Jenkki futiksen aloitus

Erittäin Kiinnostunu

Moi, elikkäs oon 95 vuonna syntyny noin 195 senttinen, 80kg poika ja oon tosi kiinnostunu täst lajista, mut onko jo liian myöhästä alottaa? Ku mä tiiän et esimerkiks lätkä, sitä on nyt mun ikäsen jo tosi vaikee alottaa ja pärjää ku siin on paljo tekniikoita sun muuta mitä ois pitäny harjotella jo kauan.
Ni jos mä nyt alotan jossain seurassa, oonko mä ihan peukalo keskellä kämmentä siellä sitten?
Tarkotus ois maanantaina soitella lähimmälle seuralle ja kysellä vähän et millon pystyis liittymään tai voisko tulla treeneihin kattoo jne.

Jos joku vois kertoo vähän vinkkejä tai vaikak tarinan siitä ku itte alotti tän lajin. Ja en oo siis missään nimessä hylkäämässä tätä tähän vaik mulle sanottais et en pärjää, aion silti kokeilla, mutta haluaisin tietää mitä kannattaa odottaa.

Kiitos.

12

387

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jefu

Moro, eli ite alotin tuossa noin puol vuotta sitten, ja ikää löytyy jo 17 että ei ole mitenkään liian myöhästä, ei todellakaan. Mitä oon lukenut ite, niin jenkeissä suositaan just 15-16 v alottavia. Otat vaan koutsia hihasta kiinni ja sanot että haluat liittyä, ni sillei se onnistuu :). Itellä ainaki. Ootkos mistäpäin sitte ?

• Erittäin Kiinnostunu

Helsingistä oon eli tarkotus ois Helsingin Roostersseihin mennä, se on kaikista lähimpänä ja tuntuu olevan ihan asiallinen. Ja aionki sit varmaan heti maanantain koulu jälkee soittaa sinne ja vähä kysellä ja näin

Tiiätkö yhtään et huolitaanko alottelevia näin talvella?

Ja onko miten treenit lähteny sul käyntiin? tuntuuko siltä et on paljo muita jäljessä ja tekniikka sun muu ei onnistu?

Kiitos asiallisesta vastauksesta

• seniorikansalainen65

Hieno mainos Jarmo !

Eikö muuten ole aika surkeata koittaa rekrytä ilmaispalstalla porukkaa?

• 15+6
        seniorikansalainen65 kirjoitti:

Hieno mainos Jarmo !

Eikö muuten ole aika surkeata koittaa rekrytä ilmaispalstalla porukkaa?

Tai sit se on Noronen... oli kumpi vaan, niin pateettista on.

• Erittäin Kiinnostunu
        15+6 kirjoitti:

Tai sit se on Noronen... oli kumpi vaan, niin pateettista on.

häh? mitähän sä oikee selität...

• Jefu

Huolitaan, varsin hyvin talvella. Uus kausi lähtee käyntii ja perustekniikat opetellaan. Omalta osalta treenit on yllättävän hyvin lähteny käyntii, heitot ja vastaanotot tosin vähä takertelee mut kyllä ne nopeesti oppii, vaatii vaan itsevarmuutta ja uskallusta. Jefussa on just se hyvä puoli, että nää tekniikat oppii nopeesti.

Ehkä tavataan sitte joskus pelissä! :D

Jyväskylän Jaguaareista terveiset sinne!

Niin ja kysy ihmeessä jos haluut tietää vielä jotain!

• Erittäin Kiinnostunu

Olitkos sitte harrastanu jotain muuta enne ku alotit nyt tän jenkki futiksen ja kuin kaua siit on ku lopetit, tai ootko esim. salilla si käyny useemmi, pointti oli et onko kunnon kanssa treeneissä/kisoissa ongelmii?

Lopetin itte edellise harrastukse 2 vuotta sitten ja oon huomannu et kunto on kyllä tipahtanu aika alas, huomaa varsinki ku on pelaamassa esim. futista kavereitten kaa, oon sitä nyt yrittäny vähä kohentaa viimise kuukaude ajan käymäl salil mut en oo oikeestaa mitää muutosta huomannu vielä.

• Jefu

Joo siis oon käyny salilla 2 vuotta ennen jefun alotusta, kyllä toki oon harrastanu vähän kaiken näköstä mutten kilpaurheilua. Ei ole kyllä ollu mitään ongelmia treeneissä, ja kyllähän se kunto nopeesti kohenee jos oikeesti ottaa niskasta kiinni!

• buhahhahhaa

Oikeasti naurattaa, miten Wolvot ovat jättäneen tuhanne taalan paikkansa käyttämättä julkisuuspelissä. Nyt näyttää siltä, että toisissa seuroissa tapahtuu ja toisissa taas ei.

• Noksut

Mut mä lähtisin heti Hankoon jos asuisin yhtään lähempänä.

• 1+3

Mä taas lähtisin thaikkuihin jos olis yhtään enemmän fyrkkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1013
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      906
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      629
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      528
    Aihe