Tekemisissä exän kanssa?

Joulu tulee

lähteeks toivotukset myös menneesseen elämään? Vai onks kaikki sillat poltettu...

15

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei siltoja ole poltettu ja toivotukset menee exälle.

• kauanko erosta menee

kuinka kauan kestää et välit normalisoituu?

• tavis
        kauanko erosta menee kirjoitti:

Riippuu eron syistä. Kerran meni 7vuotta, yleensä (siis kaikki 4) ei lainkaan, ja joskus välit eivät palaudu lainkaan. Myös uudet heilat tuntuvat reagoivan rankasti exiin.

• kauanko erosta menee kirjoitti:

Minulla kesti vuoden verran. Jos on luottamusta molemmin puolin jäljellä, niin pystyy säilyttämään jonkinlaisen keskustelu yhteyden. Ja jos hoitaa asiansa huonosti, niin ei normalisoidu koskaan.

• bye bye

En ole kokenut tarvetta pitää yhteyttä ex partnereihin. Ei ole mitään yhteistä jäljellä eikä muutenkaan elämä risteä missään foorumilla. Ennemmin luon uusia kontaktejaja käytän energiani niihin.

• silmän lumetta

Pakosti tekemisissä kerran viikossa. Asialliset välit voisivat olla, jos ero olisi hoidettu toisen puolelta asiallisesti ja keskusteltu asiista. Pettäjän kanssa en pysty samaan, koska ajatuksissa koko ajan,että ei tuohon voi luottaa muissakaan asioissa. Lapsen takia ei tosiaan tapella,mutta välit ovat aika viileät ja ja yhdessä olo senkin pienen hetken ajan tuntuu teeskentelyltä.

• Ei siltoja varsinaisesti polteltu ole, mutta kun ne on ollu ei kunnossapitoa kyltillä varustettuja aika pitkän tovin...
      En mitään joulutoivotuksia entisille laita.

• nti-näpsähkö

Joo, joillekki exille, yhelle ei. Tavalliset kaveri/frendi-välit noihin muihin, joten miks ei lähtis...

• Lähtee exälle satavarmasti toivotukset. Huomennakin treffataan kahvin merkeissä, ihan vain kaveritasolla. Ei kummankaan(?) puolella enää tunteita ole sen kummemmin, ystävyyttä vain ja hyvää sellaista :) Mutta ero kyllä ei ollutkaan mikään riitaisa.

• En ole ollut hänen kanssaan tekemisissä varmaan reiluun 10 vuoteen... ainakaan en muista semmosta että oisin ollut. Vaikka nyttemmin kun kattoin hänen naamakirjan kuvaansa niin voi höhlä hän näyttää olevan entistäkin kauniimpi. No aikansa kutakin.

• exän ex

Kai se on pakko.

• Mies tässä

Yritin mut koitti tehä mustikseksi.

• Kyllä menee toivotukset ja annan lapsille rahaa, että voivat ostaa isälleen lahjoja.

an ex ;)

• Menee toivotukset yhdelle exälle, tälle tuoreimmalle ei.
      Huoh.. melkosta tunnemyräkkää tässä on taas sen ansiosta käyty läpi ja kyllä nyt oon tullut siihen tulokseen, että vaikka meillä yhteiset lapset onkin ni meidän ei kannata yhteyttä pitää missään muotoa.

Lapset ei sitä kaipaa, eikä sekään kai lapsia. Minä oon yrittänyt olla ehdottamassa lasten tapaamisia, mut ne sille harvoin sopii. Joten parempi kun ei pidetä enää mitään yhteyttä.

• Juu, toivotukset ja lahjukset myös. Hän on kuitenkin mun paras kaveri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      165
      8405
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7522
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3600
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2705
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      39
      2029
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1551
    Aihe