Miten muuttaisit?
Mitä muuttaisit kumppanissasi?
44
106
Vastaukset
- ol_io.
Että hän olisi OIKEA eikä mielikuvitusta :-)
- olioon uskoja
itse uskon, että ei olio harhoja näe tai kuule, kyllä siellä mesen toisessa päässä on ihminen, onko sellainen kuin sanoo, onkin sitten eri asia.
olioon uskoja kirjoitti:
itse uskon, että ei olio harhoja näe tai kuule, kyllä siellä mesen toisessa päässä on ihminen, onko sellainen kuin sanoo, onkin sitten eri asia.
Mullei ole messengeriä edelleenkään. Ja sähköpostiakin tulee vain jostain hiton mainostajilta. No yksi kaveri laittoi sentäs eilen sähköpostia. Oli kiva lukasta pitkästä aikaan kuulumisia. Pitäis vissiin vastatakin jotain. :-)
- olioon uskoja
ol_io kirjoitti:
Mullei ole messengeriä edelleenkään. Ja sähköpostiakin tulee vain jostain hiton mainostajilta. No yksi kaveri laittoi sentäs eilen sähköpostia. Oli kiva lukasta pitkästä aikaan kuulumisia. Pitäis vissiin vastatakin jotain. :-)
Tai puhelimen.
- ;)
olioon uskoja kirjoitti:
Tai puhelimen.
Tai chatin, mitä näitä on..
;) kirjoitti:
Tai chatin, mitä näitä on..
En käytä chattiakaan. :-) Keskustelupalstoista suomi 24 on ainoa, mitä käytän. Nää suhteet ja tunteet näissä etunenässä. :-)
- olioon uskoja
ol_io kirjoitti:
En käytä chattiakaan. :-) Keskustelupalstoista suomi 24 on ainoa, mitä käytän. Nää suhteet ja tunteet näissä etunenässä. :-)
Älä ujostele. Uskotaan me, että se mies on _olemassa_. Mit äsillä väliä millä konstein olette yhteyksissä.
ol_io kirjoitti:
Facebookkiakaan en käytä oikeen lainkaan kenenkään kanssa kommunikointiin. Joskus lukasen ja parilla sanalla kommentoin. Ei oikeen oo mun juttu. :-) saivat joskus ylipuhuttua avaamaan tilin. Tosin meinaan sen sulkea lähiaikoina.
Laitelkoon s.postia jos kaipaavat.olioon uskoja kirjoitti:
Älä ujostele. Uskotaan me, että se mies on _olemassa_. Mit äsillä väliä millä konstein olette yhteyksissä.
No ei kun muuten vaan ilmoitusluontoisesti. Mitäpä salattavaakaan noiden asioiden suhteen olis? :-) Miten nyt ihmiset yleensä on yhteyksissä.
En nyt keksi mitään sellaista mitä pitäisi muuttaa. Kysyppäs tätä samaa sitten, kun olen jostain ottanut herneen nenääni. :-D Sitten voi tulla äkkipikaistuksissa jotain..ehkä..ehkä ei. Sehän on ihana ittenään. Ärsyttävän ihana.
- Taisteletteko te
joskus, millaisia olette silloin?
Taisteletteko te kirjoitti:
joskus, millaisia olette silloin?
Ei me taistella sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kaksi itsepäistä ihmistä käyttää kyllä verbaliikkaa ja oma tahto näkyy. Kun sellainen tilanne eteen tulee, että ei mee ihan yks yhteen ajatukset ja sattuu olemaan semmonen hetki tai aihe että kieli irtoo äkkiä. :-)
ol_io kirjoitti:
Ei me taistella sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kaksi itsepäistä ihmistä käyttää kyllä verbaliikkaa ja oma tahto näkyy. Kun sellainen tilanne eteen tulee, että ei mee ihan yks yhteen ajatukset ja sattuu olemaan semmonen hetki tai aihe että kieli irtoo äkkiä. :-)
Mä en ole helppo perääntymään, mutta ei ole toinenkaan.
Enköhän mä vaihtaasi akkaa jos mä uusia vikoja kaipaisin. Akkojen hömpötyksiä nua kumppanin muuttamisleikit.
- ~cissi~
Sillä sais olla vähän mahaa, ihan vähän. Sen verran, että voisi taputtaa ja sanoa "ukkoseni". Alfan päivät olis luetut
Heh, pum pum. Pikku massu on kyllä suloinen. Ja ihana päristellä suun kanssa vatsaa vasten. :-)
- yrjölentää
ol_io kirjoitti:
Heh, pum pum. Pikku massu on kyllä suloinen. Ja ihana päristellä suun kanssa vatsaa vasten. :-)
Hyi h.elvetti ja sitten se "pimpun" (mitä vit..) rouhiminen" toisessa ketjussa. Taas voi unohtaa ämmät hetkeksi, kun meni halu seksiin kokonaan. Ei pitäisi lukea näitä vitun sättejä.-
yrjölentää kirjoitti:
Hyi h.elvetti ja sitten se "pimpun" (mitä vit..) rouhiminen" toisessa ketjussa. Taas voi unohtaa ämmät hetkeksi, kun meni halu seksiin kokonaan. Ei pitäisi lukea näitä vitun sättejä.-
Hahhhaaa. x'-D Ihanaa...susta tulee vielä neitseellisen hyvä ihminen. ;-)
- ~cissi~
ol_io kirjoitti:
Niin on suloinen :) kuin vauvalla. Vähän karvaisempi ehkä
- yrjölentää
~cissi~ kirjoitti:
Niin on suloinen :) kuin vauvalla. Vähän karvaisempi ehkä
Se on kumma, että sun jutut ei aiheuta yhtään yrjörefleksiä. Sä et lässytä.
- ;-)
yrjölentää kirjoitti:
Epätoivoisen puutteessa mankujan haistaa. Siinä ero..
yrjölentää kirjoitti:
Voivoi sua. Itteäs kiusaat omilla mielikuvillas. :-) tätätäätäää buubuu..
;-) kirjoitti:
Epätoivoisen puutteessa mankujan haistaa. Siinä ero..
Ööö, mitäs pahaa siinä on jos mä mieheltäni mangun? Eihän se sulta pitäs pois olla mitenkään? Mä vaan oon niin höpsönä siihin ja kaikkeen siinä. :-)
- ;-)
ol_io kirjoitti:
Ööö, mitäs pahaa siinä on jos mä mieheltäni mangun? Eihän se sulta pitäs pois olla mitenkään? Mä vaan oon niin höpsönä siihin ja kaikkeen siinä. :-)
Onko se täällä palstalla? Etkö voisi olla kirjoittamatta tuota lässyttävää mankumismouruamista täällä? Säästä se etämiehellesi. Kirjoita täällä asiaa, kuten muutkin rekatut.
;-) kirjoitti:
Onko se täällä palstalla? Etkö voisi olla kirjoittamatta tuota lässyttävää mankumismouruamista täällä? Säästä se etämiehellesi. Kirjoita täällä asiaa, kuten muutkin rekatut.
On se joskus. Mutta emmä sen takia näitä juttujani kirjoita. Emmä oikeen voi, kato et säkään voi olla tarttumatta niihin. Win win. :-)
Mähän en muutenkaan ole niin kun muut. ;-D- KoppavaHoro
Mahaa minäkin ukolleni soisin, mutta kelpaa toki näinkin. Tärkeintä, että itse viihtyy kehossaan, se on seksikästä.
- ;-)
ol_io kirjoitti:
On se joskus. Mutta emmä sen takia näitä juttujani kirjoita. Emmä oikeen voi, kato et säkään voi olla tarttumatta niihin. Win win. :-)
Mähän en muutenkaan ole niin kun muut. ;-DParas häipyä, ennen kuin alkaa kuvottaa liikaa.
Mutta yksi vielä: Jos miehelle sanot että "pum pum" jossain live-tilanteessa, niin voin taata, että lerpahtaa. Ihan vinkiksi kun sinulla ennenkin on ilmeisesti ongelmia ollut tällä alueella. Ihan päinvastoin. Kun pussailee massua ja sanoo bum bum, niin leukaan kolahtaa kova kepukka hetken päästä. ;-D Toiset kato tykkää lepertelystä.
- ;-)
Eipä ole onneksi kukaan nainen niin sanonut. Noh, ehkä sun ukot tajuaa sulkea korvansa (ja silmänsä). Et sä pahan näköinen ole, en minä sitä, mutta sun olemus ja ulosanti vaan saa joskus epäilemään, että on homo.
Mutjoo, mutta nyt häivyn. - ..
ol_io kirjoitti:
Ihan päinvastoin. Kun pussailee massua ja sanoo bum bum, niin leukaan kolahtaa kova kepukka hetken päästä. ;-D Toiset kato tykkää lepertelystä.
Jos sä oikeasti saisit säännöllisesti munaa, sä et olis täällä puhumassa noita juttuja. Eli jos haluat esittää saanutta, niin muuta taktiikkaa.
;-) kirjoitti:
Eipä ole onneksi kukaan nainen niin sanonut. Noh, ehkä sun ukot tajuaa sulkea korvansa (ja silmänsä). Et sä pahan näköinen ole, en minä sitä, mutta sun olemus ja ulosanti vaan saa joskus epäilemään, että on homo.
Mutjoo, mutta nyt häivyn.Heh, no ajattele asiaa niin että onneksi sun ei tarvitse tuntea mua tämän henkilökohtaisemmin. :-) Mut mitäs pahaa homoudessa on? Kyllähän nekin toisistaan tykkää, jopa romanttisestikin.
- nm. en kehtaa kertoa
;-) kirjoitti:
Paras häipyä, ennen kuin alkaa kuvottaa liikaa.
Mutta yksi vielä: Jos miehelle sanot että "pum pum" jossain live-tilanteessa, niin voin taata, että lerpahtaa. Ihan vinkiksi kun sinulla ennenkin on ilmeisesti ongelmia ollut tällä alueella.Täh! Pyritä stondikseen meidän palstakirjoittajien kanssa! Tuo oli yllätys.
*kietoo hehkuvat kätösensä tolpan ympärille ja kuiskaa hellästi pum pum*
*reps* :::DD - Olet..
nm. en kehtaa kertoa kirjoitti:
Täh! Pyritä stondikseen meidän palstakirjoittajien kanssa! Tuo oli yllätys.
*reps* :::DDjoku rekattu?
*reps* :::DDKuka pyrkii, minä en. :-) Niin, ehkä jotain vois multakin oppia. ;-)
- nm. en kehtaa kertoa
*reps* :::DD*Tunkee leprun koneeseensa*.
Kas! Näyttää toimivan vanhassa Ompussa! nm. en kehtaa kertoa kirjoitti:
*Tunkee leprun koneeseensa*.
Kas! Näyttää toimivan vanhassa Ompussa!Mikä se lepru on? :-)
- nm. en kehtaa kertoa
ol_io kirjoitti:
Mikä se lepru on? :-)
8 ja 5 ¼ tuumainen. Voi nakuttaa sille olevasi ihan korppuna :)
8 ja 5 ¼ tuumainen. Voi nakuttaa sille olevasi ihan korppuna :)
Muistitikku taitaa olla nykyaikaisempi. :-)
- nm. en kehtaa kertoa
ol_io kirjoitti:
Muistitikku taitaa olla nykyaikaisempi. :-)
Nin on. Tehokas siirtoväline koneisiin... nimittäin virusten levitykseen :)
Nin on. Tehokas siirtoväline koneisiin... nimittäin virusten levitykseen :)
Noh, mulla on aina kannettava kortongin sisällä. Yhtään kertaa en näppäile ilman sitä. Pysyy virukset loitolla. :-)
- öliö
Vähemmän tikkuja sais olla. Pimppu kipiä. Sanoin koivuhalolle "pum pum".
- oisko mahdollist..
n37...minkänäköinen ja vartalollinen nainen olet?
ilmeisesti et oo tyytyväisimpiä mieheesi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv50619Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50574