Miten on?

montyajah-lela

Kannustaako lähipiirin onnistuminen seurustelukumppanin löytämisessä myös itseä etsimään kumppania vai kenties masentaako?

6

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jaa

Aluksi se tuntui kyllä kannustavalta kun kaverit alkoivat löytämään seurustelukumppaneita, mutta ajan myötä se on kuitenkin alkanut masentamana kun itse ei ole onnistunut löytämään ketään ja monella kaverilla on jo takana useampikin pidempi seurustelusuhde.

• hmmmp

Ei ole juurikaan vaikutusta... Jos pakko valita, niin ehkä sitten kuitenkin enemmän kannustaa itseä etsimään..

• 9+15

Kyllähän se vähän pistää masentamaan kun kaikki tutut vaikuttavat niin onnellisilta ja puhuvat aina naisistaan ja lapsistaan.

• Tyttönen_82

Riippuu kavereista oikeastaan. Joidenkin kavereiden/porukan kanssa on tunne että voi olla oma itsensä, olkoon elämäntilanne mikä tahansa. Mutta esim. opiskelukavereiden kanssa tätä tunnetta ei ole. Meillä on ollut tapana käydä 2 kertaa vuodessa syömässä tyttöporukalla (5-10 henkilöä riippuen ketkä pääsevät paikalle), ja erityisesti tässä porukassa tulee sellainen tunne ettei ole saavuttanut elämässä mitään. Vuosien varrella kaikki muut ovat valmistuneet, menneet töihin, edenneet uralla, kaikki ovat parisuhteessa, osa mennyt naimisiin ja osa menossa, kaikki ovat edenneet vähintään avoliittoon asti, muutamalla on jo lapsia, on ostettu asunto, molemmille omat autot ja koirakin hankittu. Jopa ne entiset ikisinkut joilla ei ollut koskaan mitään kunnollista löysivät 25-vuotiaana seurustelukumppanin ja asuvat nyt yhdessä miestensä kanssa. Kun sitten joku alkaa kysyä minun kuulumisia, hiukan kyllä ahdistaa sanoa että ei, en ole vieläkään valmistunut, ja sinkku olen edelleen, niin, ja asun siinä samassa vuokrakämpässä edelleen mistä olen ollut aikeissa muuttaa pois jo vaikka kuinka kauan mutta... Viimeksi jopa harkitsin etten enää osallistuisi näihin tapaamisiin, mutta tulin nopeasti toisiin aatoksiin. Eihän se näiden ihmisten vika ole jos en ole päässyt elämässä eteenpäin.

Mutta vastaus siihen että kannustaako muiden seurustelu niin ei ainakaan enää tässä vaiheessa. Ennemmin tuntuu siltä että kuilu kasvaa koko ajan toisiin, ja tunne siitä että "sinkku ei kuulu joukkoon" alkaa vahvistua. Toisaalta tuntuu myös siltä, että aina vaan samassa jamassa oleva elämäni ei oikein enää kiinnosta muita. Ymmärtäähän sen. Jos jutut pyörivät vuodesta toiseen samojen asioiden ympärillä, eikä mitään muutosta/edistystä tapahdu, ihmiset väsyvät kuuntelemaan.

• montyajah-lela

Totta on se että ihmiset ovat valmiita kuulemaan vain nopeasti lausutut kohokohdat elämästä joihin nämä työ, lapsi, harrastus ja siviilisääty kuuluvat. Sinkkuna ollessa kelpaisivat parhaimmat palat treffailusta. Mieluiten analyysit arvostelevaan sävyyn seurustelukumppaniehdokkaista:/ Ainakin näin naisten keskuudessa.

• Jaa a niin mitkä onnistumiset? Kun eipä tunnu kovin monella muullakaan natsaavan kunnolla siis. Multa on kyllä useampikin kysellyt että miksei ole naista? No siihen vaan kunnon vastaus ettei vaan ole, eikä tosin kukaan kunnolla ole ollut kiinnostunut pitempään aikaan, enkä ittekään... livessä siis.

Mutta siis niin eipä oikeestaan kannusta... eikä masenna tai no vähän kyllä. Mut meneehän se elämä näinkin ikisinkkuillen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe