Nyyh, lauantai

lauantaihiiri

Miten on sinkkulauantai mennyt vai luetko juuri Sinkut-palstaa baarissa älypuhelimeltasi?

Hiiren elämää... mutta kävin tänään sentään elokuvissa, näin Kaurismäen Calamari Unionin. Se kertoi ATM:istä.

Absurdin humoristisessa elokuvassa viisitoista Frank-nimistä miestä ja yksi Pekka vaeltaa Kalliosta Eiraan. Tai yrittää vaeltaa, matkahan on pitkä. HSL:n reittioppaan mukaan 4,5 km ratikalla 3B, mutta nyt puhutaan toisenlaisista etäisyyksistä ja matkoista.

Osa ATM:istä jää syystä tai toisesta matkan varrelle, moni kuolee, ainakin kolme löytää naisen (yksi ylenee portieeriksi, yksi nousee urheiluautonaisen kyytiin, yhden nappaa rikas leski), kaksi lähtee soutuveneellä Eestiin.

Ja yleisön pyynnöstä: pöksyt.

73

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gagrrg

      Piirsin kahdeksan tuntia ja sitten naureskelin palstalla.

      • lauantaihiiri

        Mitä piirsit? Sarjakuvaa? Kukkasia? Koneita?


      • gagrrg
        lauantaihiiri kirjoitti:

        Mitä piirsit? Sarjakuvaa? Kukkasia? Koneita?

        Harjoittelin ihmisen anatomiaa.


      • sillitrooli
        gagrrg kirjoitti:

        Harjoittelin ihmisen anatomiaa.

        Piirsit kirkkoveneitä?


      • gagrrg
        sillitrooli kirjoitti:

        Piirsit kirkkoveneitä?

        Opettelen veneet myöhemmin, niissä on aika vaikea perspektiivi.


    • Jopi Jalkapuoli

      Calamari unioni on mainio elokuva.

      Mutta kerro nyt hiiri onko sulla jotain säpinää?!

      Hämsyn kanssa siis?

      • lauantaihiiri

        Nyyh. Pöksyt.


      • yleisö
        lauantaihiiri kirjoitti:

        Nyyh. Pöksyt.

        Pöksyt ovat jo eltaantuneet. Mitä jos keksisit jotain uutta?


      • lauantaihiiri
        yleisö kirjoitti:

        Pöksyt ovat jo eltaantuneet. Mitä jos keksisit jotain uutta?

        Jag tänker på saken.


    • sillitrooli

      Voisko hiiri neuvoa minua tuolla toisessa ketjussa?

      • launtaihiiri

        Nyyh... en osaa sanoa muuta kuin että yritä pitää homma mahdollisimman yksinkertaisena ja vähäpiikkisenä.


      • sillitrooli
        launtaihiiri kirjoitti:

        Nyyh... en osaa sanoa muuta kuin että yritä pitää homma mahdollisimman yksinkertaisena ja vähäpiikkisenä.

        Naisten kanssa mikään ei ole yksinkertaista.


      • lauantaihiiri
        sillitrooli kirjoitti:

        Naisten kanssa mikään ei ole yksinkertaista.

        Ha! Paljastit heti piikkisi -ongelmasi on asenteesi naisia kohtaan.


    • M28-ENFP

      AP on homo mutta kun on bännit toisaalle, niin kirjoitetaan nyt sitten tänne vaikka...

      Lauantai alkoi aikaiseen, ja jonkinsortin darrassa, joka ei ole kadonnut vieläkään. Sain kuitenkin käytyä kaupassa ostamassa sipsejä ja muuta terveellistä. Siellä minua tuijotti lesbon näköinen tyttö, jostain syystä.

      "Kaverit" eivät ole koko päivänä vastanneet puhelimiinsa, joten ovat varmaan bilettämässä jossain ilman minua, masentaa. Toisaalta sain netissä pari viestiä tytöiltä, sekä ehdan 15-vuotiaan tytön meseen, se on ollut päivän kohokohta.

      Loppuilta menee varmaan netissä roikkuen. Rahaa ei ole mihinkään erityiseen ja bussikortistakin loppui lataus.

      Peruspaskaa meininkiä siis.

      • lauantaihiiri

        Nainen ei voi olla homo.


      • sillitrooli

        Jos tyttö on taidelesbon näköinen, eikä siis minkään rekkalesbon, niin niihin kannattaa joskus yrittää tutustua. Ne taidelesbon näköiset voi olla heterojakin, ja aika kivoja heteronaisia kaikenlisäksi.


      • M28-ENFP
        lauantaihiiri kirjoitti:

        Nainen ei voi olla homo.

        Voipas olla, mutta ei liity.

        Mitä sinä oikein teet täällä? Eikö petting-seuraa löytynyt enää täksi viikonlopuksi?


      • M28-ENFP
        sillitrooli kirjoitti:

        Jos tyttö on taidelesbon näköinen, eikä siis minkään rekkalesbon, niin niihin kannattaa joskus yrittää tutustua. Ne taidelesbon näköiset voi olla heterojakin, ja aika kivoja heteronaisia kaikenlisäksi.

        Miltä näyttää "taidelesbo"?

        Tyttö oli hoikka ja melkein yhtä pitkä kuin minä. Hänellä oli löysät, ehkä hieman hippi (tai hipster) -henkiset vaatteet. Ja parin millin siilitukka tietty.

        Kenties tunnisti minut, mene ja tiedä, mutta mikseivät koskaan tule juttelemaan? Tälläkin palstalla joku nainen on pari kertaa väittänyt näkevänsä minua lähikaupassa aina toisinaan.


      • ssssssssqqqqqqqqqqqq
        sillitrooli kirjoitti:

        Jos tyttö on taidelesbon näköinen, eikä siis minkään rekkalesbon, niin niihin kannattaa joskus yrittää tutustua. Ne taidelesbon näköiset voi olla heterojakin, ja aika kivoja heteronaisia kaikenlisäksi.

        "Taidelesbo"... onkse vähän niinku metroseksuaali nainen?


      • ....................
        M28-ENFP kirjoitti:

        Miltä näyttää "taidelesbo"?

        Tyttö oli hoikka ja melkein yhtä pitkä kuin minä. Hänellä oli löysät, ehkä hieman hippi (tai hipster) -henkiset vaatteet. Ja parin millin siilitukka tietty.

        Kenties tunnisti minut, mene ja tiedä, mutta mikseivät koskaan tule juttelemaan? Tälläkin palstalla joku nainen on pari kertaa väittänyt näkevänsä minua lähikaupassa aina toisinaan.

        Mitä sen olisi pitänyt tulla sanomaan? "Päivää, olen lesbo, joten päätin tulla keskustelemaan kanssasi siitä että et saa pillua?"


      • sillitrooli
        M28-ENFP kirjoitti:

        Miltä näyttää "taidelesbo"?

        Tyttö oli hoikka ja melkein yhtä pitkä kuin minä. Hänellä oli löysät, ehkä hieman hippi (tai hipster) -henkiset vaatteet. Ja parin millin siilitukka tietty.

        Kenties tunnisti minut, mene ja tiedä, mutta mikseivät koskaan tule juttelemaan? Tälläkin palstalla joku nainen on pari kertaa väittänyt näkevänsä minua lähikaupassa aina toisinaan.

        No siilitukka on paha enne.
        En osaa selittää sitä taidelesboa. Sellaisia, jotka ovat aika erikoisen näköisiä, ja samaan aikaan sekä tyttömäisiä että poikamaisia.


      • M28-ENFP
        .................... kirjoitti:

        Mitä sen olisi pitänyt tulla sanomaan? "Päivää, olen lesbo, joten päätin tulla keskustelemaan kanssasi siitä että et saa pillua?"

        Ainahan naiset mulle sanoo, ettei heru, oli kyse sitten lesboista tai heteroista... Mutta olisihan se kivaa tietää, katseliko hän todella minua, vai kuvittelinko vain? Ja miksi katseli, jne.


      • M28-ENFP
        sillitrooli kirjoitti:

        No siilitukka on paha enne.
        En osaa selittää sitä taidelesboa. Sellaisia, jotka ovat aika erikoisen näköisiä, ja samaan aikaan sekä tyttömäisiä että poikamaisia.

        Tuollaiset on ernuja ja skenejä, heh...


      • Mennyt ihan ohitse
        M28-ENFP kirjoitti:

        Voipas olla, mutta ei liity.

        Mitä sinä oikein teet täällä? Eikö petting-seuraa löytynyt enää täksi viikonlopuksi?

        Mikä tämä petting-läppä oikein on?


      • sillitrooli
        M28-ENFP kirjoitti:

        Tuollaiset on ernuja ja skenejä, heh...

        Voi olla tosiaan noita... En tunne termejä enää näistä nykyisten parikymppisten jutuista. Joka tapauksessa, sen näköisiin naisiin kannattaa tutustua, koska monet niistä ovat heteroita oikeasti, ja lisäksi niillä saattaa olla erilainen miesmaku kuin perus sedulapissiksellä.


      • M28-ENFP
        sillitrooli kirjoitti:

        Voi olla tosiaan noita... En tunne termejä enää näistä nykyisten parikymppisten jutuista. Joka tapauksessa, sen näköisiin naisiin kannattaa tutustua, koska monet niistä ovat heteroita oikeasti, ja lisäksi niillä saattaa olla erilainen miesmaku kuin perus sedulapissiksellä.

        Hmm, erilainen maku varmasti joo, mutta ei välttämättä poikkeava sinänsä... tuollaiset "erilaiset" ja alakulttuurien jäsenet tuppaavat yleensä valkkaamaan sieltä omasta possestaan kumppanit. Menetelmä on kuitenkin ihan sama kuin tavispissiksilläkin, eli komein ensin, jne!

        Itse asiassa uskon että suurin osa ihmisistä on sellaisia etteivät he eroa toisistaan kuin vaatetuksen osalta. Jos siltäkään. YTM on aina YTM, vaatteista viis, ja naiset samoin. :\


      • M28-ENFP
        Mennyt ihan ohitse kirjoitti:

        Mikä tämä petting-läppä oikein on?

        Jokin aika sitten ES haippasi että harrastaa nykyään yhdenyön petting-suhteita.

        Tai näin minä sen tulkitsen, jos kerta tänä viikonloppuna on taas aikaa kirjoitella vaikka víttu tänne...


      • sillitrooli
        M28-ENFP kirjoitti:

        Hmm, erilainen maku varmasti joo, mutta ei välttämättä poikkeava sinänsä... tuollaiset "erilaiset" ja alakulttuurien jäsenet tuppaavat yleensä valkkaamaan sieltä omasta possestaan kumppanit. Menetelmä on kuitenkin ihan sama kuin tavispissiksilläkin, eli komein ensin, jne!

        Itse asiassa uskon että suurin osa ihmisistä on sellaisia etteivät he eroa toisistaan kuin vaatetuksen osalta. Jos siltäkään. YTM on aina YTM, vaatteista viis, ja naiset samoin. :\

        Mutta sehän yksi tärkeä pointti onkin, että noiden taidelesbojen, erityisesti yliopistolaisten taidelesbojen, piireissä on 2/3 ellei jopa 3/4 naisia. Kaikille ei voi riittää sitä omaa pariisilaisen runoilijan näköistä komistusta niistä piireistä.


      • Hyvänen aika
        M28-ENFP kirjoitti:

        Jokin aika sitten ES haippasi että harrastaa nykyään yhdenyön petting-suhteita.

        Tai näin minä sen tulkitsen, jos kerta tänä viikonloppuna on taas aikaa kirjoitella vaikka víttu tänne...

        Eikä, sen oli pakko olla vitsi. Eihän meidän palstaessi sellaista tee!

        Vai onko hiirellä uusi miesystävä?


      • M28-ENFP
        sillitrooli kirjoitti:

        Mutta sehän yksi tärkeä pointti onkin, että noiden taidelesbojen, erityisesti yliopistolaisten taidelesbojen, piireissä on 2/3 ellei jopa 3/4 naisia. Kaikille ei voi riittää sitä omaa pariisilaisen runoilijan näköistä komistusta niistä piireistä.

        Kenties. Mutta en kuitenkaan usko että he sen takia kiinnostuisivat työttömistä AT-miehistä... .)


      • käytetty on käytetty
        Hyvänen aika kirjoitti:

        Eikä, sen oli pakko olla vitsi. Eihän meidän palstaessi sellaista tee!

        Vai onko hiirellä uusi miesystävä?

        Taitaa olla kohta nussittu.


      • homejuustoinen kuu
        käytetty on käytetty kirjoitti:

        Taitaa olla kohta nussittu.

        Voi ei! Tyhjiöpakatun pimperon kun korkkaa niin sinne pääsee heti kaikki panoeinojen pöpöt.


    • köyhäpaska

      Mua kutsuttiin baariin, mutta vähäinen rahatilanne esti menemästä. Nyt vituttaa. Kaikki kaverit ryypää baarissa ja mä joudun istuun yksin kotona rahattomana. Prkl.

    • mä jaxan aina
    • Bill Pylly

      No mitäpä lauantaihiirelle muuta, kerro nyt jotain!

      • lauantaihiiri

        Touhuilen. Yritän kovasti muutosta elämääni. Vimmalla toivon ja epätoivon (enempi jälkimmäisen).


      • Koskaan Ikinä
        lauantaihiiri kirjoitti:

        Touhuilen. Yritän kovasti muutosta elämääni. Vimmalla toivon ja epätoivon (enempi jälkimmäisen).

        Onko lauantaihiirellä minkäänlaisia eroottisia kokemuksia ollut miesten kanssa?


      • tulkki
        Koskaan Ikinä kirjoitti:

        Onko lauantaihiirellä minkäänlaisia eroottisia kokemuksia ollut miesten kanssa?

        Se on se "touhuilu". Pettingiä Hämiksen kanssa.


      • näinseon
        tulkki kirjoitti:

        Se on se "touhuilu". Pettingiä Hämiksen kanssa.

        Hiljaisuus on myöntymisen merkki.


      • jgxkjgkjghh
        näinseon kirjoitti:

        Hiljaisuus on myöntymisen merkki.

        Tästä näkee, ettei se miehen saaminen mitään auttanut. Kun kerran epätoivoinen on vieläkin, vaikka haluamansa Hämiksen sai eikä tarvinnut edes tyytyä huonompaan.


      • M28-ENFP
        jgxkjgkjghh kirjoitti:

        Tästä näkee, ettei se miehen saaminen mitään auttanut. Kun kerran epätoivoinen on vieläkin, vaikka haluamansa Hämiksen sai eikä tarvinnut edes tyytyä huonompaan.

        Naiset = typeryksiä.

        "Ylläri."


    • Jaa aika tylsästi on kyllä mennyt, mut toisaalta ihan ok:sti. On tullu tänään surffailtua, pelailtua, ajeltua, lenkillä käyntiä, jne. Ei muuten mitään jännää, yksin kun on tullut vietettyä iltaa jo 1,5 viikkoa putkeen.

      • lauantaihiiri

        Ei vieläkään töitä? Luulis että pakottavat sinut kohta johonkin kurssille edes jos olet työvoimatoimisto asiakas.


      • lauantaihiiri kirjoitti:

        Ei vieläkään töitä? Luulis että pakottavat sinut kohta johonkin kurssille edes jos olet työvoimatoimisto asiakas.

        Eipä ole, kun taloudellinen tilanne on mikä on ihmisiä sanotaan vaan pihalle eikä palkata. Ja kun kursseillekin olen haeskellut jo useampaankin niin eipä pääse niihinkään... on tullut vastauksina että "sopivia hakijoita oli enemmän kuin opiskelupaikkoja."

        Joten eipä tälle asialle voi mitään itse tehdä... yrityksen perustamistakaan ei kannata suunnitella kun ei ole asiakas pohjaa valmiina.


    • Älä katoa

      Hiiri, tule takaisin!

      • lauantaihiiri

        Ei hätää. Hiiri on tässä.


      • kysymys hiirelle
        lauantaihiiri kirjoitti:

        Ei hätää. Hiiri on tässä.

        Panettaako?


      • Hyvä-hyvä-hyvä
        lauantaihiiri kirjoitti:

        Ei hätää. Hiiri on tässä.

        Hyvä. Jo luulin hiiren suuttuvan ja lähtevän tiehensä.


      • lauantaihiiri
        kysymys hiirelle kirjoitti:

        Panettaako?

        Toisinaan.


    • hhhyyr

      Essihän kietoi kaikki palstan neitsytnörtit pikkusormensa ympärille tarkoituksella. Täällä on todennäköisesti vähintään 20 mustasukkaista tyyppiä ja silti hän jatkaa kiusoittelevaa flirttailuaan, ikään kuin jotain luvaten. Turha toivo, nörtit. Jos kerran jotain on tapahtunut, niin ei yllätä että se oli YTM-Hämiksen kanssa, tuon komean ja isokaluisen muusikon kanssa.

      • 7899rrtui

        Kumpihan oli ratkaiseva ominaisuus, iso sukupuolielin vaiko muusikon taidot?


      • huvittavaa

        Vielä muutama kuukausi sitten Hämis oli vankasti ATM....


      • tyttrtffc
        7899rrtui kirjoitti:

        Kumpihan oli ratkaiseva ominaisuus, iso sukupuolielin vaiko muusikon taidot?

        Vai isot aivot ja sydämen taidot?


      • Mulle kanssa!
        huvittavaa kirjoitti:

        Vielä muutama kuukausi sitten Hämis oli vankasti ATM....

        Taikaessi parantaa ATM:n, sitähän täällä on sanottu!


      • gkhkgjhkhk
        tyttrtffc kirjoitti:

        Vai isot aivot ja sydämen taidot?

        Vai iso sydän ja taidokkaat aivot?

        Yllättävää. En olisi aiemmin veikannut Essistä ja Hämärästä palstaparia.


      • heheheh
        Mulle kanssa! kirjoitti:

        Taikaessi parantaa ATM:n, sitähän täällä on sanottu!

        Nyt onkin Essillä nolo paikka, jos Hämsystä kuoriutuu uusi mies suhteen seurauksena. Miten Essi selittää palstalla sen että oli väärässä teilatessaan MAteorian?


      • tyttrtffc
        gkhkgjhkhk kirjoitti:

        Vai iso sydän ja taidokkaat aivot?

        Yllättävää. En olisi aiemmin veikannut Essistä ja Hämärästä palstaparia.

        Mikset?


      • .
        heheheh kirjoitti:

        Nyt onkin Essillä nolo paikka, jos Hämsystä kuoriutuu uusi mies suhteen seurauksena. Miten Essi selittää palstalla sen että oli väärässä teilatessaan MAteorian?

        Kuinka niin? Eikö MAteoria sano, että ATM=ATM=ATM?


      • kjxhkjhklhl
        tyttrtffc kirjoitti:

        Mikset?

        Olisitko itse?


      • M28-ENFP
        . kirjoitti:

        Kuinka niin? Eikö MAteoria sano, että ATM=ATM=ATM?

        Joo, ja siksi onkin varsin typerryttävää paßkaa mitä Hämärän rajoilta -tyyppi on tänne männävuosina ATM-hengessä kirjoitellut.


      • ....................
        M28-ENFP kirjoitti:

        Joo, ja siksi onkin varsin typerryttävää paßkaa mitä Hämärän rajoilta -tyyppi on tänne männävuosina ATM-hengessä kirjoitellut.

        Onko se pas*kaa jos se oli silloin totta?


      • M28-ENFP
        .................... kirjoitti:

        Onko se pas*kaa jos se oli silloin totta?

        Miten jokin voi olla toisinaan totta, toisinaan ei? Sanonnan mukaan totuus ei pala tulessakaan. ATM = ATM = ATM.


      • Lacan-Bay

      • Joku roti nyt tähän
        gkhkgjhkhk kirjoitti:

        Vai iso sydän ja taidokkaat aivot?

        Yllättävää. En olisi aiemmin veikannut Essistä ja Hämärästä palstaparia.

        Ei ne mikään pari ole. Eiks Hämäri asu jossain Kuopiossa? Sitä paitsi se on alkanut harrastamaan tsekkiläisiä laatuprossuja ja hiplailee lähinnää skittaansa samalla kun ES satojen kilometrien päässää omaa **********.


      • ....................
        M28-ENFP kirjoitti:

        Joo, ja siksi onkin varsin typerryttävää paßkaa mitä Hämärän rajoilta -tyyppi on tänne männävuosina ATM-hengessä kirjoitellut.

        Pelimiehen elkeet oli kyllä. Vedätti jungfrau-parkaakin ihan sata-nolla.


      • iiuyt
        Joku roti nyt tähän kirjoitti:

        Ei ne mikään pari ole. Eiks Hämäri asu jossain Kuopiossa? Sitä paitsi se on alkanut harrastamaan tsekkiläisiä laatuprossuja ja hiplailee lähinnää skittaansa samalla kun ES satojen kilometrien päässää omaa **********.

        Ei välttämättä pari, mutta ei ole tavatonta, että suomalainen käy silloin tällöin Helsingissä. Työttömälle toisaalta järkyttävän hintaista Kuopiosta asti.


    • lauantaihiiri

      Hyvää yötä, palstapökäleet.

      • Huu-huuuu

        Hyvää yötä, hiirulainen.


    • Heartbreak Ridge

      Hyvää yötä. Saipahan vielä parit öiset hörähdykset näiden saippuasarjannälkäisten ansiosta.

    • Thruth is out there

      Mikä nyt on totuus tässä asiassa?

      • thrush is out there

        Niin missä?


    • Tarua vai totta

      Hiiren ja Hämsyn romanssissa.

      • Se onnnnn

        totta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe