Suomessa on erittäin kalliita ja vaativia naisia. Markkinat ovat heikot myös. On kuin menisi autokauppaan, jossa myytäisiin ladoja mersujen hinnalla. Minä ainakin kävelen mielummin ja käytän rahani johonkin järkevämpään kuin ylihinnoiteltuun ladaan. Pitänee siina tapauksessa katsoa ulkomaalaista tarjontaa. Emmehän osta muitakaan tavaroita Suomesta, joita saadaan muualta huomattavasti halvemmalla ja laatu on vähintäänkin yhtä hyvää, paitsi ehkä idiootit ja ne joille rahan meno ei tunnu missään. Naiset tekevät itse itsestään esineitä, eikä siitä miehiä voi syyttää ja saavat sen mukaista kohtelua.Tämän fyysisen hinnan lisäksi on vielä psyykkinen hinta joka on usein kovempi varsinkin, jos yrittää baarista saada jotain, ei sen rinnalla pari juomaa tunnu missään
Suomessa naiset vaativat kaikki oikeudet mitä miehillä, joka on siihen saakka hyvä kun ei vaadita joka asiassa naislisää. Kaikissa parisuhteissa mies joutuu tekemään kaiken työn alusta loppuun ja silti nainen uhkailee lähtevänsä,jos mies ei koko ajan keksi miten mielyttää naista. On toki joitakin harvoja naisia jotka kykenevät oikeasti tasa-arvoiseen vuorovaikutukseen, mutta nämä varmasti ovat varattuja joten täytyy alkaa katsella ulkomailta jos siltä löytyisi jotain, jota feministinen propaganda ei ole tuhonnut.
Naiset eivät selvästikkään kestä tasa-arvoa,koska eivät ole valmiita luopumaan naislisästä. Naisilla on kaksijakoinen suhtautuminen miehiin toisaalta he haluavat miehisen miehen, joka kertoo kaapin paikan, mutta toisaalta tämä ei käy yksiin heidän tasa-arvo käsityksen kanssa. Toisaalta heille ei kelpaa tasa-arvoinen mies,koska sellainen on kynnysmatto. On kuin olisi ostanut kalliin ladan johon ei käy bensa eikä dieselikään. Naiset ovat tottuneet aikojen alusta siihen, että mies kertoo miten toimia, tämä nykyinen femistinen propaganda saa naiset täysin sekasin. Vain älykkäät, joihin ei tehoa propaganda ja vähiten primitiiviset pystyvät toimimaan oikean tasa-arvo periaatteen mukaan, nämä naiset kylläkin ovat harmittavan harvinaisia. Joten ulkomaalainen huomaattavasti halvempi ja yhtä primitiivinen nainen on parempi vaihto ehto. Ulkomaalasiten miesten seurassa suominainen jostain kumman syystä luopuu tästä tasa-arvo hömpästä eikä vaadi mieheltä jatkuvasti tasa-arvo tekoja.
Nykyään on myös vallalla käsitys,että miehuus pitää anasita, mutta naiseus ei. Minusta naiseus myös pitää anasita, siksi otsikon lainausmerkit. Yleisen käsityksen mukaan naiseksi vain kasvetaan, mutta mieheksi tuleminen vaati jonkun "rituaaliin" kuten vaikkapa naisen mielyttämis kokeen, jos et osaa mielyttää naista oikealla tavalla et ole oikea mies. Koska nainen on ihmisnaaraan nimitys minusta tätä nimitystä pitäisi käyttää naisista jotka ovat, ovat päässeet eroon primitiivisyydestään. Nykyään naseksi tulemiseeen pitäsi asettaa jotain kriteeräjä, koska suurin osa "nasista" on jämähtänyt pikkutyön tasolle joka osaa vaatia, mutta ei antaa. Naisilla on pariutumisessa monta vaihto ehtoa. Toiset haluvat olla "alfa-miehen" omaisuutta, toiset huijaavat jotain typerystä maksamaan viulut ja eräät harvat luovat tasa-arvoisen suhteen. Suurimmalle osalle miehistä jää maksajan ja mielyttäjän rooli.
Jos tämä on näin vaikeaa miksi sitten en halua olla yksin? Miksi ihmiset yleensäkkin haluavat olla toistensa kanssa tekemisissä. Ihiminen on sosiaalinen eläin ja kaipaa toistensa seuraa.
Suomi "nainen" on kallis ja vaativa
20
939
Vastaukset
- montyajah-lela
Suomi-nainen kallis!?!
No, huh huh..
Mies se vasta kalliiksi tulee, mutta sosiaalisuus on totta. Ketään ei tarvitse pakolla miellyttää.- jopettajat
Jaa-a, minkähän muotoisia kokemuksia sulla on?
Millä tavalla mies tulee kalliiksi, puhutko fyysisestä vai henkisestä valuutasta?
Ja mieshän tuntee näistä vain yhden
Mä en ole oikeastaan tota hintaa ongelmaksi havainnut, kun käytän vain balttiasta tuotuja prostituoituja.
Siis onko tämä "kallius" siis kaikki ne oikeudet joita naiset vaatii? Kuten sama palkka samasta työstä jne.? Vai siis mitä?- CityNainen
Tässä nainen joka maksaa omat viulunsa ja kaipaisi vain yksinkertaisesti miehen seuraa ilman maksua.
Palkkaus työssä ei kuulu nyt tähän asiaan. Toisekseen se olet sinä, jonka pitää ilmoittaa lähtevänsä, jos muija käyttää tua parisuhteessa palvelijana tai hyödykkeenä.
CityNainen kirjoitti:
Tässä nainen joka maksaa omat viulunsa ja kaipaisi vain yksinkertaisesti miehen seuraa ilman maksua.
Palkkaus työssä ei kuulu nyt tähän asiaan.Oliko sulle toi aloitus niin selkeä, että tiedä... Että se ei kuulu tähän asiaan?
- yksinkertainen naine
hahmotelma kirjoitti:
Oliko sulle toi aloitus niin selkeä, että tiedä... Että se ei kuulu tähän asiaan?
Ai mikä se? Ai niin. Se. En ymmärtänyt kirjoituksesta sanaakaan.
- Mies1985
En ole välttämättä ihan samaa mieltä.
Epäilen että suominainen on halpa mutta laatu on sitten sen mukaista. Eli Suomessa ja pohjoismaissa on vallalla filosofia jonka mukaan nainen on samankaltainen kuin mieskin ja haluaa esim.seksiä ja naisia hieman toppuuttelemaan noudattamasta normaaleja naisellisia vaistojaan saada rikas, korkeastatuksinen ukko. Suomessa ja muualla on siis vähän sellainen tasapäistämisen kulttuuri jossa kukaan ei saa olla liian menestynyt. Kaunis nainen on horatsu jos menestyy paremmin kuin ruma.
Venäjällä ja etelän maissa taas nainen on kalliimpi monessakin mielessä mutta myös naisellisuuden aste on korkeampi. - Niskasta kiinni
Jos olisit käyttänyt tuonkin kirjoittamisen ajan ulkomaisen naisen etsiskelyyn, olisit taas vähän lähempänä tavoitettasi. Mutta ei, mieluummin jaaritellaan keskustelupalstalla kuin tehdään yhtään mitään oman tilanteen parantamiseksi.
Ja seuraavan kerran muistat sitten tiivistää tekstiäsi ja karsia toistoa. Ja sitten viilaat vielä pilkut ja muut paikalleen. Kirjoittamallahan sinä sen ulkomaalaisen ihanuuden aiot hurmata, etkös vain? - yhä sinkkuna.
Enpä oikein tiedä, että millaisia naisia olet tavannut. Ikävää, että olet onnistunut tapaamaan vain niitä, jotka etsivät miehestä elättäjää ja jotka ovat kroonisesti kiukkuisia.
Tasa-arvosta olen huomannut sen, että on nykyään myös paljon miehiä, jotka ovat valmiit loisimaan kotona työttömänä, kun nainen on ahkera, käyt töissä, siivoaa ja maksaa ruoatkin. Että kyllä ne miehetkin osaavat.
Olen itse huomannut, että kaikenlainen itsekkyys on lisääntynyt. Mistään ei tunnu löytyvän miestä, joka haluaisi pistää parisuhteen ja perheen ykköseksi ja tehtäisi yhdessä parisuhteesta ja perheestä niin hyvä kuin mahdollista. Missäköhän sellaisia miehiä luuraisi, jotka haluaisivat sitoutua ja olisivat valmiit näkemään vaivaa, jotta parisuhde onnistuisi? Palvomista tai lahjojen ostelua se ei tarkoita, vaan hellyyttä, rakastamista ja sitä, että on valmis puhumaan vaikeistakin asioista."Olen itse huomannut, että kaikenlainen itsekkyys on lisääntynyt. Mistään ei tunnu löytyvän miestä, joka haluaisi pistää parisuhteen ja perheen ykköseksi ja tehtäisi yhdessä parisuhteesta ja perheestä niin hyvä kuin mahdollista. Missäköhän sellaisia miehiä luuraisi, jotka haluaisivat sitoutua ja olisivat valmiit näkemään vaivaa, jotta parisuhde onnistuisi?"
Tuo vaatii aika rautaista terveyttä. Monille sen pelkän oman tontin hoitaminen vie kaikki voimat.
- tavis
Itseasiassa mersut ovat aika halpoja...
- Osta vaikka thaikku
Olisko sinun ongelmasi se, että vertaan naista tavaraan, jonka voit ostaa? Onko ihme, ettei sinusta pidetä? Sinulla on oikeus ostaa toinen ihminen, koska jalkovälissäsi on killuttimet? Hurmaavaa.
- ...................
No hommaa nyt äkkiä ittelles se aasialainen ni pääset pois täältä itkemästä, ei tollasta jaksa kukaan kuunnella...
- vaimonhakuun muualle
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.
- taas vanhoja nostoja
Tööt, hissan tunti on muualla, vai eikö uutta juteltavaa löydy?
- tajusitsä?
Suosittelen, että alat vaikkapa jakamaan mainoksia, niin ehkäpä kymmenessä vuodessa saisit matkalippurahat säästettyä, että pääset Thaikkulaan etsimään unelmiesi Mersu-naista Lada-naisen hinnalla. Sitten ei tarvitse enää itkeä täällä, että miten suomalaiset naiset on niin kamalia.
Muistathan kuitenkin pitää thaikku-naikkosestasi hyvää huolta, ettei hän esimerkiksi rakastu naapurissa asuvaan isovehkeiseen afrikkalais-mamuun? Ulkomaalainenkaan nainen ei ole koti- ja seksiorja. - jaeffer
Miksi aina mietitään rahaa?
Mieti sun asennetta materiaaliin ja rahaan ja voiko olla mahdollista, että se tulee esille sun puheissa tai käytöksessä ja siten se nainen ei enään kunnioita sua?
Mua ärsyttää ihan penteleesti sellaset ihmiset, jotka aina miettii rahaa tollasissa asioissa.
Jos sun mielestä nainen tulee kalliiksi niin sähän voit sanoa ihan suoraan sen, etkä kitistä siitä sun aivojen sisällä ittekses.
Ihminen voi paljon paremmin kun lakkaa ajattelemasta minun, minun ja ehkä enemmän meidän.
Kun menen ulos ihan sama kavereiden, perheen tai treffiseuran kanssa niin se on ihan sama kuka sen maksaa, vuorotellen minä tai toinen.
Joskus saa ja joskus on antajana, jos kuitenkin mietit kalleutta sen takia, että olet työtön tai rahasta on todella tiukkaa niin voi tehdä muitakin asioita.
Tee ruokaa vaikka kotona, nainen muutenkin arvostaa sellaista, joku kynttiläillallinen kotona. - ruotsimorsian
Ei voi kun nauraa täällekin aloitukselle :D
Suominainen kallis ... Suomessa kuitenkin suurin osa naisista ansaitsee myös itse rahansa (lue. käy töissä). vr. Vaikka ihan Keski- ja Etelä-Eurooppaan, joissa kotirouvana oleminen on paljon yleisempää, monista muista alueista puhumattakaan. Kerros nyt sitten,että mihin se "suominainen" on niitä sinun rahojasi kuluttanut. Tuskin se ainakaan on sinulta turkiksia ja jalokiviä odottanut, kuten monet lähialueiden naisihmiset toivoisivat. Suominainen myös tuppaa yleensä unohtamaan itsensä ja alkamaan käyttää valtaosan tuloistaa perheeseen, kun sitä tulee. Hän kokee huono omaatuntoa, jopa siitä harvinaisesta kampaajakäynnistä jonka hän tekee. Vaatekaupassa voi ostaa lapsille ja miehelle, mutta itselle ostaminen tuntuu synniltä ja turhuudelta. Näin siksi, ettei vain olisi kenenkään silmissä se kallis elätetty nainen. Näin meidät nyt vaan vielä opetetaan.
Mutta juu, mene katselemaan tarjontaa ja toivottavasti löydät etsimäsi. Niin minäkin menin, ihan naapurimaahan saakka ja täydellisen löysin ... sellaisen, joka on opettanut arvostamaan itseänikin, ikuisen arvostelun sijaan :) - mene biologiantunnil
''Tööt, hissan tunti on muualla, vai eikö uutta juteltavaa löydy? ''
Ei kannata keksiä pyörää uudelleen, koska se on jo olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936