Sinkut & matkailu

tehomies

Onko tullut tehtyä matkoja - risteily, välimerenmaat , Thaimaa ....?

Entä onko suunnitteilla reissuja?

Ja mitä mieltä olette maanmiestenne ja - naistenne käyttäytymisestä ulkomaanmatkoilla tai vaikkapa risteilyillä?

2

91

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reissuneiti

      On tullut matkusteltua aika paljon. En yleensä suunnittele paljoakaan etukäteen matkoja vaan lähden äkkilähdöillä lomilla ollessani, jos siltä tuntuu. Osa käyttäytyy törkeästi sikaillen (sukupuoleen katsomatta), mutta enemmistö ihan fiksuja matkustellessaankin. Risteilyillä näkee niitä ylilyöntejä suomalaisilta ehkä eniten. Muualla matkustellessa erottunut negatiivisesti enemmänkin britit, saksalaiset jne.

    • Empä ole ulkomailla koskaan käynyt, aina on ollut jompi kumpi este eli raha tai aika. Siloin kun on aikaa niin ei ole sitten rahaa, niin kuin nyt.

      Kyllä mulla on aika paljon reissuja mielenpäällä jotka tekisin mutta ei ole sitä rahaa niiden toteuttamiseen, joten täytyy lykätä noiden toteutus hamaan tulevaisuuteen.

      Vaikea sanoa mitään tuohon kolmanteen kyssäriin kun ei ole kokemusta asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      165
      2712
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1248
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      916
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      889
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      88
      786
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      773
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      752
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      710
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      707
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe