Kerroin säädölle, jonka kanssa olen puolivuotta säätänyt, niin tunteistani... En olisi halunnut mutta pakko oli ettei olisi tarvinnut jäädä miettimään että entä jos entä jos...
Se aloitti tämän jutun, ollaan nähty lähes aina kännissä koulussa... Ollaan parikymppisiä. Luulin että se on ujo tai että sitä ei kiinnosta... No ollaan harrastettu seksiä, en antanut ensimmäisellä kerralla.
4kk sitten se sanoi ettei halua mitään vakavaa. Silti se jatkoi viestien laittelua ja minäpä menin ihastuu... :(
Se sanoi että ei se tällähetkellä halua muuta kun kaveruutta... Niin sanoin minäkin sillon, etten halua mitään vakavaa. Mutta muutin mieltäni... Nooh, ois pari juttua mitä haluisin kysyy...
Onko se niin, että jos mies ei halua mitään vakavaa, niin se ei halua vakavaa juuri MINUN kanssani? Kysyin siltä kyllä että minun, vai ei kenenkään. Se sanoi että ei kenenkään kanssa tällä hetkellä. Voiko tuota nyt uskoa? Kysyin myös että onko minussa jotain vikaa... Se sanoi että ei tietenkään?
Mä luulin että se tietäisi et mä olen muuttanut mieltäni... Nooh, en tiedä miksi. Mietin myös että valehteliko se myös sen että ei tiennyt tästä mitään, että mulla ei ole mitään tunteita sitä kohtaan. Eipä kai se voi sit tietää, vai?
Laitoin sille muutamia kertoja viestejä, mut pariin viimekertaan se ei vastannut mitään... Sit yritin tosissani unohtaa. Nyt viimeviikolla se laittoi viestiä että voisiko nähä. Olin yllättynyt! Noo tuossa yksi päivä sitten odottelin sen soittoa, että millonkahan nähtäs, koska se sanoi että sillä on asiaa. (tää mies bilettää tosi paljon...)
Noo ajattelin sitten soittaa sille... Se vaan sanoi että on kaverin luona? mä heti ajattelin että olen nniiiin idiootti! Oisin saanut odotella sitä soittoo! sit mä en enää pystynyt olemaan hiljaa. Sanoin sille että jos sitä yhtään kiinnostaa/välittää musta niin voi vähän äkkiä tulla tapaamaan mua! No, se sanoi soittavansa. Olin aivan varma etten kuule siitä, mutta kyllä se soitti.
Sanoin sille sit kaiken mahdollisen ja mahdottoman... Se vaikutti aluksi tosi etäiseltä, ei se tuntunut edes välittävän. Vai voiko se olla jostain muusta? Mä muuten itkin, se ei näyttänyt kyyneltäkään. En tiiä oliko niin yllättynyt vai eikö se oikeesti tykkää musta ''sillä'' tavalla :(
Kaikki on sanonu että saisin paljon parempaa. Niin kai, mutta ihastuin tähän kuitenkin.
Voiko olla mahdollista että se tuliskin takas? Voinko mä sille enää laittaa mitään?
Se sanoi, että se luuli että minäkin haluan vain ''satunnaisia tapaamisia'' huom... Ei olla läheskään aina harrastettu seksiä, ollaan myös monesti vain nukuttu yhdessä.
Kerroin säädölle tunteistani, voiko se muuttaa mieltään?
21
351
Vastaukset
- ei tiedä mitä haluaa
Ei takas. Ei kannata laittaa mitään. Ei tiedä.
Miksi haluat miehen, joka ei itsekään tiedä, mitä haluaa?
Avasin tämän alotuksen pelkästään sen vuoksi, että löin itseni kanssa vetoa, että rattis on varmasti tähän kommentoinu.
Miten hitossa sua jaksaa nämä tämäntyylin alotukset jaksaa kiinnostaa vuosi vuoden jälkeen?relaxed_eyes kirjoitti:
Avasin tämän alotuksen pelkästään sen vuoksi, että löin itseni kanssa vetoa, että rattis on varmasti tähän kommentoinu.
Miten hitossa sua jaksaa nämä tämäntyylin alotukset jaksaa kiinnostaa vuosi vuoden jälkeen?No kun ihminen ei pääse tavoistaan eroon. Vai voitko kirkkain silmin väittää, että sinä olet muutoksen kirkassilmäinen airue?
- Sarvikuonokas.
relaxed_eyes kirjoitti:
Miten hitossa sua jaksaa nämä tämäntyylin alotukset jaksaa kiinnostaa vuosi vuoden jälkeen?Kun on naimisissa pumpattavan barbaran kanssa, oikeiden ihmisten asiat kiinnostaa aina.
Sarvikuonokas. kirjoitti:
Kun on naimisissa pumpattavan barbaran kanssa, oikeiden ihmisten asiat kiinnostaa aina.
Mielikuvitusvaimoa ei tietääkseni voi pumpata...
Ratikkakuski kirjoitti:
No kun ihminen ei pääse tavoistaan eroon. Vai voitko kirkkain silmin väittää, että sinä olet muutoksen kirkassilmäinen airue?
No mä oon sillee muuttunu, että muutama vuosi sitten jaksoi vielä kiinnostaa akkojen höpötykset suhdeasioista, ehkä ne ne vielä kiinnostaa silloin tällöin nykyäänkin, mutta kuitenkin melko vähä kuitenkin.
Se miks mua ne naisten höpinät kiinnosti ole, että olin itteni kanssa niin sekasin, että luulin haluavani oppia naisten mentaalipuolesta jotakin. Onneksi(itseni kannalta) kuitenkin tulin jossain kohtaa niin paljon järkiini, että totesin sen olevan elämän kannalta turhaa. On kovasti tällääsellä pienellä mielipuolella tekemistä siinä, että oppii edes ittestänsä jotakin.relaxed_eyes kirjoitti:
No mä oon sillee muuttunu, että muutama vuosi sitten jaksoi vielä kiinnostaa akkojen höpötykset suhdeasioista, ehkä ne ne vielä kiinnostaa silloin tällöin nykyäänkin, mutta kuitenkin melko vähä kuitenkin.
Se miks mua ne naisten höpinät kiinnosti ole, että olin itteni kanssa niin sekasin, että luulin haluavani oppia naisten mentaalipuolesta jotakin. Onneksi(itseni kannalta) kuitenkin tulin jossain kohtaa niin paljon järkiini, että totesin sen olevan elämän kannalta turhaa. On kovasti tällääsellä pienellä mielipuolella tekemistä siinä, että oppii edes ittestänsä jotakin.No kun sinäkin vietät kymmenvuotishääpäivääsi, niin parannetan jälleen parisuhdetta ja maailmaa. ;-)
relaxed_eyes kirjoitti:
Miten hitossa sua jaksaa nämä tämäntyylin alotukset jaksaa kiinnostaa vuosi vuoden jälkeen?Ja tää on just niitä aloituksia joita mä en jaksa lukea kuin pari ensimmäistä riviä, sen jälkeen pikakelaan vastaukset ja siirryn seuraavaan alotukseen...
- sadgirlm
Eikö kannata? siis tarkoitan viikkojen tai kuukausien päästä. Ikävöin tätä miestä? :( Ei se kaveruus kuitenkaan onnistu, tai se unohtuu
- näin_on_
kun mies on jo päässyt pukille sun on turha enemmästä haaveilla
- Sadgirlm
Kiitos vain:( mulla on tosi paska olo enkä haluis olla yksin.
Voiko se muuttaa mieltään?
Entä jos seksikin oli hyvää ja mä oon oikeesti ihana muutenkin.
Ei näköjään riitä.
Enkö mä voi enää ottaa yhteyttä?
Siis viikkojen päästä, edes kysyä että onko se samaa mieltä? Kun
Se sanoi että "ei halua seurustella kenenkään kanssa tällähetkellä"- Yxineuvoja
Kuuleppas, jos haluat seurustelusuhteen, pidät huolen että seksiä on vasta sen jälkeen kun olette alkaneet seurustella. Muuten käy juuri noin.
Yxineuvoja kirjoitti:
Kuuleppas, jos haluat seurustelusuhteen, pidät huolen että seksiä on vasta sen jälkeen kun olette alkaneet seurustella. Muuten käy juuri noin.
Moni mies ei edes ala seurustelemaan ilman seksiä, vaikka äitisi niin väittäisikin.
- Hohhoijakkaa
Ratikkakuski kirjoitti:
Moni mies ei edes ala seurustelemaan ilman seksiä, vaikka äitisi niin väittäisikin.
hoidosta voi tietenkin tulla suhde mikä sitä estää, mutta harvemmin kuitenkin. oikeat suhteet ei perustu ensisijassa seksiin, vaikka ratikkakuski väittää mitä. panosuhteet perustuu
Hohhoijakkaa kirjoitti:
hoidosta voi tietenkin tulla suhde mikä sitä estää, mutta harvemmin kuitenkin. oikeat suhteet ei perustu ensisijassa seksiin, vaikka ratikkakuski väittää mitä. panosuhteet perustuu
Sinulla on varmaankin pidempi kokemus asiasta.
- sadgirlm
Mulla on oikeesti ihan tosi surkee olo tästä... :(
mä en kestä enää, ku oon kännissä niin mietin jotai tyyliin että en halua enää elää... mä varmaan masennun näistä.
Oikeesti mitä vittua jos kaikki kehuu mua nätiksi ja just eilen sain kuulla että olen nätti, niin seksiäkö ne vain haluaa? Mä en tajua! :'(
Nytkun sain kuulla ettei tuo halua olla kn kaveri niin tajusin että se varmaan kehuikin sen takia että pääsisi panolle ja piti yhteyttä ylläpitääkseen sitä :( Voisko joku oikeasti auttaa... - kundi.kundine
noo siis noist tollasist säädöist tulee kaikille morkkis, joka menis sit niinku omia aikojaan sit ohi. et se puoli o niinku normaalii. mikset sä oo sit nähny sitä? no ei noit morkkiksii yleensä ulospäi näytetä, jokaine niit arpii hieroo himassaan. se et sä olisit avautunu on sekin ihan ok, mut ehkä sen kandeis kokeilla parhaan ystävän kans vähä purkaa tätä juttuu?
tällee tuntematta tilannetta sen tarkemmi: ehkä sen kandeis ekaks nyt unohtaa toi juttu kokonaa ainaki joksiki aikaa. ku se ei sais sitä kelattuu läpi, ku se o liian lähellä ja liia kipee.
sit myöhemmi jatkaa jos se olis jatkuaksee.
tai sit kokeilla jonku toise kans. kaikkii varte o olemas useampii ihmisii, et se ei oo yhdest kii tää juttu yleensä.
pääasia o et sä pääset tost nyt yli. et kilauta sun bestiksel ja sanos et sulla o tosi paska olo ja et sun pitää päästä puhuun jolleki.
siit se lähtee. ei huolta.- kundi.kundine
nii ja viä sen verra, et jos tää juttu meni vähä väärii polkui, ni seuraaval kerral sit ei samoi mokii sen toisen kans.
sen ei tarvii tehä mitää sellast mitä se ei haluu tehä. ketää ei pystyis sitä pakottaan mihinkää. muista se.
lykkyy pyttyyn. - niin särkyvää
Tää on kai sitten yleinen miehinen käsitys että heti kun tulee tunteita joista ei olla varmoja vaikka vastassa olisikin kiva ja nätti ihminen, pitää alkaa etsiä siihen väliin jotain muuta säätöä että pääsisi niistä orastavista tunnemyllerryksistä.OIkeesti!Miksi on niin pirun vaikeaa tapailla ihmistä ja tutustua tähän ja sitten päättää että ehkä ei nyt kuitenkaan kiinnosta niin paljoa tai ei haluakaan sitoutua?Miehet on siitä tyhmiä että ne kuvittelee voivansa käyttäytyä ihan miten tahansa ja usein myös kuvittelee että nainen on jo kovinkin rakastunut vaikka ilmaisee vasta jotain tunteita jotka on vielä häilyviä.Jos toinen loukkaa sinua vastaamattomuudella tai millä tahansa dissauksella ja väliin tulee muita juttuja on melko varmaa että naisen tunteet kuolee hyvinkin nopeasti eikä ajatukset miehestä varmasti ole enää kovinkaan positiivispainotteiset.Mä ainakin kostaisin täysin huvikseen tollaselle pojulle ja tekisin aivan samat mitä hän mulle tai loukkaisin jollain muulla ovelalla tavalla, vaikka sitten pilailemalla tai iskemällä luuria korvaan, panemalla miehen kaveria tai vaikka mutsia.Kyllä sen sitten vanhempana ymmärtää ettei ihmiset ja tunteet ole oikeasti niin kauhean pelottavia ja loppujen lopuksi siinä pakenee vain itseään ja samalla loukkaa muita!
- ~cissi~
"Sit yritin tosissani unohtaa. Nyt viimeviikolla se laittoi viestiä että voisiko nähä."
Miehinen ektoplasma värähtelee tietyllä taajuudella. Se muistuttaa olemassaolostaan juuri kun olet lähes unohtanut. Sitä paitsi ne kaikki laittaa viestinsä samaan aikaan ja luulevat olevansa siten kilpailukykyisiä (vrt. siittiöt). Yksi aine, monta olomuotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725