Olen 14v. ja olen noin 175 cm pitkä ja painan 71 kg. Tunnen itseni lihavaksi, mutta olenko oikeasti lihava?
Olenko lihava......?
9
160
Vastaukset
- thyfshfghjfgj
olet
- thyfshfghjfgj
se oli vaan vitsi.
- Metallica-Fani
Eli en siis olisi ylipainoinen?
- nahka
Oletpas!
- tätskylä
Ootko tyttö vai poika ?
Pojalle ei varmaan liikaa, tytölle kenties pari kiloa. Mutta oot niin nuori että se on sitä "teinipyöreyttä", jonka kyllä pitäisi kadotan aikuistuessa. Kantsii kysellä asiasta vaikka terkkarilta.
Minä oon aikuinen, saman mittanen ja paino tuossa 55-60 välillä joka on liian vähän. Sais olla yli 60. Liika laihuus ei ole ihannoitavaa, kyllä muotoja pitää olla, kunhan ei ääriviivoja...
Mut älä ole huolissaan, Ihmisellä on semmonen omnaispaino johon se sitten aikoinaan "jämähtää". Eikä ylipainoinen vältämättä ole rumakaan. Mulla on muutama (nais)ystävä jotka painaa lähemmäs 100 eikä kumpikaan ole siitä huolimatta rumia. Se on siäsinen kauneus joka ratkaisee.
Ja laihoja paleltaa aina--- varsinkin mulla saa olla paljon vaatetta päällä että tarkenen. - laskuri:):):):
Olet normaalipainoinen. Alla olevasta linkistä löydät lasten painoindeksilaskurin, jolla voit laskea painoindeksisi ja tulos kertoo oletko normaalipainoinen. Laskin sillä painoindeksisi ja tuloksena on suorastaan ihannepaino. Voit itse katsoa saman laskurin avulla niin saat mustaa valkoisella:
http://terveyspalvelut.com/painoindeksi-painoindeksilaskuri/
Hyvää joulunodotusaikaa!:) - Metallica-Fani
Joo poika tosiaan olen....kiitos kaikille vastanneille ja hyvää joulua :)
- älä häpeä
olet 10.kg.liian lihava,aloita dietti heti,syöt näkileipää,saat kuitua,juomana puhdas esi.
- Läskii
Olenko Läski? Painan 50kg ja olen 11 vuotias? pituuteni on 153cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184