LIDL :in tölkit!

Unlucky13

Olen kuullut että Lidlin tölkit voi palauttaa muihinkin kuin Lidl-kauppoihin.
Onko näin?

Tosiaan katselin tuotta noita Lidlin tölkkejä ja pulloja.... niin vain PULLOISSA oli valkoisella tekstillä punaisella pohjalla että "LIDL PALAUTUSPULLO, PALAUTUS VAIN LIDLIIN" mutta TÖLKEISSÄ taas tätä tekstiä ei ole (ihan lidlin omia tölkkejä, ei esim karhua mitä saa ostettua lidlistä)

11

9085

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhh...

Voithan nuo vaikka työntää roskiin... kukas estää.

• Unlucky13

Kyllä minä mielummin kierrätän ku heitän roskiin. :) Ja vielä että luonto tykkää, niin siitä saa vielä rajaa - voittaa roskiin heittämisen.

• muistaaa
        Unlucky13 kirjoitti:

Kyllä minä mielummin kierrätän ku heitän roskiin. :) Ja vielä että luonto tykkää, niin siitä saa vielä rajaa - voittaa roskiin heittämisen.

Kohta varmasti joku katkeroitunut K tas S kauppias "neuvoo" palauttamaan sinne , mistä tölkit ostanutkin. !

• JoKTu
        muistaaa kirjoitti:

Kohta varmasti joku katkeroitunut K tas S kauppias "neuvoo" palauttamaan sinne , mistä tölkit ostanutkin. !

Kannattaa välttää muutenkin päivittäiskaupassa ja MTK:n kanssa kytköksissä olevia S- ja K-kauppoja, jotka pitävät ns. keskinäisellä kilpailullaan ruoanhintoja ylhäällä. Kaikkihan tietävät, että Suomessa päivittäistavarakauppa on Euroopaan toiseksi kalleinta heti Norjan jälkeen. Toisaalta Norjassa ansiotaso on kaksinkertainen ja kansantulo tasaisemmin jakaantunut kuin Suomessa. Ei auta mitään se, että saa bonusta hinnoista, jossa marginaalin on jo lisätty prosentit.
        SOK:n omistamat ABC-asemat ovat todellisia laillistetun ryöstörahastuksen yrityksiä, missä polttoainekin on www.polttoaine.fi mukaan kalleinta.
        SOK:lla ja Keskolla on noin 80 % päivittäistavarakaupasta ja hinnatkin MTK:n sanelun mukaisesti korkealla.

• Tiskin tällä puolen
        JoKTu kirjoitti:

Kannattaa välttää muutenkin päivittäiskaupassa ja MTK:n kanssa kytköksissä olevia S- ja K-kauppoja, jotka pitävät ns. keskinäisellä kilpailullaan ruoanhintoja ylhäällä. Kaikkihan tietävät, että Suomessa päivittäistavarakauppa on Euroopaan toiseksi kalleinta heti Norjan jälkeen. Toisaalta Norjassa ansiotaso on kaksinkertainen ja kansantulo tasaisemmin jakaantunut kuin Suomessa. Ei auta mitään se, että saa bonusta hinnoista, jossa marginaalin on jo lisätty prosentit.
        SOK:n omistamat ABC-asemat ovat todellisia laillistetun ryöstörahastuksen yrityksiä, missä polttoainekin on www.polttoaine.fi mukaan kalleinta.
        SOK:lla ja Keskolla on noin 80 % päivittäistavarakaupasta ja hinnatkin MTK:n sanelun mukaisesti korkealla.

Jos ruuan hinta on noussut viimeisen 10 vuoden aikana runsaat 5 %, ja muut elinkustannukset yli 20 %, niin onko sinulla oikeasti valittamista?

Tosin elämäntapakommunistiluuserit ovat aina tyytymättömiä, sääli ettei heitä voi lailliseti lopettaa... :(

• katkeroitunut asiaka
        muistaaa kirjoitti:

palauta sinne mistä olet ne hankkinutkin ...luuletko todella että kauppiailla on aikaa täällä kirjoitella teidän senttiostosten perään kävittepä sitten vaikka kaatopaikalta eväänne ostamassa.

• höhh...
        Unlucky13 kirjoitti:

Niin ja kannattaa tunkea ne säilyketölkitkin sinne ja säästää omia jätekuluja.

• ldjfsjdesjfl

Voi palauttaa,mutta rahaa ei makseta muualla mun käsittääkseni.

• JoKTu

Karhun tölkeissä on varmaan suomalainen numero viivakoodin kärjessä. Lidlin saksasta hankkimista tölkeistä tai pulloista se puuttuu. Siis Karhussa tai Suomessa pullotetussa CocaColassa on numero viivakoodissa juuri ennen ensimmäistä tolppaa. Vertaa liikkeessä.

• kama -petruuli

Itsekin vähän epäilen ,että voiko , onko laillista , vai otanko tyhjät keväällä saksan reissuun mukaan ja palautan siellä lidliin ?

• Hölmö kysymys

Kyllä minä ainakin olen palauttanut Lidlistä ostettuja tölkkejä muiden kauppojen palautusautomaatteihin ja saanut niistä pantit. Pullojen palauttaminen onnistuu vain Lidlin omiin palautusautomaatteihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      813
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      773
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      716
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      696
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      666
    Aihe