Onko jotain yksittäistä tapahtumaa joka kummittelee mielessä "olis pitänyt silloin lähteä mukaan"? Tai muuten vaan että olisi pitänyt kokeilla jotain juttua edes kerran...
Häiriköistä huolimatta vastailkaa.
Mitä jäänyt kokematta?
7
150
Vastaukset
- Mies1985
No sikäli kun tämä on Sinkut-palsta niin onhan niitä tapauksia varmasti ollut jolloin olisi "pitänyt" suudella, silitellä, kouria tai olla mölyävän äänekäs niin olisi saanut lisää kokemuksia. Jossain harvassa tapauksessa pelkkä nynnymäinen tietojen vaihto olisi voinut riittää.
Onhan niitä asioita paljonkin jotka on kokematta. Kuten laivassa, lentokoneessa, helikopterissa oleminen... en oo ikinä käynyt ulkomaillakaan, kun ei oo koskaan ollut mahdollisuutta (rahallisesti tai ajallisesti). Ai joo en oo koskaan yöpynyt oikeassa hotellissakaan. Niin ja sit en oo asunut kenenkään kanssa yhdessä, eikä ole omia lapsia.
Joten onhan niitä asioita aika paljon mitkä on kokematta, osan veikkaan että jääkin kyllä kokematta mutta kyllä kokisin niitä aika 100% varmuudella, jos saisin vaan tilaisuuden kokea.- Hoeeo
Nyt herää kysymys että mitä sä sitten olet kokenut jos et noista mitään.
IHMETYTTÄÄ! Hoeeo kirjoitti:
Nyt herää kysymys että mitä sä sitten olet kokenut jos et noista mitään.
IHMETYTTÄÄ!No vähän kaikea muuta, mitä en oo tuossa maininnut. Mutta ne ei oo mitenkään kivoja asioita, kuten kuolemaa, sairautta, kiusaamista, köyhyyttä, jne..
Elikkä vois sanoa että sitä elämän "paskaa" puolta, mutta olen kokenut myös hyviä asioita paljon niitä sen enempää mainittematta...
Muuten moni asia minkä mainittin tuossa aiemmin niin ratkeais rahalla, jos sitä olis tarpeeksi nimittäin. Ja itteasiassa uskon että jos saisin jostain enemmälti rahaa, niin elämän laatu kohenis välittömästi.- seutukotilainen
Oletko sattumoisin kotoisin DF:n kotiseudulta?
- ,.,.,
Ei mulle nyt tule mitään yksittäistä juttua mieleen, vaikka sellaisia on varmaan ollut mutta yritän elää tässä hetkessä.
Matkustella olisin voinut enemmän tähän ikään. Musta tuntuu, että mun nuoremmat perheelliset ystäväni matkustelevat koko ajan jonnekin. No, heillä on kahden ihmisen tulot käytettävissä tosin maksaahan perheen kanssa matkustaminen tietysti enemmän kuin yhden ihmisen..mut kuitenkin. Ja jos uskallusta olisi, voisihan lähteä jollekin reppumatkalle vähemmälläkin rahalla mut multa puuttuu se uskallus. Mutta kaipa sitä jossain vaiheessa sitten on rahaa ja seuraakin (ihmisillä on lomat yleensä eri aikaan kuin mulla). Enonikin matkusti ekan kerran kaukomaille vasta yli 60 vuotiaana.
Ja selvennettäköön, että en minkään eksoottisen kiglun perässä matkustaisi, vaan haluaisin tutustua uusiin paikkoihin ja kulttureihin, vanhoihin rakennuksiin jne. - Vaikka mitä
Kokematta on jäännyt vaikka mitä (yksin asuminen, halailu, suuteleminen, seksi...). Muutama "olis pitänyt silloin lähteä mukaan" tapauksen olen mokannut kun en osannut toimia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521693857Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään773070Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442121Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka222004Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?471852TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851331- 401260
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581038Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10748