosinkut on varmaan ihan kiva pääkaupunkiseudulla asuville, mutta esim. Tampereella on niillä aivan onnettoman vähän tapahtumia.

        Itse olen viihtynyt hyvin Tampereen Eurosinkkujen tapahtumissa. Totta, että niitä saisi olla enemmänkin, mutta jokainenhan meistä voi tapahtuman järjestää koska tahansa... :). Itsekin olen moiseen uskaltautunut pari kertaa.

        Syömässä käymiset ja peli-illat esimerkiksi ovat mukavaa ajanvietettä. Monenlaista voisi ehdottaa eivätkä kaikki tapahtumat vaadi kovin ihmeellisiä järjestelyitä. Harmikseni eurosinkkujen tapahtumissa on tupannut olemaan n. 2/3 naisia. Mutta kivaa on kuitenkin!


      • Eurosinkkuilija
        ei eurosinkuille kirjoitti:

        eurosinkutkin on muuttunut sisäänlämpeäväksi seurakunnaksi......eipä ollut mitenkään avoin vastaanotto niiden tapahtumassa.....never again...

        Ikävää, jos olet tuntenut olosi vaivautuneeksi ekalla käynnilläsi. Mistähänpäin maata olet... Onneksi ainakin Tampereella on eräs järkkäri, joka aina huomioi uudet tulokkaat todella mukavasti ja toivottaa tervetulleeksi. Itselläni siis hyvä kokemus.

        Ei kannata yhdestä tai kahdesta kokemuksesta vielä luovuttaa!


      • tehele
        Eurosinkkuilija kirjoitti:

        Itse olen viihtynyt hyvin Tampereen Eurosinkkujen tapahtumissa. Totta, että niitä saisi olla enemmänkin, mutta jokainenhan meistä voi tapahtuman järjestää koska tahansa... :). Itsekin olen moiseen uskaltautunut pari kertaa.

        Syömässä käymiset ja peli-illat esimerkiksi ovat mukavaa ajanvietettä. Monenlaista voisi ehdottaa eivätkä kaikki tapahtumat vaadi kovin ihmeellisiä järjestelyitä. Harmikseni eurosinkkujen tapahtumissa on tupannut olemaan n. 2/3 naisia. Mutta kivaa on kuitenkin!

        No katsotaanpa mitä on tarjolla. Viikottaiset: keskiviikkoisin sählyä (voi plääh), aikaan joka ei sovi minulle ikinä töiden takia. Muut tapahtumat: marraskuussa ei Tampereella mitään, joulukuussa ei mitään, tammikuussa ei mitään... Helsinki Helsinki Helsinki vaan.

        Jos jokainen voi järjestää tapahtuman, niin mitä jos panisit järjestäen? Tai jos tunnet sieltä muita, niin tökkisit niitä? Paha minun on mitään ruveta järjestämään kun minkäänlaista kokemusta koko sakista ei minulla ole (kun ei ole niitä tapahtumia, joissa pääsisi edes vähän tutustumaan).


      • Eurosinkkuilija
        tehele kirjoitti:

        No katsotaanpa mitä on tarjolla. Viikottaiset: keskiviikkoisin sählyä (voi plääh), aikaan joka ei sovi minulle ikinä töiden takia. Muut tapahtumat: marraskuussa ei Tampereella mitään, joulukuussa ei mitään, tammikuussa ei mitään... Helsinki Helsinki Helsinki vaan.

        Jos jokainen voi järjestää tapahtuman, niin mitä jos panisit järjestäen? Tai jos tunnet sieltä muita, niin tökkisit niitä? Paha minun on mitään ruveta järjestämään kun minkäänlaista kokemusta koko sakista ei minulla ole (kun ei ole niitä tapahtumia, joissa pääsisi edes vähän tutustumaan).

        Voin kertoa, että ensimmäinen tapahtuma, jossa kävin Tampereen Esseissä, oli itse järjestämäni. Sen jälkeen olen järjestänyt pari tapahtumaa. Niin ja aikaa tässä on kulunut vasta puoli vuotta. Ei se järkkääminen niin kamalan vaikeaa ole.Ei kaikkeen tarvitse kuin laittaa ilmoitus ja riippuen paikasta kerätä ilmottautumiset ja varata paikat, että jokainen mahtuu. Toimeen siis :)!


      • lopotet

    • peilistä katsoo

      Koen itse, että suurin ongelma ihmisten välisissä suhteissa on se, ettei tajuta omia ulkoisia rajoitteitaan.

      Jos itse on harmaa/väritön, ehkä lyhyenpuoleinen, vatsaa on kertynyt hieman tai jos ei ole, niin muuten vaan löysähköä tavaraa on ympäri kehoa ja hiusrajakin saattaa olla hivenen takaraivoa kohti karannut, niin ei voi odottaa mitään enempää siltä toiselta osapuoleltakaan. Eikä tarvitse olla edes mitään edellämainituista, vaan ihan mitäänsanomattoman näköinen niin edellä mainittu pätee.

      Silti etsitään sitä Britney Spearsin näköistä tyttöystävää, tai Heidi Klumin, tai jos ei niin pitkälle mennä niin ainakin Jenni Vartiaista saisi muistuttaa.

      Miksi ne Britneyt, Heidit ja Jennit sellaisen miehen ottaisivat? Heille on Johnny Deppit, Mikko Leppilammet ja H&M:n kuvastojen mallipojat.

      Sen harmaan, mitäänsanomattoman, hintelän, plösähtäneen tai muuten vaan tavismaisen miehen on vain tyydyttävä omaan vastineeseensa. Eli ohuttukkaiseen, rillit nenällä keikkuvaan, iso takalistoiseen/laiheliiniin maantienharmaaseen naisimmeiseen.

      Siinä resepti onnelliseen loppuun. Ja sama pätee tietysti myös toisinpäin.

      Miksi se on niin vaikeaa katsoa sinne peiliin realistisesti? Jos ei nettideittisivustolla tule kuvankauniilta naisilta vastauksia, on aika myöntää itselleen, että he kilpailevat eri sarjassa sinun kanssasi. Ja heille tulee niin paljon viestejä, etteivät he millään kykene jokaisen kuvattoman peruspetterin viestiin vastaamaan kiitos ei.

      • järki hoi

        Parisuhteethan muodostuvat pelkästään ulkonäön perusteella, joo...


      • sillitrooli

        Mun mielestä sellainen isohko pylly on aika kiva naisella. Siis ei mikään megaleveä sellupylly, mutta isohko saa olla kuitenkin. Eli täällä on ainakin yksi mitäänsanomaton ja lievästi laihaläski mies, joka tykkää ja pitää kauniina juuri sellaista naista, mikä itselle sopisikin. En halua mallinmitoissa olevaa naista. Löllypyllyt on jees.


      • ertjkl

        Tämä on kyllä hyvin pitkälle totta. Kumppanilta toivotaan, halutaan ja vaaditaan paljon, mutta omia vajavuuksia ei huomioida lainkaan.


      • Totuuden ääni.
        sillitrooli kirjoitti:

        Mun mielestä sellainen isohko pylly on aika kiva naisella. Siis ei mikään megaleveä sellupylly, mutta isohko saa olla kuitenkin. Eli täällä on ainakin yksi mitäänsanomaton ja lievästi laihaläski mies, joka tykkää ja pitää kauniina juuri sellaista naista, mikä itselle sopisikin. En halua mallinmitoissa olevaa naista. Löllypyllyt on jees.

        Sinä olet malliesimerkki miehestä jolla on aivan liian suuret luulot itsestään ja omasta tasostaan. Palstalla kertomasi muut asiat ovat kertoneet sen selvästi vaikka nyt yritätkin esittää muuta.


      • jgkjlhkjk
        sillitrooli kirjoitti:

        Mun mielestä sellainen isohko pylly on aika kiva naisella. Siis ei mikään megaleveä sellupylly, mutta isohko saa olla kuitenkin. Eli täällä on ainakin yksi mitäänsanomaton ja lievästi laihaläski mies, joka tykkää ja pitää kauniina juuri sellaista naista, mikä itselle sopisikin. En halua mallinmitoissa olevaa naista. Löllypyllyt on jees.

        "Mun mielestä sellainen isohko pylly on aika kiva naisella."

        Sun ja 80%:n muista miehistä. Jono alkaa tuolta.

        Siis sellainen nätti, pyöreä, isohko pylly tietenkin. Ei mikään "megaleveä sellupylly", hyi hyi.


      • sillitrooli
        Totuuden ääni. kirjoitti:

        Sinä olet malliesimerkki miehestä jolla on aivan liian suuret luulot itsestään ja omasta tasostaan. Palstalla kertomasi muut asiat ovat kertoneet sen selvästi vaikka nyt yritätkin esittää muuta.

        Missä kohtaa olen esittänyt suuria luuloja itsestäni?


      • sillitrooli
        jgkjlhkjk kirjoitti:

        "Mun mielestä sellainen isohko pylly on aika kiva naisella."

        Sun ja 80%:n muista miehistä. Jono alkaa tuolta.

        Siis sellainen nätti, pyöreä, isohko pylly tietenkin. Ei mikään "megaleveä sellupylly", hyi hyi.

        Nyt täytyy sanoa, että en ihan ymmärtänyt mitä halusit kommentoida.


      • koo kökkö
        ertjkl kirjoitti:

        Tämä on kyllä hyvin pitkälle totta. Kumppanilta toivotaan, halutaan ja vaaditaan paljon, mutta omia vajavuuksia ei huomioida lainkaan.

        Lisäksi vuodesta toiseen yksin elelevälle käy helpost niin, että käytöstavatkin menevät alaspäin, kun ei ole läheistä "peilaamassa". Pientä katkeroitumista ja elämän vähäiseen antiin pettymistä tapahtuu myös teille, arvoisat herrat, ei yksinomaan meille vanhoille piioille. Nämä sisäiset puutostilat tulevat esiin asenteissa ja puheessa, mikä täällä palstalla kuuluu erityisen hyvin.


      • vaadinko liikaa :D

        mites jos haluaa krista kososen näköisen ja on itte ihan "mitään sanomattoman" näköinen muttei lihava eikä (kai?) kauheen rumakaan?


      • peilistä katsoo
        vaadinko liikaa :D kirjoitti:

        mites jos haluaa krista kososen näköisen ja on itte ihan "mitään sanomattoman" näköinen muttei lihava eikä (kai?) kauheen rumakaan?

        Ikävä kyllä vaadit, koska Krista Kosonen on huippuesimerkki sen luokan kaunottaresta, johon tavallisella tallukalla ei ikinä ole mitään mahkuja. Ja jos ei ole varma (kai?) onko kauheen ruma, niin yleensä on :(. Jos ei ole kauheen ruma niin sen kyllä näkee peilistä..


    • musicman1042

      Entiä, vaan tässä kivannäk pitkähiux 49/178/75 vapaa muusikko jakais kainalon, kodin, keikkabussin, elämän ja erämaajärvet kivan, pienen, Suom/Ulkomaalaisen Mirrin, Muusan, Ladyn kaa. (ehkä myös duunin, josko laulat, soitat some instruments, omaat ajokortin tai oot rav-alalla?).
      Soitathan/txt mulle 358442101288, tarjoisin drinxut! E-mail: [email protected], fotoja löydät Prof.: musicman1042 Suomi24 ym tai varmemmin with phone, viel varmemmin ku tavataan mielell viel tänään!
      Klishee: Yksin ei wiihdy kauan..
      Suukko wasemman korwan taaxe.. ;>
      Itä-Turku, Suomi/Finland

    • No nii... täällä taas kierrellään ja kaarrellaan. Jos on tarve niin menee asiallisesti suoraan kysymään, ei siinä pitäisi olla mitään kiusallista tai hävettävää. Jos on rauhallinen eikä ala panikoimaan niin kyllä sen pitäisi sujua. Se tosin kyllä vaatii hiukan itseluottamusta, mutta kyllähän teillä sitä on. Jos ei tämä nyt ajatuksena oikeen iske, niin nähkää sitten hiukan matkustusvaivaa ja menkää sinne sinkkuristeilylle. Siis, jos niitä vielä järjestetään. Ei tämä voi olla niin vaikea asia.

    • Multa jäikin tässä itseasiassa se kaikkein oleellisin sanomatta:)
      Itse henkilökohtaisesti en luota tai usko minkäänlaisiin ennalta sovittuihin tai määriteltyihin menetelmiin näiden iskupaikkojen suhteen. Yllätys rules:)

    • Näin meillä

      Kiinnostavan miehen voi löytää mistä vaan. Olin tässä taannoin erikoislääkärillä ja heti kun ovesta astuttuani näin sen miehen, oli kuin salama olisi välähtänyt!
      Kun hän siinä jossain vaiheessa tutki kättäni hyvin hellästi ja mielestäni ihmeellisen kauan silitellen, en meinannut saada sanaakaan suustani. Tiheä tunnelma oli oikein aistittavissa. Sen jälkeen on ollut siellä sairaalassa vielä pari käyntiä ja olen huomannut, että tunne on molemminpuolinen ja aina vaan voimistunut. Siinä on sitten outo tilanne, kun saman pöydän ääressä on hoitaja, joka ei voi olla huomaamatta meitä kahta toisiaan todella pitkään tuijottavaa paria ja varmaankin ääliömäiseltä näyttävää hymyilyä.
      Nyt on tietenkin ongelmana se, kuinka asia voisi edetä. Lääkäreiltä on kielletty potilaiden kanssa hengailu. Ja kuinka edes voisi sopia jotain...........

      • weepee

        Miksi lääkäriltä olisi kielletty tutustuminen potilaaseen paitsi, jos tämä on mieleltään järkkynyt, alaikäinen tai jotain? Vastaanotolla ei varmaan sovi ruveta ehdottelemaan, mutta jos törmäys potilaan ja lääkärin välillä tapahtuu vapaa-ajalla? En tiedä. Ehkä joku kertoo?

        En halua vähätellä käsitystäsi tunteiden molemminpuolisuudesta, mutta tosiasia on, että pitkään sinkkuna elellyt ihastuu helposti kaupan kassaan, parturiin, lääkäriin, hoitajaan, .. Heidän työtään on käsitellä ihmistä kohteliaasti, miellyttävästi, ehkä ystävällisestikin. Ja me sinkut janoamme juuri tuota myötämielisyyttä, lempeyttä, toisen ihmisen kosketusta yli kaiken. Joskus niin paljon, että uskomme työtään asiallisesti tekevän ammatti-ihmisen tuntevan meitä kohtaan samoin. Olen itse sinkku ja myös asiakaspalvelutyössä, joten kuvio on tuttu.


      • Näin meillä
        weepee kirjoitti:

        Miksi lääkäriltä olisi kielletty tutustuminen potilaaseen paitsi, jos tämä on mieleltään järkkynyt, alaikäinen tai jotain? Vastaanotolla ei varmaan sovi ruveta ehdottelemaan, mutta jos törmäys potilaan ja lääkärin välillä tapahtuu vapaa-ajalla? En tiedä. Ehkä joku kertoo?

        En halua vähätellä käsitystäsi tunteiden molemminpuolisuudesta, mutta tosiasia on, että pitkään sinkkuna elellyt ihastuu helposti kaupan kassaan, parturiin, lääkäriin, hoitajaan, .. Heidän työtään on käsitellä ihmistä kohteliaasti, miellyttävästi, ehkä ystävällisestikin. Ja me sinkut janoamme juuri tuota myötämielisyyttä, lempeyttä, toisen ihmisen kosketusta yli kaiken. Joskus niin paljon, että uskomme työtään asiallisesti tekevän ammatti-ihmisen tuntevan meitä kohtaan samoin. Olen itse sinkku ja myös asiakaspalvelutyössä, joten kuvio on tuttu.

        Joo, arvasin, että joku ottaa esiin tuon ettei kiinnostus voisi olla molemminpuolista vaan paremminkin toiveajattelua. Ja lääkäri tosiaankin teki työtään asiallisesti.
        En halua kertoa tarkemmin mitä tapahtui, mutta tuon lääkärin käytöksessä ja reaktioissa tapahtui sellaisia mitä ei voi itse saada aikaan tahdonalaisesti (kuten ei esim.voi punastua vaan päättämällä punastua).
        Ja itse olen melkoisen pidättyväinen, joten en olisi varmasti aloittanut tuijotustuokioita, jollei hän olisi sitä ensin tehnyt. Olen itsekin hämmentynyt, joten ymmärrän, että sitä on vaikea muidenkaan uskoa.
        Vapaa-ajalla nyt tietenkin voisi tehdä mitä lystää, mutta kun ei ole mitenkään todennäköistä, että jossain törmäisimme.


    • voi teitä

      niin olisihan se hyvä kun joku rahamies perustaisi vaikka jonkun sinkkujen tapaamispaikan tai järjestäisi jonkun tapahtuman tai jotain vastaavaa..


      MITÄHÄN VARTEN RÄKÄLÄT ON OLEMASSA!

    • tavis

      Sikäli olet oikeassa, etteisellaista luontevaa tapaamismahdollisuutta enää olekuin vaikkapa vanhempiemme aikana, jolloin oli tanssiaisia, ulkolavoja kesäisin, latotansseja, työyhteisökokoontumisia jne selville. Räkälässä on ne kännieinot, joita ei kukaan jaksa.

      • Kaikki tanssimaan!

        Voi hyvänen aika, Suomen kesä ja talvikin on edelleen täynnä tanssiaisia ja tanssilavoja! Ja pääosa ihmisistä on selvin päin. Ja kyllä, tansseissa käy myös paljon nuoria ihmisiä!

        http://tanssi.net/fi/p/maakunnat.html


      • syys1962
        Kaikki tanssimaan! kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, Suomen kesä ja talvikin on edelleen täynnä tanssiaisia ja tanssilavoja! Ja pääosa ihmisistä on selvin päin. Ja kyllä, tansseissa käy myös paljon nuoria ihmisiä!

        http://tanssi.net/fi/p/maakunnat.html

        Joo, tanssiminen on mukavaa.
        Olen itse useamman vuoden käydyt kohtuu paljon tansseissa, tavannut mukavia ja mielenkiintoisia miehiä, jotkut ovat sytyttäneet enemmän mut harmikseni ovat olleet varattuja :(


    • Loveslayer

      Hankalaa on kumppanin löytäminen kun pitäisi vain keskittyä omaan itseen vaikka sydän halajaa rakkautta ja sitä olisi annettavanakin paljon.
      Eilenkin illalla mietin että lähtiskö sitä baariin kattelemaan miehiä selvin päin, josko tapaisi jonkun fiksun ja kiinnostavan. Mutta ainahan se vaatii sitten rahaa ja ensnnäkin fiilistä lähteä yksin, koska turha odottaa kavereilta että lähtisivät. Kaikki perheellisiä/parisuhteessa.
      Ja mikä huvittavinta, baarissa tyypit kyselevät sitten miksi olet yksin täällä ja mikset seurustele... voi huoh.
      Pelkkiä mulkkuja kun tämän naisen eteen osunut =(
      Unelma olisi tavata joku päivänvalossa jossakin selvin päin.
      Mahtavaa, että joku aloitti tämän keskustelun kun juuri olen itse mietiskellyt samaa kuumeisesti viime aikoina. Tuntuu että pitäs pakolla alkaa vaan menemään yksin joka paikkaan eikä jäädä miettimään kotiin että menenkö.

      • VllaSukkainen

        Jos kumppania kaipaa, kannattaa mennä yksin, järki päässä, mutta avoimin mielin. Itse jäin aikoinaan kotiin, kun ne ainoat kaverit olivat pariutuneet. Nyt olenkin jo varsin tyytyväinen kotikissa, joka harrastaa yksin kaikenlaista. Enää en edes osaa kuvitella, missä ja miten miehiin voisi tutustua.


    • Yualle

      SPR Veripalvelu

      • Yualle

        Terveitä, itsestään huoltapitäviä ja tautistatuksensa tuntevia naisia 20-40v. Ei täällä ole parisuhteessa olevien aikaa ravata luovuttamassa, joten pääosin ovat vielä sinkkujakin =)


    • Koirasmies

      Hommaa koira, niin saat naisen, mies!!

      Monella naisella on koira, ja kun lenkittää koiraa, niin aivan varmasti jossain vaiheessa tulee vastaan "koiranaisia" ja sitä kautta tulee helposti jutustelua koirista ja siinä sivussa voi tulla suhdekin, kun on sama kiinnostuksen kohde ja harrastus.

      Tämä tietysti edellyttää että on aidosti koirista kiinnostunut ja haluaa koiraan sitoutua, ei ole koiraa kohtaan oiken käyttää sitä vain välikapaleena naisen saantiin, pitää oikeasti haluta se koira.

      • ATmaster

        Tosiaan, lemmikkien kanssa ulkoilu on yksi tapa löytää kumppania itselleen. Keskustelun aihe löytyy suoralta kädeltä ja siinä saattaa kiinnostuksen kohteet kohdata samalla. Varmasti hyväksikin koettu tapa, harmi ettei ainakaan itselläni tämä toiminut vielä.
        Tässä kummiskin on muutamia tenkkapoita, jotka on hyvä tuoda esiin, kuten esim. jotkut ihmiset ovat allergisia, joten eläimet ovat heille pitkä no no.
        Toinen asia on se, että jotkut ihmiset eivät vain ole eläinrakkaita tai voi edes sietää mitään eläimiä lähettyvillään, aivan kuten jotkin ihmiset eivät ole lapsirakkaita.


      • antihistamiini

        entä jos olen allerginen koirille?


    • Glove

      Käy ostamassa hanska. Ei valita, antaa aina ja on miellyttävä.

    • kolme paikkaa

      Laiva, after ski mestat talvella, taksijono... Kaikissa noista on käynyt flaksi muutaman kerran.
      Asiallisuus ja kohteliaisuus ja reippaus niin siinäpä se.

    • Hyvä kysymys... mutta vissiin erilaiset tapahtumat ja bändi keikat joissa liikkuu samanhenkisiä kuin itte olen niin kohtaa parhaiten, jos on kohdatakseen. Sit kaverien kautta myös on oiva keino.

    • ajomies ei kiirehdi

      opiskelupaikoissa on vaan sellanen vika että ei ehdi kaikkia naisia panemaan jos on lyhyt koulutus, viimeksi 2 vuoden opiskelussa en kaikkia ehtinyt painaa, muutama potentiaalinen jäi vielä jäljelle, mutta kivaa oli silti, akat ikäänkuin kaatui ilmaisena syliin sen paremmin iskemättä. valkkasin luonnollisesti nuorimmat. pari ikäistäni jätin ajamatta vaikka olivat tyrkyllä

    • Jowie

      Sattumankauppa on se avainsana. Usein liian hanakka treffailuhalukkuus näkyy ihmisessä ja flaksi ei käy. Toki poikkeuksia on, mutta ne on yleensä sitten tosi hyvällä itsetunnolla varustettuja ja myös silmää miellyttäviä ihmisiä jotka voi jollain lausekkeellakin hurmata. Tavallisemman ihmisen on vaan parempi olla olematta liian tyrkky ja haku päällä. Uskoo enempi siihen sattumaan ja on vaan eri tilanteissa aistit auki ja valppaana.

    • Ongelma on enempikin asenteissa. Ei paikoissa. Meidän kulttuurissa usein mielletään jotkut paikat sopimattomiksi ja toiset paikat vain iskemistä varten jne. Unohdetaan, että siellä missä on sosiaalisia kontakteja on ihmisiä ja mahdollisuuksia. Mikä estää juttelemasta ihmisille missään? Ellei ole erillistä käskyä pysyä tietyn aidatun verkon takana ja puhuminen kielletty paikoissa.

    • Huugot

      Mitkät sellasia urheiluseuroja on joissa vois tavata sekalaista porukkaa? Itse kuulun kyllä muutamaan, mutta lajit on sellaisia että yksinään on vähän hankala harrastaa ja kun kaverit ovat pariutuneet ja hengaavat vain kotona kullan kainalossa, niin on myös minun harrastusmahdollisuudet vähenneet. Ei ole kuitenkaan kiva mennä suht. alottelijana tunkemaan osaavimpien porukkaan lajissa jossa tosiaan aina tarvitsee yhden kaverin vähintään.
      Toisaalta enää ei huvita toisessa seurassa urheilla kun exä huseeraa niin monessa paikassa ja joka kerta että ei huvita hänenkään seuranhakuaan siellä sivusta katsella... Ja mikä pahinta - jos se tanssiminen ei kiinnosta :)

      • :)

        Potkunyrkkeily on hyvä urheilulaji naisten iskemiseen myös parisuhdemielessä. Monessa seurassa jopa puolet harrastajista on naisia, ja pariharjoittelu helpottaa tutustumista kummasti. Lisäksi lajissa järjestetään peruskursseja, joten harrastuksen saa aloittaa muiden aloittelijoiden joukossa ja porukka toimii hyvänä tukijoukkona silloinkin kun siirrytään harjoittelemaan yhdessä edistyneempien kanssa. Suosittelen kokeilemaan, jos yhtään kiinnostaa.


    • atomi68

      Mitenkäs olisi ”suosittelija toiminta”. Esim. Facebookissa voitas ilmaista omassa Facebook profiilissa, että sinua voivat kaverit suositella omille sinkkuystävilleen. Jokaisella meillä on sinkkumiehiä ja -naisia Facebook listoillamme, niin voisimme ”vinkata” näille sinkkuystävillemme, että sinun ”Matti” ja sinun ”Maija” kannattaisi ehkä tutustua toisiinne, koska mun mielestäni voisitte sopia toisillenne. Sitten nämä ”Matti” ja ”Maija” miettivät ottavatko tämän ”suosittelijan” vinkin käsittelyyn ja ottavat toisiinsa yhteyttä. Tällainen ”puolueeton suosittelija” siinä välissä voisi tehdä yhteydenottamisen vähän helpommaksi :))

      • EnemmänOikeaaElämää

        Ton voi tehdä ihan oikeassakin elämässä: kysyä kaverilta lähdetkö sokkotreffeille, jos pyydän yhtäsinkkukaveriani seuraksesi. Ja jos suostuvat, naisen numeron/mailiosoitteen voi antaa miehelle tai toisinpäin. Ei ole vaikeaa... Pitäisin ainakin itse nolona, jos profiilissani näkyisi kaikille lista ehdotetuja sulhasia. Auts.


    • Kyllä tuolla etelän lomilla tutustuminen käy sassiin.

    • Huugot

      Kuinkas sitten tapahtuis "kohtelias kieltäytyminen" siellä facebookissa? Voihan siellä ihan helposti muutenkin ottaa jo yhteyttä vaikka kuvan perusteella kiinnostaviin ihmisiin. Mutta mites kieltäydyt kohteliaasti esimerkiksi ylä-asteaikaisten luokkakavereiden "missä olemme nyt" -luokkakokouksesta, kun et ole yhdenkään entisen luokkakaverin kanssa ollut yhteydessä sitte niiden vuosien kun oli pakko samassa luokassa opiskella? Sitä sovellutusta fb vielä on vailla, "kohtelias, kiitos mutta ei kiitos" - nappi.

    • Vastalauseke

      Suomi ei ole sen takapajuisempi parinetsinnässä kuin muukaan maailma.

    • Lenkiltä löytänyt

      Se on oikeastaan harmi, että entinen luonteva paikka, tanssipaikat, eivät ole enää muotia. Jos aikoo tanssia kunnolla, on oltava selvä tai ainakin melkein. Nykyisin tanssipaikoilla näkee aika vähän nuoria.
      Kansalaisopistot, urheiluseurat, erilaiset harrastuspiirit ovat hyviä. Mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon. Kysymys on kai enemmän kärsivällisyydestä. Harrastuspiireissä eteneminen voi olla hidasta. Kassajono on toki nopea, tosi tuloksetkin helposti aika lyhytaikaisia. Lenkkipolkukin on ihan ok, jos uskaltaa avata suunsa.

      • TanssimaanTanssimaan

        Kyllä lavoilla käy nuoriakin! pitää vaan mennä oikealle lavalle ja valita ilta jolloin on nuoremman väen suosima esiintyjä!

        esim. Souvarit yms. ei kiinnosta nuoria lainkaan, sen sijaan Finlandersin keikoilla nuorempaa väkeä on runsaammin. Muita nuoria kiinnostavia orkestereita ovat mm. FBI-beat, Varjokuva, Sinitaivas, Syke, Yölintu yms.

        Lavatanssikulttuuri ei ole kuollut ja tanssilava on oikeasti vaihtoehto viinanhuuruisille kapakoille ja seduloille!


    • ...........

      sehän tulee kohta se ''dinnerdate¨ vai mikä se oli parinetsintäohjelmasarja niin nelosella vai subilla....aika hauska idea,hae sinne!

    • osta koira. koirasi kanssa, mene lenkkipolulle tai koirapuistoon. koirapuisto hyvä siks, et sul saattaa olla kodin hollil se vakikoirapuisto missä käyt aina ja koiras koirakamut on siellä myös lähes päivittäin. ja plussaa että omasta koirasta/ista on iisi repii puheenaihetta.

    • achtungjuden

      Pahan heitit.Baareista ei tosiaan löydä kuin lyhyitä tuttavuuksia,ja ainakaan mun unelmien nainen ei tod käy baareissa.
      Kouluista ja työpaikoilta on tullut bongattua jokunen asiallinen tuttavuus.Samoin kotibileet ja muutenkin tuttavaporukan illanistujaiset on hyviä paikkoja tavata uusia ihmisiä.Kahteen jälkimmäiseen tosin liittyy yleensä alkoholi. Ei hyvä.alkoholi saa kyllä estot katoamaan,mutta samalla katoaa se oikea luonnekin.Ja aistien vääristyminen humalassa on petollista ;) Pari kertaa sopinut baarissa mukavantuntuisen tyttelin kanssa treffit viikolle,ja yllätys on ollut melkoinen kun nähnyt ekaa kertaa selvänä :)
      Ruokakaupat ja vastaavat paikat on aika vaikeita.Ei ainakaan mulla olis helposti pokkaa ehdottaa kassatädille mitn deittiä,vaikka mukavia puhellaankin kun kaupassa asioin.


      Nettijuttuja ei ole tullut kokeiltua,vaikka muutama tuttava on sieltä pidempiaikaisen kumppanin löytänytkin.Teoriasssa hyvä idea kun saa rauhakseen tutustua,mut jotenki sellanen käsitys pääkopassa että netissä hakee seuraa vaan kaikkein epätoivoisimmat ja karuimmat tapaukset.Toisaalta taas nää kavereiden nettituttavuudet on ollut ihan pätevän oloisia typyköitä,joiden kanssa homma on edennyt jopa perheen perustamiseen.

      Faktahan on ettei kumppania tarvi etsiä mistään.Se tulee vastaan sitten kun tulee. Siihen asti rehaa niitä bupiruusuja kotiin ja toivottaa aamujlla hyvät loppuelämät :) Ei tuu sitä tarvetta sitten enää "aikuisiällä"

      Hyvää joulua ja onnellista vappua terveisin tonttuukko

    • 20-v nuorimies

      Mun mielestä etenkin nuorilla ja nuorilla aikuisilla on todella vähän mitään toimivia keinoja etsiä paria, jos ei siis esimerkiksi opiskele jossakin. Olen itse 20-vuotias ihan hyvännäköinen mies ja veikkaan, että naispuoliset henkilöt saattavat pitää minua hyvänä seurana.

      Jotenkin tuntuu siltä, että ainoat paikat, mistä voisi naisseuraa hakea, ovat nimenomaan jotkin kaameat, sedula-tyyliset räkälät, missä ihmiset sekoilevat holtittomasti umpikännissä. Ja sellainen meno ei vaan itseä kiinnosta ja koen niissä paikoissa oloni epämukavaksi, kun itselle ei alkoholi juuri maistu ja kännissä oleminen tuntuu vain huonolta. Ja muutenkin baareista saa useimmiten vain niitä "yhden illan hoitoja", jotka jälkeenpäin kaduttaa.

      Mietin usein, missä ihmeessä sitä voisi tutustua tosimielellä tyttöihin. Nettideittailua olen kokeillut ja joitakin tyttöjä joskus sitä kautta tavannutkin, mutta mitään pysyvää suhdetta ei ole sieltä löytynyt. Ja jos Suomessa yrittää jossain julkisella paikalla jutella jollekin mukavanoloiselle tytölle, saa osakseen usein vain epäilevän katseen ja vaivautuneen vastauksen.

    • ehdottomasti paras

      Parhaita kavereita löytää seurakunnan puuhista: nuorisokuorosta, jne...
      Uskovat ihmiset ovat elämäntavoiltaan kestävällä pohjalla.

    • aeghaet

      sikälimikäli uskovaiset nyt mitään rakkautta tuntee.kylmiä ku fileeratut lahnat.

    • triiiiiii

      MINUN KANSSANI TREFFEILLE! avoimin mielin ! ei mitään nettideittailua :D

      • tulilatva1

        No toki,missä,milloin


    • ihana vanhuus

      Yleiset tanssipaikat on hyviä tapaamispaikkoja sekä miehille että naisille. Niistä on kaverit ennenkin löydetty

      • 20-v nuorimies

        Niin jos on yli 50-vuotias. Ei vain nuorille ole sellasia paikkoja.


      • SwingSwing
        20-v nuorimies kirjoitti:

        Niin jos on yli 50-vuotias. Ei vain nuorille ole sellasia paikkoja.

        Kokeilepas lähteä lähimmän swingtanssiseuran treeneihin opettelemaan tanssia. saat nähdä että nuorisoa kyllä on mukana! Esim. Helsingin seudulla swingiä opettaa Comets, Treella Swingteam. Muissakin kaupungeissa opetusta löytyy, googlelta kysymään ja treeneihin mukaan!

        Swingtanssin harrastajilla on omia bileitä, mutta käyvät myös perinteisissä lavatansseissa. nykypäivän oikeat lavatanssit eivät ole pelkkää eläkeläishumppaa.. suosittelen!


      • SwingSwing
        20-v nuorimies kirjoitti:

        Niin jos on yli 50-vuotias. Ei vain nuorille ole sellasia paikkoja.

        Lisäys edelliseen:

        Ja mitä se haittaa jos ikäjakauma tanssipaikassa on laajempi? Pääasiahan on, että siellä on myös oman ikäisiä!


    • saariston mies

      Tuo on asia jota en ole milloinkaan ymmärtänyt. Onko ihmissuhteen etsiminen jokin ongelma? Minulla kun ei tarvitse tehdä juuri muuta kuin rantautua veneellä vaikkapa Helsingin Kauppatorin rantaan tai sitten johonkin muuhun vastaavaan paikkaan lähistöllä niin ei kauaa vie kun joku tulee sanomaan jotain tai kyselemään että mistä tulen. Jos kerron että olen merimies ja sen että asun saarella niin johan sitä kuvitellaan vaikka mitä ja aletaan romantisoimaan että minkälaista elämäni on jne. En ole ikinä ymmärtänyt kun jotkin miespuolisista ystävistäni sanoo kaipaavansa seksiä tai ylipäätään että löytäisi jonkun. Maailma on ihmisiä täynnä vai onko? Ainakin minä näen väkeä aina jos menen Helsinkiin, Tallinnaan tai Espooseen. Että eiköhän tuosta väenpaljoudesta löydä aina jonkun ja jos ei muuten niin menköön vaikka rantateitä pitkin kävelemään ja sanoo jotain. Ihme on jos ei ala juttu luistaa. Kyllä tuo on itsestä kiinni jos haluaa hakea seuraa. Minulla kun on yleensä vain päinvastainen ongelma ja siksi asunkin kaukana ulkosaaristossa liki keskellä Suomenlahtea. Täällä saan olla rauhassa ja nautin siitä. Tosin tännekin olisi tulijoita mutta kiitos ei.

    • KIEROUS KUNNIAAN
      näin minä kerran tein-> olin abcllä ostoksilla ja kassalla sitten huomasin että vartija tuijottaa mua, ja mietin että olenko niiin kauhean näköinen että mua pitää tuijottaa?
      No pakkasin tavaroitani kaikessa rauhassa ja sitte se sano että tervetuloa uudelleen minulle muttei seuraavalle asiakkaalle.. Silloin mulla iski että "mä haluan sen numeron" menin autoon hetkeksi ja mietin että mitenköhän mä sen saisin.. ja keksin. Takas kauppaan ja "hei anteeks ette oo sattumoisin nähny mustaa puhelinta..multa hukkunu..." vartija sitten kaivoi puhelinsa ja sanoi että soittaa siihen että mennään kaupan puolelle kuuntelemaan ;). Siinä kierreltiin hyllyjä ja pakastealtaita ja sitten hän sanoi että jos se autossa on? Mentiin sitten sinne ja hän soitti uudestaan ja sieltähän se "löytyi". Lähetin sitten viestin että kiitos kaikesta ja anteeksi vaivasta. kiva että auttavaisia ihmisiä on olemassa" Sitten viestiteltiin pari pv ja mentiin kahville. Vieläkin ollaan yhteydessä ja miehelle ku kerroin että tämä oli suunniteltu juttu niin nauroi vaan ja oli otettu. :)

      Ja mä en ollu mikään laiha isorintainen hyväperseinen nainen vaan tasapaksu ilman meikkiä ja pieruverkkareissa liikenteessä ja miehet ei yleensä minusta kiinnostu. Mutta näin hyvin kävi :)

      • dgweg

        Nerokasta! :D Voitko vielä kertoa miten sait sen viestittelyn käännettyä siihen, että päädyitte menemään kahville? Miten se jatkui siitä "kiva että auttavia ihmisiä on olemassa" kohdasta?


      • dgweg kirjoitti:

        Nerokasta! :D Voitko vielä kertoa miten sait sen viestittelyn käännettyä siihen, että päädyitte menemään kahville? Miten se jatkui siitä "kiva että auttavia ihmisiä on olemassa" kohdasta?

        No kysyin että käykö näin usein ja onko pitkä yö yms hän kyseli sitten mitä mä tein. perus smalltalkia ja kun laittoi noita hymiöitä aika tiuhaan tahtiin niin jotenki uskalsin sitten kysyä että kahville joskus kiitokseksi nii suostui.


    • kasva aikuiseksi

      Typerä kysymys ja kuulostaa epätoivoiselta tyypiltä.Ei sitä seuralaista tarvitse etsiä,se tulee kun on tullakseen tai sitten ei.Ei se mistään paikasta ole kiinni.

      • etsimään vaan!

        "se tulee kun on tullakseen tai sitten ei"

        Ei se homma niin mene, että yhtäkkiä vain kotiovelle tulee joku unelmien mies/nainen ja sanoo, että rakastan vain sinua!

        Kyllä sitä seuraa pitää vain etsiä jostain.


      • ymmärrys ohoi
        etsimään vaan! kirjoitti:

        "se tulee kun on tullakseen tai sitten ei"

        Ei se homma niin mene, että yhtäkkiä vain kotiovelle tulee joku unelmien mies/nainen ja sanoo, että rakastan vain sinua!

        Kyllä sitä seuraa pitää vain etsiä jostain.

        Haloo opettele lukemaan tai ajattelemaan,en ole kirjoittanut että odottele kotona,normaali ihmiset kulkevat muuallakin.


      • ATMaster

        Mielestäni olin kertonut, että puhuin asiasta yleiseltä kannalta, enkä itsestäni, mutta selvästikkin olit lukenut väärin ennen kuin kirjoitit tai sitten olin saanut itseni kuulostamaan sellaiselta, että puhuisin itsestäni. Joka tapauksessa oli asia miten päin vain, niin onko kysymys sinäänsä sitten typerä, jos näin moni haluaa kummiskin keskustella siitä?
        Myöskin haluaisin korjata, että en juoksentele yht ympäriinsä etsiskelemässä epätoivoisesti naista, joten en usko että olisin mitenkään ainakaan ihmeellisemmin epätoivoinen kuin kukaan muukaan, joka parisuhteeseen haluaisi.
        Vanha sanonta on tosiaan myöskin tuo, että "se tulee kun ja jos se on tullakseen", mutta mielestäni tämä ei tarkoita sitä, etteikö asian eteen voisi jotain tehdäkkin.


      • nainen.
        ymmärrys ohoi kirjoitti:

        Haloo opettele lukemaan tai ajattelemaan,en ole kirjoittanut että odottele kotona,normaali ihmiset kulkevat muuallakin.

        Suomi on kylmä maa, ei täällä voi ulkona kokoajan hillua! Jos hilluu siellä sun täällä niin ihmisiä voi tavata, tosin eri asia onko sitä mitä hakee.


    • suosittelen

      gaybaareja. Ja tärppi käy kuin siimaa....

    • TanssimaanTanssimaan

      Täällä on useampaan kertaan jo mainittu tanssiminen ja tanssilavat.

      Faktoja:

      Tanssilavoilla on aina enemmän naisia kuin miehiä.

      Tanssilavoilla erityisesti nuoremmista miehistä (20-30) on huutava pula, nuorempia naisia kyllä riittää.

      Tanssitaidon voi kehittää tanssikursseilla, joilla (yllätys yllätys) on usein enemmän naisia kuin miehiä.

      Tanssiessa saa naisen kanssa sen n. 6 min lähes kahdenkeskistä aikaa jona aikana voi jutustella niitä näitä ja alustavasti tutustua.

      Jos jaksat panostaa tanssimiseen tosissasi, eli opettelet ja harjoittelet runsaasti kehittäen hyvän tanssitaidon, käytännössä kuulut tanssilavojen alfa uroksiin sen jälkeen ja voit valita parhaat päältä. Lavalla tanssitaito on se joka painaa vaakakupissa kaikkein eniten, hyvälle tanssijalle naiset antavat anteeksi yhtä sun toista muuta pikku puutetta mennen tullen!

      Miinusta:

      Tanssitaidoksi ei riitä se, että osaat kävellä vaihtoaskeleella ja kääntää naisen aina lavan kulmissa. Pitää oikeasti nähdä vaivaa että oppii tanssimaan.

      • ja ratsaille ;-)

        Just näin, naulan kantaan! Viimeiset pari miestä ovat löytyneet tanssilattialta! Se läheisyys saa ilmeisesti hormonit hyrräilemään vähän tehokkaammin kuin esim. tavan lenkkeily.

        Toinen harrastus, joka ihan huutaisi miehiä mukaan on ratsastus. Tervehenkistä meininkiä, jonka harrastajista n. 98 % on naisia, enenevässä määrin aikuisia kuitenkin, ja timmissä kunnossa...


      • missä niitä on

        Ketjun aihe oli mistä löytää, joten mitäs jos vielä kertoisit missä niitä tanssilavoja on tai mistä niitä löytää. Eli jos vaikka googlaan niitä niin hakusanalla "tanssilavoja" ei kyllä vastausta löydy, vaan esim tällaisia keskusteluja aiheesta.


      • TanssimaanTanssimaan
        missä niitä on kirjoitti:

        Ketjun aihe oli mistä löytää, joten mitäs jos vielä kertoisit missä niitä tanssilavoja on tai mistä niitä löytää. Eli jos vaikka googlaan niitä niin hakusanalla "tanssilavoja" ei kyllä vastausta löydy, vaan esim tällaisia keskusteluja aiheesta.

        www.tanssi.net

        Tuolta löytyy tanssipaikkaoppaita ja muuta tietoa.

        Aivan aluksi kannattaisi googlata kumminkin ne tanssiKURSSIT. Koska lavalla pitäisi osata tanssiakin.

        Hakusanoina tanssikursseilel voi käyttää esim. "seuratanssi" tai "lavatanssi" niin löytää varmemmin oikeanlaisia kursseja. Kilpatanssihan on ihan oma maailmansa sitten.. tosin hyvä harrastus sekin ja miehiä sielläkin taidetaan kaivata lisää?


    • dollycat

      Mitkä tahansa keinot ja tavat ovat mielestäni ok - riippuen ihmisen persoonallisuudesta, tavoista, harrastuksista jne - iskeä ja tulla isketyksi voi tulla niin baareissa (selvin päinkin!), tanssipaikoissa, netissä, harrastuspiireissä (jos siellä on miehiä/naisia), kadulla, kaupungilla, kerhoissa, opiskelupiireissä, metrossa, junassa - ihan missä vain!
      Miehet ovat yleensä niitä aloitteentekijöitä, ja metsästäjän roolissa. Tanssipaikoissa, joihin ei tulla dokaamaan, käy yleensä paras flaksi - voin näin naisena kertoa. Nettikin on ihan hyvä paikka, miksi ei, jos haluaa olla tehokas - tosin itse totesin, et vie liikaa aikaa, ja kerralla tulee liikaa yhteydenottoja, ei jaksa. Joitakin tapailin, ihan ok-tyyppejä, mut ei kuitenkaan kiinnostanut sen enempää. Kun ei ole enää biletysiässä, seuran löytäminen on haasteellisempaa, ja tilaisuudet vähentyneet. Rima jo vähän liiankin ylhäällä, vaikkei kenties edes saumaa siihen, mutta laatuun pitää panostaa. Minua on yritetty iskeä kaikissa yllä mainituissa paikoissa, ja jopa beachillä, uimahallissakin, mikä aika hämmentävää. Mielestäni paikalla ei ole niin merkitystä, jos joku kiinnostaa, aina voi yrittää jotain kahville kutsumista tms, leffaan - jos ei anna niin ei otakaan. Kaupan kassajonotkaan ei yhtään hassumpi paikka, en ymmärrä miksi pitää niin ahdasmielisesti rajata "ne paikat" ja "yrittää löytää uusia paikkoja".

      • ?????????

        Tanssipaikoissa, joihin ei tulla dokaamaan

        Mitäs paikkoja nämä ovat?


      • tanssipaikkoja ?
        ????????? kirjoitti:

        Tanssipaikoissa, joihin ei tulla dokaamaan

        Mitäs paikkoja nämä ovat?

        Ei ne jotka tietää suostu sitä kertomaan, tekevät vain pilaa niistä jotka eivät tiedä.


      • Yksflikka1111

    • Unisex vessat!

      Olen huomannut, että mielenkiintoisia keskustelunalkuja saa aikaan kimppavessoissa.

      Ihan totta.

    • pelimies perjantaina

      Paras iskupaikka on perjantai-iltana klo 17 jälkeen Citymarketin tai Prsiman kassajono. Turhautuneet virkanaiset ovat melko hanakoita ja ahneita seksiin raskaan työviikon jälkeen.

    • Foreveralone11

      Mitä itse olen todennut, todennäköisimmin kumppanin löytää joka päiväisistä työ/koulu/harrastus-kuvioista. Tuolla tavalla jos olet tekemisissä joka päivä jonkun mielenkiintoisen tyypin kanssa, pääsette ehkä alkututtavuus-asteelle ja siitä sitten voi olla mahdollista edetä vähän pidemmälle.
      Myöskin jos kaveripiirissä on joku joka tuntee jonkun hyvän tyypin, niin tätäkin kautta ovat jotkut löytäneet kumppanin. Kavereilla kun on omat kaveripiirinsä ja tuttavapiirinsä, ja sielläkin on varmasti joukossa sinkkuja.

      Näin kaikki mun kaverit on kumppaninsa löytäneet ja vielä suhteellisen nuorella iällä. Ja muutenkin olen huomannut että tuolla tavalla se yleensä löytyy, vaikken ite ole löytänyt ketään. Tosin se johtuu luultavasti omasta kömpelyydestä. En oikein osaa tutustua kehenkään livenä vaikka voin jutella ihan normaalisti ihmisten kanssa. Sitten kun pitäisi päästä tekemään lähempää tuttavuutta, niin se loppuu siihen etten tiedä mitä sanoisin.

    • Kikka kolmonen:

      Naiset rakastavat sankareita.
      Auta naista hädässä ja esitä pyyteetöntä herrasmiestä siihen päälle niin kohtapa rynkytät häntä jo kuin tulpatonta mopoa!

    • Nuorempi

      Vähän kyllä hävettää teidän vanhempien puolesta jos oikeen pitää paikkakin suunnitella mistä mennään iskemään. Se kun ei ole sen vaikeampaa kuin että jos tulee kiinnostavan näköinen naama eteen niin juttele/ keksi jotain kysyttävää. Jos se pitää sua jotenkin outona sen jälkeen niin so what, ei se muuta kun ajattelee et jaa yritettiinpä mua iskee tänään. Ja jos tosissaan ei mitään järkevämpää juteltavaa keksi kuin että "mitä harrastat" niin kyllä ansaitseekin olla yksin. Munaa ja mielikuvitusta peliin.

      Ja laittakaapa tähän vastaus tiedoksi muille miehille jotka tätä lukevat että saavat jonkunlaisen valaistuksen. Jos mies tulee sinulle sanomaan jotain jossain niin olet yleensä hämilläsi,sanaakaan et ehkä sano ja välttelet katsetta yms. Haluatteko että mies jatkaa juttelua siitä huolimatta vai pitäisikö hänen painua vattuun?

      • 30 + v

        " Vähän kyllä hävettää teidän vanhempien puolesta jos oikeen pitää paikkakin suunnitella mistä mennään iskemään. "
        Oletko siis vielä niin nuori ettet tajua joidenkin olevan jo varattuja hieman vanhempina.
        Niiden iskuyrityksistä ei hyvää seuraa jos vielä väärässä paikassa erehtyy yrittämään.


    • Sukkanuuskanen

      Siis faktahan on, että baarissa selvinpäin on turhauttavaa mennä tekemään tuttavuutta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ja nämä mainitsemasi muut paikat on juuri siitä huonoja, kun niihin suurin osa ihmisistä ei mene pariutumaan, jolloin se tilanne on niin vaivalloinen ja kieroontuneita katseita saa hyvin usein vastaansa.

      Suomessa ei taida olla käytössä "speeddatea". Tässähän olisi ainakin se hyvä puoli, että kaikki jotka sinne menee, ovat lähes saman asian perässä. Siinä tapaa vaikka sen 10 eri ihmistä ja juttellaan siinä 4-10 minuttia per henkilö. Tapahtuman jälkeen voisi ottaa mielenkiintoiseen ihmiseen yhteyttä.

      Jotain tällaista voisi soveltaa. Tuleehan siinä myös varmaan huonoja puolia esille, mutta näin äkkiä mietittynä se olisi nettitreffien paranneltu versio.

      Valitettavasti ei taida pahemmin Suomessa olla tällaisia tällä hetkellä ja kuitenkin ilman järjestäjää tämä ei olisi mahdollista.

    • Nuorempi

      "Ja nämä mainitsemasi muut paikat on juuri siitä huonoja, kun niihin suurin osa ihmisistä ei mene pariutumaan, jolloin se tilanne on niin vaivalloinen ja kieroontuneita katseita saa hyvin usein vastaansa. "
      Hävettävää kerta kaikkiaan hävettävää. Joten tuonko takia kannattaa jättää väliin?

      Niistä muista ihmisistä sen verran että kuvitteleppa itsesi heidän tilalleen ja kuvitteleppa mitä he sillä hetkellä ajattelevat, ei taidakaan olla mitään kieroja katseita vaan ihan mielenkiinnosta heränneitä. Enkä usko että siitä kauhean meheviä juttujakaan saa keksittyä" hei yks tyyppi yritti iskee yhtä naista"= siis mitä tää on toihan on ihan luonnonlakien vastaista.

      Että tekosyitä kaikki selitykset. Oma pää se se on ainoo ongelma kun rupee keksii kaikkee ihan hölynpölyä mitä haittaa voi tulla.

      • n5n5n5

        " Joten tuonko takia kannattaa jättää väliin? "
        Ei vaan siksi, ettei niiden mahdollisen puolison reaktio iskuyrityksestä ole pelkkä katse.
        Ja siltikään ei mitään sormuksia käytä, tai on hanskat kädessä ...


    • hyviä ihmisiä

      Seurakunnan kuorosta tai nuorten kuorosta löytyy kaveri, jolla on pysyvät arvot.

      • Niinpä...

        Ja lestadiolaisten parista löytyy varmasti myös "hyviä arvoja" omaavia ihmisiä.


    • aspaerten

      Ravintolassa vessa on paras iskupaikka. Kaikki on niin perusasioiden äärellä.

    • EskoRiihi

      No mä sanoisin että noin ylensä, niin naiset voisi kai olla vähän aktiivisempia... mä luulen että miehet alkaa olla vähän väsynyt siihen (turhaan) aktiivisuuteen, harva mies jaksaa enää yrittää, toisaalta naisten aktiivisuus ei keskittyisi kun pariin malli poikaan tai porno näyttelijään... ns. tavallista miestä nainen ei voisi koskaan lähestyä ??? joten lopputulos ??? :-)

    • allu11000

      Oma kokemukseni nettideiteistä on sellainen, että pitäisi itse pystyä kokoajan tuottamaan paljon mielenkiintoista sisältöä toiselle. Yleensä kaikki loppuu siihen, kun kumpikaan ei pysty tuottamaan tyhjästä näkemättä toista ihmisistä mitään mielenkiintoista. Toisille ei käy myöskään heti tapaaminen tms.

    • Kultakaivos

      Oispa jollain varaa laittaa vaikkapa mehubaari josta vois ostaa pientä purtavaakin, pizzoja, hamppareita, sipsejä, hedelmiä, salaatteja, kahvia yms. Toisessa nurkassa ois lautapelejä joita voi pelata sekä miehet että naiset. Esim. Coronaa, biljardia, Aliasta ja miljoonaa muuta vaikkapa korttia. Ois varmaan aika juhlaa tällaisena tietokoneaikana. Ei olis leimattu miksikään sinkku- ym. erikoisbaariksi. Vain paikka niille joita ei räkälät, harrastus-, opiskelu- ym. paikat kiinnosta. Siellä kävis kuka haluais. Voishan vielä viikonloppuisin olla joku pieni nurkka tanssijoille esim. karaoken tahtiin. Iso olohuone aikuisille.

      • tehele

        Tällaista varten voisi vaikka perustaa osuuskunnan. Olen mukana.


      • ...

        Paikka täyttyisi mielenterveys- ja päihdekuntoutujista (tommosia paikkoja ne niiden päivätoimintakahvilamestat ry pohjalla on), eläkeläisistä, uskovaisista, pitkäaikaistyöttömistä.

        Mahdollisesti näin.
        Vaan itse olen sitä mieltä, että edellä mainituissa ryhmissä ei ole mitään vikaa, vaan jos nuo sen ensin löytää, niin muun asiakaskunnan saaminen hankaloituu. Sisäänpääsymaksuhan asian korjaisi, mutta tulisiko sitten ketään.


      • Kultakaivos
        ... kirjoitti:

        Paikka täyttyisi mielenterveys- ja päihdekuntoutujista (tommosia paikkoja ne niiden päivätoimintakahvilamestat ry pohjalla on), eläkeläisistä, uskovaisista, pitkäaikaistyöttömistä.

        Mahdollisesti näin.
        Vaan itse olen sitä mieltä, että edellä mainituissa ryhmissä ei ole mitään vikaa, vaan jos nuo sen ensin löytää, niin muun asiakaskunnan saaminen hankaloituu. Sisäänpääsymaksuhan asian korjaisi, mutta tulisiko sitten ketään.

        Samaa olen miettinyt, kun joku keksii keinon, niin kertokoon. Miten voisi laittaa ikärajan mehubaariin ja millä perusteella? Ja sitten tuo mainitsemasi asiakkaat, ehkä hoituisi pääsymaksulla. Maine pitäisi saada, mut minkälainen?


      • tehele
        ... kirjoitti:

        Paikka täyttyisi mielenterveys- ja päihdekuntoutujista (tommosia paikkoja ne niiden päivätoimintakahvilamestat ry pohjalla on), eläkeläisistä, uskovaisista, pitkäaikaistyöttömistä.

        Mahdollisesti näin.
        Vaan itse olen sitä mieltä, että edellä mainituissa ryhmissä ei ole mitään vikaa, vaan jos nuo sen ensin löytää, niin muun asiakaskunnan saaminen hankaloituu. Sisäänpääsymaksuhan asian korjaisi, mutta tulisiko sitten ketään.

        Luulenpa, että mielenterveys- ja päihdekuntoutujat eivät kuitenkaan joukolla rynnistä tuommoiseen "normaalin väen" paikkaan. Monilla heistä on varmaan isohko kynnys lähteä olemaan paikkoihin, joissa heitä saatetaan katsoa karsaasti. Heillä on paljon niitä omia paikkoja ja omaa toimintaa, joihin mennä ja joissa voi tuntea olevansa turvassa "samanlaisten" seurassa. Eli en usko että tuosta mitään ongelmaa syntyisi.

        Ja ihan normaalisti sieltä häiriköivät tapaukset heitettäisiin pihalle, niin kuin muistakin illanviettopaikoista.

        Pääsymaksua en kannata.


      • peilistä katsoo

        Olen ollut pizzeriassa töissä ja saanut siinä kassalla ollessani tosi paljon treffipyyntöjä, tyyliin 'tarvitsetko kuittia?' - 'vain jos kirjoitat siihen puhelinnumerosi :)'.

        Eikä ole olleet mitään kammotuksia, olen ollut tosi otettu, punastunut ja kiittänyt- ja jos olisin ollut sinkku olisin ottanut joka kerrasta vaarin. Tässä tapauksessa vaan kävi niin, että se poikaystävä jo oli löydetty entuudestaan.

        Eli hyvät miehet, siinä ei ole mitään hävettävää pyytää kivannäköistä mimmiä kahveelle jne jne esim pizzerian, kahvilan tai huoltoaseman tiskillä. Pahinta mitä voi sattua on se, että toinen kohteliaasti kieltäytyy.


    • nettitreffailija

      Nettideittailussa on myös se ongelma,että asialle täytyy omistautua aika erilailla kuin livedeittailuun.Olen tutustunut jonkin verran ihmisiin nettideittisivujen kautta,ja aina se on yhtä raskasta(silti roikun siellä,olen koukussa).Samat asiat pitää selittää 20 eri ihmiselle,ja joka kerta yrittää antaa itsestään kiinnostava kuva pelkkien sanojen avulla ilman että paljastaa itsestään liikaa,mutta silti tarpeeksi.Samalla on yritettävä osoittaa kiinnostusta toista kohtaan,ja pitäisi huomata ajoissa täyttääkö toinen ne "omat kriteerit",koska jos pitää käsillä liian monta ehdokasta yhtä aikaa,heidän ominaisuutensa menevät helposti päässä sekaisin,kun ei osaa yhdistää ominaisuuksia ja kasvoja,kun kasvoja ei ole nähnyt.Ja kun aina ei edes tule etunimet puheeksi,niin yritä siinä sitten muistaa että "mies1985 oli se sähkömies,jamppa10000 oli pienen pojan isä ja toimistotöissä,depechemode87 oli se joka oli vasta eronnut" jne jne.

    • dancing

      Hei nykyisin on kaikenlaisia tanssikursseja. Lavatanssit ja lattarit ym. seuratkaa ilmoituksia ja pysykää mukana porukassa siltä saa ystäviä, jotku on löytänyt
      elämänkumppanin. Ja kaikenlaisia urheiluharrastuksia löytyy myös, jos vähänkään on kiinnostusta ja urheilumieltä. Sohva pottuna oleminen ei kannata.
      Oppia ikä kaikki.

    • niin tai näin

      En ole ikinä kuullutkaan mistää eurosinkuista.

      Kuntonyrkkeilyn olen ainakin huomannut huonoksi miestenbongauspaikaksi, koska ketään ei kiinnosta muu kuin treenaaminen ja sinnekin he menevät kaverin kanssa. Kuntosalilleni taas pääsee vain naiset. No sitten keksin aloittaa juoksemisen, mutta yllättäen lenkillä tulee vastaan rutkasti naisia :D juoksen varmaan vääriä polkuja? Omistan koiran, mutta se tuntuu olevan suurin turn off miehille, että ota tässä nyt selvää.

      Nettideittailunkin olen kokenut turhaksi, kun miehiltä ei irtoa muuta kuin oletpa kaunis-kommentti tai sitten he voivottelevat, että muuten olisin kiinnostunut, mutta kun asut niin kaukana. Sitten muutama mies on juossut karkuun, kun ovat kuulleet korkeakouluopinnoista.

      • havannalo

        Soulsister.


      • puheita paljon

        Olen huomannut myös että lenkkipolulla tulee paljon naisia vastaan ja en nyt ole mistään seinästä revitty, katsekontaktia mahdoton saada.Seuraavana iltana baarissa sitten kännissä kelpaa eniten p jauhava.


    • aloitan tällai

      laittakaas lista eri ikäsille mistä löytää yleisimmin

      20 opiskelukuviot

      30 ?

      40 ?

    • ei suomesta löydy!

      tämän takia painankin filippiineille katselemaan vaimoa... ei nämä suomalaiset siiderin pöhöttämät mätisäkit enää oikein kiinnosta! ja kaiken hyvän lisäksi luulevat olevansa kauniita! ja eipä mene aikaakaan kun huomaat ettei ole kuin asuntovelkaa ja pian avioero!

      • Iske tai älä

        Kuulkaahan pojankoltiaiset kun vanha, kokenut mieskonkari kertoo mistä ja miten nainen isketään...

        Tanssilava on ikivanha iskupaikka... En nyt puhu siis mistään inkkareitten sadetansseista miss pitäs osata kaiken maailman rumbat ja ihmeelliset voltit vaan supisuomalaisesta parketista. Jos vaan osaat edes jotenkin hoippua niin ei muuta kuin parektille.

        Älä nyt ole niin höperö, että menet sinne huonoissa ryysyissä ja parta ajamatta. Jos niin teet, niin heität aikasi ja rahasi hukkaa. Ja niin on vanha laki, että jos aiot iskee naisen niin ihan v***ksi menee koko homma, sillä ei naista isketä... Ei pidä lahtee iskemään ja karmee kiihko päällä ettiä ittelleen pimua.

        Se kun ei toimi niin ei toimi.... Tansimaan kun mennään niin mennään etsimään ihmistä, jonka kanssa tuntuis synkkaavan ja juttu luistavan. Kyllä sitten jos sulla on yhtään maalaisjärkee, niin sun leukaluus puhuu asiat aivan kuin itsestään sellaista että joku päivä olette happyjä yhdessä.

        Ei iskeminen ole mikään pirskatinmoinen rituaali vaan mielenkiintoinen, elämää sytyttävä juttu.

        Toinen juttu on laittaa esim. lehti-ilmoitus. Älä nyt kilju siellä ja väitä sitä vanhanaikaseks jutuks. Mä sain vaimoni niin....Että pidä nyt mieles aisoissa.

        Kyllä streetilläkin voi alkaa luoda pikkuhiljaa suhdetta. Esim. jos sinä liikut yleisillä kulkuvälineillä niin nainen jota usein näet, niin pikku rupattelusta se alkaa....tai loppuu :) Ei ole tyhmää alkaa puhumaan esim. säästä. Siihen kommentoi tyhminkin nainen.

        Mutta voin sanoa kokemuksesta, että usein naiset (paitsi iso osa vanhemmista naisista) on pirskatin huonoja juttelijoita. Murisee naiset usein kuin nälkäänäkevät....Poikkeuksena usein sairaanhoitajanaiset, jota työssään oppivat rupattelemaan. On kuulkaa ilo tavata hyvä keskustelijanainen. Iso osa naisista on ihan oikeesti tolloja pitämään keskustelua yllä ja puhumaan small talkkia. Sori yleistykseni, mutta niin vaan on.... Vai onko :)

        On hieno kokemus, kun nainen kiittää seurasta ja juttelusta. Niin on käynyt. Muistuu ikäni yksi bussimatka. Aloin ihan muutamalla sanalla juttelemaan yhden käytävän toisella puolella olevan vanhemman naisen kanssa. Juttu luisti kuin itsestään....oli hauskaa ja mielenkiintoista keskustelua. Mukaan tuli yksi mies. Eli jutteluamme kuunneltiin. Oli kiva kun ihmisiä kiinnosti rupattelumme.
        Nainen kiitti erotessamme seurastani. Olin otettu.

        Olen aika uuno ja tollo kaveri juttelijana....jos toinen osapuoli on sellainen...."joo, kyllä, ei....". Auta ja armias jos sellainen osuu kohdalle.

        Nii se vaan on. On yksinäisiä naisia ja miehiä vaikka kuinka....niin miks sitten et kokeilisi onneasi.


    • lussijussi

      Mikä pönttö tämä ATK master on? Lautasellako se nainen pitäis tuoda. Iskupaikkana on koko maapallo, ja on varsin hyvä iskupaikka. Ei sellasta paikkaa ole olemassakaan jossa ei voisi iskeä/tutustua naiseen. Jos vaan uskaltaa lähtä kotoa pois villiin maailmaan niin se on täynnä iskupaikkoja. Pois tollast typerät ajatukset, että typerä tai nolo iskupaikka.

      Kyllä netistäkin voi löytää kumppanin. Itse en kyllä ala treffipalstan kautta seurustelemaan kun kokemusta on, että niillä naisilla on aina useampi viritys meneillään.

      • minä vaan

        Pakko vielä kommentoida, koska olen "niitä naisia" joilla on nettitreffi-ilmoitus. En kuitenkaan lukeudu tohon kategoriaan, joilla on aina useampi viritys meneillään! Ei siis tarvinne yleistää/leimata kaikkia jonku ikävän kokemuksen takia, vai mitä :) Toki saatan muutaman kanssa viesteillä samaan aikaan, mut se on semmosta alkututustumista. Sit jos/kun sopii jonkun kanssa tapaavan livenä, ni sit katotaan yks tapaus kerrallaan! :D Ei tätä kumppanin "etsintää" kannata ottaa niin kireellä pipolla.. :P


    • mies, 30

      en ymmärrä (netti)treffailua ilmoitusten perusteella. ainakin mulle tärkee et teen vaikutuksen olemuksellani enkä millään cvllä. harrastakoot ne ketä kiinnostaa mut ei ole mun juttu.

      sama toisin päin kans. haluan kiinnostua naisesta siksi mitä hän viestittää käytöksellään. en siksi että olen lukenut meillä olevan samanlaiset harrastukset ja elokuvamaku.

    • niin tai näin

      En oikein ymmärrä tätä naistenhaukkumiskulttuuria mikä nykyään tuntuu olevan vallalla - netissä on kyllä helppoa kasvottomana huudella.

      Mutta se on totta, että koko maailma on avoinna, jos ei suomalainen innosta, niin siitä vain maailmalle seikkailemaan.

    • NN..

      Sinkkupipo päähän,,sinkkupanta hiuksiin, sinkku tarra tai merkki takkiin..mie ainakin voisin kokeilla heti..

      • triii

        haahaha :D isko vähän hyvä


    • juupajuuuuu

      Ei mielestäni ole hyvää tai huonoa iskupaikkaa. Parhaat mahdollisuudet tulee kun on sosiaalinen, osallistuu moniin juttuihin mukaan ja tutustuu mahdollisimman moniin ihmisiin, miehiin ja naisiin. Koskaan ei tiedä kenen kautta törmää sitten siihen kumppaniin. Baarit ym.illanvietot, tilaisuudet, opiskelu- ja työpaikat niitä todennäköisimpiä paikkoja on. Nettideittailu on hyödyttömäksi koettu. Itsensä kehittäminen on avain menestykseen, se pitää muistaa... Lenkkipolulta ja kaupan kassalta on vähän jähmeää alkaa kylmiltään ketään pokailemaan, se ei yleensä luonnistu kuin pelimiehiltä.

      • nykyään menevä

        Samaa mieltä olen itsekkin: hyvää tai huonoa iskupaikkaa ei olekaan.
        Itse olen aikaisemmin ollut hieman jäinen ja ujo...ja olen vieläkin tosiaan.
        Sinkkuna ehdin viettää muutaman vuoden paria mitätöntä muutamaviikkoista "suhdetta" lukuunottamatta. seksiä oli vielä vähemmän.

        Rupesin seuraamaan tilannetta tarkemmin että miten "pelimiehet" käyttäytyvät naisten seurassa ja eipä siinä mitään sen ihmeellisempää ollutkaan kun osaa sanoa herrasmiesmäisesti "Moi, saanko esitellä itseni, nimeni on xxxxx" ja tyhjällä mielellä jatkaa keskustelua eteenpäin mitään häpeilemättä tai jännittelemättä.

        Tämän lauseen voi kuka tahansa sanoa missä vain, ja itselleni ei ainakaan koskaan ole vastaus kuulunut "et saa esitellä itseäsi...."

        Minkä takia tyhjällä mielellä?

        koska: Miehen ja Naisen pariutuminen ja parisuhde on maailman normaalein, ja luonnollisin asia. Mikään tässä maapallossa ei ole yhtä luonnollista kuin se, että mies ja nainen tapaavat, seurustelevat, harrastavat seksiä ja rakastavat toisiaan.

        Kun tämän olin tajunnut ja annoin luonnon viedä asiaa eteenpäin itseni sitä liian paljon ajattelematta tai stressaamatta, on asia kääntynyt päälaelleen.

        Nyt olen tosi ihanan tytön kanssa parisuhteessa ja hieman sitä ennen tapailin useita tyttöjä kunnes olin sitä mieltä että tämä kyseinen on kaikista kivoin minulle.

        Ja jos joskus kaukotulevaisuudessa olen taas sinkku...tiedän että samalla menetelmällä löydän varmasti jonkun ihanan ihmisen.

        Eli : Paikasta riippumatta tai huolimatta esitelkää itsenne kohteliaasti ja olkaa aidosti kiinnostuneita toisesta vaikka ette vielä häntä tuntisikaan niin hyvä tulee.



        Terveisin:
        Luuserista Voittajaksi pelkästään luonnonvoimalla.


      • fjfj5858
        nykyään menevä kirjoitti:

        Samaa mieltä olen itsekkin: hyvää tai huonoa iskupaikkaa ei olekaan.
        Itse olen aikaisemmin ollut hieman jäinen ja ujo...ja olen vieläkin tosiaan.
        Sinkkuna ehdin viettää muutaman vuoden paria mitätöntä muutamaviikkoista "suhdetta" lukuunottamatta. seksiä oli vielä vähemmän.

        Rupesin seuraamaan tilannetta tarkemmin että miten "pelimiehet" käyttäytyvät naisten seurassa ja eipä siinä mitään sen ihmeellisempää ollutkaan kun osaa sanoa herrasmiesmäisesti "Moi, saanko esitellä itseni, nimeni on xxxxx" ja tyhjällä mielellä jatkaa keskustelua eteenpäin mitään häpeilemättä tai jännittelemättä.

        Tämän lauseen voi kuka tahansa sanoa missä vain, ja itselleni ei ainakaan koskaan ole vastaus kuulunut "et saa esitellä itseäsi...."

        Minkä takia tyhjällä mielellä?

        koska: Miehen ja Naisen pariutuminen ja parisuhde on maailman normaalein, ja luonnollisin asia. Mikään tässä maapallossa ei ole yhtä luonnollista kuin se, että mies ja nainen tapaavat, seurustelevat, harrastavat seksiä ja rakastavat toisiaan.

        Kun tämän olin tajunnut ja annoin luonnon viedä asiaa eteenpäin itseni sitä liian paljon ajattelematta tai stressaamatta, on asia kääntynyt päälaelleen.

        Nyt olen tosi ihanan tytön kanssa parisuhteessa ja hieman sitä ennen tapailin useita tyttöjä kunnes olin sitä mieltä että tämä kyseinen on kaikista kivoin minulle.

        Ja jos joskus kaukotulevaisuudessa olen taas sinkku...tiedän että samalla menetelmällä löydän varmasti jonkun ihanan ihmisen.

        Eli : Paikasta riippumatta tai huolimatta esitelkää itsenne kohteliaasti ja olkaa aidosti kiinnostuneita toisesta vaikka ette vielä häntä tuntisikaan niin hyvä tulee.



        Terveisin:
        Luuserista Voittajaksi pelkästään luonnonvoimalla.

        Saimmepa me tyhmät ja saamattomat luuserit Sinulta hyviä vinkkejä.

        Oi että kun kaikki on helppoa ja elämä niin ihanaa, että oikein naurattaa.

        Kuinkahan täysipäisiä partnereita sitten tyhjällä mielellä löytyy, no kyllähän
        aina vakka kantensa valitsee, joten mitä tuota miettimään. Heh heh ;)

        Niin, milloinkaanhan sitä ei tiedä että mistä se "Rakkaus" iskee, jos iskee.
        Kummasti se muuten nostaa onnistumisen mahdollisuutta, kun on ensin
        hoitanut omat taloudelliset asiat sellaiseen kuntoon, ettei ole merkitystä
        sillä, kun maksumieheksi joutuu kuitenkin.


      • ookafk
        nykyään menevä kirjoitti:

        Samaa mieltä olen itsekkin: hyvää tai huonoa iskupaikkaa ei olekaan.
        Itse olen aikaisemmin ollut hieman jäinen ja ujo...ja olen vieläkin tosiaan.
        Sinkkuna ehdin viettää muutaman vuoden paria mitätöntä muutamaviikkoista "suhdetta" lukuunottamatta. seksiä oli vielä vähemmän.

        Rupesin seuraamaan tilannetta tarkemmin että miten "pelimiehet" käyttäytyvät naisten seurassa ja eipä siinä mitään sen ihmeellisempää ollutkaan kun osaa sanoa herrasmiesmäisesti "Moi, saanko esitellä itseni, nimeni on xxxxx" ja tyhjällä mielellä jatkaa keskustelua eteenpäin mitään häpeilemättä tai jännittelemättä.

        Tämän lauseen voi kuka tahansa sanoa missä vain, ja itselleni ei ainakaan koskaan ole vastaus kuulunut "et saa esitellä itseäsi...."

        Minkä takia tyhjällä mielellä?

        koska: Miehen ja Naisen pariutuminen ja parisuhde on maailman normaalein, ja luonnollisin asia. Mikään tässä maapallossa ei ole yhtä luonnollista kuin se, että mies ja nainen tapaavat, seurustelevat, harrastavat seksiä ja rakastavat toisiaan.

        Kun tämän olin tajunnut ja annoin luonnon viedä asiaa eteenpäin itseni sitä liian paljon ajattelematta tai stressaamatta, on asia kääntynyt päälaelleen.

        Nyt olen tosi ihanan tytön kanssa parisuhteessa ja hieman sitä ennen tapailin useita tyttöjä kunnes olin sitä mieltä että tämä kyseinen on kaikista kivoin minulle.

        Ja jos joskus kaukotulevaisuudessa olen taas sinkku...tiedän että samalla menetelmällä löydän varmasti jonkun ihanan ihmisen.

        Eli : Paikasta riippumatta tai huolimatta esitelkää itsenne kohteliaasti ja olkaa aidosti kiinnostuneita toisesta vaikka ette vielä häntä tuntisikaan niin hyvä tulee.



        Terveisin:
        Luuserista Voittajaksi pelkästään luonnonvoimalla.

        Tämä olisi tosiaan hyvä tekniikka, jos olisi luonnollisesti puhelias ja keksisi jutun juurta ja osaisi ohjata keskustelua. Hiljaisemmalle tyypille vaikeampi paikka, kun itsensä esittelemisen jälkeen ei osaakaan sanoa enää mitään.


    • ei kuin elokuvissa !

      Minua häiritsee nämä jotka haaveilevat ehdotuksia itselleen esim. kassajonoissa..lenkillä , ladulla , koirankanssa yms. olevat yleensäkkin .naiset...mennä nyt ehdottelemaan jotain treffejä yo. paikoissa..!? Kyllä äkkiä olis poliisit., vartiomeihet mukana syyttämässä SUKUPUOLISESTA HÄIRINNÄSTÄ !! Ja mitä väliä sillä nyt on , jos ei ihan sanatarkasti osaa deittailla , taai tanssia...sekö on esim. miehen kriteeri !? Koittakaapa esim. naiset käyttää sitä maalaisjärkeekin kun arvostelette ..tosi pinnalista !! Ja yksi paha menetys oli kun lopettivat tämän SOKKOTREFFIT - palstan !! kaikki ikäryhmä.chatit on ihan lällärikamaa..!!

    • dhdhsh575656

      Aloittajan kysymykseen vastaus kysymyksellä:

      Miksi ylipäänsä pitää tai tarvitsisi etsiä ketään tai mitään "pysyvämpää"
      kumppania?

      Siitä lähtien kun tänne synnytään, yksin eletään ja lopuksi kuollaan, joten
      turhanpäiväistä emotionaalista potaskaa koko kumppanin haku.

      jos kontaktia haluaa, sitä varten on palveluja ja lakikin ehkä vihdoin
      muuttuu sallivampaan suuntaan, joten sellainen vanhakantainen
      kumppaneina elämän loppuun asti ajattelu.....alkaa olla historiaa.

      • pyh

        tuon kuultuani olen varma siitä että et ole ikinä tainnut kokea naisen kosketusta...muutakin kuin siis pinnallista. tykkäät esittää kovapintaista jannua
        "mua ei kiinnosta ku seksi"

        todellisuudessa oletkin luuseri :)


      • dhdhsh575656
        pyh kirjoitti:

        tuon kuultuani olen varma siitä että et ole ikinä tainnut kokea naisen kosketusta...muutakin kuin siis pinnallista. tykkäät esittää kovapintaista jannua
        "mua ei kiinnosta ku seksi"

        todellisuudessa oletkin luuseri :)

        Kuulit mitä kuulit, muttet tajunnut tai lukenut oikein: kirjoitin "jos" haluaa,
        en kirjoittanut kun haluaa, sillä on katos ero.

        Kyllä varmaan olen luuseri, eri kanteilta katsottuna kaikki ovat luusereita,
        varsinkin sellaiset jotka vinkuvat jonkun menetetyn perään. Ihmisillä on
        sellainen kummallinen taipumus haluta tehdä eri asioista itselleen varsin
        tärkeitä, että tuntisivat itse elävänsä jotain suuremmoista.

        Kyllä mua kiinnostaa moni asia, mutta ei sellaiset asiat joiden takia ottaisin
        henkisiä tai fyysisiä iskuja itseeni, mitä en pystyisi kompeisoimaan.

        Mitä tuo kuvailemasi "naisen kosketus" sitten antaa? Hallusionaalisia
        tunteita ja ajatuksia, että joku välittäisi jostakin, muustakin kuin itsestään,
        tarkoitan finaalissa.

        Voit mun puolesta peukuttaa miinusta tai väännellä mielikuvajohteita
        haluamasi mukaan, sillä kun ei ole mitään merkitystä.


    • tehele

      Kun tätä keskustelua lukee, saa sellaisen kuvan että tuolla kaupungilla koko ajan miehet iskevät naisia ja päinvastoin. Paikassa kuin paikassa. "Menee vaan juttelemaan", joo. En ole IKINÄ, toistan IKINÄ ollut todistamassa tällaista tapahtumaa. Näiden kommenttien perusteella sen pitäisi olla niin yleistä, että väkisinkin olisi sattunut joskus näkemään, kun joku isketään. (Ja olisi myös aika suuri todennäköisyys, että minua itseäni tultaisiin iskemään.) Mutta ei. En ole edes kavereilta kuullut, että heille olisi tällaista tapahtunut.

      EI sitä oikeasti juuri kukaan tee. Eivät suomalaiset mene tuosta vaan juttelemaan vieraille. Ainoa paikka, missä sellaista todellakin tapahtuu, on baarissa enemmän tai vähemmän humalassa. Ja koska minua niin harvoin huvittaa oleskella baareissa, en ole sitä sielläkään ollut näkemässä. Sitäpaitsi, en tiedä missä räkälöissä ja valomerkin jälkeen ne pokaamiset tapahtuvat, mutta ainakin niissä illanviettopaikoissa, missä minä olen ollut, ihmiset tulevat istumaan iltaa yhdessä, porukoissa. Äärimmäisen harvoin olen nähnyt siellä yksin olevia ihmisiä, ja ne ovat olleet miehiä. Ja usein paljastuu, että nekin vain odottelivat jotakuta tuttua. Olen alkanut epäillä, että baareissa tapahtuva parinmuodostus on myytti, mutta varmaankin olen vain ollut väärissä paikoissa (tai oikeissa, koska en haluakaan pokata baarista ketään).

    • Ei kannata

      Unohda koko juttu. Suomesta saat vain lukemattomia yhdenillan juttuja harrastaneen pettäjän, joka lähtee vieraan mukaan heti alkuhuuman haihduttua.

    • Kosti Krisanen

      Mitä pöndejä täällä oikeen on, kun aina vaan ehdotetaan jotain lavatansseja. Oon kolemkymppinen nainen, eikä tollanen tanssiminen paljon kiinnosta. Muistakaa myös, että kaikkia, varsinkaan ikisinkkunaisia, ei aina kiinnosta lapset.
      Sitten nää harrastukset? Mitä ja missä Suomalainen mies harrastaa mihin ei liity urheilu eikä juominen? Mulla on myös koiria ja olen niiden kanssa lähtenyt aktiivisesti harrastamaan, mutta mitäpä vastassa on - kolmekymppisiä sinkku naisia, ja jos jonkunm miehen bongaat se on varattu tai luultavasti homo.
      Speedating kiinnostaa, Helsingissä ainakin pari ravintolaa järjestää niitä joka perjantai, mutta vaatii pokkaa lähteä yksin ravintolaan tollaseen tapahtumaan.
      Ja vaikka olis pienellä tyttöporukalla baarissa ja siellä on toinen pieni miesporukka niin ei ne tule juttelemaan vaikka katseita vaihdettaisiinkin.

      • vinkkejä kaipaava

        " Ja vaikka olis pienellä tyttöporukalla baarissa ja siellä on toinen pieni miesporukka niin ei ne tule juttelemaan vaikka katseita vaihdettaisiinkin. "

        Kerro lisää. Kun olet tyttöporukalla baarissa ja pöytäsi kaikki tuolit ovat jo varattuja, niin pitäisikö sen sinusta kiinnostuneen miehen tulla juttelemaan viereesi, vai huudella vastakkaiselta puolelta pöytää edestäsi jotain niiden kaveriesi välistä ?

        Ja kuinkas kauan siellä joutuisi seisomaan ennenkuin pääsisi istumaan mihinkään.
        Pitäisikö siis pyytää heti kättelyssä sinua mukaani vai ruveta häätämään kavereitasi tiehensä sinun pöydästäsi ?


      • Yualle

        Suomalainen mies voi harrastaa myös ns. terveellisesti.

        Esim. projektiauton moottorin runkolaakeriremppa sitoo mukavasti aikaa, eikä sitä voi tehdä hosuen tai kännissä, joten se siitä "urheilusta" tai juomisesta harrastusten yhteydessä...=)

        Ainoa terveyshaitta on käsien öljyyntyminen, mutta nekin saa puhtaaksi, kun on oikeanlaiset aineet.


      • Kosti Krisanen taas
        vinkkejä kaipaava kirjoitti:

        " Ja vaikka olis pienellä tyttöporukalla baarissa ja siellä on toinen pieni miesporukka niin ei ne tule juttelemaan vaikka katseita vaihdettaisiinkin. "

        Kerro lisää. Kun olet tyttöporukalla baarissa ja pöytäsi kaikki tuolit ovat jo varattuja, niin pitäisikö sen sinusta kiinnostuneen miehen tulla juttelemaan viereesi, vai huudella vastakkaiselta puolelta pöytää edestäsi jotain niiden kaveriesi välistä ?

        Ja kuinkas kauan siellä joutuisi seisomaan ennenkuin pääsisi istumaan mihinkään.
        Pitäisikö siis pyytää heti kättelyssä sinua mukaani vai ruveta häätämään kavereitasi tiehensä sinun pöydästäsi ?

        Otat sen oman tuolin mukaan ja sitten tiivistetään :D Tai jos istutaan loossissa niin ei siinä nyt niin ahdasta ole etteikö pari kundia vielä mahtuis. Tai sitten siirrytään vaan isompaan pöytään.


      • Kosti Krisanen taas
        Yualle kirjoitti:

        Suomalainen mies voi harrastaa myös ns. terveellisesti.

        Esim. projektiauton moottorin runkolaakeriremppa sitoo mukavasti aikaa, eikä sitä voi tehdä hosuen tai kännissä, joten se siitä "urheilusta" tai juomisesta harrastusten yhteydessä...=)

        Ainoa terveyshaitta on käsien öljyyntyminen, mutta nekin saa puhtaaksi, kun on oikeanlaiset aineet.

        sitten kun vielä tietäs missä näitä projektiautohommia tehdään ja miten sinne pääsee.


    • ATblörö

      "Suomi on tässä suhteessa aika takapajula"

      äitis oli takapajula

    • Yualle

      "Suomi on tässä suhteessa aika takapajula, ettei meillä ole mitään luontevia vaihtoehtoisia parin etsimispaikkoja, muuta kuin ..."

      Terve!

      Millaisia vaihtoehtoja sitten on ulkomailla etsiä itselleen pari? Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun en itse tiedä...

      • hyvä kysymys

        eiks siel pakkoavioliitot määrätä jo ennen syntymää.


      • Qqq...

        sitähän minäkin mietin, uskoakseni sielläkin käytetään samanlaisia kikkoja mitä suomessakin eli tavataan joko baarissa tai harrastuksissa tai nettitreffipalstoilla. Ehkä ainut asia mikä suomalaiset erottaa ulkomaalasista on että ulkomaalaset on avoimempia tutustumaan vieraisiin ihmisiin. muttei muuta...


    • wheeeeee

      Yhyh, en saa naista ikinä koska ATM, yhyy.

    • -yhä yksin-

      SEDU KOSKINEN!
      VOISITKO KIITOS AVATA SUOMEEN TANSSIPAIKKAKETJUN JOKA ON RAITTIILLE IHMISILLE JOTKA HALUAVAT AJOISSA NUKKUMAANKIN.
      ELI AUKIOLOAJAT ESIM: 19-24

      ELI EI ALKOHOLIMYYNTIÄ, JA ESIM: YKSI KERROS VARATTUNA NUORILLE JA TOINEN KERROS KESKI-IKÄISILLE JA IKÄLUOKALLE KUULUVAT MUSAT SOIMAAN.
      NIMI: RAITIS NAINEN 30V. JOKA TYKKÄÄ TANSSIA JA MENNÄ NUKKUMAAN HETI KESKIYÖLLÄ EIKÄ AAMU NELJÄLTÄ.

      • tehele

        Tämä olisi aivan mahtava juttu, mutta valitettavasti alkoholimyynnin puuttuminen tarkoittaisi että tuollaiseen paikkaan olisi aivan mielettömän korkea pääsymaksu.


      • Vapaa sijoittaja

        Kerrotko tarkemmin mistä kyseinen tanssipaikkaketju kerää rahat moisen pyörittämiseen? Myydäänkö 1000 euron sisään pääsylippuja vai peräti 10000 lippuja? Pelkällä limpparin myynnillä homma ei pyöri ellei hinnaksi laiteta 20 euroo limu. Oikeasti, liian kova riski sijoittamiseen. Toistaiseksi tämmöiselle ei ole markkinoita.


      • tehele
        Vapaa sijoittaja kirjoitti:

        Kerrotko tarkemmin mistä kyseinen tanssipaikkaketju kerää rahat moisen pyörittämiseen? Myydäänkö 1000 euron sisään pääsylippuja vai peräti 10000 lippuja? Pelkällä limpparin myynnillä homma ei pyöri ellei hinnaksi laiteta 20 euroo limu. Oikeasti, liian kova riski sijoittamiseen. Toistaiseksi tämmöiselle ei ole markkinoita.

        Kysyntää takuulla olisi, ainoa ongelma on tuo rahoitus. Ja se onkin iso ongelma.


      • elkjoiu
        tehele kirjoitti:

        Kysyntää takuulla olisi, ainoa ongelma on tuo rahoitus. Ja se onkin iso ongelma.

        Voisihan sitä olla pelkkää keskikaljaa ilman väkeviä. Silloin harvempi ehtisi juoda illan aikana itseään ihan tolkuttomaan känniin. Sillä tavalla saisi tuloja ja sit tietysti pääsyliput myös!

        Itse lähtisin heti sellaiseen paikkaan, jossa olisi menoa esim. klo 21-00. Normipaikoissa jos lähden kotiin klo 24, niin kukaan ei tule vielä juttelemaan, vaan jutteluun uskalletaan vasta valomerkin lähestyessä.

        Jos tällaisessa paikassa olisi jotain tekemistä (tanssia, taustabändiä, keilailua tai jotain teemoja), niin olisi yksinäisilläkin katsottavaa eikä tarttis ujojenkaan nukahdella kesken illan.


      • Alkot Niska
        tehele kirjoitti:

        Kysyntää takuulla olisi, ainoa ongelma on tuo rahoitus. Ja se onkin iso ongelma.

        Voishan siellä alkomyyntiä olla, raittiit voivat olla juomatta. Muut sekoilevat niin kuin muuallakin.


      • 5+12
        tehele kirjoitti:

        Tämä olisi aivan mahtava juttu, mutta valitettavasti alkoholimyynnin puuttuminen tarkoittaisi että tuollaiseen paikkaan olisi aivan mielettömän korkea pääsymaksu.

        Mielummin maksaisi sisäänpääsystä kuin katselisi känniääliöitä.


      • lbujlhvnbt7
        elkjoiu kirjoitti:

        Voisihan sitä olla pelkkää keskikaljaa ilman väkeviä. Silloin harvempi ehtisi juoda illan aikana itseään ihan tolkuttomaan känniin. Sillä tavalla saisi tuloja ja sit tietysti pääsyliput myös!

        Itse lähtisin heti sellaiseen paikkaan, jossa olisi menoa esim. klo 21-00. Normipaikoissa jos lähden kotiin klo 24, niin kukaan ei tule vielä juttelemaan, vaan jutteluun uskalletaan vasta valomerkin lähestyessä.

        Jos tällaisessa paikassa olisi jotain tekemistä (tanssia, taustabändiä, keilailua tai jotain teemoja), niin olisi yksinäisilläkin katsottavaa eikä tarttis ujojenkaan nukahdella kesken illan.

        Alkoholittomia drinkkejä, erikois kahveja, erilaisia teejuomia jne...
        maailma on täynä juotavaa, muutakin kuin viina ja kraanavesi.

        Esim: yrttiteet ovat aivan mielettömän herkullisia joita olen ulkomaanmatkoillani juonut, suomen markettiteet ovan aivan karmeita ja kaipaisin tänne aitoja makuja maailmalta.


    • Panomiesherra 45v

      Alkuperäiseen kysymykseen että mikä on hyvä pariutumispaikka, niin aivan omia kokemuksiani on se että olen useinkin hierautunut eri jonoissa, useimmiten kapakan olutjonossa tai joskus jopa kaupan kassajonossa sekä julkisissa kulkuvälineissä, junissa, ratikoissa, busseissa, naisten peräpeiliin, eli painanut seisovaa mulukkuani naisen perslihaksiin, ja jos nainen ei ole vetänyt itseään pois, vaan useinkin jynssännyt vastaan, niin olen suoraan kuiskuttanut naisen korvaan suoran kysymyksen elikkä mennäänkö panemaan. Suurin osa ensin kieltäytyy, mutta moni on lähtenyt suoraan mukaan, tai emmittyään hetken. On kieltäytyjiä ja suuttujiakin aina enemmän kuin suostujia, mutta olen satoja kertoja saanut naista parinkymmenen naintiaikuisvuoteni kuluessa muitten panojen lisäksi, eli olen nusinut yli 1500 eri naista. Kyllä moni antaa kun rohkeasti kysyy.

    • olen olen olen vaan
    • Uutisia

      TV:ssä oli juttua Sortavalasta, että ovat olleet ainakin siellä asialla.

    • juhannaBecoola

      Tuntuu, että suomalaiset pariutuvat parhaiten jos heille antaa aikaa lämmetä. Henkilö, kenen kanssa lopulta pariudutan on nähty jo usempaan otteeseen ja niillä kerroilla varovaisesti otettu pikku hiljaa selvää, että millanes leidi tai herra on oikeastaan ees kyseessä. Eli ensin ollaan tyyliin tuttuj, sitten kavereita, sen jälkeen ehkä jo jotain enemmän jos siltä tuntuu.

      Tällä periaatteella toimivat vain sellaiset paikat ja tapahtumat, joissa tapaa samoja ihmisiä edes silloin tällöin. Esimerkiksi:
      -kouluyhteisö/ luokka (samoja naamoja)
      -yliopistoissa ja ammattikorkeakouluissa oman vuosikurssin opiskelijat, JOS heidän kanssaan tulee käytyä samoja kursseja yhtäaikaa
      -työpaikka (ei ihme että työpaikkaromnssit ovatkin yleisiä)
      -harrastus- ja kerhotoiminta: aerobictunnit tmv., joissa porukka ei vaihdu
      -kaveri- ja ystätäpiiri

      Keksikää toki lisää :)

    • uusi tapa voisi olla, kun olet sinkku ja haluat löytää vapaan, kaveria etsivän
      kaverin, niin laittaisit kultaralliin punaisen sormuksen ja miehet laittaisi
      sinisen sormuksen, niin sitä voisi väläytellä vain niille kelle hakuaa.
      Tämä varmaankin toimii, jos tästä saadan muoti ilmiö.

    • jep, olen samaa mieltä. olen loppuikäni yksin, vissiin. kaikki on jo kokeiltu.

    • Jookos Kookos :)

      Voi vittu yhyy. Fuck you.

    • red_autumn

      voi miehet!
      te ootte aina piilossa jossain. vaikka näette kaunis nainen, ette ikinä uskoltte tulla ja tutustua!! te vaan katsotte ja unelmoite jotain. missä Miehet ovat? Rohkeat!! Ne, jotka osaa oikeasti käyttäyttyä? Ne, jotka hemmottelee meidät ?
      ette edes avaa ovet naisille, emme saa kukkia ilman syytä..
      vai pitääkö oikeasti Naiset juosta teidän perään ja tutustua teidän ka ? vai ?
      ei tarvitse etsia mikään erikoispaikka, kun kadulla, kaupassa, kahvilassa, bussipysäkillä, bensaasemalla yms me olemme. siis jokaisessa paikassa löytyy vähintään 1 kaunis, viisas, yksinäinen nainen. joka päivä! mutta te meette ohi miettimäss missa me, naiset olla...
      naurattava, jo.

    • Liitoorava

      joskus jossain profil ollu.ni Venakot varsinainen riesa tuli kuvaa,ehdotelmii jos jonkilaisii.Yleensä anna rahas mulle niin minä tulen sulle heh...mut suomi neidot eipä ole heistä juurikaan kuulunut vaikka ois aivan asiallista textii laittanu.Mut samapa tuo paree mennä vain live paikkoihin ja jutuille kyll se siit,,,,,,

    • tulilatva1

      Joo,puhut vähä mutta asiaa,,,mutta ooksä löytäny sen idean ja muutoksen,
      en mä ainakaa tuolta catin puolelta ole mitää asiallista löytäny,joko ne on kaukana tai sitte jotai pervoja,,,,että

    • SirMik

      Mistä kunnollinen työssäkäyvä nainen löytäisi itselleen läheisen suhteen, kun kapakat ja sellaiset eivät kiinnosta. Konserteiss,elokuvissa, taidenäyttelyissä tai lenkkipoluilla ei "nenäliinoja" pudotella. . luopunut jo toiveesta että ovelle saapuu prinssi. Flirttailu ei tunnu luontevalle ja antaa vaikutelmaa vääränlaista. Uskoni kuitenkin vahva että se oikea on jossain minullekin. Netti on niin arvaamaton kun ei tiedä ja pelko huijauksestakin on suuri.
      Nimimerkki odottavan aika pitkä tässä suhteessa

      • .....

        Ihan sama ongelma on myös meillä miehillä.


    • Winja

      Johtuukohan ongelma mistään takapajuisuudesta? Ennemminkin maailmanlaitaisuudesta. Täällä ei yksinkertaisesti ole porukkaa. Asumme harvakseen ja kaupungit ovat pieniä. Huono tuuri kun syntyy tänne. No, ei tämä ainakaan ihan nuorten ongelma ole, eikä niiden, jotka viihtyvät alkoholin huuruissa.

    • Herra_48

      Vastaanpa tähän miten se tutustuminen aikaisemmin kävi, vaikka se ei itselle enää ajankohtainen pulma olekaan. Kun olin nuori niin kaikki kaverini löysivät kumppanin joko ravintoloista tai tanssilavoilta. Kaikki oppiivat tanssimaan sen verran kuin oli tarvis. Kukaan heteromies ei käynyt mitään tanssikursseja eikä tanssiminen ollut sellaista esittämistä ja riehumista kuin nykyään. Mutta siinä tanssiessa oli helppo tutustua ja sopia jatkoista jos tuntui kiinnostavan. Vaikka ravintoloissa käytiin ja otettiin muutama olut tai paukku, niin ei meistä kukaan sen vuoksi alkoholisoitunut, mutta tutustuminen kävi vähän helpommin. Vielä 80-luvulla oli kaikissa kaupungeissa tanssiravintoloita jokaiseen makuun ja asikkaita kävi niin paljon, että lähes joka ilta oli jonoja ulkopuolella.
      En kyllä ihmettele että että nyt on tutustuminen vaikeampaa, kun ei enää juuri missään ole tuollaisia paikkoja kuin silloin.

      • Winja

        Aivan! Herrasmies. Näin oli näppylät. Onkohan niin, että kilpailuttaminen on niin kovaa, että ravintolankin täytyy olla kuin tehdaskompleksi, että se kannattaa. Ei sellainen jokaiselle jotakin - kaikenikäiset tervetulleita! -juttu ole ainakaan minun mieleeni. Kaikkien jotka lähtevät ulos, pitäisi mennä samaan paikkaan, kun muuta ei ole. Siellä sitten isovanhemmat ja lastenlapset bailaavat yhdessä. Eipä houkuta. Kaupunki on Turku, enempää en tohdi täsmentää.


      • Nostalgiaa, pyh

        Ja ne, jotka olivat liian ujoja tai kömpelöitä tanssilavoille, jäivät peräkammarin pojiksi tai vanhoiksipiioiksi.


    • palstaa seurannut

      Suomi 24 on asiaton ja ala-arvoinen palsta. Täällä yksikään kirjoitus ei pysy asiallisena, koska täällä liikkuu todella paljon sairaita ihmisiä. Jos ihan oikeasti haluaa jostain aiheesta kirjoittaa ja keskustella, kannattaa valita joku muu kanava!

    • =)

      ohoija
      juuri tänään bussissa nro 18 oli tosi kiva mies. katsoi mua vaik kun monta kertaa, niin. ja katsekontakti olis ihan heti munkin puolesta..
      samaa pysil jäimme pois..
      ei hittu muuta!!
      miksi????
      olen kaunis, nuori, iloinen nainen! miksi ihme se mies sanois " hei" ja lähti ?((
      harmii...

      ja sit ne kysyvät missä tutustua.

      hitto!

      ps. hei, jospa sä luet se sivu nytten... ((

      • HÄH?

        Ai mies sanoi hei, mut sä et silti sanonu mitään??? Sehän otti suhun kontaktin ja mahdollisesti jäi jopa sun takia samalla pysäkillä pois ja puhui sulle ja SÄ et kuitenkaan reagoinut mitenkään??? Ymmärsinkö sun murteesta nyt siis oikein??? MOKASIT! Avaa oma suu ens kerralla ja mielummin aikasemmin jos pystyt, useimmille se ei oo helppoa....


    • ihan rauhassa vaan

      Eli?

      En ole keksinyt pätevää paikkaa koska aina tuntuu olevan väärä paikka tai henkilö tai aika.

      • =)

        no sit se ongelma on sinun.. ei muualla.. etsi miksi sul aina tuntuu väärä jotain..


    • Niii

      Ei mistään eikä edes ei luontevasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe