Valio Oltermanni

Mitä ihmettä?

Ostin tänään kilon paketin Oltermannia ja minusta juusto on jotenkin erilaista kuin ennen. Kun yritin juustohöylällä leikata juustosta siivuja, juusto mureni ja leikkaaminen oli jotenkin tönkömpää. Juusto tuntuu kiinteämmältä. Myös suutuntuma on erilainen, juusto narskuu hampaissa samalla lailla kuin esim. emmental. Makukin on erilainen, vähemmän täyteläinen kuin ennen. Kokeeksi laitoin juustoa vielä karjalanpiirakan päälle ja minuutiksi mikroon - juusto ei sulanut samalla tavalla kuin aina ennen. Syön juustokuorrutettuja karjalanpiirakoita lähes viikoittain joten minulla on melko hyvä käsitys siitä, miten Oltermanni mikrossa käyttäytyy.

Mitä ihmettä Oltermannille on tapahtunut? Ostan vielä yhden paketin, mutta jos juuston laatu on edelleen yhtä heikko, en osta Oltermannia enää. Sääli, sillä Oltermanni on aina ollut lempijuustoni... Oletteko muut huomanneet vastaavaa?

6

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ptuoyt8

Se muuttu jo vuosia sitten, siirryin ostamaan Pohjanpoikaa, paljon parempi ja halvempi.

• ei oltermannille

oltermanni täyttä paskaa nykyään.

• jhuytk

"Kun yritin juustohöylällä leikata juustosta siivuja, juusto mureni ja leikkaaminen oli jotenkin tönkömpää."
      Nykyään on Edamin ja päivittäisjuuston kilon pakkauksissa juuri tuollaista kuten kuvasit. Mahdotonta höylätä enää vaikka on 2 senttiä juustoa jäjellä. Pakko leikata veitsellä paloiksi.
      Sama tapahtuu vaikka höylän pesee joka siivun välillä ja jättää höylän kuivaksi tai märäksi.

• Mahdoitkohan ostaa Oltermanni Ceddar-juustoa. Vilkaisehan paketin päälle.

• chrudo

Oikeasti se kirjoitetaan Cheddar.

• chrudo
        chrudo kirjoitti:

Oikeasti se kirjoitetaan Cheddar.

Aloittaja tosin ei voinut sitä ostaa vuonna 2011.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33