Seksinvonkaus baarissa kyllästyttääää

MallaMagia

On alkanut v*tuttaa kun aina viihteellä ollessa saa juosta karkuun miehiä jotka pakonomaisesti vonkaa seksiä. On se näköjään miehelle niin hemmetin tärkeää että ihan kun olis hengenmeno kyseessä jos ei sinä iltana saa piparia. Menee heti kiinnostus kun huomaa että miestä kiinnostaa pelkästään pano. Ja ne jotka esittää olevansa kiinnostuneita naisen persoonasta, esittää niin helvetin huonosti että ei ikinä mene läpi. Tajutkaa nyt että joka nainen haistaa epätoivon ja se on erittäin epäkiihottavaa.

72

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

      Mitäs vittua käyt siellä baarissa sitten. Etkö tiedä että baarit on ainoa paikka missä naisia saa lähestyä ilman että pidetään hulluna tai moukkana tai saa poliisit peräänsä.

      • Baarissa käydään

        pitämässä hauskaa, eikä siksi että joku urpo saisi tulla vonkaamaan


      • twetwetwetwet
        Baarissa käydään kirjoitti:

        pitämässä hauskaa, eikä siksi että joku urpo saisi tulla vonkaamaan

        Joo, joo, "pitämässä hauskaa". Uskotaan.


      • asdasd123
        Baarissa käydään kirjoitti:

        pitämässä hauskaa, eikä siksi että joku urpo saisi tulla vonkaamaan

        Siis mitäs muutakaan siellä baarissa/yökerhoissa tehdään kuin etsitään helppoa seuraa kun kriteerit on laskettu alkoholin vaikutuksesta minimiin?

        Voiko siinä kovassa metelissä sekä hämmentyneessä olotilassa nauttia muka jostain muustakin?


      • omasta mielestäni
        Baarissa käydään kirjoitti:

        pitämässä hauskaa, eikä siksi että joku urpo saisi tulla vonkaamaan

        Naiset käyvät baarissa hakemassa vain huomiota, sitten on hyvä palata poikaystävän luokse kun on saatu tarpeeksi huomiota. Jos ette ole hakemassa sitä huomiotakaan niin sittenhän te voisitte vuokrata tuttujen kanssa mökin jostain korvesta ja mennä sinne pitämään hauskaa.


      • minä vain
        omasta mielestäni kirjoitti:

        Naiset käyvät baarissa hakemassa vain huomiota, sitten on hyvä palata poikaystävän luokse kun on saatu tarpeeksi huomiota. Jos ette ole hakemassa sitä huomiotakaan niin sittenhän te voisitte vuokrata tuttujen kanssa mökin jostain korvesta ja mennä sinne pitämään hauskaa.

        Muuten olisi kivaa vuokrata mökki korvesta, mutta kun ei ole rahaa vuokrata mökkiä eikä autoa, jolla pääsis sinne mökille. Siksi ainakin minä ja kaverini käymme baareissa. Mutta vaikka siellä baarissa naisia olisikin niin ei niitä tarvitse lähestyä jos he eivät ole kiinnostusta osoittaneet. Minä ainakin istun mieluummin kavereideni kanssa pöydässä ihan rauhassa, en tarvitse tuntemattomia miehiä siihen pyörimään - varsinkin kun useimmat heistä haluavat vain panoseuraa. Edes ihan viaton keskustelu tuntemattomien miesten kanssa ei usein kiinnosta kun kavereita näkee niin harvoin että kaikki yhteiset hetket käytetään yhdessä jutteluun.


      • Yrittämällä saa
        minä vain kirjoitti:

        Muuten olisi kivaa vuokrata mökki korvesta, mutta kun ei ole rahaa vuokrata mökkiä eikä autoa, jolla pääsis sinne mökille. Siksi ainakin minä ja kaverini käymme baareissa. Mutta vaikka siellä baarissa naisia olisikin niin ei niitä tarvitse lähestyä jos he eivät ole kiinnostusta osoittaneet. Minä ainakin istun mieluummin kavereideni kanssa pöydässä ihan rauhassa, en tarvitse tuntemattomia miehiä siihen pyörimään - varsinkin kun useimmat heistä haluavat vain panoseuraa. Edes ihan viaton keskustelu tuntemattomien miesten kanssa ei usein kiinnosta kun kavereita näkee niin harvoin että kaikki yhteiset hetket käytetään yhdessä jutteluun.

        Jos olet ulkonäöltäsi ok, niin totta kai miehet haluavat sinusta baarissa panoseuraa. Miten mies sitä muka saa ellei yrittämällä ja lähestymällä?


      • niin....
        Yrittämällä saa kirjoitti:

        Jos olet ulkonäöltäsi ok, niin totta kai miehet haluavat sinusta baarissa panoseuraa. Miten mies sitä muka saa ellei yrittämällä ja lähestymällä?

        Niin, mutta kun minua ei kiinnosta se panoseura. Eli en halua että minua siinä mielessä lähestytään.


      • Yrittämällä saa
        niin.... kirjoitti:

        Niin, mutta kun minua ei kiinnosta se panoseura. Eli en halua että minua siinä mielessä lähestytään.

        Niin, mutta kun miehiä kiinnostaa. Eli miehet haluavat siinä mielessä lähestyä.


      • just joo
        Yrittämällä saa kirjoitti:

        Niin, mutta kun miehiä kiinnostaa. Eli miehet haluavat siinä mielessä lähestyä.

        No sitten miesten ei pidä täällä itkeä kun saavat pakit, usein aika kylmätkin. Huoh, ja vika on aina naisen, niinpä niin...


      • 16+2
        Yrittämällä saa kirjoitti:

        Niin, mutta kun miehiä kiinnostaa. Eli miehet haluavat siinä mielessä lähestyä.

        ...Ja minä haluan heittää drinkkini heidän naamalleen. Ainahan täytyy saada tehdä kaikki mitä haluaa, viis muista... Eikö niin?


      • Yrittämällä saa
        16+2 kirjoitti:

        ...Ja minä haluan heittää drinkkini heidän naamalleen. Ainahan täytyy saada tehdä kaikki mitä haluaa, viis muista... Eikö niin?

        Toisen ihmisen lähestyminen ja drinkkien heittäminen naamalle eivät ole verrattavissa. Ensimmäinen on asiallista, jälkimmäinen moukkamaista.


      • Yrittämällä saa
        just joo kirjoitti:

        No sitten miesten ei pidä täällä itkeä kun saavat pakit, usein aika kylmätkin. Huoh, ja vika on aina naisen, niinpä niin...

        Jos lähestyminen on asiallinen, niin kylmien pakkien antaminen ei ole asiallista. Fiksu ihminen osaa antaa asialliset pakit. Se ei ole mikään peruste naiselle käyttäytyä huonosti, että mies haluaa panoseuraa.


      • omasta mielestäni kirjoitti:

        Naiset käyvät baarissa hakemassa vain huomiota, sitten on hyvä palata poikaystävän luokse kun on saatu tarpeeksi huomiota. Jos ette ole hakemassa sitä huomiotakaan niin sittenhän te voisitte vuokrata tuttujen kanssa mökin jostain korvesta ja mennä sinne pitämään hauskaa.

        Hakea huomiota vai juoda, pitää hauskaa kavereiden kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin. Outo on ajatusmaailmasi.


      • Baaripano paras pano
        niin.... kirjoitti:

        Niin, mutta kun minua ei kiinnosta se panoseura. Eli en halua että minua siinä mielessä lähestytään.

        No älä sitten mene sinne baariin, vähäjärkinen nauta. Baarit ovat panoseuran etsimistä varten, tyttökaveriesi kanssa voit lässyttää jossain muualla.


    • MallaMagia

      No siksi käyn kun haluaisin tutustua johonkin mieheen ja lopettaa sinkkuuteni. Ja tosiaan, kun ne baarit on se ainoa paikka missä suomalainen mies uskaltaa lähestyä. MUTTA onko se liikaa vaadittu jos haluan että mies haluaa MINUA eikä mitä tahansa reikää...

      • voihan sitä

        Sanoa sille Miehelle, että tutustutaan ensin muuten ja sitten vasta ******.

        "MUTTA onko se liikaa vaadittu jos haluan että mies haluaa MINUA eikä mitä tahansa reikää... "

        Eikös se Mies halua juuri sinua jos se tulee sinun luoksesi, vai tarkoititko jotain tunnejuttuja? Voisin kyllä väittää, että jos Mies ei vonkaisikaan niin sekään ei olisi hyvä asia.


      • masdqiki

        "Ja tosiaan, kun ne baarit on se ainoa paikka missä suomalainen mies uskaltaa lähestyä."

        Nyt meni väärin päin. Olen suomalainen mies ja ainakin itse uskallan lähestyä muuallakin, mutta kun suomalaiset naiset pelästyvät ja pitävät miestä hulluna jos hän lähestyy vaikkapa kadulla. Te naiset teette baarista ainoan mahdollisen paikan lähestymiseen.


      • kaaamoss

        "No siksi käyn kun haluaisin tutustua johonkin mieheen ja lopettaa sinkkuuteni. Ja tosiaan, kun ne baarit on se ainoa paikka missä suomalainen mies uskaltaa lähestyä. MUTTA onko se liikaa vaadittu jos haluan että mies haluaa MINUA eikä mitä tahansa reikää... "

        Suomessa on vaikeaa lähestyä tuntematonta keskellä kirkasta päivää, ainakin etelä-suomessa. Pohjoisessa eri meininki kait. Ja kun tulee talvi, kukaan ei ees kato toisiaan. Jätä ne baarit ihan suosiolla, sieltä ei tuu kun murheita.


      • juhlan loppu

        Kehitä sitä persoonaa. Monilla naisilla ei ole kovin paljon annettavaa piparin lisäksi.


      • miehekuvotus

        Suomessa ei oikein voi lähestyä muualla kuin baarissa, ellei halua hullun ahdistelijan leimaa. Itse olen kyllä yrittänyt alkaa juttelemaan arkisimmissakin paikoissa, ihan vain ajankuluksi, mutta nuoremmilta naisilta vain saa "Onko toi hullu"-katseita.

        Itse olen baarissa lähestynyt naisia, ja pyrin olemaan kohtelian, ja enkä ole pelkästään pillun perässä. Mutta yleensä saan pakit, enemmän tai vähemmän tylyt. Niinä kertoina, kun olen päässyt juttelemaan kunnolla jonkun naisen kanssa, on kotia lähdön aikana tullut vastaan se, että nainen on pettynyt, koska en ollutkaan yhden illanpanoa hakemassa. Viimeksikin oisin päässyt yöksi naisen luo, mutta en puhelinnumeroa saanut...


    • vcxvxcvcxvcx

      Ehkä kannattaa kokeilla itsekin lähestymistä ja esittää itsekin kiinnostusta toiseen henkilöön. Tuollaisen asenteen omaavalta naiselta tuskin kukaan muuta haluaakaan kuin korkeintaan seksiä.

    • Kullakin ongelmansa

      Tiedätkö mikä minua vituttaa?

      Kun satun olemaan mies ja vaikkapa yksin baaritiskillä että jokainen nainen jolle alan puhumaan olettaa että haluan vain pillua.

      Toisaalta jos tahtoisin " iskeä" naisen tai oikeammin pyytää treffeille jossa voitaisini tutustua paremmin niin en voi alkaa vain juttelemaan vaan on nimenomaan yritettävä ISKEÄ sillä tavoin oikealla tavoin ettei mennä vain tuttavalliseen jutuskeluun.

      Toisin sanottuna peli on pedattu meitä miehiä varten jo valmiiksi siten että on oltava pillun perässä vaikkei olisikaan koska muuten tulee joko pelkkää tuttavuutta eli pakit tai jos haluaa vain juttuseuraa niin sekin tulkitaan että ollaan pillun perässä.

      "Tajutkaa nyt että joka nainen haistaa epätoivon ja se on erittäin epäkiihottavaa. "

      Sinä ja kanssasisaresi et tunnista yhtään mitään. Sori vain.
      Toisaalta ehkä tarkoitat sitä että "ei epätoivoinen pillunvonkaaja" on todella kiihottavaa? ;)

      "Ja ne jotka esittää olevansa kiinnostuneita naisen persoonasta, esittää niin helvetin huonosti että ei ikinä mene läpi."

      No kerroppa miten miehen tulisi käyttäytyä että
      A) jos mies tahtoo vain juttuseuraa juuri sillä hetkellä
      B) jos mies tahtoo tutustua naiseen ihan "vakavissaan" ja pyytää treffeille

      siis erotuksena tuolle sinun "pillun vonkaukselle".

      • ----

        Ei se taida olla mahdollista. Naiset ovat päättäneet etukäteen että jokainen mies on kumminkin vain pillun perässä ja sitten jälkeenpäin valittavat että mistään ei löydy miestä joka ei olisi vain pillun perässä.


    • Maltti on valttia ongelmasi kanssa. Iän myötä vonkaavat miehet kyllä vähenevät ympäriltäsi. Kolmekymppisenä alkaa ajat, jolloin on sinun vuorosi olla aktiivinen. Saattaa käydä jopa niin, että joudut kilpailemaan kanssasisartesi kanssa juurikin seksitarjonnalla...

      • MallaMagia

        Valitettavasti on vain pahentunut iän myöstä...olen reilusti yli 30.


    • Eikös se ole

      Ihan normaalia jos Mies haluaa seksiä, vai onko sittenkään? Vanhempana voit huomata minkälaista on elää Miehen osaa, et saa halutessasi seksiä tai joku ei halua seksiä sinun kanssasi. Itse en ole vongannut seksiä vuosikausiin. Yritän kyllä avata keskustelun normaalisti mutta se ei nähtävästi toimi kun Naiset liukenevat paikalta vähinäänin. Johtuukohan tämä kuivakausi siitä kun en ole vongannut? Miehet tietää vastauksen ilman miettimistä.

    • Reipas Mies

      tässä aloittajaa nyrpii kun vastaantuleva baari mies ei ole sellainen jännä ja smooth naisasiamestari. Toki heiltä nainen ottaa supliikin ilomielin vastaan ja sitten sexi vie ja taxi tuo.

      Aivan totta. Naisen ps-kysyntä laskee vähitellen iän karttuessa, miehen voi olla nolla koko iän.

      Minua otti hattuun kun baareisas kävin että defaultti on että mies vonkaa tietyllä tatsilla kuten muut naisasiamestarit ja nainen hyväksyy tai antaa pakit sille show'lle jonka mies tarjoaa.

      En minä jokaisen kansa haluakkaan seksiä, siis esim. että jotenkin tuttavuus voisi johtaa vaikka treffeille myöhemmin ko. naisen kanssa. Vaan ei.

      Suomi baari, suomi-kulttuuri, suomi-tavat: joko pano tuntemattoman kanssa parin tunnin supliikin myötäjäisenä tai ei mitään! Se jos mikä tässä ihmetyttää minua vieläkin, mutta eipä sitä putkiaivon kaikkea tarvitse ymmärtääkkään näistä suosittujen ihmisten tavoista.

      Tiedän, kuten moni palstalla, että on niitä mestarimiehiä joille se on helppoa kuin hengittäminen. Vonkaus nimittäin.

      Mitä voimme heiltä oppia? Usein ei mitään. Ei ole kaavaa jolla alkaa natsata. Ei ole stetsonia ja tiettyäjä housuja jotka antavat aikavoimat päästä naisen makkariin touhuamaan. Ongelma jonka voi vain hyväksyä on se että miehen ja naisen roolit ovat erilaiset ja kun oppii niillä pelaamaan (=omaksuu yleisen käytösmallin itselleen) voinee alkaa taviksempikin masa saada tulosta naisten kanssa. Asenne ratkaisee miten itsensä sijoittaa ps-skenessä muihin miehiin nähden.

      Joku kysyy miksi se on tärkeää että miehelle lohkeaa?

      Jos olet nainen- älä kysy kun vastauksen ymmärrys vaatii peniksen omistamisen. Meidän sosiaalinen rakenne on erilainen kuin teillä naisilla, meille miehille ei riiitä että on uusi meikki käytössä tai käyty hienossa konsertissa bestiksen kanssa tuottamaan sen hyvänolon tunteen. Ei. Me rassataan autoja ja juodaan eri juomia jotta arkivitutus helpottaa edes joskus ja joskus saadaan sitä parasta namia eli seksiä. Sitten kun on ruokaan rahaa ja hiukan elämään ja naapurikin tervehtii kun mies ei kuljeksi seksin saannin jälkeen naama norsunsukupuolielimen näköisenä, niin miehen elämä ei siitä parane. Ei mulla ainakaan ole sen kosmisempia hyvän elämän vaatimuksia.

      Myös miehen laatu on avain. Moni tavismies on juuri niin säälittävä kuin ap kertoo, mutta laadukas iskijämestari menee jo hetkessä naisen kanssa toilettiin seksin merkeissä. Ei se ole reilua. Ei elämä olekkaan meille miehille. Toiset ovat mestareita naisten kanssa jo syntyessään, toiset jäävät puulaakiin ja jotkut junan alle.

      Minua hymyilyttää eräänkin sanomalehden treffipalsta. Siellä usea mies suoraan vaihtaa naisensa nuorempaa. Eli kiikarissa on -10-15 vuotta nuorempi. Miten näiden miesten laatu on noussut että heillä on statusta vaatia noin?

      Onko se avioliitto ja pitkä parisuhde tausta? Voi olla?

      tiedän että vanhempi nainen voi ns. tarttua nuorempaan sinkku mieheen ärhäkästi. Järki on hyvä pitää silti päässä sen aamun jälkeenkin.

      • A.I.

        Nää Reippaan Aikamiespojan vuodatukset on jo ihan samaa luokkaa kuin DarkFearilla. Kuin joku alkeellinen tekoäly suoltaisi tekstiä pienin variaatioin samoista asioista jankuttamalla ja väsymättömällä vimmalla. Ei tarvitse edes lukea kun tietää jo sisällön: kloriittifarkut, baariasiamies, kotiseutu, sivari....


      • Huh, mitä miehii
        A.I. kirjoitti:

        Nää Reippaan Aikamiespojan vuodatukset on jo ihan samaa luokkaa kuin DarkFearilla. Kuin joku alkeellinen tekoäly suoltaisi tekstiä pienin variaatioin samoista asioista jankuttamalla ja väsymättömällä vimmalla. Ei tarvitse edes lukea kun tietää jo sisällön: kloriittifarkut, baariasiamies, kotiseutu, sivari....

        Täällä taitaa olla turha keskustella mistään kun palstan miehillä on itsetunto nolla ja naisviha kytenyt riittämättömyyden tunteesta johtuen jo lapsesta saakka. Huh, onneksi reaalimaailmassa on myös normaaleja miehiä.


      • Niin turha
        Huh, mitä miehii kirjoitti:

        Täällä taitaa olla turha keskustella mistään kun palstan miehillä on itsetunto nolla ja naisviha kytenyt riittämättömyyden tunteesta johtuen jo lapsesta saakka. Huh, onneksi reaalimaailmassa on myös normaaleja miehiä.

        On keskustella jos ei kestä kritiikkiä vaan rupeaa itkemään kuin lapsi jos ei saa haluamaansa huomiota tai vastausta. Ensimmäinen ehto on kritiikin kestäminen, sitten vasta voidaan keskustella kuin aikuiset jos kestät kritiikkiä. Jos omasta mielestäsi sinussa ei ole mitään vikaa niin eihän semmoisen kanssa voi keskustella mistään. Oletko omasta mielestäsi täydellinen?


    • hänhänmies

      Hyvä nainen, baarit on pettämistä ja pum pum juttuja varten. Vaihda paikkaa pyytää ystävällisesti hän.

    • tavis

      Vonkaus on kaikkialla rumaa, siisti flirtti menee missä vain.

    • no jaa

      Usein naisetkin on pukeutuneet minihamosiin, saappaisiin, toppeihin ja glittereihin, monesti siinä mielessä, että toivoo löytävänsä baarista jotain miesseuraa. Panoseura ei paljoa miellytä. Sen tähden baarit kannattaa hylätä, ainakin "yökerhot."

      • tavis

        Halunsa kullakin, itse käytän saappaita vesisateella tai marjametsässä.


    • Mies1985

      Moniko mies on sanonut haluavansa seksiä? Onko yksikään?
      Kyllähän niinkin humalaisia ja rohkeita miehiä varmaan on mutta oletko varma ettei homma ole lähinnä omassa päässäsi?

      On minuakin syytetty joskus vaikka mistä kun olen yrittänyt vain olla seurallinen ja iloinen.

    • lauantaihiiri

      Nyyh, miksei kukaan vongu mua. Pitäisköhän tästä lähteä baariin vai uimaan. Taidan vielä mennä uimaan, ehkä en kerralla lähen vonkumaan.

    • Aika jänskää, itte en ole koskaan vongannut baarissa siinä mielessä. Mutta olen pari kertaa tänä vuonna joutunut torppaamaan parin naisen lähentelyt... erinäisten syiden takia.

    • vcxvxvxvc

      Mikä on seksin vonkausta? Se, että lähestyy vai se, että ei lopeta, vaikka toinen ei ole kiinnostunut?

    • MallaMagia

      "Mikä on seksin vonkausta? Se, että lähestyy vai se, että ei lopeta, vaikka toinen ei ole kiinnostunut?" Itse tarkoitan vonkaamisella sellaista epätoivoista hihassa/käsivarressa roikkumista/heti yritetään kähmiä tai suudella ja vaikka sanoo että aikoo mennä baarista omaan kotiinsa ja yksin, niin ei tajuta, jankutetaan ja ahdistellaan koko ilta. Inhoan olla epäkohtelias ja mielelläni jutttelen ihmisten kanssa, tämä kiltteys sitten kostautuu siinä että joku hinkkaa koko illan k*rpäänsä reiteesi. Että nyt alan ymmärtää niitä joidenkin naisten kylmiä katseita ja pakkeja, pakko turvautua niihin kohta itsekin koska muuten ei saa mitään kunnioitusta miehiltä. On miehiä jotka eivät osaa ottaa EI-sanaa vastaan; on tullut huorittelua ja jopa tönimistä vaikka olen yrittänyt kohteliaasti ilmaista itseäni. Ja sanokaa nyt sitten että olen vaan niin halvan ja helpon näköinen...o.k. pukeudun seuraavan kerran säkkiin.

      • 9

        Okei, tuo oli hyvä tarkennus. Itsekin ymmärsin ensimmäisen viestisi siihen suuntaan, että ärsytyksen aiheena olisi ollut ylipäätään lähestyminen ja/tai seksin toivominen. Ja sitä en käsittänyt, koska mielestäni pitää ns. yleisen elämänkokemuksen valossa ymmärtää, että suuri osa ihmisistä menee kapakkaan seksiseuran tai suorastaan elämänkumppanin löytymisen toivossa. Ainakin osamotiivina.


    • Ööööö öööö

      Ei kohteliaisuus ole sitä, että kierrellään ja kaarellaan, ja varotaan antamasta pakkeja. Ei se ole epäkohteliasta sanoa suoraan, että haluaa toisen pitävän etäisyyttä, tai ettei halua toisen koskevan, tai ettei halua seuraa, sen sijaan että tyytyy puhumaan vain yksin kotiin menosta illan jälkeen.

    • Kristiinalle

      Kyllähän sen ymmärtää ettei nainen uskalla suoraan sanoa ettei kiinnosta. Pelkää aiheuttavansa herkälle suomalaiselle miehelle ikuiset traumat joita se sitten joutuu hoitamaan tällä palstalla, kaltaistensa itsesäälijöiden joukossa.

    • Työnnä pää vittuun

      Ilmeisesti sinussa on jotain vikaa, ehkä pukeudut kuin halpa huora. Aina kun minä käyn baarissa, niin saan olla ihan rauhassa, kukaan ei koskaan tule sanomaan mitään. Ai niin, olen mies, mutta eihän se nyt varmaankaan voi mitään vaikuttaa.

      • Touché tosiaan

        Ei helvata, tämä oli paras pitkään aikaan! Tähän voi ihan aidosti sanoa että lollero!

        "Ai niin, olen mies, mutta eihän se nyt varmaankaan voi mitään vaikuttaa."

        Classic!


    • hhfghgf

      Minulla on mennyt koko ajattelu ketju jo ympäri. Olen ruennut ajattelemaan että miksi yrittäisin ketään koska tämä kuitenkin ajattelee että haluan vain seksiä, oli minulla mitään ajatuksia tai ei. Olen siis lopettanut yrittämisen kokonaan jotta naiset olla ainak oikeassa yrittäjänsä suhteen. EN saa kuitenkaan mitään ainaisista pakeistakaan joten olen enemmin yrittämättä.

    • fgnaqre

      Täällä valitetaan kun miehet eivät usko että ei tarkoittaa ei, ja samaan aikaan tuolla: "Tän palstan miehet...voih!"-keskustelussa valitetaan sitä kun miehet luovuttavat liian helposti jos nainen sanoo ei.
      Todellinen malliesimerkki naisten ristiriiaisuudesta taas tämä palsta.

      • Voisiko Olla Niin

        Ehkäpä eri naiset ajattelevat eri lailla.


      • fgnaqre
        Voisiko Olla Niin kirjoitti:

        Ehkäpä eri naiset ajattelevat eri lailla.

        Joopa joo, mutta ihan turha naisten on sitten valittaa että miehet toimivat väärin, kun oikeasti he pyrkivät toimimaan oikein. Ei kukaan mies voi tietää millaisesta naisesta milloinkin on kyse. Takoittaako ei todellakin ei tämän naisen kohdalla? Miehet eivät edelleenkään ole mitään ajatustenlukijoita.


    • matkalla manilaan

      Joopa joo! Eipä paljon jaksa kiinnostaa nämä suomen kauniit mätisäkit. Naisellisuus häviää jo reilun 30 kymmenen ikävuoden ylittyessä ja läskistyminen alkaa. Halvemmalla pääsee, kun ne hommat omin käsin tai lähtee pitkälle lomalle aasiaan. Suomen tytöt sitten voivat matkustaa vaikkapa etelä eurooppaan tai Gambiaan seksin nälkäisinä. Hyvää "pukin odotusta"

    • Ei tarvitse mennä

      sinne baariin jos ei halua tulla vongatuksi.

    • lwg

      Mikä on ongelma? Minä käyn baareissa. Välillä tustun miehiin siellä, sänkyyn en lähde suorilta koskaan. Mutta sanonkin sen heti kättelyssä. Mielestäni se on kätevää, ja säästää sekä miehen että minun aikaa, kun sanon drinkkiä tarjoavalla ukkelille, että täältä ei sitten heru vastapalveluksia, eli jos olet sen perässä, siirry seuraavaan.

    • Pienet piparipiirit

      Niin totta.

      Silloin joskus aniharvoin kun yöelämässä tulee vastaan mies, josta aistii että tätä kiinnostaa ihan aidosti uuden ihmisen kohtaaminen, tutustuminen, hetken jakaminen, eikä sitä pimpankuvaa näy kiilumassa tämän silmissä, tunne on todella mahtava.

      Niin mahtava, että tällaiselle miehelle voi sitä piparia jopa mahdollisesti irrotakin... ;) Ei toki samana iltana tietenkään. Tai kaveriksi ainakin tällainen harvinaisuus kelpaa paremmin kuin hyvin.

    • avohoito

      Miksi baarissa sitten ollaan?!! Viinaa voi juoda kotona tuttujen kesken. Naurattaa kun muka mennään juttelemaan sinne saatanan mökään esim. aikanaan fuksien tutustumisiltana. Jäipä tosiaan monen nimi mieleen!!

    • ex-raitis3

      Valitettavasti miehen on pakko vongata seksiä. Jollei vonkaa, niin sitten edessä on yksinäinen loppuelämä. Ne suhteet syntyvät siitä kun lopulta joku nainen suostuu vonkaukseen ja parisuhde saa alkunsa.

      Jonakin päivänä joku näistä vonkaajista saa sinultakin jalat alta ja alat hänen kanssaan parisuhteeseen.

      • hgfhjfhjfghj

        Tässä on paras viesti pitkiin aikoihin. Tämä pitäisi liimata palstan etusivulle.

        Tällä tekstillä selvitetään, suomalainen treffikulttuuri, sekä palstan taso-teoreetikkojen ongelmat.

        1. Jos haluat suhteen sun pitää iskeä naisia, vaikka he eivät siitä pitäisikään.
        2. Ei ole mitään tasoja. On vain aktiivisia ja passiivisia miehiä. Aktiiviset saavat, passiiviset ei saa.


    • tosiaanki näin se on

      Silloin kun vielä aina joskus harvoin baareissa kävin, niin juuri jotain tuollaista sitä oletinkin naisten ajattelevan miehistä. Siksi kun tämän niin hyvin arvasin niin en ikinä naisia lähtenytkään noissa paikoissa alkuunkaan yrittämään. Tiesinhän sen että en olisi kuitenkaan sillä tavoin osannut naisia lähestyä kuin millaiseen he tottuneet olivat niiden varsinaisten panomiesten taholta.
      Niinhän se aina on että jos baarissa edes vähänkin siedettävän näköinen nainen on, niin häntä aina piirittää nämä agressiivisesti naisiin kiinni puskevat miehet. Ja ilman muuta surkeiksi epätoivoisiksi luusereiksi nainen heistä ne tulkitsee jotka eivät osaa tätä asiaa tehdä naisen mielestä riittävän sujuvasti ja/tai jotka miehet eivät ole naisen mielestä niitä hyvän näköisiäkään. Mutta jos baarissa on joku tällainen selvästi naisten mielestä hyvän näköinen ja oikealla tavalla naisia lähestyvä ja heille sitä oikeanlaista juttua osaava ja hän sitten sattuu naista yrittämään, niin nainen kyllä päätyy tämän miehen mukaan ja nussittavaksi. Perimmältään jonkun tällaisen miehen vuoksi nainen on kuitenkin baariin tullutkin. Näin vaikka hän aika tyypillisestikkin väittää tulleensa jossain omassa seurueessaan vain hauskaa pitämään.

    • Sinkkumies 44

      Ymmärrän aloittajaa oikein hyvin. Itse aloin noin kymmenen vuotta sitten pohtimaan kriittisesti tätä koko ns.iskemisen kulttuuria ja sen mielettömyyttä.
      Miksi tehdä jotain sellaista, joka on omalta kannalta katsoen nöyrryyttävää ja naisen kannalta kiusallista ja ahdistavaa. Baareissa ja terasseilla käyn edelleen, mutta en häiritse muita asiakkaita. Jää paljon parempi fiilis sekä itselle että muille.

      Ja kun on tehnyt itse ns. parannuksen, niin kanssaveljien huono käytös tarttuu silmään entistäkin helpommin. On joskus tosi vaivaannuttavaa katsoa, kun mies lompsii jonkun naisen pöytään tai asettuu viereen baaritiskillä ja aloittaa ne "hyvää päivää ja kirvesvartta"-jutut. Mikä kumma saa nämä miekkoset kuvittelemaan, että tuo nainen on juuri hänen seuraansa vailla? Ei ymmärrä.

      • uytutuyr

        Kukaan mies ei käytä sanoja "kanssaveljien" tai "miekkoset".

        Näin nämä palstat pelaa että esiinnytään toisena sukupuolena...

        Olet nainen.


      • 17
        uytutuyr kirjoitti:

        Kukaan mies ei käytä sanoja "kanssaveljien" tai "miekkoset".

        Näin nämä palstat pelaa että esiinnytään toisena sukupuolena...

        Olet nainen.

        Höpöhöpö. Se, että sinun sanavarastosi ja muukin kirjallisen ilmaisun kykysi on rajoittunut, ei todista mitään sinua kehittyneempien miesten sanavarastosta.

        Nettipalstoille tarvittaisiin mekanismi, joka estäisi kirjoittamisen sellaisilta, joilla ei ole äidinkielen yo-kokeesta arvosanaa "laudatur". Ehkä se nykyinen eximia voitaisiin juuri ja juuri myös hyväksyä.


      • aina nussiva nainen
        17 kirjoitti:

        Höpöhöpö. Se, että sinun sanavarastosi ja muukin kirjallisen ilmaisun kykysi on rajoittunut, ei todista mitään sinua kehittyneempien miesten sanavarastosta.

        Nettipalstoille tarvittaisiin mekanismi, joka estäisi kirjoittamisen sellaisilta, joilla ei ole äidinkielen yo-kokeesta arvosanaa "laudatur". Ehkä se nykyinen eximia voitaisiin juuri ja juuri myös hyväksyä.

        Tiedä häntä josko tässä mitään hyvää suomen- tai muunkaan kielten taitoja tarvitaan. Se nimittäin näyttää siltä että koko verbaalisen kommunikaation(ainakin sellaisena kuin me olemme tottuneet sen mieltämään) on yhä kasvavassa määrin syrjäyttämässä nussimisen kautta tapahtuva kommunikaatio.


      • Sinkkumies 44
        uytutuyr kirjoitti:

        Kukaan mies ei käytä sanoja "kanssaveljien" tai "miekkoset".

        Näin nämä palstat pelaa että esiinnytään toisena sukupuolena...

        Olet nainen.

        "Kukaan mies ei käytä sanoja "kanssaveljien" tai "miekkoset"."

        Voi hyvää päivää. Eikö sinullakaan muuta kommenttia ollut? Miksi minun pitäisi kirjoittaa täällä naisena? Minä saan kyllä sanomani perille ihan miehenäkin.


      • Minä en ymmärrä

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, että se nainen sitten ei olisi juuri sen miehen seuraa vailla?

        Nainen itkee, kun on yksin. Nainen itkee, kun miehet eivät tee aloitteita. Mies ei tee aloitetta. Mies ja nainen jäävät yksin.

        Nainen itkee, kun on yksin. Mies tekee aloitteen. Nainen itkee, kun miehet tekevät aloitteita. Mies ja nainen jäävät yksin.

        Nainen itkee, kun on yksin. Nainen itkee, kun miehet eivät tee aloitteita. Mies, kumma kyllä, tekee sittenkin aloitteen. Mies ja nainen eivät jää yksin. Onnellinen loppu! Ja tämä olisi jäänyt tapahtumatta, jos se mies ei olisi tehnyt sitä aloitetta. Koska faktahan on, että naiset eivät tee aloitteita.

        Jos kukaan ei lähesty ketään, miten luulet, että kukaan ikinä pariutuu? Humalassa toki nyt estot katoavat ja juttu voi mennä hieman laaduttomaksi, mutta käsi ylös kaikki, joille tämä tulee yllätyksenä baarissa.


      • Etymologi
        aina nussiva nainen kirjoitti:

        Tiedä häntä josko tässä mitään hyvää suomen- tai muunkaan kielten taitoja tarvitaan. Se nimittäin näyttää siltä että koko verbaalisen kommunikaation(ainakin sellaisena kuin me olemme tottuneet sen mieltämään) on yhä kasvavassa määrin syrjäyttämässä nussimisen kautta tapahtuva kommunikaatio.

        Näin juuri. Nykynuoret hädin tuskin osaavat tuottaa ymmärrettävää, jäsenneltyä puhetta, saati sitten että tuottaisivat mitään järjellistä kirjallista. Twitter-viestiin tai FB-päivitykseen mahtuu näiden isänmaan toivojen koko kieli ja mieli.

        Mitä sitä aivoilla, pääasia että alapää pelaa. Niin sanottiin Cosmossakin! Ja eikun nussimaan!


      • Sinkkumies 44
        Minä en ymmärrä kirjoitti:

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, että se nainen sitten ei olisi juuri sen miehen seuraa vailla?

        Nainen itkee, kun on yksin. Nainen itkee, kun miehet eivät tee aloitteita. Mies ei tee aloitetta. Mies ja nainen jäävät yksin.

        Nainen itkee, kun on yksin. Mies tekee aloitteen. Nainen itkee, kun miehet tekevät aloitteita. Mies ja nainen jäävät yksin.

        Nainen itkee, kun on yksin. Nainen itkee, kun miehet eivät tee aloitteita. Mies, kumma kyllä, tekee sittenkin aloitteen. Mies ja nainen eivät jää yksin. Onnellinen loppu! Ja tämä olisi jäänyt tapahtumatta, jos se mies ei olisi tehnyt sitä aloitetta. Koska faktahan on, että naiset eivät tee aloitteita.

        Jos kukaan ei lähesty ketään, miten luulet, että kukaan ikinä pariutuu? Humalassa toki nyt estot katoavat ja juttu voi mennä hieman laaduttomaksi, mutta käsi ylös kaikki, joille tämä tulee yllätyksenä baarissa.

        "Mikä saa sinut kuvittelemaan, että se nainen sitten ei olisi juuri sen miehen seuraa vailla?"

        No kun se nyt vain lähes aina on niin. Sen vain huomaa.

        "Jos kukaan ei lähesty ketään, miten luulet, että kukaan ikinä pariutuu? Humalassa toki nyt estot katoavat ja juttu voi mennä hieman laaduttomaksi, mutta käsi ylös kaikki, joille tämä tulee yllätyksenä baarissa."

        En sentään ole kieltämässä keneltäkään lähestymistä. Kerroin vain, miten itsen asian näen ja koen.


    • Miehiä kiinnostaa vain naisen alapää..

      • tulin sanoneeksi

        kyllä tissitki kiinnostaa.


    • Sitä varten ne on!!!

      Vituttaako se jos pururadalla lenkkeillään? Tai kaupassa tehdään ostoksia?

    • lätkäpää

      Olen nainen, mutta en oikein ymmärrä alkuperäisen ajatusta. Jos hän saa baareissa koko ajan ehdotuksia kyllästymiseen asti, niin se tarkoittaa, että hän on vähintäänkin keskivertokaunis. Ei siis ollenkaan huonompi tilanne olla kaunis nuori sinkkunainen.

      - jos haluat keskustella, pidä kotibile-iltoja äläkä mene kavereittesi kanssa baariin
      - jos haluat tositarkoituksella suhdetta, niin harrasta nettitreffejä tai sinkkutapahtumia
      - käy baarissa harvemmin, niin se miesten lähestyminen ei vaivaa niin paljon. Kun joku lähestyy, niin kysele sinä puolestasi mieheltä, että mitä hän tekee, mitä harrastaa, missä asuu jne. Käyttäydy omalta osaltasi asiallisesti äläkä flirtaa. Moni nainen tekee niin, että antaa pukeutumisellaan, eleillään ja olemuksellaan ymmärtää, että on seksikäs ja halukas, mutta suu puhuu jotain ihan muuta. Ole siis uskottava sanojen, pukeutumisen ja tekojesi suhteen. Jos olet tissitopissa ja kireissä farkuissa keikutellen peppuasi, niin on ihan sama mitä sanot, koska mies keskittyy siihen, miltä näytät
      - anna puhelinnumero ja sano, että nyt et enää juttele enempää, vaan menet juttelemaan kavereittesi kanssa, koska heidän kanssaan tulitkin tänne. Silloin voit jatkaa juttua miehen kanssa myöhemmin selvinpäin.
      - Alkoholi saattaa sekoittaa miehen päätä. Vaikka hän etsisi seurustelukumppania, niin kauniin naisen seurassa katse saattaa lähteä vaeltamaan ympäri naisen kehoa, vaikka tarkoitus olisi jutella asiallisesti. Sitä paitsi yhden yön jutuistakin on alkanut monta seurustelusuhdetta!!!

    • Jokke323

      Pillu märkänä kuitenkin olet kun saat vähän huomiota : )

    • Persoonaton nainen

      Seksinvonkaus baarissa kyllästyttääää...

      ....mut siis mä niinku käyn siel aina välil koska se niinku nostaa ihqusti mun heikkoa itsetuntooooo....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      166
      2770
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1268
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      929
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      926
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      89
      795
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      793
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      762
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      720
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      717
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe