Lihava nainen ei kelpaa miehille.

Pullukka85

Kukaan sellainen mies, jota voisi missään mielessä ajatella kumppaniksi ei ole kiinnostunut, kuin korkeintaan seksiseurasta. Jos nainen on lihava, ei miestä löydy, vaikka kuinka etsisi.

35

1666

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei arjalainen

      No vertailuksi naisille ei kelpaa lihavat miehet myöskään, mutta ei myöskään hoikat eikä laihat eikä lyhyet eikä kiltit eikä ujot ja kaikki muut huonot geenit omaavat alemman kastin mieshenkilöt. Rodunjalostusta nääs.

    • Ei arjalainen

      Lisäyksenä vielä ettei nämä miehet kelpaa seksiseuraksikaan.

    • Jaa a ei se noin ole... kun treffasin erästä huomattavan ylipainoista naista tuossa kesän jälkeen niin kuinka ollakkaan sain nootin et eiköhän se ollut tässä. Ja oisin itse kyllä ollut halukas olemaan hänen kanssaan, mutta on se kumma kun ei sitten naiselle kelvannutkaan.

      Et tuo aloitus on mun mielestä puppua.

    • Höpönpöpön.

      Olen ollut aina pullukka/lihava ja kelvannut miehille kyllä muuhunkin kuin pelkäksi seksiseuraksi. Olen ollut avioliitossa ja miehestä otin minä eron (paivnavista syistä, mutta mitään pettämistä tms. ei ollut), olen tämän lisäksi ollut kahdesti kihloissa ja pitemmissä seurustelusuhteissa (useamman vuoden kestävissä) muutaman kerran. Kiinnostuneita olisi ollut enemmänkin, mutta kaikki kiinnostuneet eivät ole kiinnostaneet minua ja suhteessa ollessani en harrasta pettämistä tai edes muiden haikailua. Kyllä meille ylipainoisillekin löytyy rakastavia miehiä, jos vain kasvot ovat nätit (ja tämähän subjektiivista kuka kenenkin mielestä nätti) ja luonne on miellyttävä. Kaikkia miehiä ei tietenkään kiinnosta, mutta miksipä tarvitsisikaan, emmehän me ylipainoisetkaan kaikista kiinnostu. Niitäkin miehiä löytyy aika tavalla joita ei ylipaino haittaa.

    • jojomainen nainen

      Tuo pitää paikkansa että sellaisen jonka kumppaniksi haluaisi ei ole kiinnostunut mutta kyllä lihavatkin miehen löytää. Toiset jopa ihailevat pullukoita tai ehkä ajattelevat että ovat helpompia tavoittaa seurusteluun..

      • a

        lihava (145kg/180cm) selitti minulle ollessani hoikahko ja aktiivisesti urheileva, että: "olisimme sopiva pari, koska hän ei voi sietää lihavia naisia." nyt olen sitten onnekseni ylipainoinen ja pyöreä, eikä ole vastaavat idarit ollut haitoiks.

        Kyl sä ap löydät vielä jonkun mukavan tyypin, jolle oot just hyvä noin. Ainakin se hyvä puoli tässä runsaudessa on, et ne lähestyvät miehet on sit ainakin itselleni sopivampia, kuin nuo jotka lähesty mua kun olin hoikka. En ole ikinä ymmärtänyt ulkonäkökeskeisyyttä... samoin ajattelevia, ei-ulkonäkökeskeisiä on kaiken kokoisissa


    • jorma lerssi

      no kuka vittu nyt läskin kanssa tahtois olla??

    • Nam,Nam

      ON Ihanaa ,naida Lihavaa.

    • Minkä kokoinen nainen sitten on susta lihava? Taikka miehistä (näkemyseroja varmasti on) lihava? Koska 120 kg ja siitä alaspäin naisilla näyttää olevan hyvin monilla mies ja lapsiakin. :-)

    • minä

      olen itse urheilullinen ja hoikka mies,ulkonäöstä pidän huolta ja niin se vaan on että lihava nainen ei ole mikään minun ihannenaiseni,tietenkään pienipyöreys ei haittaa

    • Reipas Mies

      Naiset tekevät hyvän tekosyyn vain ylipainoisuudestaan jos väittävät ettei sen takia vain kelpaa. Jos miehen parisuhde flaksin toisi pelkkä laihdutus niin tässä maassa ei olisi yhtään ylipainoista sinkku miestä.

      Miehiä ON jotka hyväksyvät ylipainoisen kivan naisen parisuhteeseen kunhan muuten natsaa. Se vain vaatii vaivaa myös naiselta, eikä käydä baarien lihatiskeillä notkumassa.

      On helppoa naisen "vain olla" painonsa kanssa, ja sitten haukutaan miesrotu maan rakoon jos pitäisi vähän meikata tai tyyliä tsekata- kun sinkku miehille on tuikitavallista kehittää itseään kysynnän mukaan.

      Se on vähän pyydetty kun aivan atleettiset tavismiehet eivät todellakaan saa mitään etua kropastaan pelkästään jos naama ei ole upea sekä naisen viihdyttämis taidot on vaisut.

      Itse kyllä pidän muodokkaista naisista noin yleensä.

      • paskan marjat

        Vatvokaa ja veivatkaa miten paljon vaan, mutta totuus on se, että jos toinen on tunneälyltään tyhmä, käytökseltään itsekäs ja vieläpä ikävä luonteinen, suhde päättyy EROON!!!!!!! Silloin ei ulkonäöllä eikä painolla ole yhtään mitään merkitystä.

        Minulle kelpais vaikka ruipelo tai hieman pullea mies, rillipää, kunhan luonne on hyvä, tunneäly erittäin älykäs ja sellainen, joka tykkää puhua ja suukotella ja on luotettava!!!!!
        Kylmä mutta hyvännäköinen muskelimies jää rannalle ruikuttamaan.

        Ite oon pullukka nainen, mutta työn alla on laihduttaminen, jahka elämänrytmistä saa taas kunnolla kiinni. Ensin täytyy katkoa muutama epärehellinen ihmissuhde taas. Huoh.


    • juulaihduttakaa

      Ongelma on usein siinä, että se pullukka nainen haluaisi kuitenkin treenatun, hyvännäköisen ja itsestään huolta pitävän miehen. Monelle ei vähempi kelpaa ja sitten ruikutetaan, kun ei kenellekään kelpaa.

      Miksi ihmeessä joku haluaa sietää itseään pullukkana? Se ei oikeasti ole seksikästä eikä varsinkaan terveellistä,. Onneksi meitä on joka lähtöön, pitää vaan joko etsiä oikeista paikoista tai sitten antaa tulla kohdalle.

      • Helinäkeiju

        Minä taas olen törmännyt tällä palstalla liikunnallisiin miehiin, jotka ajattelevat että hoikina heillekin kuuluu hoikka nainen, vaikka heillä on ollut psyykkisä ongelmia, päihdesekoiluja, sosiaalista kyvyttömyyttä ja komeuskin ollut kaukana hoikkuudesta huolimatta. Yksikin mies valitti minulle naisten läskeyttä ja kertoili miten joktut lihava elätellyt toiveita hänen suhteensa, mutta häntä kuvotti koko ajatus. Minua taas kuvottivat ne miehet hoikkuudestaan huolimatta ja vaikka olen itse sporttinen ja ulkonäöstäni huolta pitävä nainen, sillä minulle tärkeämpää on miehen luonne, psyykkinen terveys, päihderiippumattomuus ja ulospäinsuuntautunut luonne kuin paino. Ennemmin vaikka lihava mieskin kuin ulkoisesti siedettävä, mutta sisäisesti ja tavoiltaan täysi jäte.


    • loser

      otapa huomioon se, että monet ATM:t eivät saa seksiseuraa välttämättä edes rahalla! Jokinorsunainen pääsee sentään harjoittamaan halutessaan kopulatsioonia usein laadukkaankin miehen kanssa.

    • rumamies

      No ei ne lihavat naiset kelpuuta lihavia miehiäkään joten turha valittaa. Lihavat naiset haluu niitä komeita pitkiä bodattuja miehiä.

    • pullukka myös!

      minä olen pyöreä tai runsas tai näyttävä tai läski, miten kukin haluaa sanoa! Nettideitissä joutuu pettymään kun onkin väärän kokoinen..miehelle siis. Baareissa käyminen on tylsää kun kiinnostuneen on niiiiin kännissä, ettei houkuttele mitenkään. Varatut miehet pyörii kimpussa lähettäen viestejä ja ilmoittaa halunsa tapailla: salaa.
      Olen yli 40 ja silti vielä uskon löytäväni Jonkun! Vaikka olen runsas, olen silti äärimmäisen Ihana Nainen ;)

    • blaa blaa blaa

      Ruikuti ruikuti. Siispä äly käteen ja muuttamaan elämäntavat niin, ettei ulkoinen habitus eroa enää massasta eikä ole siten torjumisen syy.
      Niin, tai muuttakaan jenkkilään.

      • yök laihoille

        eipä meikä ainakaan valita. Jos olen hetken ollut sinkkuna, en usko että enää kauaa tarttee olle. Kyllä mä kelpaan Miehille. Toivottavasti en suhun törmää Ikinä.


    • Ala säki mäki aloin

      Sama se on toisin päin,eli siitä vain laihduttamaan,
      ei siinä sen kummemmasta ole kysymys. =)

    • vbvbvbvb

      Tämän yhteiskunnan onneksi lihava nainen ei ole ihannenainen. Ylipaino-ongelmat ovat jo nyt järkyttäviä, vaikka lihavuutta pidetään kamalana.

    • Muistuttaja

      Ja kuitenkin näistäkin miesten pinnallisuudesta valittavista naisista valtaosa torjuu miehen pelkän lyhyyden takia, eikä ole muka yhtään pinnallista. Että se siitä miesten kauheasta pinnallisuudesta.

    • yksinäinen.........

      Kyllä mulle kelpaa pullukka nainen, mennään sitten taksilla mäkkäriin :D Itse olen myös hieman pullea :)

    • pullukkaa

      Pullukka on paras kumppani parisuhteeseen!

    • 1212121212

      Entäs kelpaako pullukkanaiselle pieni ja hintelä mies, jota joutuu katselemaan alaspäin?

      Se että pullukkanaiselle kelpaisi pullukkamies ei ole mikään selitys, varmasti pienelle ja sirolle miehellekin kelpaisi pieni ja siro nainen. Naisen lihavuus = miehen hintelyys.

      Minä kysyisin lisäksi kaksi kysymystä:

      1. oletko hyvässä kunnossa? Voisin hyväksyä ylipainon, siis visuaalisesti. Mutta en epäterveitä elintapoja kuten liikkumattomuutta ja herkkujen mässäilyä.
      2. oletko tyytyväinen itseesi? Vai ikuinen laihduttaja jolta puuttuu itsekuria? Haluatko ison miehen tunteaksesi itsesi pienemmäksi?

      "Kukaan sellainen mies, jota voisi missään mielessä ajatella kumppaniksi"

      Mutta ap voisi itse kommentoida mitä tähän sisältyy.

    • exSuperläski

      Olen kyllä osittain aloittajan kanssa samaa mieltä. Itse kun olin 110 kg/163cm olin täysin näkymätön kaikille vastakkaisen sukupuolen edustajille. No, sitten elämä myllersi kunnolla ja sen myllerryksen myötä lähti kiloja ropisemalla (nyt jo yli -30 kg), niin huomaan muuttuneeni taas näkyväksi. Toki vieläkin olen ylipainoinen, mutta enää en ole pelkästään läski, vaan jo vähän muutakin. Ja se tuntuu hyvältä! Suosittelen!

    • tavallista-vaan

      Monenlaista pariskuntaa näkyy tuolla liikenteessä. On laihan rouvan lihavaa miestä, lihavan rouvan laihaa miestä, laihan rouvan laihaa miestä, lihavan miehen lihavaa rouvaa, lihavan rouvan lihavaa miestä ja kaikkea siltä väliltä.

    • UYGFdyuwgyudgyudygu

      "Kukaan sellainen (mies), jota voisi missään mielessä ajatella kumppaniksi"

      Mietitääs tätä vaikka minuutti ihan rauhassa.

      Sinulla on poissulkevia kriteerejä, miehillä ei saisi olla?

      Mulla ob harvinaisen huonoja uutisia - Ylipaino on vain yksi ongelmistasi.

    • Järkevä1977

      Niinhän se menee. Siksi kannattaa laihduttaa.

    • ökökaödfaf

      Eikö ole sama asia, jos alkoholisti, huumeidenkäyttäjä tai tupakoitsija ei kelpaa naisille? Lihavuus on samalla tavalla haitallinen elämäntapa ihmisillä. Tuo on sellainen asia mihin ihminen pystyy itse vaikuttamaan syömällä vähän paremmin ja liikkumalla.

      • eiläskejäenää

        Tätä en kyllä ymmärrä nykyaikana. Lihavuus on jollakin tavalla hyväksyttyä ja on kaikenlaisia "anti-fat shaming" kampanjoita. Ajatelkaa, jos tupakoitsijoille tai alkoholisteille olisi samanlaisia kamppajoita? Ihan naurettavaa.

        Lihavuus ei ole kaunista ja eikä terveellistä vaikka miten koettaisi vängätä ja tehdä siitä normaalia. Lihavuuden hyväksymisen sijaan kannattaisi kannustaa ja opettaa ihmisiä valitsemaan terveellisiä ruokavaihtoehtoja kaupasta. Mainostaa enemmän liikunnan hyvistä puolista keholle ja mielelle. En myöskään kannusta liialliseen laihuuteen tai fitnessiä vaan tosiaankin terveellisen kehon saamiseen.


      • Fukehhdhdhhdh

        Kaikki lihavuus-toleranssit lienevät puolesta-mielensäpahoittajien ja punkeroiden itsensä masinoimia. Näillä ehkä puututaan suoraan syrjintään tai kiusaamiseen - mutta ne eivät todellakaan vaikuta miesten naismakuun ja mieltymyksiin.

        Ymmärtäkää nyt että voitte tulla suvaituksi ja teihin ei ehkä kohdisteta kiusaamista - mutta ette te maagisesti ole muutťneet haluttavammiksikaan. Miehillä on tilastollinen mieltymysjakauma joka ei ole suosiollinen tukeville. Se ei ole vääryys - vaan se on fakta ja miehillä on täysi oikeus pitää mieltymyksensä.

        Fatpride juderanssit ehkä piilottavat nämä mieltymykset ja miehet käyttävät kiertoilmauksia sosiaalisen tuomion pelossa. Jos eläisimme suorapuheisuutta suosivassa maailmassa jossa miestä palkittaisiin rehellisyydestä kuulisitte totuuden siitä että olette liian lihavia.


      • Kiltti-ja-kunnollinen

        Alkoholistit, huumeidenkäyttäjät ja röökimiehet kyllä kelpaa naisille heti. Jännämiehillä on aina naisia.


    • AinaVoiLaihduttaa

      Onneksi ratkaisu on helppo. Ylipainosta kun voi laihduttaa normaalipainoon.
      Joten kaksi vaihtoehtoa:
      A) pysy lihavana ja ota joku vähemmän hyvännäköinen mies
      B) laihduta ja ota komeampi mies

    • uyjvgjut

      "Ongelmahan" on se että läskit ja rumat naiset kelpaavat liian hyvin, usein näkee läskin naisen jopa urheilullisenkin miehen kanssa. Toki vika on meissä miehissä koska moni ottaa sen minkä saa, näin vain pahentaen naisten nirsoutta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      165
      2712
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1248
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      916
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      889
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      88
      786
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      773
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      752
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      710
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      707
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe