Lainataanko sinulta usein rahaa?

pummitar

Lainaatko aina ja jos et, mitä silloin sanot syyksi?

Saatko lainasi aina takaisin?

20

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • //Mies//

      Lainataanko sinulta usein rahaa?
      - nyt kun asiaa tässä hetken pohdin, niin kyllä, joka kuukausi (2 henkilöä jotka ovat molemmat hyvin pienituloisia, toinen heistä ei mitenkään tule toimeen Kelan työttömyysrahoilla, ja hänen kotipaikkakunnalla duunipaikat ovat tosi vähissä)

      Lainaatko aina ja jos et, mitä silloin sanot syyksi?
      - toiselle heistä lainaan aina, toiselle vippaan korkeintaan 10-30 euroa,
      ja jos en lainaa sanon että entinen vippi on vielä maksatta

      Saatko lainasi aina takaisin?
      - toinen maksaa vippinsä takaisin aina, päivälleen, toinen taas maksaa pienellä.. viiveellä

      Kuukaudessa lainaan heille yhteensä ehkä 40-100 euroa

    • Nuorempana useamman kaverin raha-asiat olivat rempallaan ja jollekin piti lainata lähes joka viikonloppu. En tosin koskaan lainannut lisää ennen kuin olin saanut entiset velat takaisin. Enpä muista, että joku olisi velkaa jäänyt.

      • Sama homma, joskin edelleen taitaa olla noin 300€ saamatta parin kaverin yhteenlaskettuja lainaamisia.


    • neitsyestä unelmoiva

      En lainaa enkä ilmoita syytä. Joskus joku lutka on lainaa kysellyt. En lainaa muiden nussimille rahaa, koska siitä ei hyödy mitään vaikka lainansa saisikin takaisin.

      Suomalainen nainen on kuvottava. Moni on huorannutkin ja lähes jokainen antanut usealle eri miehelle itseään pantavaksi.

    • Ei oo kukaan tainnut pyytääkään, ei ainakaan viimeisen 10-15 vuoden aikana.
      Nuorempana minä oli se lainaaja, enkä muistaakseni en ole jäänyt kenellekään velkaa. Sellainen ei oikein sovi mun luonteenlaadulleni.

      • Itse asiassa systeri on varmaan joskus 7-8 votta sitten kysynyt lainaa. En muista lainasinko vaiko en. Veikkaisin, että en lainannut.


    • y.b..

      Lainaan vaan yhdelle, miespuoliselle kaverille. Hänellä on kyl oikein hyvä kk-palkka, mutta raha-asiat aina rempallaan ja peli -ym. riippuvuuksia. Muut ei edes pyytele.

      .Lainaatko aina ja jos et, mitä silloin sanot syyksi?

      Viimeks oli tällanen puhelinkeskustelu:
      -Rakkain, kallein ystäväiseni, kaunein ja viisain..
      -Joo, ei ole nyt rahaa antaa lainaksi, koska palkka ei tullut ajallaan, sori..
      - No eipä mittään. Mitäs naiselle muuta?

      Eli lainaan jos jaksan, eikä sen suurempaa dramatiikkaa, puolin ja toisin, jos en lainaakaan. Ylisanoista arvaa aina, että laina mielessä.. :D

      Saatko lainasi aina takaisin? Aina. En mä muuten lainaisi.

      Itse en ole juuri koskaan lainaillut keltään, paitsi tyyliin, saat takaisin tunnin päästä, kun kävellään automaatin ohi.. Ai niin, paitsi kumppanilta, juu. Jos oma käyttötili on tyhjä, niin lainaan häneltä, mutta maksan heti takaisin, kun mahdollista. Aika harvoin kuitenkaan se on ihan tyhjä..

    • pummit vittuun

      En ikinä enää vippaa

    • voi vidduuuuu

      Lainaan enkä saa aina takas

    • En lainaa aina. - Tarvitaanko kieltäytymiseen jokin syy ?
      Olen muistaakseni saanut lainat takaisin.

    • On tullut lainattua parille kaverille vähän, mutta uudestaan eivät saa lainaa jos en saa jo lainattuja summia takaisin.

      Mutta sillai harvakseltaan multa lainataan, itte en oo koskaan lainannu keneltäkään.

    • puska

      Pari tosi pienituloista pyytää joskus lainaa, yleensä suostun jos asia on selvä, mutta joskus en vihjeenä maksmisesta, tai sit mulla ei vaan ole varaa itellä antaa muille.

    • Josku on lainattu ja olen saanut takaisin yleensä korkojen kera. :-) Joskus en ees ole pyytänyt rahaa takaisin, olen vaan antanut sen. Ajatuksin kunhan et nälkään kuole.

      • Olen joskus itsekin tarttenut rahaa lainaksi, oikein tiukoilla ollessa. Kyllä kummasti lämmittää mieltä, kun on joku joka välittää lainata ja takaisin maksan aina. Velat maksetaan takaisin on kunnia asia itselle.

        Ei se raha toisellekaan puusta ole käteen pudonnut.


    • perin aina velat

      Kerran lainasin monta sataa yhelle nuorelle naiselle ja ei pystynyt maksamaan takas joten sanoin et sit laina hoidetaan makuukammarin puolella, joten laina hoitui sillä.

    • hyvä-kamu

      Lainailen aika usein, kun mulla on rahankäyttö hallussa, toisin kuin monilla tutuilla.
      Tänäänkin lainasin kahdelle tyypille 20 e.
      Joskus jää velat saamatta ja sitten en enää lainaa.
      Yhteensä varmaan reilu 500 e on saamatta.
      Toiset kyllä maksaa aina sovitusti ja antavat joskus korkookin.
      Yks tuttu lainailee alkoholisteille ja perii ihan kauheeta korkoo.
      Ite en siihen pysty.

      • Rouva rakastaa Samson

        Tarvitsetteko rahoitusta ja olet pettymyksiä pankit. Voimme tarjota suoraa rahoitusta enintään 5.000.000 kätevällä korkoja. Tarjoamme 100% rahoitus joihin sisältyy: - Perinteiset ja henkilökohtaisia ​​lainoja yksityishenkilöiltä; Commercial aikavälin lainoja keskisuurissa ja suurissa yrityshankkeita, Small Business Administration (SBA) laina pienimuotoisten yrityshankkeita, Angel rahoitus & start-up yritysten lainoja; investointilainoja ja Real Estate lainat, asuin-ja kaupallista rahoitusta, ja Warehouse rahoitus. Ota yhteyttä [email protected] With nämä tiedot:
        Nimesi ..........................
        Your Country ................................
        Sex ............................
        Lainan tarvittava summa .........................
        Kesto ................................
        Puhelinnumero .....................
        Ammatti: ...................................
        Soveltaa ennen ...............................
        Valtion ....................................
        Tulot kuukaudessa ...............
        Olet lähettää tätä meidän Yritys Sähköpostiosoite:
        [email protected]
        Thanks Regard

        Rouva rakastaa Samson


      • ____________________
        Rouva rakastaa Samson kirjoitti:

        Tarvitsetteko rahoitusta ja olet pettymyksiä pankit. Voimme tarjota suoraa rahoitusta enintään 5.000.000 kätevällä korkoja. Tarjoamme 100% rahoitus joihin sisältyy: - Perinteiset ja henkilökohtaisia ​​lainoja yksityishenkilöiltä; Commercial aikavälin lainoja keskisuurissa ja suurissa yrityshankkeita, Small Business Administration (SBA) laina pienimuotoisten yrityshankkeita, Angel rahoitus & start-up yritysten lainoja; investointilainoja ja Real Estate lainat, asuin-ja kaupallista rahoitusta, ja Warehouse rahoitus. Ota yhteyttä [email protected] With nämä tiedot:
        Nimesi ..........................
        Your Country ................................
        Sex ............................
        Lainan tarvittava summa .........................
        Kesto ................................
        Puhelinnumero .....................
        Ammatti: ...................................
        Soveltaa ennen ...............................
        Valtion ....................................
        Tulot kuukaudessa ...............
        Olet lähettää tätä meidän Yritys Sähköpostiosoite:
        [email protected]
        Thanks Regard

        Rouva rakastaa Samson

        WTF?!?


    • 10+4

      Lainasin parhaalle kaverille melko ison summan. Ei ole maksanut vieläkään. Harkinnassa on unohdanko rahat ja kaverin vai käynkö perimässä väkisin. Joissain maissahan varkailta katkotaan kädet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe