Ok, tämä ketju on varmaan jo ollut täällä, mutta päivitetäänkös ne parhaat salmiakit tänne. Mä ekana:)
1. Aito alkuperäinen Halvan salmiakki.
2. Perinteinen Pantteripussi
3. Halvan Jymy.
Parhaat salmiakit!
18
1828
Vastaukset
- youwgotS
Tarjoustalossa oli Jymy 10 senttiä? Siis mitä - 10 senttiä aski!
- wasdasdasd
Fazer salmiakki
- Hyvää on!
Sellainen Fazerin salmiakki mix. Harmittaa, kun en voi syödä normi-Panttereita liivatteen takia :(.
- 0ok9ij
Ärrällä myydään norjalaisia IFA-pastilleja. Näissä on mukava ominaisuus kun ne ritisevät niitä purressa. Makuja on suolalakritsi ja salmiakki.
- ghiduhjnsa
Ne Lauantaipussien autot
- ijio
Supersalmiakki (askissa) ja fazerin salmiakkimixin kaikki herkut. Namnam! Turkinpippurit herkkuja myös.
- Karkkimaha
Muutama viikko sitten ostin ensimmäisen kerran Haribon Super piratos -salmiakkipussin ja sen jälkeen niitä on mieheni kanssa syöty jo useampikin pussi..
Tosi hyvää salmiakkia, tosin en ole niitä nähnyt kuin yhdessä kaupassa, joten toivottavasti ei ole valikoimasta poistuva tuote..
Myös Saltpastiller-purkki laivalta on vakkariostos.. nam. - Apppteekki
Apteekin salmiakki on se ainoa oikea!! Monta olen maistanut, kaupoista ostanut, mutta vaan Apteekin salmari kelpaa! Muuten en oikeastaan edes pidä salmarista, se on mulla vain tuo yksi merkki...
- Zalamari
Mulle parhaita on Fazer super salmiakki ja Fazer pantteri,se tavallinen.
- kidnapattu
sweet corner maan parasta salmiakkia vai oliko se lakritsia
- 087789798
Läkerolin salmiakki on yllättävän vahvaa ja samalla myös aromikkaan hyvää.
- SalmiNakki.
Vanhat autot ja salmiakkiaakkoset. Niistä kyllä molemmista pitää tarkistaa etteivät oo päässeet kovettumaan. Ja yliveto on apteekin salmiakki.
- Prohva
Ihan parasta oli 70-luvulla kissasalmiakki. :) Punainen aski, jossa mustan kissan pään kuva.
- lakudikti
Voi, niin olivatkin. Heti tuli maku mieleen ja sylkirauhaset heräsivät!!!! Niissä oli kivan voimakas maku, joka sittenkään ei ollut liian voimakas. Mutta niitä 70-luvun alun ekoja isoja merkkareita, joita ostin kirkonkylän baarista pieneen ruskeaan paperipussiin laitettuna, ei voita mikään.
- jamppapamppa1
Haribon Piratos ehdoton suosikki tällä hetkellä! Jauheista pöyröö puluveri :P
- Mazaaaaaaaaa
Aito ja alkuperäinen Apteekin Salmiakki
- Makumies
Vanhat autot, tv-pussin tassukarkit ja draculan ensivaikutelma tulee mieleen. Ja apteekin salmiakki tietenkin. Tykkään tervakarkeista mutta kuuluneeko kategoriaan. Ylipäätään kaikki salmiakki on niin hyvää että helpompi kertoa mistä salmiakista ei pidä: Liian sitkeistä, joissa ei ole persoonallista makua vaan liian peruskamaa eli työläs syödä ja siihen nähden palkinto liian pieni. Ikävä kyllä Fazerin mix sisältää näitä vaikka on muuten loistava pussi. Meneehän ne siinä mukana ja saa kontrastina ne vinoneliöt maistumaan entistäkin paremmalta! Halvan salmiakki megamix on kans huippu. Sen ostankin seuraavaksi kunhan löydän jostain...
- Anonyymi
Nyt löyty hyvä Lidlissä Sweet corner Parhaat salmiakit pussi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466