Jaaha, lumi maassa

;

jo etelä-Suomea myöden. Että sellainen lämpeneminen päällänsä meillä.

11

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelikamera

      Tuota noin. Asun Etelä-Suomessa ja katsoin äsken ikkunasta ulos. En nähnyt lunta, vaan mustan asfaltin ja vihreät nurmet. Näenkö näkyjä?

      • Tais olla

        kik-kelikamera, ehhehe...


    • Sähköteurastaja

      Näkyikö valkoista jänistä jolla on mitali kaulassa.
      Se on se meijän valkoinen alaarm jänis tältä palstalta.
      Sen nimi on Jöns, ja se on kesy.
      Se pitäisi saada häkkiin.

      • ...---...

        Onko se mitali Nobeli-palkinnon mitali? Sellainen jänis tästä ainakin vähän aikaa sitten jolkotti.


      • Sähköteurastaja
        ...---... kirjoitti:

        Onko se mitali Nobeli-palkinnon mitali? Sellainen jänis tästä ainakin vähän aikaa sitten jolkotti.

        Ei kun sillä oli tavjan myöntämä Valkoisen Jäniksen ritarimerkki käpälien kera..
        Vähän samannäköinen kun Mannerheim risti.
        Sitä pidetään kaulassa punavihreässä nauhassa.


    • 4+8

      "Lunta saatiin yön aikana ensimmäistä kertaa Etelä-Suomeenkin. Pohjoisessa ja idässä lunta on jo useita senttejä.

      Lahdessa ja Hämeenlinnassa maa saatiin valkoiseksi. Lapissa lunta tuli paikoin jopa seitsemän senttiä. Pohjanmaalla, Kankaanpäässä lunta oli aamulla kuusi senttiä."
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784771_uu.shtml

      "Lisää lunta

      Toinen lumisadealue saapuu Suomeen sunnuntaina päivällä lännestä. Pakkasta on Etelä-Suomessakin viisi astetta ja Lapissa voi olla kylmetä jopa 15 pakkasasteeseen."

      • LaD

        Eihän tässä menbäkkään kuin marrasluun loppupuolta. oli jo aikakin


    • hohhoijaaa

      Nyt alkoi retardien jääkausi. Meille muille tämä on vain erittäin myöhäinen ensilumi.

    • On jo todettu, ettei pääkaupunkiseutu ole Etelä-Suomea: lumesta ei merkkiäkään.

      Muuten: aika varhain aloit riekkumaan jäähtymisestä, ja ilman syytä. Tätä sanotaan talven tulemiseksi, vaikkei vielä talvi täällä olekaan. Vähän epätoivoisen oloista tuo...

    • Nyt se alkaa

      sanoi suutari nälkää. Kaksi Monstertalvi-viime vuotta tulevat kalpenemaan nyt alkavan talven rinnalla.

      • Vihermies1

        Tämä talvi ei luultavasti tule poikkeamaan paljoakaan viime vuoden talven kovuudesta. Climaterealist -sivuston ylläpitäjälle tulee Piers Corbynin sääennusteet ja vaikka hänellä ei olekaan lupa paljastaa niitä, antoi hän ymmärtää että tilanne on hyvin viime talven kaltainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe