Miten lähimmäisesi suhtautuvat ?

pers-erkki

Mies, miten lähimmäisesi, eli omaisesi, sukulaisesi, työ/opiskelukaverisi ja muut kaverisi ja tuttavasi suhtautuvat siihen että sinulla ei ole naista?

Selitätkö: Katsos, kun olen tällainen niin sanottu AT-mies, on nämä tasot, ja Laasanen kirjoitti että...blaa blaa blaa

Sukulaismies: Mitä helvettiä sä selität? Mitkä ihmeen tasot, ja mikä kumman At-mies?...koskaan kuullutkaan moisista.... .nyt menet ja hommaat itsellesi tuolta naisen, ettei vielä homoksi epäillä, kyllä nyt olisi jo aika ryhdistäytyä, ettet ihan vanhaksipojaksi jää...katsos, kun minä olin sinun ikäisesi, niin minulla oli jo vaimo ja kaksi lasta, minä tansseissa vaimoni tapasin ja olisi ollut muitakin naisia tyrkyllä, ei tuon nyt niin vaikeaa pitäisi naisen hommaaminen olla.....

12

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen ilman miestä

      Monet homot ovat naimisissa tai seurustelusuhteissa.

      Yleistä sääliä satelee vaikka tyyppi olisi onnellinen ilman minkäänlaista naista.

      Naisen hommaaminen on helppoa. Riippuu tietysti mitä hakee. Onko tarjontaa lähialueilla.

    • 45+45

      Heteronainen vastaa vääntäen kysymyksen muotoon, miten ympäristö suhtautuu, kun sinulla ei ole miestä.

      Äiti on aina sanonut, etten tarvitse miestä. Pärjään kuulemma ilmankin. Isä ei ole asiaa koskaan mitenkään kommentoinut.

      Muut sukulaiset ovat jo tottuneet ajatukseen, että olen vanhapiika. Tosin siskon mies joskus edelleenkin ystävällisesti koettaa vihjata paikoista, jossa voisin tavata miehiä. Sukuun naimakaupan kautta tulevat naiset kuulemma kyselevät, olenko mahdollisesti (kaappi)lesbo.

      Työpaikalla jotkut jaksavat pitää hauskaa perintesillä vanhapiikavitseillään. Sielläkin nuorten tulokkaiden mielissä tuntuu kummittelevan mahdollinen homoseksuaaisuuteni, mutta lopulta heillekin riittävät satunnaiset munan puute -letkaukset.

      Yleensä en enää selittele kenellekään sinkkuuttani. Speciaaleissa tapauksissa saatan mainita jotain nokkelaa. Analysoinnit säätän vain hyvien ystävien seuraan.

    • gfgsfg

      En tiedä, miten suhtautuvat. Joskus kysellään, että "Eikös sinulla vieläkään ole tyttöystävää?"

      En selitä mitään. Vastaan vain "Ei ole" ja asia jää siihen.

      Jos joku ei ymmärrä, että toisiin kohdistuu enemmän P/S-kysyntää kuin toisiin, niin sellaiselle ihmiselle ei ylipäätään kannata alkaa selittää mitään, koska hän ei mitään tajua.

    • ....................

      Luulisi, että ne miehet, jotka eniten ja röyhkeimmin melua asiasta pitävät, ovat tossun alla tai avioelämä ei muuten ole erityisen miellyttävää. Tarkkailepa vaivihkaa puolisoiden keskinäistä sanallista ja sanatonta viestintää.

    • Naurava sinkkumies

      Asian ilmaiseminen siten että kyse ei ole enää siitä että "miten suhtautuvat jos olet sinkku?" vaan että "miten suhtautuvat kun sinulla ei ole naista?" (eli aivan kuin pitäisi omistaa nainen tai "omata" nainen" tai toisaalta "miten suhtautuvat kun olet yksin?" (aivan kuin ihminen sinkkuna olisi ypöyksin itkien yksinäisyyttään) on juuri se ongelma.

      Osa ei kysele noiden asioiden perään, osa ei kysele. Totuushan on se että ketään vakituista kumppania minulla ei ole eikä varmaan ehkä tule olemaankaan. Naisasioistani en sukulaisille edes lähisellaisille kerrosen tarkemmin koska sehän ei ole heidän asiansa.

      Minulla ei ole veljiä ja sisar on tottunut siihen että olen sen verran itsenäinen että vaikea on löytää naista varsinkaan kun en ole mikään komistus tai statusmies sekä kun hän tuntee minut etten voi sietää tietyn tyyppisiä naisia elämässäni.

      Naispuoliset serkkuni ehkä ahkerammin joskus huomauttelivat asiasta kun sukukokoontumisissa minulla ei ketään mukana ollut ja joskus muulloinkin. Heillä tietysti on ollut suhteita millä mitalla.

      Nykyään pari heistä on yksinhuoltajia ja varsin yksinäisen oloisia.

      Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

      • Naurava sinkkumies

        Miksi ihmeessä muuten nainen pitäisi "hommata"?
        Onko kyse jostain helvetin statusilmiöstä vai mistä?

        Suurin osa naisista ei sytytä lainkaan vaikka seksuaalinen mies olenkin joten miksi hemmetissä pitäisi alkaa tekemään töitä ja hirveää hommaa että kunhan olisi joku naikkonen vieressä?

        Sanoisin tuolla sukulaismiehelle joka noin kyselisi että "tietysti jos et yksin miehenä pärjää vaan tarvitset hameväen apua ollaksesi mies niin sinun kannattikin aikoinaan tansseihin painua, älä sitten valita jos perhe-elämäsi joskus vituttaa niin että tartut taas siihen pulloon".

        Eiköhän se siitä hiljene.

        Oikeasti munattomat nössöt miehistä eivät ole niitä joilla just nyt ei ole naista vaan niitä jotka menevät itkemään heidän peräänsä tai siihen kun jollakulla toisella miehellä ei ole.

        Sovitaan ettei aleta homostelemaan ja olemaan huolissamme, joten pidä vain huoli siitä saatko itse vai et.


      • Naurava sinkkumies
        Naurava sinkkumies kirjoitti:

        Miksi ihmeessä muuten nainen pitäisi "hommata"?
        Onko kyse jostain helvetin statusilmiöstä vai mistä?

        Suurin osa naisista ei sytytä lainkaan vaikka seksuaalinen mies olenkin joten miksi hemmetissä pitäisi alkaa tekemään töitä ja hirveää hommaa että kunhan olisi joku naikkonen vieressä?

        Sanoisin tuolla sukulaismiehelle joka noin kyselisi että "tietysti jos et yksin miehenä pärjää vaan tarvitset hameväen apua ollaksesi mies niin sinun kannattikin aikoinaan tansseihin painua, älä sitten valita jos perhe-elämäsi joskus vituttaa niin että tartut taas siihen pulloon".

        Eiköhän se siitä hiljene.

        Oikeasti munattomat nössöt miehistä eivät ole niitä joilla just nyt ei ole naista vaan niitä jotka menevät itkemään heidän peräänsä tai siihen kun jollakulla toisella miehellä ei ole.

        Sovitaan ettei aleta homostelemaan ja olemaan huolissamme, joten pidä vain huoli siitä saatko itse vai et.

        Niin ja sama koskee naisiakin.

        Älkää antako toisten ihmisten varsinkaan idiootti sukulaisten panetella teille siitä miksei teillä ole miestä, suhdetta, avioliittoa tai lapsia.

        Voivat painua hornaan ne jotka toisia painostavat. Useimmiten niillä joilla on noita asioita, on omat ongelmansa joista kannattaa muistaa piikitellä heitä takaisin.


    • Joo onhan tuosta huomauttanut ties kuka että miksei ole naista... kaveritkin väliin ihmettelevät asiaa että häh, mikä on kun ei ole?

      No sen kummemmin selittelemättä pitää vaan sanoa että eipä ole ketään... elikkäs ei oo vaan tullut vastaan sellaista kenen kanssa ois natsannut asiat. Tosin asiaan vaikuttaa sekin etten kiinnostu helposti vaan pitää just tietyn oloinen ja mallinen nainen.

    • -TSS-

      Kaikille nyt ei muutenkaan tarvitse omaa elämäänsä tilittää.

    • Homoja ne kaikki on?

      Se on kyllä muuten oikeasti huvittavaa. Joko olet ressukka tai sitten homo. Homoudessa sinänsä mitään pahaa ole ja aika moni homoista seurustelee, ihmettelen siis tätä sinkkujen luulemista homoiksi: enemmän heillä tuntuu seuraa olevan kuin minulla!

      Mutta! Jos mies on herkemmän oloinen, ja sinkku, häntä epäillään homoksi ja jos nainen on vahva ja itsenäinen, häntä epäillään lesboksi. Yleensä siis naista, joka esim. ei mielistele miehiä, väittää näille tarvittaessa vastaan, tekee itsenäisiä päätöksiä, töitä, asioita ja pärjää itse, häntä epäillään lesboksi. Eli heteronaisen oletetaan olevan miestä mielistelevä, hieman avuton ja kykenemätön, ainakin jollain tavalla suosiolla miehen alapuolella, edes hieman pää kumarassa. Hän saa olla vahva ja älykäs, kunhan on sitä tietyllä tapaa alisteisesti mieheen nähden. Liika on liikaa ja pärjäävä nainen, oikeasti pärjäävä nainen, on vain liikaa.

      Miehillä taas on toisinpäin. Pärjäävä mies on varmasti hetero, homohan se ei voi olla, paitsi jos on "neitimäinen" mihin riittää, että osaa valita verhot kotiinsa eikä halua asua boxissa vaan ilman naistakin tekee asunnostaan kodin. Mutta pärjäävä mies on tietenkin pukki ja varmasti panee kaikkia ja sillä on sisäinen vamma ja sitoutumiskammo. Herkempi mies on takuulla homo. Jos hän ei ole pullistelemassa tai vaikka olisikin, hänen on pakko olla homo. Miettikää nyt, jos sinkku-mies sisustaisi kotinsa, harrastaisi ja olisi onnellinen, tapaisi ystäviään ilman pakottavaa tarvetta saada nainen, silti naisista tykäten ja ilman katkeruutta tai pullistellua?! Homohan se on! Jos hän eläisi monipuolista elämää, laittaisi ruokaa, opiskelisi vaikka kieliä ja olisi sosiaalinen sinkku, hän olisi homo. Jos hän vielä pukeutuisi hyvin ja tuoksuisi hyvältä sekä pesisi hampaansa, hän olisi joko gigolo ja maksullinen mies tai sitten homo. Muuten sellainen ei voi sinkkuna olla eikä naisista etsiä sopivaa kun tarjolla, tyrkyllä ja koko ajan tulossa olisi kasa kaikkea muuta... Jaa jos se ei juo?! Miten niin suomalainen ei ryyppäisi?! Missä se sitten ketään tapaisi????????

      Suomalainen pariutuu umpikännissä baarissa. Ei muualla. Paitsi homot.

      On alkanut käydä homoja kateeksi. Homo-naiset saavat pystyä, olla itsenäisiä, omata mielipiteitä eikä heidän tarvitse alistua tai mielistellä. He ovat tasavertaisia miesten kanssa. He saavat olla kauniita silti, mitä vain! Heille ei ole strereotyyppisia odotuksia, vahva miesmäinen ulkonäkökin on jo unohdettu. Homo-mies taas saa olla monipuolinen mies joka tekee kaikkea, on herkkä ja tunteittensa kanssa sinut ja kuitenkin tekevä ja pystyvä. Molemmat saavat olla selvinpäin, itsenäisiä, ja kaikkea ilman stereotypioiden tuomia paineita, odotuksia, rasituksia ja sellaista ällöttävää pariutumisriittiä mikä on jo aikansa elänyttä ollut vuosia. Eikä sukulaiset taatusti kysele puolisoitten perään.
      Taitaa homoilla olla nykyään vapautuneinta oloa ja eloa... Kyl käyp katteeks!

      • random-postaaja

        Monien miesten puolesta nainen saa kyllä tehdä siellä töissä niin hyvää duunia kuin pystyy. Kotona saisi olla mielellään neuvottelukykyinen, ja jos on ammatiltaan päällikkö, niin sen roolin saa jättää työpaikalla.


    • Ei kai noi hirveästi asiaan suhtaudu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      165
      2722
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1248
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      916
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      889
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      88
      786
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      773
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      752
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      710
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      707
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe