1. Onko kotisi siisti?
2, Oletko parisuhteessa se siistimpi vai sottaisempi osapuoli?
3.Oletko puheliaampi vain hijaisempi osapuoli yleensä suhteessa?
4. Oletko aamuvirkumpi vai iltavirkumpi kuin kumppanisi yleensä?
5. Odotatko joulua?
6. Oletko koristellut kotiasi jouluvaloilla tai muilla koristeilla?
7.Mitä syksyysi on kuulunut tänä vuonna?
Sekametelisoppa.g
8
66
Vastaukset
1. Onko kotisi siisti?
Tarpeeksi.
Periaatteessa sottaisempi, mutta tilannetta tasoittaa Rouva Ratikan valtava tavaran määrä. Se saavutti 3 vuodessa saman tavaran määrän, mitä minä ehdin kerätä 30:ssä vuodessa.
Puheliaampi.
Illanvirkku. RR ei ole oikeastaan kumpaakaan.
5. Odotatko joulua?
Aika vähän.
En helvetissä!
40-vuotislahjani käytäntöön pistämistä, eli purjehdusopintoja. Älkääkä vaan muistuttako, että olisi ollut parempi hoitaa homma kesähelteellä eikä syysmyrskyssä.1. Onko kotisi siisti?
-on
-olen
-olen
-olen
5. Odotatko joulua?
-en, tulee se odottamattakin
-en
-ihan perus jeejeetä,
mur1. Onko kotisi siisti? kuin sodan jäljiltä
2, Oletko parisuhteessa se siistimpi vai sottaisempi osapuoli? sottaisempi
3.Oletko puheliaampi vain hijaisempi osapuoli yleensä suhteessa?puheliaampi
4. Oletko aamuvirkumpi vai iltavirkumpi kuin kumppanisi yleensä? kumpaakin
5. Odotatko joulua?en joulu odottaa minua
6. Oletko koristellut kotiasi jouluvaloilla tai muilla koristeilla? en, viimeeks 2004 jouluna joulukoristein, sillokin hd toimi joulukuusena
7.Mitä syksyysi on kuulunut tänä vuonna?pimeyttä1. Onko kotisi siisti? Tuli torstaina joku kommentti vierailta: ihanan siistiä, kun yleensä vanhoissa taloissa asuu niin boheemia väkeä. Hah, tietäispä vaan...
2, Oletko parisuhteessa se siistimpi vai sottaisempi osapuoli? Tänä aamuna heräsin ysiltä imurin ääneen :/ Eli sottaisempi kai.. Mutta en ole pahin sottaaja suinkaan. Pari sen alan ammattilaista asuu myös taloudessa..
3.Oletko puheliaampi vain hijaisempi osapuoli yleensä suhteessa? Riippuu suhteesta. Viimeisimmässä hiljaisempi.
4. Oletko aamuvirkumpi vai iltavirkumpi kuin kumppanisi yleensä?Kts. 2. vastaus
5. Odotatko joulua? Joululomaa pikemminkin. Joulupäivää enemmän, kun jouluaaton tohinoista on päästy yli.
6. Oletko koristellut kotiasi jouluvaloilla tai muilla koristeilla? Jonkun verran. Valkonen on mun tän joulun juttu: Valkoiset pahviset joulutähdet ikkunassa, valkoisia joulukukkia, valkoiset koristeet pikkujoulukuusessa. Noh, jouluaattona tulee punastakin, ainakin. Jouluvaloista en niin välitä, paitsi ne joulutähdet ja kynttilät kuusessa (ei värilliset)
7.Mitä syksyysi on kuulunut tänä vuonna? Kaikenlaista uuden oppimista ja henkistä väsymistä. Huolta ja murhetta. Kaikenlaista.1. Onko kotisi siisti? -ON! Todella siisti.(vaimo on siivoushullu ja se on tarttunu)
2, Oletko parisuhteessa se siistimpi vai sottaisempi osapuoli? -Riippuus asiasta. Muutenn ehkä sottaisempi, mutta keittiön pidän vimpan päälle tiptop, joten siinä parempi.
3.Oletko puheliaampi vain hijaisempi osapuoli yleensä suhteessa? -hljaisempi, emmä jaksa köpistä, teen ennemmin.
4. Oletko aamuvirkumpi vai iltavirkumpi kuin kumppanisi yleensä? -iltavirkumpi
5. Odotatko joulua? -no osittain, koska taas on se vuosi kun meil on koko perhe kasas
6. Oletko koristellut kotiasi jouluvaloilla tai muilla koristeilla? -vaimo on koristellut
7.Mitä syksyysi on kuulunut tänä vuonna? -melko hässäkkää on ollut, vähempiki olis riittäny- .
.
1. Onko kotisi siisti?
- On, tai ainakin järjestyksessä. Pölyjen pyyhkimistä voisin harastaa hieman enemmän, muuten ok.
- Siistimpi
- Puheliaampi
- Kumpaakin (vaihtelee tilanteen mukaan)
5. Odotatko joulua?
- Joo vähän
- Olen
- Aikamoista härdelliä ja vilskettä1. Onko kotisi siisti?
- Enpä menis kehumaan.
- Siistimpi.
- Yhtä hilijasta on molemmin puolin.
- Iltavirkumpi
5. Odotatko joulua?
- Noo, palkallisia vapaapäiviä ei ole koskaan liikaa.
- Joo.
- Töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725