Hei haluaisin ulkomaille töihin. Misrä voi etsiä työpaikkoja?
Ulkomaille?
7
166
Vastaukset
- iinnnnsss
Oletko geologi, jos niin netistä vaan kaivos ja prospectering
Muuten olet väärällä palstalla;-)- Fhbchj
Olen geologian opiskelija. Kaivos ja prospectäring johdatti minut jollelin ruofsinkieliselle sivulle???
- ""geoins
Fhbchj kirjoitti:
Olen geologian opiskelija. Kaivos ja prospectäring johdatti minut jollelin ruofsinkieliselle sivulle???
Niin, en edes ajatellutkaan ettet kirjoittaisi noita englanniksi
- geoins
Googlaa : vacancy mining
niin tulee muillakin kielillä, jos Ruotsi ei ole vaihtoehtona, töitä saattaa Ruotsistakin löytyä...- ""geoins
googlaa myös
ore prospecting vacancy - Afjgf
""geoins kirjoitti:
googlaa myös
ore prospecting vacancyNyt meni mdtsään. En etsi mitään vakkaa tai kantta vaan ihan normi työtä. Miksi prospektäring sitten johdattaa ruotsinkiel sivuille?
- engineur...
Koska "prospektering on malminetsintä ruotsiksi,(
Ja "ore prospecting" sama englanniksi.
En kylläkään usko, jos ei edes googlaamiseen tarvittavaa kielitäitoa ole, että pärjäät ulkomailla töissä, jos joku sattuisi sinut palkkaamaan.(troll = peikko)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515172
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2463106
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442648- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271605Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241337