Pitääskähän sitä ottaa vähä kuppia,

teki ootta niin s a a t a n a n aneemisia.

18

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos nyt kuitenkin jättäisit tänään tuon juomisen, mee sit huomenna baariin kuten me muutkin :)

• Kyllä mä nyt ainaki yhyren kupin viritän vaikka onkin arkipäivä. Tapahtuuko tällä palstalla enää ikinä mitään? Pitäs varmaan saada muutama uus tyyppi tänne palstalaisille entuudestaan tuntematon ylimielinen ja provosoiva keskustelutyyli.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Kyllä mä nyt ainaki yhyren kupin viritän vaikka onkin arkipäivä. Tapahtuuko tällä palstalla enää ikinä mitään? Pitäs varmaan saada muutama uus tyyppi tänne palstalaisille entuudestaan tuntematon ylimielinen ja provosoiva keskustelutyyli.

aika paljon on rekatut häipyneet tiältä, se on iso menetys

• monte24 kirjoitti:

Kyllä, ja häntäheikit meni sitte siinä mukana.

• monte24 kirjoitti:

Monte, ei se määrä vaan laatu.

• weawery kirjoitti:

Monte, ei se määrä vaan laatu.

no joo :)

• Sxthsense

Sulla oli vaan liian suuret odotukset meistä :)

• Ei oo. Palstan vaan pitäis päästä kunnolla sinne omalle tasollensa, henkilökohtaisuuksiin, kuran lentoon jne. Kyllä vaan kummasti aktivoituis ihmiset kirjoittelemaan.

Ja sitte niille provopelleille tiedoksi, että vanhat vitsit on syvältä että... Ei kannata tuhlata aikaansa kirjoittelemalla esim. mun feikkiperheestä, rattiksen kuminukesta tai rikun jaloista. Ei ne kiinnosta enää ketään.

• Kyllä kaikki kirjoittajat tietää, et kaikkien asioiden takana on aidosti jotakin. Provopelleillä on omat syynsä. Ehkä provoiuun riittävät aiheet ovat loppuneet ja niitä on paremmin muilla palstoilla.

• >Kyllä kaikki kirjoittajat tietää, et kaikkien asioiden takana on aidosti jotakin.

En tajunnu. Ratikkakuskin oletetusta kuminukesta on about 3000 alotusta palstalla, mitä aitoa siinä on takana? Enkö mä vaan nää metsää puilta?

• 3000 kuminukkea:.!1%

.

3000 kuminukkea ei voi olla väärässä!!11!!1!!!1!1!1!1!!

Har!

.

• Kippis! :D

Palstan ja palstalaisten taso on korkeampi kuin koskaan aikasemmin!

• =D

Mitä mitä, onhan täällä kaunottaret: murri, jazuli ja xena.. Hähähähä..........

• Lol.

• ... noin 165 on hemoglobiini... =)

• Ameeba:.!1%#++

.

mihinä s-aatana sellaanen on

Ampukaa se het

.

• Pitäsi...
      Etenki jos kyrsii, saattaa kupposella sen hetkinen maailmankatsomus liudentua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1699
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1075
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1027
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      759
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      49
      681
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe